Doświadczenie zawodowe
Kierownik Projektu
• Budowanie długotrwałych relacji z Kluczowymi Klientami oraz ich utrzymywanie, a także aktywna współpraca z partnerami
• Uczestnictwo w pracach nad specyfikacją istotnych warunków umowy (udział w negocjacjach warunków współpracy, w tym wynagrodzenia)
• Realizowanie kampanii wychodzących (kampanie sprzedażowe) oraz przychodzących (infolinie informacyjne, utrzymaniowe) - zapewnienie oraz maksymalizacja celów sprzedażowych
• Planowanie, koordynacja i utrzymywanie harmonogramu zarządzania procesem realizacji projektu
• Zarządzanie zespołami projektowymi we wszystkich oddziałach firmy: Toruń (10 osób), Radom (15), Częstochowa (20)
• Merytoryczne wsparcie oraz motywowanie podwładnych Supervisorów, Team Liderów, Agentów
• Stawianie celów oraz ich egzekwowanie
• Nadzór nad pracą zespołu (w tym wypełnianie Arkusza Oceny Pracowników)
• Współpraca z Działem Rekrutacji i Szkoleń (planowanie zasobów potrzebnych do realizacji kampanii oraz udział w przygotowaniu harmonogramu szkoleń)
• Współpraca z Działem Technicznym
• Realizacja i egzekwowanie celów stawianych w Arkuszu Celów
• Kontrola rentowności prowadzonych projektów
• Komunikacja i raportowanie do Zarządu w ramach projektu
• Prowadzenie analizy danych wynikających z raportów (estymacje sprzedażowe, kosztowe)
• Analiza ryzyka, opracowanie działań zapobiegawczych i naprawczych w przypadkach zagrożenia niewłaściwego przebiegu projektu oraz
monitorowanie bieżących wskaźników – ACC
• Bieżące zarządzanie zmianami oraz jakością w projekcie
– Moduł Oceniania
• Uczestnictwo w pracach nad specyfikacją istotnych warunków umowy (udział w negocjacjach warunków współpracy, w tym wynagrodzenia)
• Realizowanie kampanii wychodzących (kampanie sprzedażowe) oraz przychodzących (infolinie informacyjne, utrzymaniowe) - zapewnienie oraz maksymalizacja celów sprzedażowych
• Planowanie, koordynacja i utrzymywanie harmonogramu zarządzania procesem realizacji projektu
• Zarządzanie zespołami projektowymi we wszystkich oddziałach firmy: Toruń (10 osób), Radom (15), Częstochowa (20)
• Merytoryczne wsparcie oraz motywowanie podwładnych Supervisorów, Team Liderów, Agentów
• Stawianie celów oraz ich egzekwowanie
• Nadzór nad pracą zespołu (w tym wypełnianie Arkusza Oceny Pracowników)
• Współpraca z Działem Rekrutacji i Szkoleń (planowanie zasobów potrzebnych do realizacji kampanii oraz udział w przygotowaniu harmonogramu szkoleń)
• Współpraca z Działem Technicznym
• Realizacja i egzekwowanie celów stawianych w Arkuszu Celów
• Kontrola rentowności prowadzonych projektów
• Komunikacja i raportowanie do Zarządu w ramach projektu
• Prowadzenie analizy danych wynikających z raportów (estymacje sprzedażowe, kosztowe)
• Analiza ryzyka, opracowanie działań zapobiegawczych i naprawczych w przypadkach zagrożenia niewłaściwego przebiegu projektu oraz
monitorowanie bieżących wskaźników – ACC
• Bieżące zarządzanie zmianami oraz jakością w projekcie
– Moduł Oceniania
Kierownik Oddziału
• Współtworzenie oraz odpowiedzialność za realizację strategii firmy
• Opracowanie i aktualizowanie strategii firmy
• Przygotowywanie i udział w podejmowaniu decyzji inwestycyjnych oraz kierunków rozwoju nowych produktów i usług
• Odpowiedzialność za utrzymanie i rozwijanie przewag konkurencyjnych firmy
• Zarządzanie operacyjne oraz koordynacja działań pracy wszystkich działów w firmie
• Rekrutacja i tworzenie zespołów kadry zarządzającej zespołami sprzedażowymi
• Tworzenie ścieżek karier i planu rozwoju pracowników
• Prowadzenie szkoleń (Obsługa Klienta, szkolenia menadżerskie – asertywność, motywacja, kierowanie zespołem)
• Odpowiedzialność za stworzenie i wdrożenie procesów zarządczych i operacyjnych firmy
• Odpowiedzialność za rozwój działalności firmy oraz zespołów
• Bezpośredni nadzór nad pracą działów oraz stała współpraca z ich dyrektorami
• Wspomaganie głównych procesów negocjacyjnych z klientami
• Odpowiedzialność za rachunek zysków i strat oraz płynność firmy
• Nadzór nad tworzeniem rocznych planów finansowych i ich realizacją
• Stworzenie i wykorzystywanie narzędzi do bieżącego monitorowania wyników firmy
• Nadzór nad pracą działu finansowego, monitorowanie płynności i wyników firmy
• Podpisywanie umów i innych dokumentów formalnych
• Udział w spotkaniach i negocjacjach z kluczowymi partnerami biznesowymi firmy
• Opracowanie i aktualizowanie strategii firmy
• Przygotowywanie i udział w podejmowaniu decyzji inwestycyjnych oraz kierunków rozwoju nowych produktów i usług
• Odpowiedzialność za utrzymanie i rozwijanie przewag konkurencyjnych firmy
• Zarządzanie operacyjne oraz koordynacja działań pracy wszystkich działów w firmie
• Rekrutacja i tworzenie zespołów kadry zarządzającej zespołami sprzedażowymi
• Tworzenie ścieżek karier i planu rozwoju pracowników
• Prowadzenie szkoleń (Obsługa Klienta, szkolenia menadżerskie – asertywność, motywacja, kierowanie zespołem)
• Odpowiedzialność za stworzenie i wdrożenie procesów zarządczych i operacyjnych firmy
• Odpowiedzialność za rozwój działalności firmy oraz zespołów
• Bezpośredni nadzór nad pracą działów oraz stała współpraca z ich dyrektorami
• Wspomaganie głównych procesów negocjacyjnych z klientami
• Odpowiedzialność za rachunek zysków i strat oraz płynność firmy
• Nadzór nad tworzeniem rocznych planów finansowych i ich realizacją
• Stworzenie i wykorzystywanie narzędzi do bieżącego monitorowania wyników firmy
• Nadzór nad pracą działu finansowego, monitorowanie płynności i wyników firmy
• Podpisywanie umów i innych dokumentów formalnych
• Udział w spotkaniach i negocjacjach z kluczowymi partnerami biznesowymi firmy
Koordynator Projektu
• Dbałość o realizację wyników sprzedażowych zgodnie z założeniami kampanii oraz wymogami Klienta
• Kontakt z Klientem, spotkania miesięczne podsumowujące wyniki danej kampanii
• Raportowanie wyników do dyrektora
• Prowadzenie wsparcia sprzedaży, coachingów (sprzedażowe, motywacyjne), refresh-ów (warsztaty mające na celu podniesienie efektywności i jakości pracy konsultanta), motywacja konsultantów, ocena jakości pracy konsultantów
• Nadzór nad jakością rozmów prowadzonych przy kampanii
• Egzekwowanie celów stawianych przed konsultantami
• Delegowanie zadań pomiędzy poszczególnych agentów.
• Kontakt z Klientem, spotkania miesięczne podsumowujące wyniki danej kampanii
• Raportowanie wyników do dyrektora
• Prowadzenie wsparcia sprzedaży, coachingów (sprzedażowe, motywacyjne), refresh-ów (warsztaty mające na celu podniesienie efektywności i jakości pracy konsultanta), motywacja konsultantów, ocena jakości pracy konsultantów
• Nadzór nad jakością rozmów prowadzonych przy kampanii
• Egzekwowanie celów stawianych przed konsultantami
• Delegowanie zadań pomiędzy poszczególnych agentów.
Specjalista ds. obsługi klienta
• obsługa Klientów zgodnie z obowiązującymi procedurami
• przetwarzanie zamówień od Klientów przy pomocy zintegrowanego systemu komputerowego
• udzielanie wszelkich wyjaśnień, potwierdzeń realizacji zamówień do Klientów
• kontakt z innymi działami w firmie (planowanie produkcji, transport, magazyn)
• budowanie pozytywnych relacji z Klientami
• przetwarzanie zamówień od Klientów przy pomocy zintegrowanego systemu komputerowego
• udzielanie wszelkich wyjaśnień, potwierdzeń realizacji zamówień do Klientów
• kontakt z innymi działami w firmie (planowanie produkcji, transport, magazyn)
• budowanie pozytywnych relacji z Klientami
Szkolenia i kursy
2008 „Efektywny proces szkolenia w zakresie Ubezpieczeń Grupowych”
2010 „Trening Przywództwa, czyli lidership w firmie”
2011 „ Trening Menedżerski – motywacja i zarządzanie zespołem”
2012 „Wywieranie wpływu, czyli sztuka przekonywania i budowania swojego autorytetu”
„ Narzędzia analityczne w pracy menagera”
„Elementy teorii planowania projektów, MS Project”
2010 „Trening Przywództwa, czyli lidership w firmie”
2011 „ Trening Menedżerski – motywacja i zarządzanie zespołem”
2012 „Wywieranie wpływu, czyli sztuka przekonywania i budowania swojego autorytetu”
„ Narzędzia analityczne w pracy menagera”
„Elementy teorii planowania projektów, MS Project”
Specjalizacje
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Inne
Umiejętności:
• kierowanie zespołem
• myślenie strategiczne
• podejmowanie decyzji
• przywództwo
• analiza sytuacji i rozwiązywanie problemów
• organizacja pracy własnej
• konsekwencja w osiąganiu celów
• radzenie sobie ze stresem i presją czasu
• umiejętności analityczne
• budowanie dobrych relacji z ludźmi
• komunikatywność
• kierowanie zespołem
• myślenie strategiczne
• podejmowanie decyzji
• przywództwo
• analiza sytuacji i rozwiązywanie problemów
• organizacja pracy własnej
• konsekwencja w osiąganiu celów
• radzenie sobie ze stresem i presją czasu
• umiejętności analityczne
• budowanie dobrych relacji z ludźmi
• komunikatywność
Grupy
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Forum budowlane online
Dla wszystkich którzy w jakikolwiek sposób związani są z branżą budowlaną oraz posługują się narzędziami online dla branży budowlanej.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.