Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Word
Języki
angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Inspektor ds. Realizacji Projektów Unijnych
1) prawidłowe rozliczanie zadań w ramach projektów realizowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowych I-VII Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 na podstawie Umów o dofinansowanie Projektów,
2) monitorowanie finansowe projektów zgodnie z Harmonogramem Realizacji Projektu, Planami Płatności, Harmonogramem Rzeczowo-Finansowym,
3) przygotowywanie i aktualizacja Harmonogramów Rzeczowo-Finansowych, Planów Płatności, zgodnie z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym we współpracy z Zespołem Inwestycji (ZIR) i Pionem Finansowym Spółki,
4) przekazywanie faktur do Pionu Finansowego Spółki, celem realizacji przelewów
i dokonywania ich księgowania,
5) prowadzenie zestawień do celów sprawozdawczych, w tym przechowywanie kopii dowodów księgowych, zgodnie z wymogami Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym,
6) terminowe przygotowywanie wniosków o płatność z Regionalnego Programu Operacyjnego,
7) sporządzanie w zakresie finansowym raportów zgodnie z Umowami o dofinansowanie
i Wytycznymi,
8) przygotowywanie raportów z realizacji projektów we współpracy z Zespołem Inwestycji (ZIR) i Pionem Finansowym Spółki,
9) organizowanie i obsługa kontroli prowadzonych przez instytucje nadzorujące,
10) przygotowywanie korespondencji w zakresie prowadzonych spraw.
2) monitorowanie finansowe projektów zgodnie z Harmonogramem Realizacji Projektu, Planami Płatności, Harmonogramem Rzeczowo-Finansowym,
3) przygotowywanie i aktualizacja Harmonogramów Rzeczowo-Finansowych, Planów Płatności, zgodnie z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym we współpracy z Zespołem Inwestycji (ZIR) i Pionem Finansowym Spółki,
4) przekazywanie faktur do Pionu Finansowego Spółki, celem realizacji przelewów
i dokonywania ich księgowania,
5) prowadzenie zestawień do celów sprawozdawczych, w tym przechowywanie kopii dowodów księgowych, zgodnie z wymogami Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym,
6) terminowe przygotowywanie wniosków o płatność z Regionalnego Programu Operacyjnego,
7) sporządzanie w zakresie finansowym raportów zgodnie z Umowami o dofinansowanie
i Wytycznymi,
8) przygotowywanie raportów z realizacji projektów we współpracy z Zespołem Inwestycji (ZIR) i Pionem Finansowym Spółki,
9) organizowanie i obsługa kontroli prowadzonych przez instytucje nadzorujące,
10) przygotowywanie korespondencji w zakresie prowadzonych spraw.
staż na stanowisku ds. sprawozdawczości - pracownik biurowy
Urząd Marszałkowski w Rzeszowie Departament Wdrażania Projektów Infrastrukturalnych RPO
1) współudział w przygotowywaniu sprawozdań, w tym: pomoc w przygotowywaniu sprawozdań okresowych i rocznych z realizacji osi priorytetowych, pomoc w sporządzaniu informacji miesięcznych z realizacji programu operacyjnego, pomoc w sporządzaniu jednostkowych okresowych sprawozdań z zakresu udzielanej pomocy publicznej, pomoc w przygotowywaniu okresowych raportów zbiorczych z monitoringu przygotowania, indywidualnych projektów kluczowych do realizacji, pomoc w przekazywaniu ww. sprawozdań do właściwych Departamentów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego, pomoc w kierowaniu korespondencji do Beneficjentów,
2) współudział i pomoc w innych zadaniach Oddziału: w ustalaniu i monitorowaniu wielkości występujących oszczędności, w tym poprzetargowych, m.in. dla potrzeb wyboru projektów z list rezerwowych, w planowaniu wydatków i koordynowaniu przygotowania załączników do ustawy budżetowej określających wydatki z budżetu państwa na realizację programu operacyjnego.
2) współudział i pomoc w innych zadaniach Oddziału: w ustalaniu i monitorowaniu wielkości występujących oszczędności, w tym poprzetargowych, m.in. dla potrzeb wyboru projektów z list rezerwowych, w planowaniu wydatków i koordynowaniu przygotowania załączników do ustawy budżetowej określających wydatki z budżetu państwa na realizację programu operacyjnego.
staż na stanowisku ds. umów - pracownik administracyjny
Urząd Marszałkowski w Rzeszowie Departament Wdrażania Projektów Infrastrukturalnych RPO
1) współudział w przygotowywaniu projektów umów o dofinansowanie oraz aneksów do umów, w tym: pomoc w sprawnym obiegu dokumentacji, pomoc w kierowaniu korespondencji do Beneficjentów, pomoc w przygotowywaniu i przekazywaniu umów do Departamentu Rozwoju Regionalnego,
2) przygotowywanie projektów umów / projektów aneksów o dofinansowanie projektów realizowanych w ramach RPO - WP 2007 -2013,
3) współudział i pomoc w innych zadaniach Oddziału, w tym pomoc w sprawozdawczości.
2) przygotowywanie projektów umów / projektów aneksów o dofinansowanie projektów realizowanych w ramach RPO - WP 2007 -2013,
3) współudział i pomoc w innych zadaniach Oddziału, w tym pomoc w sprawozdawczości.
Praktyki jako asystentka Doradcy Finansowego
Commercial Union we Wrocławiu
1) praktyki administracyjno - biurowe,
2) przygotowywanie sprawozdań, zestawień, podsumowań w ramach działań zleconych przez przełożonego,
3) redagowanie pism służbowych i dokumentów zgodnie ze standardami firmy,
4) kontakt telefoniczny, mailowy i osobisty z bieżącymi oraz potencjalnymi klientami,
5) kontakt telefoniczny i mailowy z Biurem Głównym w Warszawie,
6) kontrola bieżących danych inwestycyjnych,
7) przygotowywanie i uzupełnianie dokumentów dla klientów,
8) zarządzanie obiegiem korespondencji listownej i elektronicznej,
9) dbanie o płynny przepływ informacji,
10) organizacyjne wsparcie biura w zakresie prac asystenckich i administracyjnych,
11) reklama firmy.
2) przygotowywanie sprawozdań, zestawień, podsumowań w ramach działań zleconych przez przełożonego,
3) redagowanie pism służbowych i dokumentów zgodnie ze standardami firmy,
4) kontakt telefoniczny, mailowy i osobisty z bieżącymi oraz potencjalnymi klientami,
5) kontakt telefoniczny i mailowy z Biurem Głównym w Warszawie,
6) kontrola bieżących danych inwestycyjnych,
7) przygotowywanie i uzupełnianie dokumentów dla klientów,
8) zarządzanie obiegiem korespondencji listownej i elektronicznej,
9) dbanie o płynny przepływ informacji,
10) organizacyjne wsparcie biura w zakresie prac asystenckich i administracyjnych,
11) reklama firmy.
Szkolenia i kursy
Specjalista ds. kadr i płac
zakres szkolenia:
1) kadry,
2) ubezpieczenia ZUS,
3) przepisy BHP,
4) podatek dochodowy od osób fizycznych,
5) zasiłki ZUS,
6) naliczanie wynagrodzeń,
7) elementy listy płać,
8) kapitał początkowy,
9) program SYMFONIA Kadry i płace,
10) program Asseco Wapro Kadry i płace,
11) program Płatnik.
zakres szkolenia:
1) kadry,
2) ubezpieczenia ZUS,
3) przepisy BHP,
4) podatek dochodowy od osób fizycznych,
5) zasiłki ZUS,
6) naliczanie wynagrodzeń,
7) elementy listy płać,
8) kapitał początkowy,
9) program SYMFONIA Kadry i płace,
10) program Asseco Wapro Kadry i płace,
11) program Płatnik.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Finanse/Ekonomia
Inne
Inne
umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją
dobra organizacja czasu i miejsca pracy
dokładność, sumienność, opanowanie, podzielność uwagi, wyobraźnia przestrzenna
dyspozycyjność
obsługa komputera (pakiet MS Office)
prawo jazdy kat. B
dobra organizacja czasu i miejsca pracy
dokładność, sumienność, opanowanie, podzielność uwagi, wyobraźnia przestrzenna
dyspozycyjność
obsługa komputera (pakiet MS Office)
prawo jazdy kat. B