Umiejętności
Content Marketing
Copywriting
Corporate Branding
Digital Marketing
E-commerce
Graphic Design
Internet
JIRA
Logo Design
Marketing
Microsoft Office
Adobe After Effects
Adobe Photoshop
Reklama
Strategia kreatywna
Adobe Premier Pro
Strategia cyfrowa
Marketing Interaktywny
Koordynacja projektu
media eletroniczne
Marketing Mobilny
Marketing Zintegrowany
Reklama Online
Reklama Interaktywna
Marketing wirusowy
art director
zarządzanie kreatywne
Reklama zewnętrzna
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Creative, Copywriter
Copywriting. Opracowanie koncepcji kreatywnych i komunikacji marketingowych:
idea kreatywna, integracja z kampanią off-line, działania digital.
Prezentacje w języku polskim i angielskim.
Współpraca z domem mediowym i agencją reklamową ATL / BTL.
Klienci: Lech, Lirene, Bacardi, Miller, EFL, Nike, Gumtree, Orange
idea kreatywna, integracja z kampanią off-line, działania digital.
Prezentacje w języku polskim i angielskim.
Współpraca z domem mediowym i agencją reklamową ATL / BTL.
Klienci: Lech, Lirene, Bacardi, Miller, EFL, Nike, Gumtree, Orange
wystawiono
Karina jest bez wątpienia jedna z najciekawszych osób, z którymi miałem okazję pracować. Pełna energii, świetnych pomysłów kreatywnych, które - co ważne - potrafi w sprzedać Klientowi w czasie prezentacji. Angażuje się w projekty bez reszty i potrafi sprawnie przeprowadzić proces, znacznie wykraczający poza obszar działu kreacji agencji. Jej szeroka wiedza na temat digitalu sprawia, że od razu myśli jak typowy geek - chłonie internet wraz ze wszystkimi jego nowinkami. Potrafi w bardzo interesujący sposób przełożyć zjawiska niszowe na ideę kreatywną i sprawić, że nabierają szerszego kontekstu. Umiejętnie pracuje słowem, a jej doświadczenie jako art uzupełnia jej koncepcje o obraz. Pilnuje egzekucji pomysłu z taką samą drobiazgowością, jak kontrolowała proces powstawania koncepcji. Dobrze dogaduje sie z zespołem i czuje się współodpowiedzialna za każdy projekt.
Serdecznie polecam Karinę jako odpowiedzialnego i zaangażowanego pracownika działu kreacji. Decyzja o tym, że opuściła nasze szeregi, podyktowana była wyłącznie kwestiami biznesowymi.
Serdecznie polecam Karinę jako odpowiedzialnego i zaangażowanego pracownika działu kreacji. Decyzja o tym, że opuściła nasze szeregi, podyktowana była wyłącznie kwestiami biznesowymi.
Art Director
Brand Place
Opracowanie koncepcji kreatywnych.
Projektowanie opakowań, plakatów, ogłoszenia prasowe, logo i aplikacje na Facebooka.
Klienci: Off Plus Camera, Oliwier, Pudliszki, Tiger
Projektowanie opakowań, plakatów, ogłoszenia prasowe, logo i aplikacje na Facebooka.
Klienci: Off Plus Camera, Oliwier, Pudliszki, Tiger
wystawiono
Człowiek orkiestra!
Pracowała ze mną w teamie przez 2 lata jako artka (ATL, BTL) w San Markos i BrandPlace, a po tym jak się nasze drogi rozeszły pracowała nad konceptami i jako copywriter w Pitcherze. Oblatana w interactivie, geek w trendach jakich mało. Nieoceniona pomoc wszechmogąca. No reasumując: daje słowo, pieści design, zmóżdża koncepty ;)
Pracowała ze mną w teamie przez 2 lata jako artka (ATL, BTL) w San Markos i BrandPlace, a po tym jak się nasze drogi rozeszły pracowała nad konceptami i jako copywriter w Pitcherze. Oblatana w interactivie, geek w trendach jakich mało. Nieoceniona pomoc wszechmogąca. No reasumując: daje słowo, pieści design, zmóżdża koncepty ;)
Szkolenia i kursy
Dobra komunikacja - dobra współpraca, kwiecień 2017
warsztat: skutki rywalizacji, praca w zespole, bariery komunikacji, konstruktywna krytyka,
otwarta komunikacja
Skuteczna komunikacja, Inżynieria Personalna, listopad 2016
warsztat: delegowanie zadań, analiza transakcyjna, filtry komunikacyjne, język pozytywu, Model Miltona, błędy oceniania, warsztat strykowski, Model Diltsa
SEO - Podstawowe zagadnienia dla marketingowców i contentowców, Allegro, lipiec 2016
Warsztaty kompetencji interpersonalnych, Uniwersytet Warszawski
warsztat: komunikacja w sytuacjach asymetrycznych, sztuka prowadzenia dyskusji, efektywna praca zespołowa, autoprezentacja, podejmowanie decyzji w grupie, perswazja i manipulacja w interakcjach międzyludzkich
warsztat: skutki rywalizacji, praca w zespole, bariery komunikacji, konstruktywna krytyka,
otwarta komunikacja
Skuteczna komunikacja, Inżynieria Personalna, listopad 2016
warsztat: delegowanie zadań, analiza transakcyjna, filtry komunikacyjne, język pozytywu, Model Miltona, błędy oceniania, warsztat strykowski, Model Diltsa
SEO - Podstawowe zagadnienia dla marketingowców i contentowców, Allegro, lipiec 2016
Warsztaty kompetencji interpersonalnych, Uniwersytet Warszawski
warsztat: komunikacja w sytuacjach asymetrycznych, sztuka prowadzenia dyskusji, efektywna praca zespołowa, autoprezentacja, podejmowanie decyzji w grupie, perswazja i manipulacja w interakcjach międzyludzkich
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Internet/e-Commerce/Nowe media
Inne
Marketing
Komunikacja marketingowa
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Copywriting
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Kreacja
Zainteresowania
cukiernictwo, podróże, nowe media i technologie
Inne
Zdobyte nagrody:
Media Trendy Innovation Award 2014
nagroda dziennikarzy w konkursie Sony Vaio 2012
wyróżnienie w KTR Young Creatives DESIGN 2011
nominacja w KTR Creative Students DESIGN 2010
Media Trendy Innovation Award 2014
nagroda dziennikarzy w konkursie Sony Vaio 2012
wyróżnienie w KTR Young Creatives DESIGN 2011
nominacja w KTR Creative Students DESIGN 2010
Grupy
Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych
Najlepsza niepubliczna uczelnia techniczna w kraju, według rankingu Perspektyw i Rzeczpospolitej. Uczelnia zwraca szczególną uwagę na dostosowywanie programów kształcenia do wymogó
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Design
czyli grafika komputerowa szeroko pojęta. Grupa dla wszysktich webdesignerów, operatorów DTP, projektantów.
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.