Karina Kądziela
kierownik biura obsługi klienta
Pruszków,
mazowieckie
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
asystentka d.s. organizacyjnych
zakładanie i rozliczanie promocji dla klientów
przygotowywanie analiz dotyczących obrotów dla odbiorców i dostawców
obsługa bazy kontrahentów (zakładanie nowych, poprawianie juz istniejących)
przygotowywanie analiz dotyczących obrotów dla odbiorców i dostawców
obsługa bazy kontrahentów (zakładanie nowych, poprawianie juz istniejących)
referent d.s. zakupów
zapewnienie odpowiedniego poziomu towarów, optymalizacja poziomu zapasów, budowanie długoterminowych pozytywnych relacji z klientem (kontakt telefoniczny), dbanie o prawidłowe wypełnianie umów przez dostawców, księgowanie dokumentów dotyczących przyjmowanego towaru oraz kompletowanie ich dla działu księgowości (przygotowywanie zestawień), informowanie pozostałych działó firmy o przyjmowanych nowościach
spedytor
przygotowywanie dokumentacji do odpraw celnych, współpraca z klientem zarówno przez telefon jak i osobista, prowadzenie spraw aż do momentu odebrania towaru przez klienta
Szkolenia i kursy
1997r - szkolenie z zakresu bankowości komputerowej
1999r - szkolenie z zakresu współpracy z klientem przez telefon
1999r - szkolenie z zakresu współpracy z klientem przez telefon
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Zainteresowania
sport, muzyka, film
Inne
umiejętność obsługi urządzeń biurowych
znajomość środowiska Windows
zdobycie tytułu pracownika roku
od 02.2006 pracuje jako kurator społeczny dla dorosłych
znajomość środowiska Windows
zdobycie tytułu pracownika roku
od 02.2006 pracuje jako kurator społeczny dla dorosłych
Grupy
BUDOWA DOMU
Grupa dla wszystkich osób, które budują lub planują budowę swojego własnego domu oraz związanych z budownictwem.
Praca
Praca - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie