Doświadczenie zawodowe
project manager
Pozyskiwanie i współpraca z klientami (polskimi i zagranicznymi) w zakresie projektów wzorniczych, graficznych, tworzenia marek i wsparcia sprzedaży.
Wspieranie zespołu projektowego w zakresie prowadzenia treningów twórczości. Tworzenie strategii marek oraz wynikających z nich strategii designu produktów. Copywriting i naming w języku polskim i angielskim.
Wspieranie zespołu projektowego w zakresie prowadzenia treningów twórczości. Tworzenie strategii marek oraz wynikających z nich strategii designu produktów. Copywriting i naming w języku polskim i angielskim.
marketing manager
Unfrozenmind Ltd
ID:wykreowanie marki, projekt identyfikacji, produkcja materia3ów BTL, projekt strony www oraz materiałów reklamowych.
Pozyskiwanie nowych klientów: stworzenie bazy danych potencjalnych klientów na terenie WielkiejBrytanii, Holandii, Belgii, Szwecji. Przygotowanie profili firm, nawiązanie kontaktu z osobami odpowiedzialnymi za podejmowanie decyzji.
Pozyskiwanie nowych klientów: stworzenie bazy danych potencjalnych klientów na terenie WielkiejBrytanii, Holandii, Belgii, Szwecji. Przygotowanie profili firm, nawiązanie kontaktu z osobami odpowiedzialnymi za podejmowanie decyzji.
key account manager
Wróbel - Komunikacja i Sztuka (obecnie: Bright Ideas)
Pozyskiwanie nowych klientów: nawiązanie kontaktu z managerami marketingu, umawianie spotkañ, przygotowanie i prowadzenie prezentacji (w języku polskim i angielskim)
Copy: Treść ogłoszeń prasowych w przeprowadzonych kampaniach, treść spotów i billboardów sponsoringowych Media: tworzenie media planów kampanii sponsoringowych, koordynacja wykonania spotów reklamowych (projekt, animacje, copy, studio nagraniowe), przygotowanie strategii marketigowych i media planów, współpraca z biurami reklamy.
Copy: Treść ogłoszeń prasowych w przeprowadzonych kampaniach, treść spotów i billboardów sponsoringowych Media: tworzenie media planów kampanii sponsoringowych, koordynacja wykonania spotów reklamowych (projekt, animacje, copy, studio nagraniowe), przygotowanie strategii marketigowych i media planów, współpraca z biurami reklamy.
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Inne
Grupy
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
GENERATOR
pomysły są wśród nas, warto to wykorzystać. Jeżeli masz taki pomysł, szukasz partnerów, ludzi zaangażowanych - zapraszam.
Hasło grupy: co by tu zrobić, aby nic nie robić