Umiejętności
Public Relations
relacje z mediami
media relation
Doświadczenie zawodowe
Ekspert PR
Pasjonatka komunikacji z kilkunastoletnim stażem.
Posiada kompleksowe doświadczenie w prowadzeniu działań PR i marketingowych, reprezentujących spójny wizerunek marek czy firm, a także organizacji na szeroką skalę eventów.
Współpracowała m.in. z: Becker, CANAL+, Ceramika Paradyż, Deutsche Bank, Dr Irena Eris, EA, Fort Development, Gillette, Grundig, Mostostal, Orlen, Polskie Badania Internetu (PBI), Pharmaceris, Polkomtel (Plus), Polsat, Polskie Stowarzyszenie Marketingu, Warszawska Izba Przedsiębiorców.
Od kilkunastu lat związana z branżą Public Relations. Z czego dwa lata jako PR manager Polskich Badań Internetu (PBI), spółki Agory, Rzeczpospolitej, Onetu, Wirtualnej Polski oraz Interii. Wcześniej pięć lat związana ze Stowarzyszeniem Marketingu Bezpośredniego, pełniąc obowiązki dyrektora generalnego i pełnomocnika zarządu.
Doświadczenia pogłębiała pracując po stronie: klientów jako rzecznik oraz obsługując ich z ramienia agencji PR’owych oraz social mediowych.
Organizowała pięć edycji największego w tej części Europy eventu branżowego „Boomerang” (obecnie Golden Arrow) oraz szerokie konsultacje branżowe Polskich Badań Internetu, mających fundamentalne znaczenie dla obecnego kształtu badania medium jakim jest internet.
Redaktor Naczelna miesięcznika branżowego „Biuletyn Informacyjny” oraz współautorka raportu IAB.
Zarządzała projektem „Konsorcjum Mediów Cyfrowych”, tworzonego przez CANAL+, Cyfrowy Polsat oraz Polską Izbę Komunikacji Elektronicznej.
Współtworzyła Stowarzyszenie Ludzi Reklamy oraz „Kodeksu Dobrych Praktyk w Reklamie”.
Koordynowała projekt „Warszawa od kuchni” Warszawskiej Izby Przedsiębiorców we współpracy z władzami miasta.
Uczestniczyła w obradach sejmowych, reprezentując interesy branży marketingowej.
Posiada kompleksowe doświadczenie w prowadzeniu działań PR i marketingowych, reprezentujących spójny wizerunek marek czy firm, a także organizacji na szeroką skalę eventów.
Współpracowała m.in. z: Becker, CANAL+, Ceramika Paradyż, Deutsche Bank, Dr Irena Eris, EA, Fort Development, Gillette, Grundig, Mostostal, Orlen, Polskie Badania Internetu (PBI), Pharmaceris, Polkomtel (Plus), Polsat, Polskie Stowarzyszenie Marketingu, Warszawska Izba Przedsiębiorców.
Od kilkunastu lat związana z branżą Public Relations. Z czego dwa lata jako PR manager Polskich Badań Internetu (PBI), spółki Agory, Rzeczpospolitej, Onetu, Wirtualnej Polski oraz Interii. Wcześniej pięć lat związana ze Stowarzyszeniem Marketingu Bezpośredniego, pełniąc obowiązki dyrektora generalnego i pełnomocnika zarządu.
Doświadczenia pogłębiała pracując po stronie: klientów jako rzecznik oraz obsługując ich z ramienia agencji PR’owych oraz social mediowych.
Organizowała pięć edycji największego w tej części Europy eventu branżowego „Boomerang” (obecnie Golden Arrow) oraz szerokie konsultacje branżowe Polskich Badań Internetu, mających fundamentalne znaczenie dla obecnego kształtu badania medium jakim jest internet.
Redaktor Naczelna miesięcznika branżowego „Biuletyn Informacyjny” oraz współautorka raportu IAB.
Zarządzała projektem „Konsorcjum Mediów Cyfrowych”, tworzonego przez CANAL+, Cyfrowy Polsat oraz Polską Izbę Komunikacji Elektronicznej.
Współtworzyła Stowarzyszenie Ludzi Reklamy oraz „Kodeksu Dobrych Praktyk w Reklamie”.
Koordynowała projekt „Warszawa od kuchni” Warszawskiej Izby Przedsiębiorców we współpracy z władzami miasta.
Uczestniczyła w obradach sejmowych, reprezentując interesy branży marketingowej.
Specjalizacje
Public Relations
Inne
Grupy
Badania Internetu
Badania wykonywane poprzez Internet, jak i o Internecie. Metody, techniki, analizy, wyniki badan. Zapraszam.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
dziennikarze po godzinach
dziennikarze po godzinach - nadal przed komputerem ;) jednak tym razem o rzeczywistości z przymrużeniem oka ;)
Gry, podróże w czasie, buddyzm i inne ciekawe tematy...
Gry, Podróże w czasie, Nasza przyszłość na ziemi..oto niektóre z tematów jakie chciałbym poruszyć...
Mile widziany udział w dyskusji...