Kamila Szostakiewicz

Inspektor ds. Realizacji Projektów Unijnych, Port Lotniczy "Rzeszów - Jasionka" Sp. z o.o.
Rzeszów, podkarpackie

Umiejętności

Microsoft Excel Microsoft Word

Języki

angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka Sp. z o.o.
Inspektor ds. Realizacji Projektów Unijnych
1) prawidłowe rozliczanie zadań w ramach projektów realizowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowych I-VII Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 na podstawie Umów o dofinansowanie Projektów,
2) monitorowanie finansowe projektów zgodnie z Harmonogramem Realizacji Projektu, Planami Płatności, Harmonogramem Rzeczowo-Finansowym,
3) przygotowywanie i aktualizacja Harmonogramów Rzeczowo-Finansowych, Planów Płatności, zgodnie z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym we współpracy z Zespołem Inwestycji (ZIR) i Pionem Finansowym Spółki,
4) przekazywanie faktur do Pionu Finansowego Spółki, celem realizacji przelewów
i dokonywania ich księgowania,
5) prowadzenie zestawień do celów sprawozdawczych, w tym przechowywanie kopii dowodów księgowych, zgodnie z wymogami Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym,
6) terminowe przygotowywanie wniosków o płatność z Regionalnego Programu Operacyjnego,
7) sporządzanie w zakresie finansowym raportów zgodnie z Umowami o dofinansowanie
i Wytycznymi,
8) przygotowywanie raportów z realizacji projektów we współpracy z Zespołem Inwestycji (ZIR) i Pionem Finansowym Spółki,
9) organizowanie i obsługa kontroli prowadzonych przez instytucje nadzorujące,
10) przygotowywanie korespondencji w zakresie prowadzonych spraw.
Logo
staż na stanowisku ds. sprawozdawczości - pracownik biurowy
Urząd Marszałkowski w Rzeszowie Departament Wdrażania Projektów Infrastrukturalnych RPO
1) współudział w przygotowywaniu sprawozdań, w tym: pomoc w przygotowywaniu sprawozdań okresowych i rocznych z realizacji osi priorytetowych, pomoc w sporządzaniu informacji miesięcznych z realizacji programu operacyjnego, pomoc w sporządzaniu jednostkowych okresowych sprawozdań z zakresu udzielanej pomocy publicznej, pomoc w przygotowywaniu okresowych raportów zbiorczych z monitoringu przygotowania, indywidualnych projektów kluczowych do realizacji, pomoc w przekazywaniu ww. sprawozdań do właściwych Departamentów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego, pomoc w kierowaniu korespondencji do Beneficjentów,
2) współudział i pomoc w innych zadaniach Oddziału: w ustalaniu i monitorowaniu wielkości występujących oszczędności, w tym poprzetargowych, m.in. dla potrzeb wyboru projektów z list rezerwowych, w planowaniu wydatków i koordynowaniu przygotowania załączników do ustawy budżetowej określających wydatki z budżetu państwa na realizację programu operacyjnego.
Logo
staż na stanowisku ds. umów - pracownik administracyjny
Urząd Marszałkowski w Rzeszowie Departament Wdrażania Projektów Infrastrukturalnych RPO
1) współudział w przygotowywaniu projektów umów o dofinansowanie oraz aneksów do umów, w tym: pomoc w sprawnym obiegu dokumentacji, pomoc w kierowaniu korespondencji do Beneficjentów, pomoc w przygotowywaniu i przekazywaniu umów do Departamentu Rozwoju Regionalnego,
2) przygotowywanie projektów umów / projektów aneksów o dofinansowanie projektów realizowanych w ramach RPO - WP 2007 -2013,
3) współudział i pomoc w innych zadaniach Oddziału, w tym pomoc w sprawozdawczości.
Logo
Praktyki jako asystentka Doradcy Finansowego
Commercial Union we Wrocławiu
1) praktyki administracyjno - biurowe,
2) przygotowywanie sprawozdań, zestawień, podsumowań w ramach działań zleconych przez przełożonego,
3) redagowanie pism służbowych i dokumentów zgodnie ze standardami firmy,
4) kontakt telefoniczny, mailowy i osobisty z bieżącymi oraz potencjalnymi klientami,
5) kontakt telefoniczny i mailowy z Biurem Głównym w Warszawie,
6) kontrola bieżących danych inwestycyjnych,
7) przygotowywanie i uzupełnianie dokumentów dla klientów,
8) zarządzanie obiegiem korespondencji listownej i elektronicznej,
9) dbanie o płynny przepływ informacji,
10) organizacyjne wsparcie biura w zakresie prac asystenckich i administracyjnych,
11) reklama firmy.
Logo
Praktyki
Doradztwo Finansowe Allfinanz we Wrocławiu
1) analiza finansowa,
2) kontakt telefoniczny, mailowy, osobisty z potencjalnymi klientami.
Logo
Praktyki w Departamencie Ubezpieczeń Majątkowych i Osobowych
Towarzystwo Ubezpieczeń EUROPA S.A we Wrocławiu
1) archiwizacja dokumentów.

Szkolenia i kursy

Specjalista ds. kadr i płac

zakres szkolenia:
1) kadry,
2) ubezpieczenia ZUS,
3) przepisy BHP,
4) podatek dochodowy od osób fizycznych,
5) zasiłki ZUS,
6) naliczanie wynagrodzeń,
7) elementy listy płać,
8) kapitał początkowy,
9) program SYMFONIA Kadry i płace,
10) program Asseco Wapro Kadry i płace,
11) program Płatnik.

Edukacja

Logo
Doradca Finansowy, studia podyplomowe
Ekonomia Ekonomiczna we Wrocławiu
Logo
Ekonomia menedżerska, magisterskie
Uniwersytet Wrocławski
Logo
Ekonimia, licencjackie
Uniwersytet Wrocławski
Logo
Ekonomia, licencjackie
Uniwersytet Rzeszowski

Specjalizacje

Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Finanse/Ekonomia
Inne

Inne

umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją
dobra organizacja czasu i miejsca pracy
dokładność, sumienność, opanowanie, podzielność uwagi, wyobraźnia przestrzenna
dyspozycyjność
obsługa komputera (pakiet MS Office)
prawo jazdy kat. B