Karina Wrzesińska

Handlowiec- Administrator Systemu Rezerwacyjnego www.OdkryjPolske.pl
Sochaczew, mazowieckie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Polish Travel Quo Vadis Sp. z o.o.
Handlowiec- Administrator Systemu Rezerwacyjnego
1. Zawieranie umów o współpracy z Hotelami.
2. Zarządzanie całym procesem informacji produktowej poprzez dobór produktów informacji na stronę internetową OdkryjPolske.pl , mające na celu zwiększenie zysku przedsiębiorstwa (we współpracy z działami sprzedaży):
- wprowadzanie cen ,wprowadzanie dostępności, zarządzanie treścią i informacjami o Hotelu, zarządzanie promocjami w Hotelu, tworzenie profili Hotelowych, aktywowanie hoteli, strona główna: reklama , informacje o Hotelach, dodatkowych programach, wprowadzanie pakietów wypoczynkowych i konferencyjnych
- szkolenie w kwestii zarządzania informacjami o hotelu w systemie
3. Quality check – jakość !
- kontrola poprawności i zgodności dostarczonych danych (ceny, dostępność)
- zgłaszanie i egzekwowanie usuwania błędów od dostawców
4. Profesjonalna obsługa klientów kontrahentów tj. Hotele, firmy partnerskie (obsługa mailowa i telefoniczna)
5. Prowadzenie kampanii reklamowych: strona główna OdkryjPolske.pl, facebook
6. Pozyskiwanie nowych hoteli
7. Nadzorowanie cen i dostępności w systemie – aktualizacje
8. Prowadzenie kampanii informacyjnych: mailling
9. Nadzorowanie i aktualizacja strony ODK
10. Przeprowadzanie kampanii specjalnych – ECE 2014
11. Pozyskiwanie reklam.
12. Współpraca z innymi Działami PTQV przy obsłudze klienta.
13. Współpraca z innymi Działami PTQV przy tworzeniu nowych produktów.
14. Organizacja szkoleń w PTQV , obiektach i u partnerów z zakresu nowych produktów.
15. Wykonywanie dodatkowych poleceń służbowych zleconych przez bezpośrednich przełożonych
Logo
Revenue Manager
OST Gromada Oddział "Hotel Warszawa Lotnisko"
- analiza rynku w zakresie zachodzących zmian, nowych trendów i kanałów sprzedaży;
- prognozowanie sprzedaży na bazie sprzedanych pokoi, procentu anulacji
i przyrostu rezerwacji;
- codzienne raportowanie przyrostu rezerwacji w poszczególnych segmentach rynku;
- analiza cen hoteli konkurencyjnych, promocji, akcji specjalnych, strategii sprzedaży
(konkurencja bezpośrednia i II rzędu);
- zgłaszanie uwag i propozycji zmian strategii sprzedaży, stosowanych cen dnia,
mających na celu optymalizację i zwiększenie przychodów z usług hotelarskich;
- codzienna analiza danych (wskaźniki obłożenia i ceny w określonym czasie);
- wprowadzanie zatwierdzonych cen do systemu hotelu i Channel managera;
- przygotowywanie raportów rocznych na bazie cen, obłożenia i wielkości sprzedaży.
Logo
Specjalista ds Rezerwacji
OST Gromada Oddział "Hotel Warszawa Lotnisko"
- przyjmowanie rezerwacji od klientów indywidualnych i grupowych, firm, biur
podróży - dokonywanych osobiście, telefonicznie, pisemnie (fax, list, e-mail),
poprzez platformy internetowe (m.in. Booking.com, Expedia, HRS, e-Travel,
GTA, Hotelbeds, Amadeus);
- wprowadzanie rezerwacji do systemu hotelowego Prohott;
- przygotowywanie rejestru rezerwacji i przekazywanie go do recepcji;
- dokonywanie pre-autoryzacji kart płatniczych;
- wprowadzanie do bazy danych nowych kontrahentów oraz aktualizacja bazy danych;
- współpraca z GDS (globalnymi systemami dystrybucji) oraz IDS (internetowymi
systemami dystrybucji);
- rozliczanie płatności przelewowych grup turystycznych i konferencyjnych
we współpracy z Działem Konferencji i Kongresów;
- współpraca z Działem Konferencji i Kongresów w organizowaniu corocznego
międzynarodowego festiwalu Salsa Libre.
Logo
Asystent ds. Ekspozycji i Kas
Narodowy Instytut Fryderyka Chopina- Muzeum Fryderyka Chopina w Żelazowej Woli
- prowadzenie sprzedaży biletów do Muzeum F. Chopina w oparciu
o system sprzedażowy w punktach kasowych;
- dokonywanie raportów/rozliczeń dobowych;
- pomoc odwiedzającym w poruszaniu się po ekspozycji oraz w korzystaniu
z technologii wykorzystywanej przy prezentacji eksponatów;
- przyjmowanie i dokonywanie rezerwacji;
- obsługa gości zagranicznych

Szkolenia i kursy

certyfikat ukończenia szkolenia pt. „Revenue management w hotelarstwie” zorganizowanego przez Instytut Rynku Hotelarskiego – poziom podstawowy i zaawansowany;

Edukacja

Logo
Turystyka i rekreacja, magisterskie
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Logo
Turystyka i Rekreacja, licencjackie
Wyższa Szkoła Turystyki i Języków Obcych w Warszawie
Logo
Klasa o profilu prawniczo- dziennikarskim, średnie
Liceum Ogólnokształcące im. Władysława Broniewskiego w Błoniu

Specjalizacje

Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Turystyka
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Zarządzanie turystyką

Zainteresowania

podróże (zarówno te bliższe jak i dalsze), aktywny wypoczynek, muzyka, dobry film, gotowanie

Inne

- kwalifikacje w zakresie prowadzenia polityki personalnej i zarządzania
zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwach turystycznych;
- bardzo dobra organizacja pracy;
- umiejętność samodzielnego działania z poczuciem odpowiedzialności
za powierzone zadania;
- obsługa urządzeń biurowych i terminala kart płatniczych;
- prawo jazdy kat. B;
- własny samochód

Grupy

sggw
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
Coaching jako proces nastawiony na tworzenie nowego a nie na naprawianie
Coaching jako proces nastawiony na tworzenie nowego a nie na naprawianie
Coaching jako proces nastawiony na tworzenie nowego, a nie naprawianie!!
Coaching Rozwojowy
Coaching Rozwojowy
Coaching może być traktowany jako styl zarządzania. Istotne jest, czy ma on służyć rozwojowi pracowników (i firmy), czy tylko rozwiązywaniu bieżących problemów.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Hotel & Hotelarze
Hotel & Hotelarze
To miejsce spotkań wszystkich których istotną część w życiu stanowi praca w Hotelu. Zaproś znajomych.
Praca w branży hotelarskiej i gastronomicznej
Praca w branży hotelarskiej i gastronomicznej
hotele, restauracje, kluby, ośrodki wypoczynkowe - oferty pracy, opinie na temat pracodawców, informacje o wynagrodzeniach w branży
Turystyka i hotelarstwo
Turystyka i hotelarstwo
Turystyka i hotelarstwo wiąże się z podróżami, to ciągły kontakt z ludźmi, głównie obcokrajowcami. Dlatego do najbardziej pożądanych cech w tej branży należy znajomość przynajmniej kilku języków obcyc