Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Handlowiec- Administrator Systemu Rezerwacyjnego
1. Zawieranie umów o współpracy z Hotelami.
2. Zarządzanie całym procesem informacji produktowej poprzez dobór produktów informacji na stronę internetową OdkryjPolske.pl , mające na celu zwiększenie zysku przedsiębiorstwa (we współpracy z działami sprzedaży):
- wprowadzanie cen ,wprowadzanie dostępności, zarządzanie treścią i informacjami o Hotelu, zarządzanie promocjami w Hotelu, tworzenie profili Hotelowych, aktywowanie hoteli, strona główna: reklama , informacje o Hotelach, dodatkowych programach, wprowadzanie pakietów wypoczynkowych i konferencyjnych
- szkolenie w kwestii zarządzania informacjami o hotelu w systemie
3. Quality check – jakość !
- kontrola poprawności i zgodności dostarczonych danych (ceny, dostępność)
- zgłaszanie i egzekwowanie usuwania błędów od dostawców
4. Profesjonalna obsługa klientów kontrahentów tj. Hotele, firmy partnerskie (obsługa mailowa i telefoniczna)
5. Prowadzenie kampanii reklamowych: strona główna OdkryjPolske.pl, facebook
6. Pozyskiwanie nowych hoteli
7. Nadzorowanie cen i dostępności w systemie – aktualizacje
8. Prowadzenie kampanii informacyjnych: mailling
9. Nadzorowanie i aktualizacja strony ODK
10. Przeprowadzanie kampanii specjalnych – ECE 2014
11. Pozyskiwanie reklam.
12. Współpraca z innymi Działami PTQV przy obsłudze klienta.
13. Współpraca z innymi Działami PTQV przy tworzeniu nowych produktów.
14. Organizacja szkoleń w PTQV , obiektach i u partnerów z zakresu nowych produktów.
15. Wykonywanie dodatkowych poleceń służbowych zleconych przez bezpośrednich przełożonych
2. Zarządzanie całym procesem informacji produktowej poprzez dobór produktów informacji na stronę internetową OdkryjPolske.pl , mające na celu zwiększenie zysku przedsiębiorstwa (we współpracy z działami sprzedaży):
- wprowadzanie cen ,wprowadzanie dostępności, zarządzanie treścią i informacjami o Hotelu, zarządzanie promocjami w Hotelu, tworzenie profili Hotelowych, aktywowanie hoteli, strona główna: reklama , informacje o Hotelach, dodatkowych programach, wprowadzanie pakietów wypoczynkowych i konferencyjnych
- szkolenie w kwestii zarządzania informacjami o hotelu w systemie
3. Quality check – jakość !
- kontrola poprawności i zgodności dostarczonych danych (ceny, dostępność)
- zgłaszanie i egzekwowanie usuwania błędów od dostawców
4. Profesjonalna obsługa klientów kontrahentów tj. Hotele, firmy partnerskie (obsługa mailowa i telefoniczna)
5. Prowadzenie kampanii reklamowych: strona główna OdkryjPolske.pl, facebook
6. Pozyskiwanie nowych hoteli
7. Nadzorowanie cen i dostępności w systemie – aktualizacje
8. Prowadzenie kampanii informacyjnych: mailling
9. Nadzorowanie i aktualizacja strony ODK
10. Przeprowadzanie kampanii specjalnych – ECE 2014
11. Pozyskiwanie reklam.
12. Współpraca z innymi Działami PTQV przy obsłudze klienta.
13. Współpraca z innymi Działami PTQV przy tworzeniu nowych produktów.
14. Organizacja szkoleń w PTQV , obiektach i u partnerów z zakresu nowych produktów.
15. Wykonywanie dodatkowych poleceń służbowych zleconych przez bezpośrednich przełożonych
Revenue Manager
OST Gromada Oddział "Hotel Warszawa Lotnisko"
- analiza rynku w zakresie zachodzących zmian, nowych trendów i kanałów sprzedaży;
- prognozowanie sprzedaży na bazie sprzedanych pokoi, procentu anulacji
i przyrostu rezerwacji;
- codzienne raportowanie przyrostu rezerwacji w poszczególnych segmentach rynku;
- analiza cen hoteli konkurencyjnych, promocji, akcji specjalnych, strategii sprzedaży
(konkurencja bezpośrednia i II rzędu);
- zgłaszanie uwag i propozycji zmian strategii sprzedaży, stosowanych cen dnia,
mających na celu optymalizację i zwiększenie przychodów z usług hotelarskich;
- codzienna analiza danych (wskaźniki obłożenia i ceny w określonym czasie);
- wprowadzanie zatwierdzonych cen do systemu hotelu i Channel managera;
- przygotowywanie raportów rocznych na bazie cen, obłożenia i wielkości sprzedaży.
- prognozowanie sprzedaży na bazie sprzedanych pokoi, procentu anulacji
i przyrostu rezerwacji;
- codzienne raportowanie przyrostu rezerwacji w poszczególnych segmentach rynku;
- analiza cen hoteli konkurencyjnych, promocji, akcji specjalnych, strategii sprzedaży
(konkurencja bezpośrednia i II rzędu);
- zgłaszanie uwag i propozycji zmian strategii sprzedaży, stosowanych cen dnia,
mających na celu optymalizację i zwiększenie przychodów z usług hotelarskich;
- codzienna analiza danych (wskaźniki obłożenia i ceny w określonym czasie);
- wprowadzanie zatwierdzonych cen do systemu hotelu i Channel managera;
- przygotowywanie raportów rocznych na bazie cen, obłożenia i wielkości sprzedaży.
