Doświadczenie zawodowe
Dyrektor ds. Marketingu i Wspomagania Sprzedaży
2006 - 2015 Dyrektor ds. Marketingu i Wspomagania Sprzedaży
• Zarządzanie zespołem działu marketingu
• Współpraca z ponad 190 sklepami T-Mobile oraz ponad 200 sklepami nc+ w zakresie realizacji celów jakościowych ( mister shoper ) i celów sprzedażowych
• Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej firmy
• Realizacja i wdrożenie własnej strategii szkoleniowej oraz motywacyjnej dla całej sieci sprzedaży i wsparcia sprzedaży
• Współpraca w obrębie działów w celu zwiększania efektywności sprzedaży
• Planowanie i rozliczanie budżetów marketingowych
• Bezpośrednia współpraca z partnerami firmy T-Mobile Polska S.A., platforma nc+ ( iTi Neovision)
• Bezpośrednia współpraca z szefami sprzedaży na Polskę czołowych partnerów handlowych firm producenckich sprzętu telekomunikacyjnego ( SONY, LG, NOKIA, SAMSUNG, IPHONE, ALCATEL, MICROSOFT, HTC)
• Wprowadzenie i koordynacja platformy e-sklepu www.okaoka.pl
• Wprowadzenie wewnętrznego intranetu i programu motywacyjnego
2004-2006 Kierownik ds. Marketingu
• Zbudowanie zespołu działu marketingu .
• Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej firmy.
• Planowanie i rozliczanie budżetów marketingowych.
• Opracowanie, przygotowanie działań promocyjnych i marketingowych dla sieci sprzedaży Era ( obecnie T-Mobile) w zakresie realizacji celów sprzedażowych.
• Przygotowywanie i koordynacja przeprowadzanych akcji marketingowych.
• Raportowanie wyników akcji marketingowych.
• Monitoring rynku i analiza potrzeb klientów oraz działań konkurencji.
• Koncepcja i przygotowywanie materiałów marketingowych.
• Współpraca z mediami internet, prasa, radio, outdoor i media niestandardowe.
• Współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami.
• Organizacja eventów i konferencji, wyjazdów służbowych.
• Współpraca w zakresie zwiększenia sprzedaży czołowych partnerów handlowych firm producenckich sprzętu telekomunikacyjnego ( SONY, LG, NOKIA, SAMSUNG, IPHONE, ALCATEL, MICROSOFT, HTC).
1996 - 2004 Przedstawiciel handlowy
• Zbudowanie od podstaw sektora B2B w zakresie sprzedaży sprzętu telekomunikacyjnego
• Systematyczna obsługa rynku, pozyskiwanie nowych klientów, bieżące wsparcie i pomoc w rozwiązywaniu zagadnień technicznych
• Kształtowanie i rozwój oferty sprzedażowej
• Pozyskiwanie partnerów do współpracy
• Aktywne budowanie bazy klientów
• Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe
• Analiza sprzedaży, planowanie i wdrażanie nowych rozwiązań w ramach polityki firmy
• Analiza potrzeb klientów i budowanie oferty usług firmy
• Współpraca z kontrahentami i dostawcami firmy - nawiązywania i utrzymywanie tych relacji
Obsługa sekretariatu
• Obsługa sekretariatu
• Wsparcie administracyjne pracowników, aktywna współpraca ze wszystkimi działami firmy
• Kontrola faktur kosztowych ze zleceniami
• Przyjmowanie oraz dystrybucja korespondencji
• Bezpośredni i telefoniczny kontakt z usługodawcami firmy
• Obsługa urządzeń biurowych
• Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów wewnątrz firmy
• Realizacja bieżących zadań zleconych przez kierownictwo firmy
• Współpraca z biurem rachunkowym
• Archiwizacja korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej
• Przyjmowanie gości i organizacja spotkań
• Zarządzanie zespołem działu marketingu
• Współpraca z ponad 190 sklepami T-Mobile oraz ponad 200 sklepami nc+ w zakresie realizacji celów jakościowych ( mister shoper ) i celów sprzedażowych
• Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej firmy
• Realizacja i wdrożenie własnej strategii szkoleniowej oraz motywacyjnej dla całej sieci sprzedaży i wsparcia sprzedaży
• Współpraca w obrębie działów w celu zwiększania efektywności sprzedaży
• Planowanie i rozliczanie budżetów marketingowych
• Bezpośrednia współpraca z partnerami firmy T-Mobile Polska S.A., platforma nc+ ( iTi Neovision)
• Bezpośrednia współpraca z szefami sprzedaży na Polskę czołowych partnerów handlowych firm producenckich sprzętu telekomunikacyjnego ( SONY, LG, NOKIA, SAMSUNG, IPHONE, ALCATEL, MICROSOFT, HTC)
• Wprowadzenie i koordynacja platformy e-sklepu www.okaoka.pl
• Wprowadzenie wewnętrznego intranetu i programu motywacyjnego
2004-2006 Kierownik ds. Marketingu
• Zbudowanie zespołu działu marketingu .
• Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej firmy.
• Planowanie i rozliczanie budżetów marketingowych.
• Opracowanie, przygotowanie działań promocyjnych i marketingowych dla sieci sprzedaży Era ( obecnie T-Mobile) w zakresie realizacji celów sprzedażowych.
• Przygotowywanie i koordynacja przeprowadzanych akcji marketingowych.
• Raportowanie wyników akcji marketingowych.
• Monitoring rynku i analiza potrzeb klientów oraz działań konkurencji.
• Koncepcja i przygotowywanie materiałów marketingowych.
• Współpraca z mediami internet, prasa, radio, outdoor i media niestandardowe.
• Współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami.
• Organizacja eventów i konferencji, wyjazdów służbowych.
• Współpraca w zakresie zwiększenia sprzedaży czołowych partnerów handlowych firm producenckich sprzętu telekomunikacyjnego ( SONY, LG, NOKIA, SAMSUNG, IPHONE, ALCATEL, MICROSOFT, HTC).
1996 - 2004 Przedstawiciel handlowy
• Zbudowanie od podstaw sektora B2B w zakresie sprzedaży sprzętu telekomunikacyjnego
• Systematyczna obsługa rynku, pozyskiwanie nowych klientów, bieżące wsparcie i pomoc w rozwiązywaniu zagadnień technicznych
• Kształtowanie i rozwój oferty sprzedażowej
• Pozyskiwanie partnerów do współpracy
• Aktywne budowanie bazy klientów
• Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe
• Analiza sprzedaży, planowanie i wdrażanie nowych rozwiązań w ramach polityki firmy
• Analiza potrzeb klientów i budowanie oferty usług firmy
• Współpraca z kontrahentami i dostawcami firmy - nawiązywania i utrzymywanie tych relacji
Obsługa sekretariatu
• Obsługa sekretariatu
• Wsparcie administracyjne pracowników, aktywna współpraca ze wszystkimi działami firmy
• Kontrola faktur kosztowych ze zleceniami
• Przyjmowanie oraz dystrybucja korespondencji
• Bezpośredni i telefoniczny kontakt z usługodawcami firmy
• Obsługa urządzeń biurowych
• Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów wewnątrz firmy
• Realizacja bieżących zadań zleconych przez kierownictwo firmy
• Współpraca z biurem rachunkowym
• Archiwizacja korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej
• Przyjmowanie gości i organizacja spotkań
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing bezpośredni
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
CYTATY
Najrozmaitsze aforyzmy, cytaty, złote myśli, "myśli nieuczesane" - jeśli znasz coś ciekawego przystąp do grupy i daj poznać innym.
METRUM Warsztaty i Doradztwo Psychologiczne
Ogólnopolska Szkoła Trenerów, Polska Szkoła Coachingu, Superwizja, Baza Narzędzi, Warsztaty wymiany doświadczeń, i wiele innych
NeuroTransgresja
Współczesne techniki zarządzania umysłem- hipnoza, nlp, medytacje, tantra...... ale również i magia stosowana.
Nowomowa
O nowomowie marketingowej. Oddalający się od norm językowych "bełkot" marketingowo-internetowy.
psychologia kryminalna
zwana także psychologią zbrodni, w jej obszar wchodzą między innymi psychologia śledcza, kryminalistyczna, kryminologiczna, policyjna...