Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
współwłaściciel
Xmedia Agencja Kreatywna
Xmedia zajmowała się PR i produkcjami TV. Jako współwłaściciel pozyskiwałem klientów, współpracowników oraz realizowałem zlecenia. Między innymi zorganizowałem I Świętokrzyskie Targi Pracy Elastycznej, Festyn Rodzinny w Kielcach z okazji XXX-lecia NSZZ "Solidarność", zajmowałem się obsługą PR projektu "Praca, kwalifikacje, rodzina - lepsza przyszłość!" prowadzonego przez Region Świętokrzyski NSZZ "Solidarność", zrealizowałem film promujący Gminę Łopuszno.
dziennikarz, reporter, live
Kryzys wykosił magazyny, wiec trzeba było wrócić do korzeni. W TVP Kielce zajmowałem się głównie zagadnieniami gospodarczymi, realizowałem materiały do "Kieleckich Informacji Gospodarczych", pracowałem również w redakcji "Informacji" - tematyka wszelaka.
dziennikarz, reporter, live
Byłem autorem ponad 500 materiałów wyemitowanych na antenie ówczesnej TVP 3 Kielce (obecnie TVP Kielce). Cześć ukazała się również na ogólnopolskich kanałach TVP 1 (Teleekspres, Wiadomości), TVP 2 (Panorama) oraz TVP 3 (Kurier). Większość stanowiły materiały news'owe, jednak znalazło się wśród nich również kilka reportaży. Specjalizowałem się w informacjach gospodarczych, biznesowych.
W wejściach na żywo pojawiłem się zarówno na antenie regionalnej, jak i ogólnopolskich blisko 30 razy. Relacjonowałem m.in. ewakuację szpitala w Radomiu dla Kuriera, Panoramy oraz Wiadomości.
W wejściach na żywo pojawiłem się zarówno na antenie regionalnej, jak i ogólnopolskich blisko 30 razy. Relacjonowałem m.in. ewakuację szpitala w Radomiu dla Kuriera, Panoramy oraz Wiadomości.
właściciel
Agencja Brokerów Informacji ABI
Firma specjalizowała się w wyszukiwaniu, selekcji, opracowaniu i odpowiedniej prezentacji informacji na zlecenie klienta. Zakres wyszukiwania obejmował informacje:
- gospodarcze (o firmach, producentach, dostawcach, konkurentach)
- biznesowe
- patentowe i normalizacyjne
- o znakach towarowych i produktach
- o instytucjach, organizacjach i stowarzyszeniach
- teleadresowe
- turystyczne i kulturalne
- na temat literatury naukowej, artykułów naukowych oraz fachowych czasopism
- gospodarcze (o firmach, producentach, dostawcach, konkurentach)
- biznesowe
- patentowe i normalizacyjne
- o znakach towarowych i produktach
- o instytucjach, organizacjach i stowarzyszeniach
- teleadresowe
- turystyczne i kulturalne
- na temat literatury naukowej, artykułów naukowych oraz fachowych czasopism
Szkolenia i kursy
X 2006 – XI 2006 praktyki zawodowe w redakcji TVP 3 Kielce (obecnie TVP Kielce)
III 2006 – IV 2006 praktyki zawodowe w redakcji Radia Plus w Kielcach
XII 2005 – I 2006 praktyki zawodowe w redakcji Słowa Ludu w Kielcach
IX 2005 – kurs przedsiębiorczości w Świętokrzyskim Centrum Edukacji i Rozwoju w Kielcach
VII 2005 – kurs przedsiębiorczości w Zakładzie Doskonalenia Zawodowego w Kielcach
VI 2001 – kurs języka angielskiego na poziomie zaawansowanym w Centrum Edukacji Językowej „Milton”
XII 2000 – kurs prawa jazdy kat. B
III 2006 – IV 2006 praktyki zawodowe w redakcji Radia Plus w Kielcach
XII 2005 – I 2006 praktyki zawodowe w redakcji Słowa Ludu w Kielcach
IX 2005 – kurs przedsiębiorczości w Świętokrzyskim Centrum Edukacji i Rozwoju w Kielcach
VII 2005 – kurs przedsiębiorczości w Zakładzie Doskonalenia Zawodowego w Kielcach
VI 2001 – kurs języka angielskiego na poziomie zaawansowanym w Centrum Edukacji Językowej „Milton”
XII 2000 – kurs prawa jazdy kat. B
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Grupy
Coaching Rozwojowy
Coaching może być traktowany jako styl zarządzania. Istotne jest, czy ma on służyć rozwojowi pracowników (i firmy), czy tylko rozwiązywaniu bieżących problemów.
dziennikarze po godzinach
dziennikarze po godzinach - nadal przed komputerem ;) jednak tym razem o rzeczywistości z przymrużeniem oka ;)
FOREX forex
Miejsce na wszystkich, którzy probują swoich sił na rynku terminowym. Forex staje się coraz bardziej popularny między innymi dzięki znacznemu obniżeniu wymagań finansowych. Dzięki temu jest on dostępn
Kontakty dla prasy
Grupę tworzą specjaliści w swoich dziedzinach, którzy chętnie udzielą informacji dziennikarzom jako eksperci. Mile widziani są specjaliści wszystkich dziedzin: prawnicy, psycholodzy, kreatorzy wizerun
Marketing w sieci
Promocja firmy, organizacji, idei lub strony internetowej poprzez szeroko pojęte narzędzia internetowe
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.