Specjalista ds Rezerwacji
OST Gromada Oddział "Hotel Warszawa Lotnisko"
- przyjmowanie rezerwacji od klientów indywidualnych i grupowych, firm, biur
podróży - dokonywanych osobiście, telefonicznie, pisemnie (fax, list, e-mail),
poprzez platformy internetowe (m.in. Booking.com, Expedia, HRS, e-Travel,
GTA, Hotelbeds, Amadeus);
- wprowadzanie rezerwacji do systemu hotelowego Prohott;
- przygotowywanie rejestru rezerwacji i przekazywanie go do recepcji;
- dokonywanie pre-autoryzacji kart płatniczych;
- wprowadzanie do bazy danych nowych kontrahentów oraz aktualizacja bazy danych;
- współpraca z GDS (globalnymi systemami dystrybucji) oraz IDS (internetowymi
systemami dystrybucji);
- rozliczanie płatności przelewowych grup turystycznych i konferencyjnych
we współpracy z Działem Konferencji i Kongresów;
- współpraca z Działem Konferencji i Kongresów w organizowaniu corocznego
międzynarodowego festiwalu Salsa Libre.
podróży - dokonywanych osobiście, telefonicznie, pisemnie (fax, list, e-mail),
poprzez platformy internetowe (m.in. Booking.com, Expedia, HRS, e-Travel,
GTA, Hotelbeds, Amadeus);
- wprowadzanie rezerwacji do systemu hotelowego Prohott;
- przygotowywanie rejestru rezerwacji i przekazywanie go do recepcji;
- dokonywanie pre-autoryzacji kart płatniczych;
- wprowadzanie do bazy danych nowych kontrahentów oraz aktualizacja bazy danych;
- współpraca z GDS (globalnymi systemami dystrybucji) oraz IDS (internetowymi
systemami dystrybucji);
- rozliczanie płatności przelewowych grup turystycznych i konferencyjnych
we współpracy z Działem Konferencji i Kongresów;
- współpraca z Działem Konferencji i Kongresów w organizowaniu corocznego
międzynarodowego festiwalu Salsa Libre.
Asystent ds. Ekspozycji i Kas
Narodowy Instytut Fryderyka Chopina- Muzeum Fryderyka Chopina w Żelazowej Woli
- prowadzenie sprzedaży biletów do Muzeum F. Chopina w oparciu
o system sprzedażowy w punktach kasowych;
- dokonywanie raportów/rozliczeń dobowych;
- pomoc odwiedzającym w poruszaniu się po ekspozycji oraz w korzystaniu
z technologii wykorzystywanej przy prezentacji eksponatów;
- przyjmowanie i dokonywanie rezerwacji;
- obsługa gości zagranicznych
o system sprzedażowy w punktach kasowych;
- dokonywanie raportów/rozliczeń dobowych;
- pomoc odwiedzającym w poruszaniu się po ekspozycji oraz w korzystaniu
z technologii wykorzystywanej przy prezentacji eksponatów;
- przyjmowanie i dokonywanie rezerwacji;
- obsługa gości zagranicznych
Szkolenia i kursy
certyfikat ukończenia szkolenia pt. „Revenue management w hotelarstwie” zorganizowanego przez Instytut Rynku Hotelarskiego – poziom podstawowy i zaawansowany;
Edukacja
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Turystyka
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Zarządzanie turystyką
Zainteresowania
podróże (zarówno te bliższe jak i dalsze), aktywny wypoczynek, muzyka, dobry film, gotowanie
Inne
- kwalifikacje w zakresie prowadzenia polityki personalnej i zarządzania
zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwach turystycznych;
- bardzo dobra organizacja pracy;
- umiejętność samodzielnego działania z poczuciem odpowiedzialności
za powierzone zadania;
- obsługa urządzeń biurowych i terminala kart płatniczych;
- prawo jazdy kat. B;
- własny samochód
zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwach turystycznych;
- bardzo dobra organizacja pracy;
- umiejętność samodzielnego działania z poczuciem odpowiedzialności
za powierzone zadania;
- obsługa urządzeń biurowych i terminala kart płatniczych;
- prawo jazdy kat. B;
- własny samochód
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
Coaching jako proces nastawiony na tworzenie nowego a nie na naprawianie
Coaching jako proces nastawiony na tworzenie nowego, a nie naprawianie!!
Coaching Rozwojowy
Coaching może być traktowany jako styl zarządzania. Istotne jest, czy ma on służyć rozwojowi pracowników (i firmy), czy tylko rozwiązywaniu bieżących problemów.
Hotel & Hotelarze
To miejsce spotkań wszystkich których istotną część w życiu stanowi praca w Hotelu.
Zaproś znajomych.
Praca w branży hotelarskiej i gastronomicznej
hotele, restauracje, kluby, ośrodki wypoczynkowe - oferty pracy, opinie na temat pracodawców, informacje o wynagrodzeniach w branży
Turystyka i hotelarstwo
Turystyka i hotelarstwo wiąże się z podróżami, to ciągły kontakt z ludźmi, głównie obcokrajowcami. Dlatego do najbardziej pożądanych cech w tej branży należy znajomość przynajmniej kilku języków obcyc