Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Product Manager
• Tworzenie, poszukiwanie i wprowadzanie nowych produktów, w tym marek własnych
• Analiza rynku, produktów i działań konkurencji
• Ustalanie polityki cenowej, analizy marżowości
• Przygotowywanie raportów sprzedażowych, analiz rynku
• Koordynacja i planowanie akcji promocyjnych
• Współpraca przy tworzeniu systemu identyfikacji wizualnej, ulotek, folderów
• Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna
• Współpraca z klientami, prowadzenie prezentacji i szkoleń
• Planowanie sprzedaży, zapotrzebowania na produkty, analiza stanów magazynowych, planowanie sprzedaży
• Pozyskiwanie dostawców produktów gotowych i negocjacje warunków współpracy
• Aktywny udział we wdrożeniu systemu SAP
• Analiza rynku, produktów i działań konkurencji
• Ustalanie polityki cenowej, analizy marżowości
• Przygotowywanie raportów sprzedażowych, analiz rynku
• Koordynacja i planowanie akcji promocyjnych
• Współpraca przy tworzeniu systemu identyfikacji wizualnej, ulotek, folderów
• Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna
• Współpraca z klientami, prowadzenie prezentacji i szkoleń
• Planowanie sprzedaży, zapotrzebowania na produkty, analiza stanów magazynowych, planowanie sprzedaży
• Pozyskiwanie dostawców produktów gotowych i negocjacje warunków współpracy
• Aktywny udział we wdrożeniu systemu SAP
Specjalista ds. Marketingu i Sprzedaży
Agencja Doradztwa Personalnego
• Kompleksowe działania sprzedażowo-marketingowe,
• Optymalizacja oferty firmy, planowanie i wdrażanie nowych produktów i usług
• Pozyskiwanie klientów firmy i rozwijanie współpracy,
• Negocjowanie umów, planowanie i prowadzenie kampanii promocyjnych i reklamowych
• Projektowanie materiałów marketingowych wspierających sprzedaż,
• Działania PR -redagowanie komunikatów prasowych, opieka nad stroną internetową, organizacja imprez branżowych
• Optymalizacja oferty firmy, planowanie i wdrażanie nowych produktów i usług
• Pozyskiwanie klientów firmy i rozwijanie współpracy,
• Negocjowanie umów, planowanie i prowadzenie kampanii promocyjnych i reklamowych
• Projektowanie materiałów marketingowych wspierających sprzedaż,
• Działania PR -redagowanie komunikatów prasowych, opieka nad stroną internetową, organizacja imprez branżowych
Szkolenia i kursy
PRINCE2 - certyfikat PRINCE2 Foundation
Excel zaawansowany - maj 2009
Skuteczne negocjacje - kwiecień 2008
Pozyskiwanie funduszy unijnych - maj 2005
Excel zaawansowany - maj 2009
Skuteczne negocjacje - kwiecień 2008
Pozyskiwanie funduszy unijnych - maj 2005
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Organizacje
Stowarzyszenie AFISH
Młodzi Demokraci
Młodzi Demokraci
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
AFTER WORK
NASZYM CELEM JEST POZNANIE JAK NAJWIĘKSZEJ ILOŚCI NOWYCH ZNAJOMYCH ! Zapraszamy osoby tylko ze ZDJĘCIEM i kompletnym profilem. Nie przyjmujemy żadnych reklamacji.
BIZNESPOLKA
"Najważniejszym zadaniem, jakie kobiety mają do wykonania, jest obudzić zapał samych kobiet"/ J. Stuart Mill
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
FMCG
Grupa dla wszystkich osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem FMCG. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku FMCG w Polsce jak i za granicą.
HR w firmach produkcyjnych
Grupa dla osób, dla których "produkcja" to przede wszystkim ludzie, a nie maszyny
New Product Development
Grupa przeznaczona dla wszystkich zajmujących się wdrażaniem nowych produktów i usług nie tylko w przemyśle spożywczym