Karina Mojsiej

Kierownik Projektu Telbridge Sp. z o. o.
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Telbridge Sp. z o.o.
Kierownik Projektu
• Budowanie długotrwałych relacji z Kluczowymi Klientami oraz ich utrzymywanie, a także aktywna współpraca z partnerami
• Uczestnictwo w pracach nad specyfikacją istotnych warunków umowy (udział w negocjacjach warunków współpracy, w tym wynagrodzenia)
• Realizowanie kampanii wychodzących (kampanie sprzedażowe) oraz przychodzących (infolinie informacyjne, utrzymaniowe) - zapewnienie oraz maksymalizacja celów sprzedażowych
• Planowanie, koordynacja i utrzymywanie harmonogramu zarządzania procesem realizacji projektu
• Zarządzanie zespołami projektowymi we wszystkich oddziałach firmy: Toruń (10 osób), Radom (15), Częstochowa (20)
• Merytoryczne wsparcie oraz motywowanie podwładnych Supervisorów, Team Liderów, Agentów
• Stawianie celów oraz ich egzekwowanie
• Nadzór nad pracą zespołu (w tym wypełnianie Arkusza Oceny Pracowników)
• Współpraca z Działem Rekrutacji i Szkoleń (planowanie zasobów potrzebnych do realizacji kampanii oraz udział w przygotowaniu harmonogramu szkoleń)
• Współpraca z Działem Technicznym
• Realizacja i egzekwowanie celów stawianych w Arkuszu Celów
• Kontrola rentowności prowadzonych projektów
• Komunikacja i raportowanie do Zarządu w ramach projektu
• Prowadzenie analizy danych wynikających z raportów (estymacje sprzedażowe, kosztowe)
• Analiza ryzyka, opracowanie działań zapobiegawczych i naprawczych w przypadkach zagrożenia niewłaściwego przebiegu projektu oraz
monitorowanie bieżących wskaźników – ACC
• Bieżące zarządzanie zmianami oraz jakością w projekcie
– Moduł Oceniania
Telbridge Sp. z o.o.
Kierownik Oddziału
• Współtworzenie oraz odpowiedzialność za realizację strategii firmy
• Opracowanie i aktualizowanie strategii firmy
• Przygotowywanie i udział w podejmowaniu decyzji inwestycyjnych oraz kierunków rozwoju nowych produktów i usług
• Odpowiedzialność za utrzymanie i rozwijanie przewag konkurencyjnych firmy
• Zarządzanie operacyjne oraz koordynacja działań pracy wszystkich działów w firmie
• Rekrutacja i tworzenie zespołów kadry zarządzającej zespołami sprzedażowymi
• Tworzenie ścieżek karier i planu rozwoju pracowników
• Prowadzenie szkoleń (Obsługa Klienta, szkolenia menadżerskie – asertywność, motywacja, kierowanie zespołem)
• Odpowiedzialność za stworzenie i wdrożenie procesów zarządczych i operacyjnych firmy
• Odpowiedzialność za rozwój działalności firmy oraz zespołów
• Bezpośredni nadzór nad pracą działów oraz stała współpraca z ich dyrektorami
• Wspomaganie głównych procesów negocjacyjnych z klientami
• Odpowiedzialność za rachunek zysków i strat oraz płynność firmy
• Nadzór nad tworzeniem rocznych planów finansowych i ich realizacją
• Stworzenie i wykorzystywanie narzędzi do bieżącego monitorowania wyników firmy
• Nadzór nad pracą działu finansowego, monitorowanie płynności i wyników firmy
• Podpisywanie umów i innych dokumentów formalnych
• Udział w spotkaniach i negocjacjach z kluczowymi partnerami biznesowymi firmy
Telbridge Sp. z o.o.
Koordynator Projektu
• Dbałość o realizację wyników sprzedażowych zgodnie z założeniami kampanii oraz wymogami Klienta
• Kontakt z Klientem, spotkania miesięczne podsumowujące wyniki danej kampanii
• Raportowanie wyników do dyrektora
• Prowadzenie wsparcia sprzedaży, coachingów (sprzedażowe, motywacyjne), refresh-ów (warsztaty mające na celu podniesienie efektywności i jakości pracy konsultanta), motywacja konsultantów, ocena jakości pracy konsultantów
• Nadzór nad jakością rozmów prowadzonych przy kampanii
• Egzekwowanie celów stawianych przed konsultantami
• Delegowanie zadań pomiędzy poszczególnych agentów.
Orange Polska S.A.
Specjalista ds. obsługi klienta
• obsługa Klientów zgodnie z obowiązującymi procedurami
• przetwarzanie zamówień od Klientów przy pomocy zintegrowanego systemu komputerowego
• udzielanie wszelkich wyjaśnień, potwierdzeń realizacji zamówień do Klientów
• kontakt z innymi działami w firmie (planowanie produkcji, transport, magazyn)
• budowanie pozytywnych relacji z Klientami

Szkolenia i kursy

2008 „Efektywny proces szkolenia w zakresie Ubezpieczeń Grupowych”
2010 „Trening Przywództwa, czyli lidership w firmie”
2011 „ Trening Menedżerski – motywacja i zarządzanie zespołem”
2012 „Wywieranie wpływu, czyli sztuka przekonywania i budowania swojego autorytetu”
„ Narzędzia analityczne w pracy menagera”
„Elementy teorii planowania projektów, MS Project”

Edukacja

Logo
Zarządzanie i umiejętności menadżerskie , studia podyplomowe
Uniwersytet Śląski

Specjalizacje

Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe

Inne

Umiejętności:
• kierowanie zespołem
• myślenie strategiczne
• podejmowanie decyzji
• przywództwo
• analiza sytuacji i rozwiązywanie problemów
• organizacja pracy własnej
• konsekwencja w osiąganiu celów
• radzenie sobie ze stresem i presją czasu
• umiejętności analityczne
• budowanie dobrych relacji z ludźmi
• komunikatywność

Grupy

Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Forum budowlane online
Forum budowlane online
Dla wszystkich którzy w jakikolwiek sposób związani są z branżą budowlaną oraz posługują się narzędziami online dla branży budowlanej.
Telemarketing
Telemarketing
telemarketing, telesprzedaż
Zarządzanie
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.