Języki
angielski
biegły
francuski
podstawowy
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Learning Centre Advisor - Training &Talent Management Department / HR
AEGON UK Head Office Edinburgh
•przeprowadzanie wewnętrznych szkoleń dla nowych pracowników z zakresu korzystania z Centrum Szkoleniowego;
•używanie oraz wykorzystywanie wewnętrznego systemu zarządzania kursami do tworzenia i utrzymania bazy danych osiągniętych wyników;
•udzielanie porad, wskazówek oraz asystowanie uczestników szkoleń;
•zarządzanie kampanią IN PRACTICE
•przeprowadzanie ankiet i sondaży wśród użytkowników na temat poziomu kursów i szkoleń;
•rozwiązywanie technicznych problemów związanych ze sprzętem oraz oprogramowaniem używanym w Centrum, wraz ze ścisłą współpracą z Departamentem IT;
•wdrażanie oraz promowanie najnowszych kursów eLearning, materiałów i pomocy merytorycznych (m.in. typu Open Learning);
•tworzenie nowych oraz ulepszanie już istniejących procedur dotyczących raportów miesięcznych, a także prowadzenie i dostarczanie ich dla kadry zarządzającej oraz udzielanie informacji indywidualnym klientom;
•współpraca z konsultantami Działu Rozwoju i Dostarczania Szkoleń przy kreowaniu kursów eLearning dla pracowników oraz materiałów szkoleniowych dla trenerów, coachów i mentorów firmy;
•planowanie i organizowanie Dni Otwartych promujących wiele aspektów Działu Szkoleń, Rozwoju i Zarządzania Talentem.
•używanie oraz wykorzystywanie wewnętrznego systemu zarządzania kursami do tworzenia i utrzymania bazy danych osiągniętych wyników;
•udzielanie porad, wskazówek oraz asystowanie uczestników szkoleń;
•zarządzanie kampanią IN PRACTICE
•przeprowadzanie ankiet i sondaży wśród użytkowników na temat poziomu kursów i szkoleń;
•rozwiązywanie technicznych problemów związanych ze sprzętem oraz oprogramowaniem używanym w Centrum, wraz ze ścisłą współpracą z Departamentem IT;
•wdrażanie oraz promowanie najnowszych kursów eLearning, materiałów i pomocy merytorycznych (m.in. typu Open Learning);
•tworzenie nowych oraz ulepszanie już istniejących procedur dotyczących raportów miesięcznych, a także prowadzenie i dostarczanie ich dla kadry zarządzającej oraz udzielanie informacji indywidualnym klientom;
•współpraca z konsultantami Działu Rozwoju i Dostarczania Szkoleń przy kreowaniu kursów eLearning dla pracowników oraz materiałów szkoleniowych dla trenerów, coachów i mentorów firmy;
•planowanie i organizowanie Dni Otwartych promujących wiele aspektów Działu Szkoleń, Rozwoju i Zarządzania Talentem.
Customer Service Representative - Commissions Department
AEGON UK Head Office Edinburgh
•dokonywanie transferu polis indywidualnych i grupowych klientów między firmami ubezpieczeniowymi;
•kontakt z klientem indywidualnym w celu podtrzymania właściwych relacji;
•współpraca z Indywidualnym Doradcami Finansowym;
•administrowanie transakcji prowizyjnych oraz sporządzanie codziennych raportów dla menadżerów;
•analiza i ulepszanie procedur dla departamentu;
•przeprowadzanie wewnętrznych szkoleń dla nowych pracowników
•kontakt z klientem indywidualnym w celu podtrzymania właściwych relacji;
•współpraca z Indywidualnym Doradcami Finansowym;
•administrowanie transakcji prowizyjnych oraz sporządzanie codziennych raportów dla menadżerów;
•analiza i ulepszanie procedur dla departamentu;
•przeprowadzanie wewnętrznych szkoleń dla nowych pracowników
Researcher, Documentalist
MediaShowStudio Agencja Artystyczna
•Wyszukiwanie, przeprowadzanie wywiadów oraz przygotowywanie publiczności do programów telewizyjnych, reklam i filmów;
•współudział w organizowaniu imprez rozrywkowych;
•współpraca z wydawcami, dokumentalistami i producentami telewizji tvn, głównie przy realizacji
talk show pt. „Rozmowy w toku”;
•współudział przy realizacji filmu Małgorzaty Szumowskiej pt. „Ono”;
•sporządzanie i koordynacja przepływu dokumentów;
•pomoc w zarządzaniu biurem.
•współudział w organizowaniu imprez rozrywkowych;
•współpraca z wydawcami, dokumentalistami i producentami telewizji tvn, głównie przy realizacji
talk show pt. „Rozmowy w toku”;
•współudział przy realizacji filmu Małgorzaty Szumowskiej pt. „Ono”;
•sporządzanie i koordynacja przepływu dokumentów;
•pomoc w zarządzaniu biurem.
Szkolenia i kursy
Akademia Mistrzów Treningu - GT Mentor Kraków - 2011/2012
Personal Coaching w "The Coaching Academy" - Londyn
Negotiations - Ian McNorton - Bluewater Strategies
szereg kursów eLearningowych - m.in.: „Coaching dla Biznesu”, „Burza mózgów i promocja kreatywnego myślenia", "Proces negocjacji", „Mechanizmy efektywnej komunikacji”, „Inteligencja emocjonalna w pracy” oraz wiele innych
Personal Coaching w "The Coaching Academy" - Londyn
Negotiations - Ian McNorton - Bluewater Strategies
szereg kursów eLearningowych - m.in.: „Coaching dla Biznesu”, „Burza mózgów i promocja kreatywnego myślenia", "Proces negocjacji", „Mechanizmy efektywnej komunikacji”, „Inteligencja emocjonalna w pracy” oraz wiele innych
Edukacja
Organizacje
PSTD - Polish Society for Training & Development - Konsultant PSTD / Koordynator Projektu Badania TDI
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Badanie TDI
BADANIE TDI - BENCHMARKI JAKOŚCI I EFEKTYWNOŚCI INWESTOWANIA W KAPITAŁ LUDZKI
Organizatorem Badania TDI jest Polskie Stowarzyszenie Szkoleń i Rozwoju (PSTD)
PSTD Polish Society for Training and Development
polskie stowarzyszenie dla szkoleniowców wszelkiej maści
Szkolenia w Warszawie
Kursy i szkolenia w Warszawie. Grupa zrzeszająca organizatorów i uczestników szkoleń na terenie Warszawy.
Szkolenia Warsztaty Spotkania biznesowe
Celem grupy jest informacja o szkoleniach, warsztatach i spotkaniach biznesowych.
Trener z pasją
Grupa dla trenerów pracujących z pasją i tych którzy chcą w przyszłości zostać trenerami.
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.
Warszawski Klub Trenera
Grupa dla tych, którzy chcą być lub są już trenerami i uczestniczą w spotkaniach w Warszawie.