Kamila Marciniak

Student, Wyższa Szkoła Bankowa w Opolu
Brzeg, opolskie

Umiejętności

Zarządzanie klientami Reklama B2B Strategia biznesowa Call Center Komunikacja koordynacja spotkań Finanse konsulting HR Human Resources Humans Obsługa kluczowych klientów Zarządzanie kluczowymi klientami Marketing Microsoft Office Negocjacje New Business Development Zarządzanie biurem Koordynacja projektu Project Management Public Relations Publikacje Zarządzanie Sprzedażą SAP Zarządzanie zespołem Obsługa klienta Zarządzanie zasobami ludzkimi Excell znajomość prawa pracy znajomość technik sprzedaży obsługa urządzeń biurowych (telefon, fax, ksero, skan) samodzielność w podejmowaniu decyzji koordynowanie pracy podległych pracowników psychologia zarządzania Power point na poziomie bardzo dobrym finanse i rachunkowość

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

BZK Sp. z o. o. i Wspólnicy Sp. K. / Grupa BZK
Manager ds. handlu śdpr
Jeronimo Martins Polska S.A.
koordynator ds. ekspansji
• Prowadzenie bieżącej obsługi administracyjnej biura;
• Obsługa telefoniczna;
• Prowadzenie korespondencji wychodzącej i przychodzącej;
• Tworzenie i aktualizowanie Masterplanów;
• Archiwizacja dokumentacji;
• Koordynowanie bieżących projektów;
• Prowadzenie zestawień, analiz, raportów;
• Monitorowanie działań konkurencji;
• Wyszukiwanie terenów pod nowe inwestycje;
• Obsługa systemu SAP, tworzenie zamówień wdk, kontraktów;
• Przygotowywanie prezentacji lokalizacji, wybranych projektów;
• Przygotowywanie pism, listów intencyjnych;
• Koordynacja obiegu dokumentów i zapewnianie właściwego przepływu informacji w biurze;
• Współpraca z Biurami Projektowymi, Geodezyjnymi.
Logo
handlowiec
Kormed
• Kontakt telefoniczny i mailowy z klientem
• Koordynacja współpracy z dostawcami
• Fakturowanie
• Przygotowywanie ofert cenowych
• Zamawianie artykułów biurowych, zamawianie towarów handlowych
• Działanie marketingowe – przygotowywanie newsletterów, ulotek, broszur
• Obsługa spotkań biznesowych
• Uczestnictwo w targach
• Czynne pozyskiwanie klientów
• Praca w terenie (czynna obsługa gabinetów stomatologicznych) woj. opolskie, dolnośląskie
• Obsługa administracyjna firmy
Logo
referent ds. sprzedaży
K&J
• Przyjmowanie i realizacja zamówień w sklepie internetowym www.magiawnetrza.pl
• Kontakt telefoniczny i mailowy z Klientem ( w tym przygotowywanie wycen)
• Organizowanie transportu
• Koordynowanie współpracy z dostawcami
• Fakturowanie (obsługa programów SUBIEKT GT oraz MR FAKTURY PRO START)
• Bieżący nadzór nad dokumentacją handlową
• Zamawianie artykułów biurowych
• Zarządzanie stroną internetową firmy
Starostwo Powiatowe w Brzegu
technik administracji
• Obsługa petentów w Wydziale Geodezji
• Przygotowywanie wypisów i wyrysów z rejestru gruntów
• Zarządzanie korespondencją wychodząca i przychodząca

Edukacja

Logo
Finanse i rachunkowość, magisterskie
Wyższa Szkoła Bankowa w Opolu
Logo
Zarządzanie, licencjackie
Wyższa Szkoła Bankowa w Opolu

Specjalizacje

Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Finanse/Ekonomia
Kontroling

Zainteresowania

Taniec, fotografia, marketing