Karina Adaszak

PR - PRaca i pasja
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Public Relations relacje z mediami media relation

Doświadczenie zawodowe

Public Relations
Ekspert PR
Pasjonatka komunikacji z kilkunastoletnim stażem.

Posiada kompleksowe doświadczenie w prowadzeniu działań PR i marketingowych, reprezentujących spójny wizerunek marek czy firm, a także organizacji na szeroką skalę eventów.

Współpracowała m.in. z: Becker, CANAL+, Ceramika Paradyż, Deutsche Bank, Dr Irena Eris, EA, Fort Development, Gillette, Grundig, Mostostal, Orlen, Polskie Badania Internetu (PBI), Pharmaceris, Polkomtel (Plus), Polsat, Polskie Stowarzyszenie Marketingu, Warszawska Izba Przedsiębiorców.

Od kilkunastu lat związana z branżą Public Relations. Z czego dwa lata jako PR manager Polskich Badań Internetu (PBI), spółki Agory, Rzeczpospolitej, Onetu, Wirtualnej Polski oraz Interii. Wcześniej pięć lat związana ze Stowarzyszeniem Marketingu Bezpośredniego, pełniąc obowiązki dyrektora generalnego i pełnomocnika zarządu.

Doświadczenia pogłębiała pracując po stronie: klientów jako rzecznik oraz obsługując ich z ramienia agencji PR’owych oraz social mediowych.

Organizowała pięć edycji największego w tej części Europy eventu branżowego „Boomerang” (obecnie Golden Arrow) oraz szerokie konsultacje branżowe Polskich Badań Internetu, mających fundamentalne znaczenie dla obecnego kształtu badania medium jakim jest internet.

Redaktor Naczelna miesięcznika branżowego „Biuletyn Informacyjny” oraz współautorka raportu IAB.
Zarządzała projektem „Konsorcjum Mediów Cyfrowych”, tworzonego przez CANAL+, Cyfrowy Polsat oraz Polską Izbę Komunikacji Elektronicznej.

Współtworzyła Stowarzyszenie Ludzi Reklamy oraz „Kodeksu Dobrych Praktyk w Reklamie”.
Koordynowała projekt „Warszawa od kuchni” Warszawskiej Izby Przedsiębiorców we współpracy z władzami miasta.

Uczestniczyła w obradach sejmowych, reprezentując interesy branży marketingowej.

Specjalizacje

Public Relations
Inne

Grupy

Badania Internetu
Badania Internetu
Badania wykonywane poprzez Internet, jak i o Internecie. Metody, techniki, analizy, wyniki badan. Zapraszam.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Blip
Blip
Grupa użytkowników Blipa.
Buddyzm
Buddyzm
Grupa dla tych wszystkich, którzy praktykują lub dopiero odkrywają Buddyzm.
Doradca nieruchomości
Doradca nieruchomości
Na pytania odpowiadają doradcy nieruchomości.
Dziennikarstwo
Dziennikarstwo
Witam serdecznie w Grupie dla dziennikarzy jak i pasjonatów sztuki dziennikarskiej.
dziennikarze po godzinach
dziennikarze po godzinach
dziennikarze po godzinach - nadal przed komputerem ;) jednak tym razem o rzeczywistości z przymrużeniem oka ;)
DZOGCZEN
DZOGCZEN
dzogczen, tantra, sutra, szamanizm , buddyzm tybetański, tradycja yungdrung bon, medytacja
Event, Organizacja Imprez
Event, Organizacja Imprez
Grupa poświęcona organizacji eventów i imprezez.
FIGHTING CLUB
FIGHTING CLUB
Klub amatorów sztuk i sportów walki
Gry, podróże w czasie, buddyzm i inne ciekawe tematy...
Gry, podróże w czasie, buddyzm i inne ciekawe tematy...
Gry, Podróże w czasie, Nasza przyszłość na ziemi..oto niektóre z tematów jakie chciałbym poruszyć... Mile widziany udział w dyskusji...
Klub Kreatywnych
Klub Kreatywnych
Klub Kreatywnych - Rozni ludzie, zawody, style, charaktery - jedna kreatywnosc...