Kamilla Kopczewska
DYREKTOR HANDLOWY
Szczecin,
zachodniopomorskie
Umiejętności
Rozwój działalności
Sprzedaż bezpośrednia
negocjacje handlowe
Rekrutacja pracowników
nadzorowanie pracy zespołu
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor ds sprzedaży
• rozpowszechnianie marki Firmy i budowanie jej wizerunku na rynku
• budowanie i rozwijanie sieci dystrybucji na terenie całego kraju
• tworzenie planów sprzedażowych, analiza i raportowanie wyników sprzedaży
• kontrola realizacji założonych celów sprzedaży
• przygotowywanie ofert, negocjowanie i ustalanie warunków handlowych
• opracowywanie strategii sprzedaży
• kompleksowa obsługa dużych i średnich firm
• organizacja i prowadzenie szkoleń dla grup handlowych
• budowanie i rozwijanie sieci dystrybucji na terenie całego kraju
• tworzenie planów sprzedażowych, analiza i raportowanie wyników sprzedaży
• kontrola realizacji założonych celów sprzedaży
• przygotowywanie ofert, negocjowanie i ustalanie warunków handlowych
• opracowywanie strategii sprzedaży
• kompleksowa obsługa dużych i średnich firm
• organizacja i prowadzenie szkoleń dla grup handlowych
dyrektor regionu sprzedaży
obowiązków:
• przygotowywanie i prowadzenie Assessment Center
• coaching
• budowanie i rozwijanie sieci dystrybucji w regionach Zachodniopomorskim i Lubuskim
• tworzenie planów sprzedażowych, analiza i raportowanie wyników sprzedaży
• kontrola realizacji założonych celów sprzedaży
• przygotowywanie ofert, negocjowanie i ustalanie warunków handlowych
• rozpowszechnianie marki Firmy i budowanie jej wizerunku na rynku
• opracowywanie strategii sprzedaży
• planowanie i odpowiadanie za realizację budżetu regionu
• kompleksowa obsługa małych i średnich firm
• organizacja i prowadzenie szkoleń dla grup handlowych
• przygotowywanie i prowadzenie Assessment Center
• coaching
• budowanie i rozwijanie sieci dystrybucji w regionach Zachodniopomorskim i Lubuskim
• tworzenie planów sprzedażowych, analiza i raportowanie wyników sprzedaży
• kontrola realizacji założonych celów sprzedaży
• przygotowywanie ofert, negocjowanie i ustalanie warunków handlowych
• rozpowszechnianie marki Firmy i budowanie jej wizerunku na rynku
• opracowywanie strategii sprzedaży
• planowanie i odpowiadanie za realizację budżetu regionu
• kompleksowa obsługa małych i średnich firm
• organizacja i prowadzenie szkoleń dla grup handlowych
Dyrektor Regionu
• przygotowywanie i prowadzenie assessmentów
• coachingi
• budowanie i rozwijanie sieci dystrybucji w regionach Wielkopolskim , Zachodniopomorskim i Lubuskim
• tworzenie planów sprzedażowych, analiza i raportowanie wyników sprzedaży
• kontrola realizacji założonych celów sprzedaży
• przygotowywanie ofert, negocjowanie i ustalanie warunków handlowych
• rozpowszechnianie marki Firmy i budowanie jej wizerunku na rynku
• opracowywanie strategii sprzedaży
• planowanie i odpowiadanie za realizację budżetu regionu
• kompleksowa obsługa małych i średnich firm
• organizacja i prowadzenie szkoleń dla grup handlowych
• coachingi
• budowanie i rozwijanie sieci dystrybucji w regionach Wielkopolskim , Zachodniopomorskim i Lubuskim
• tworzenie planów sprzedażowych, analiza i raportowanie wyników sprzedaży
• kontrola realizacji założonych celów sprzedaży
• przygotowywanie ofert, negocjowanie i ustalanie warunków handlowych
• rozpowszechnianie marki Firmy i budowanie jej wizerunku na rynku
• opracowywanie strategii sprzedaży
• planowanie i odpowiadanie za realizację budżetu regionu
• kompleksowa obsługa małych i średnich firm
• organizacja i prowadzenie szkoleń dla grup handlowych
Dyrektor Grupy Sprzedażowej
• analiza rynku i kreowanie polityki handlowej i personalnej Firmy w wyznaczonym regionie
• aktywne pozyskiwanie i rozwijanie kontaktów handlowych
• tworzenie planów sprzedażowych, analiza i raportowanie wyników sprzedaży
• kontrola realizacji założonych celów sprzedaży
• przygotowanie ofert, negocjowanie i ustalanie warunków handlowych
• rozpowszechnianie marki Firmy i budowanie jej wizerunku na rynku
• opracowywanie krótko i długoterminowych strategii sprzedaży w regionie
• budowanie i rozwijanie sieci dystrybucji w regionie
• zarządzanie polityką dystrybucji w regionie
• planowanie i odpowiadanie za realizację budżetu regionu
• kompleksowa obsługa klientów detalicznych w terenie
• organizacja i prowadzenie szkoleń
• aktywne pozyskiwanie i rozwijanie kontaktów handlowych
• tworzenie planów sprzedażowych, analiza i raportowanie wyników sprzedaży
• kontrola realizacji założonych celów sprzedaży
• przygotowanie ofert, negocjowanie i ustalanie warunków handlowych
• rozpowszechnianie marki Firmy i budowanie jej wizerunku na rynku
• opracowywanie krótko i długoterminowych strategii sprzedaży w regionie
• budowanie i rozwijanie sieci dystrybucji w regionie
• zarządzanie polityką dystrybucji w regionie
• planowanie i odpowiadanie za realizację budżetu regionu
• kompleksowa obsługa klientów detalicznych w terenie
• organizacja i prowadzenie szkoleń
Szkolenia i kursy
• „Szkolenie dla Managerów” – szkolenie wewnętrzne organizowane przez AMB Energia Sp. z o.o.
• Szkolenie sprzedaży energii i gazu
• „Techniki Sprzedaży” – szkolenie wewnętrzne – 60 godz.
• „Rekrutacja i pozyskiwanie Klientów” – szkolenie specjalistyczne – 30 godz.
• Szkolenie sprzedaży energii i gazu
• „Techniki Sprzedaży” – szkolenie wewnętrzne – 60 godz.
• „Rekrutacja i pozyskiwanie Klientów” – szkolenie specjalistyczne – 30 godz.
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Marketing
Marketing handlowy
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Sprzedaż
Energia
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
SPORT- Biegi długodystansowe
Organizacje
ZEPTER
AMB ENERGIA
DUON
VERVIS
AMB ENERGIA
DUON
VERVIS