Karina Indryka

Dyrektor ds. Marketingu i Wspomagania Sprzedaży, bal
Chorzów, śląskie

Doświadczenie zawodowe

Baltimpex Telecom Group S.A.
Dyrektor ds. Marketingu i Wspomagania Sprzedaży
2006 - 2015 Dyrektor ds. Marketingu i Wspomagania Sprzedaży
• Zarządzanie zespołem działu marketingu
• Współpraca z ponad 190 sklepami T-Mobile oraz ponad 200 sklepami nc+ w zakresie realizacji celów jakościowych ( mister shoper ) i celów sprzedażowych
• Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej firmy
• Realizacja i wdrożenie własnej strategii szkoleniowej oraz motywacyjnej dla całej sieci sprzedaży i wsparcia sprzedaży
• Współpraca w obrębie działów w celu zwiększania efektywności sprzedaży
• Planowanie i rozliczanie budżetów marketingowych
• Bezpośrednia współpraca z partnerami firmy T-Mobile Polska S.A., platforma nc+ ( iTi Neovision)
• Bezpośrednia współpraca z szefami sprzedaży na Polskę czołowych partnerów handlowych firm producenckich sprzętu telekomunikacyjnego ( SONY, LG, NOKIA, SAMSUNG, IPHONE, ALCATEL, MICROSOFT, HTC)
• Wprowadzenie i koordynacja platformy e-sklepu www.okaoka.pl
• Wprowadzenie wewnętrznego intranetu i programu motywacyjnego

2004-2006 Kierownik ds. Marketingu
• Zbudowanie zespołu działu marketingu .
• Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej firmy.
• Planowanie i rozliczanie budżetów marketingowych.
• Opracowanie, przygotowanie działań promocyjnych i marketingowych dla sieci sprzedaży Era ( obecnie T-Mobile) w zakresie realizacji celów sprzedażowych.
• Przygotowywanie i koordynacja przeprowadzanych akcji marketingowych.
• Raportowanie wyników akcji marketingowych.
• Monitoring rynku i analiza potrzeb klientów oraz działań konkurencji.
• Koncepcja i przygotowywanie materiałów marketingowych.
• Współpraca z mediami internet, prasa, radio, outdoor i media niestandardowe.
• Współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami.
• Organizacja eventów i konferencji, wyjazdów służbowych.
• Współpraca w zakresie zwiększenia sprzedaży czołowych partnerów handlowych firm producenckich sprzętu telekomunikacyjnego ( SONY, LG, NOKIA, SAMSUNG, IPHONE, ALCATEL, MICROSOFT, HTC).


1996 - 2004 Przedstawiciel handlowy
• Zbudowanie od podstaw sektora B2B w zakresie sprzedaży sprzętu telekomunikacyjnego
• Systematyczna obsługa rynku, pozyskiwanie nowych klientów, bieżące wsparcie i pomoc w rozwiązywaniu zagadnień technicznych
• Kształtowanie i rozwój oferty sprzedażowej
• Pozyskiwanie partnerów do współpracy
• Aktywne budowanie bazy klientów
• Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe
• Analiza sprzedaży, planowanie i wdrażanie nowych rozwiązań w ramach polityki firmy
• Analiza potrzeb klientów i budowanie oferty usług firmy
• Współpraca z kontrahentami i dostawcami firmy - nawiązywania i utrzymywanie tych relacji

Obsługa sekretariatu
• Obsługa sekretariatu
• Wsparcie administracyjne pracowników, aktywna współpraca ze wszystkimi działami firmy
• Kontrola faktur kosztowych ze zleceniami
• Przyjmowanie oraz dystrybucja korespondencji
• Bezpośredni i telefoniczny kontakt z usługodawcami firmy
• Obsługa urządzeń biurowych
• Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów wewnątrz firmy
• Realizacja bieżących zadań zleconych przez kierownictwo firmy
• Współpraca z biurem rachunkowym
• Archiwizacja korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej
• Przyjmowanie gości i organizacja spotkań

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing bezpośredni
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie marketingiem

Grupy

7 wszystkich wypowiedzi
3 plusy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Baza ćwiczeń na warsztaty
Baza ćwiczeń na warsztaty
Baza ćwiczeń dla (psycho) Trenera
BAZA TRENERÓW
BAZA TRENERÓW
BAZA TRENERÓW
BUTY
BUTY
wszystko o butach
CYTATY
CYTATY
Najrozmaitsze aforyzmy, cytaty, złote myśli, "myśli nieuczesane" - jeśli znasz coś ciekawego przystąp do grupy i daj poznać innym.
EMOCJE
EMOCJE
Dzięki NIM podejmujemy większość decyzji. Nauczmy się NIMI zarządzać!
METRUM Warsztaty i Doradztwo Psychologiczne
METRUM Warsztaty i Doradztwo Psychologiczne
Ogólnopolska Szkoła Trenerów, Polska Szkoła Coachingu, Superwizja, Baza Narzędzi, Warsztaty wymiany doświadczeń, i wiele innych
Motocykle
Motocykle
Grupa dla osób posiadających motocykl oraz planujących zakup jednoślada.
Motocykle
Motocykle
Motocykliści są wszędzie.
NeuroTransgresja
NeuroTransgresja
Współczesne techniki zarządzania umysłem- hipnoza, nlp, medytacje, tantra...... ale również i magia stosowana.
Nowomowa
Nowomowa
O nowomowie marketingowej. Oddalający się od norm językowych "bełkot" marketingowo-internetowy.
psychologia kryminalna
psychologia kryminalna
zwana także psychologią zbrodni, w jej obszar wchodzą między innymi psychologia śledcza, kryminalistyczna, kryminologiczna, policyjna...