Umiejętności
Coaching
Szkolenie
Obsługa klienta
Zarządzanie
Selekcja CV
Oceny okresowe pracowników
Budowanie systemów motywacyjnych
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. obsługi klienta
Obsługa klienta w zakresie likwidacji szkód ubezpieczeniowych
Sekretarz Zarządu
KS Górnik Bobrowniki Śląskie
Współpraca z zarządem, trenerami
Utrzymywanie kontaktów z aktualnymi sponsorami i pozyskiwanie nowych
Bieżąca praca związana z funkcjonowaniem klubu
Praca przy organizacji dnia meczowego
Prowadzenie mediów społecznościowych klubu (Facebook, Instagram, TikTok), tworzenie grafik, fotorelacji, pisanie relacji z meczów
PRACA SPOŁECZNA
Utrzymywanie kontaktów z aktualnymi sponsorami i pozyskiwanie nowych
Bieżąca praca związana z funkcjonowaniem klubu
Praca przy organizacji dnia meczowego
Prowadzenie mediów społecznościowych klubu (Facebook, Instagram, TikTok), tworzenie grafik, fotorelacji, pisanie relacji z meczów
PRACA SPOŁECZNA
Administrator szkoły
Clever Solutions
Organizacja pracy Biura Obsługi Klienta
Pozytywny kontakt z klientami szkoły
Aktywny udział w planowaniu i przeprowadzaniu promocji szkoły
Układanie planu zajęć i organizowanie grafików lektorów, koordynowanie pracy lektorów, zajęć odrabianych, wprowadzanie zmian planu
Dbanie o przepływ informacji w szkole, prowadzenie korespondencji
Rzetelne prowadzenie dokumentacji szkoły
Dbanie o pozytywny wizerunek szkoły
Pozytywny kontakt z klientami szkoły
Aktywny udział w planowaniu i przeprowadzaniu promocji szkoły
Układanie planu zajęć i organizowanie grafików lektorów, koordynowanie pracy lektorów, zajęć odrabianych, wprowadzanie zmian planu
Dbanie o przepływ informacji w szkole, prowadzenie korespondencji
Rzetelne prowadzenie dokumentacji szkoły
Dbanie o pozytywny wizerunek szkoły
Team Leader w Dziale Obsługi Klienta
Zarządzanie 30 osobową grupą konsultantów
Kontrolowanie poziomu jakości pracy konsultantów
Tworzenie raportów i zestawień oraz ustalanie grafików
Prowadzenie spotkań rekrutacyjnych i szkoleń dla pracowników
Odpowiedzialność za wyniki zespołu
Motywowanie podległego zespołu
Współudział w tworzeniu procedur, standardów obsługi klienta
Kontrolowanie poziomu jakości pracy konsultantów
Tworzenie raportów i zestawień oraz ustalanie grafików
Prowadzenie spotkań rekrutacyjnych i szkoleń dla pracowników
Odpowiedzialność za wyniki zespołu
Motywowanie podległego zespołu
Współudział w tworzeniu procedur, standardów obsługi klienta
Szkolenia i kursy
Szkolenie Funnelstar.io: Facebook Adds
Szkolenie Funnelstar.io: Instagram
Szkolenie Funnelstar.io: Sprzedaż na TikToku
Szkolenia Akademii PARP: Umiejętności interpersonalne
Clever Solutions: Budowanie skutecznego zespołu a motywacja pracowników - szkolenie coachingowe dla liderów
Studium skarbowości: Ośrodek szkoleniowo–usługowy
przy Izbie Skarbowej w Katowicach
Studium Ekonomiczne: Rachunkowość i finanse
Szkolenie Funnelstar.io: Instagram
Szkolenie Funnelstar.io: Sprzedaż na TikToku
Szkolenia Akademii PARP: Umiejętności interpersonalne
Clever Solutions: Budowanie skutecznego zespołu a motywacja pracowników - szkolenie coachingowe dla liderów
Studium skarbowości: Ośrodek szkoleniowo–usługowy
przy Izbie Skarbowej w Katowicach
Studium Ekonomiczne: Rachunkowość i finanse
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Zainteresowania
Piłka nożna, Social Media, Scrapbooking