Karol Adamczyk

Sales Specialist, Allegro.pl sp. z o.o
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

Obsługa klienta Sprzedaż B2B komunikatywność nastawienie na cel Zaangażowanie Nastawienie na klienta Realizacja planów sprzedażowych Techniki sprzedaży i negocjacji Silna motywacja w dążeniu do osiągnięcia celu Umiejętność budowania relacji z ludźmi Relacje z klietami Silna motywacja do pracy Umiejętność radzenia sobie z nieoczekiwanymi sytuacjami, wykazywanie inicjatywy i elastyczności Konsekwencja w działaniu, orientacja na cel B2B Sales Umiejętność radzenia sobie ze stresem, pracy w zespole i szybkiego uczenia się B2B, B2C Marketing B2B umiejeność zdobywania wiedzy na temet klientów i konkurencji

Języki

angielski
dobry
niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

Allegro.pl sp. z o.o
Account Manager
Benefit Systems SA
Specjalista ds. sprzedaży
- pozyskiwanie nowych klientów korporacyjnych,
- realizacja planów sprzedażowych,
- negocjacje kontraktów.
PLAY (P4 Sp. z o. o.)
Doradca klienta biznesowego
- realizacja planów sprzedażowych w regionie Zachodniej Polski,
- pozyskiwanie nowych kontraktów i firm,
- opieka nad firmami z portfela,
- budowanie długofalowej i profesjonalnej współpracy.
mBank S.A.
Referent finansowy ds. obsługi klienta
- realizacja celów sprzedażowych,
- budowanie długofalowych relacji z klientem,
- organizacja akcji mikro-marketingowych, dynamizujących sprzedaż i promujących produkty.
PLAY (P4 Sp. z o. o.)
Konsultant ds.Sprzedaży i Obsługi Klienta
- bezpośrednia obsługa klienta,
- realizacja celów sprzedażowych,
- budowanie długofalowych relacji z klientem (w myśl zasady, że zadowolony klient wróci ze zdwojoną mocą),
- realizacja wskaźników i współczynników sprzedażowych na dany miesiąc kalendarzowy.

Szkolenia i kursy

03-06/2018 - Sandler Training - zaawansowane szkolenie sprzedażowe

02/2017 - szkolenie Feedback w Organizacji

05/2016 zarządzanie relacjami z klientem biznesowym, organizator: McHayes & StewardGroup

12/2015 warsztat z rozmowy telefonicznej z klientem, organizator: mBank S.A.

07/2015 certyfikat z oceny fałszerstw dokumentów publicznych i znaków pieniężnych organizator: mBank S.A.

10/2014 szkolenie zaawansowane techniki sprzedaży, organizator: Play Sp. z o. o.

04/2014 szkolenie warsztat argumentowania w kontaktach biznesowych i handlowych z klientem, organizator: Play Sp. z o. o.

Edukacja

Logo
prawo/adminisrtacja, magisterskie
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu Wydział Prawa i Administracji

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami

Zainteresowania

bieganie, jazda na rowerze, książki, filmy, podróże, Opera, Teatr Muzyczny.

Inne

czynne prawo jazdy kat. B, łatwość w nawiązywaniu kontaktów i relacji z klientami, duża kultura osobista i zaangażowanie w wykonywaną pracę, Obsługa komputera i urządzeń biurowych, obsługa programu sprzedażowego CRM

Grupy

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni