Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kelnerka
Zydeco Grill – USA
Profesjonalna obsługa klienta w czterogwiazdkowej restauracji. Prezentacja i oferowanie szerokiej gamy specjałów mieszczących się w bogatej ofercie kreolskich przysmaków oraz zapewnienie przyjaznej i ciepłej atmosfery. Dbanie o wysoki poziom usługi oraz o nienaganny wizerunek lokalu.
Bankowiec
M & I Bank - USA
Obsługa klientów dużej placówki banku, o stusześćdziesięcioletniej tradycji na rynku amerykańskim. Zajmowanie się operacjami pieniężnymi. Wykonywanie różnorodnych czynności związanych z prowadzeniem i obsługą rachunków bankowych oraz głównego sejfu. Sprzedaż szerokiej gamy produktów (cross-selling), a także aktywne poszukiwanie nowych i podtrzymywanie stałych relacji z potencjalnymi nabywcami. Uczestniczenie w zorganizowanych akcjach pomocy społecznej. Biegła znajomość prawa federalnego dotyczącego instytucji bankowych zapewniająca efektywne i bezpieczne wykonywanie zadań.
Szkolenia i kursy
2003 – Szkolenie mające na celu zwiększenie efektywności w sprzedaży. Londyn.
2006 – Odpowiedzialne serwowanie alkoholu. USA.
2007 – Pierwsza Pomoc. USA
2009 – Perfekcyjność w konwersacji telefonicznej, znajomość produktów finansowych, prawo federalne, Cross-selling etc. USA.
2006 – Odpowiedzialne serwowanie alkoholu. USA.
2007 – Pierwsza Pomoc. USA
2009 – Perfekcyjność w konwersacji telefonicznej, znajomość produktów finansowych, prawo federalne, Cross-selling etc. USA.
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Katering/Restauracje/Gastronomia
Zainteresowania
Wspinaczka wysokogórska, fotografowanie, pisanie, wspinaczka skałkowa, podróże (Indonezja, Nepal, Tajlandia) – trekking z polską, zimową wyprawą na Makalu.
Inne
Prawo jazdy kat. B.
Dobra znajomość obsługi komputera (Word, Excel. Power Point, Internet).
WYRÓŻNIENIA:
2009 - Słoneczna Nagroda za profesjonalną i zawsze przyjazną obsługę klienta bankowego.
2009 – Nagroda za wykrycie sfałszowanego czeku.
Dobra znajomość obsługi komputera (Word, Excel. Power Point, Internet).
WYRÓŻNIENIA:
2009 - Słoneczna Nagroda za profesjonalną i zawsze przyjazną obsługę klienta bankowego.
2009 – Nagroda za wykrycie sfałszowanego czeku.