Doświadczenie zawodowe
Kierownik Regionalny
MoneyNow Sp. z o.o. (Dollar Financial Group)
• rozwój podległego regionu poprzez rekrutację kadry pracowniczej (kierownicy, specjaliści ds. sprzedaży)
• koordynowanie pracy podległego zespołu oraz zarządzanie działalnością regionu
• realizacja założonych planów sprzedaży
• wdrażanie strategii sprzedażowej w podległym regionie
• wsparcie i motywowanie pracowników regionu w ramach wykonywania zadań sprzedażowych
• tworzenie i utrzymywanie systemu kontroli placówek – nadzór nad przestrzeganiem wewnętrznych procedur spółki oraz ustalonych standardów
• raportowanie wyników
• analiza efektywności działań sprzedażowych
• tworzenie planów marketingowych
• współpraca z innymi działami Spółki
• koordynowanie pracy podległego zespołu oraz zarządzanie działalnością regionu
• realizacja założonych planów sprzedaży
• wdrażanie strategii sprzedażowej w podległym regionie
• wsparcie i motywowanie pracowników regionu w ramach wykonywania zadań sprzedażowych
• tworzenie i utrzymywanie systemu kontroli placówek – nadzór nad przestrzeganiem wewnętrznych procedur spółki oraz ustalonych standardów
• raportowanie wyników
• analiza efektywności działań sprzedażowych
• tworzenie planów marketingowych
• współpraca z innymi działami Spółki
Kierownik Placówki
MoneyNow Sp. z o.o. (Dollar Financial Group)
• realizacja strategii sprzedaży w placówce
• prezentowanie i sprzedaż produktów i usług firmy
• odpowiedzialność za wykonanie planów sprzedażowych
• motywowanie i rozwój podległych pracowników
• koordynowanie lokalnych działań marketingowych
• zapewnianie profesjonalnej obsługi Klientów
• budowanie lojalności oraz satysfakcji Klientów
• prezentowanie i sprzedaż produktów i usług firmy
• odpowiedzialność za wykonanie planów sprzedażowych
• motywowanie i rozwój podległych pracowników
• koordynowanie lokalnych działań marketingowych
• zapewnianie profesjonalnej obsługi Klientów
• budowanie lojalności oraz satysfakcji Klientów
Kierownik Oddziału
• organizacja pracy Oddziału
• zarządzanie podległym zespołem pracowników
• nadzór nad realizacją planów sprzedażowych Oddziału
• podejmowanie lokalnych działań marketingowych
• sporządzanie dokumentacji związanej z działalnością Oddziału
• pozyskiwanie i profesjonalna obsługa klienta w zakresie świadczonych usług
• doradztwo w zakresie oferowanych usług
• sprzedaż produktów finansowych
• sporządzanie dokumentacji w zakresie świadczonych usług
• dokonywanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych
• kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
• zarządzanie podległym zespołem pracowników
• nadzór nad realizacją planów sprzedażowych Oddziału
• podejmowanie lokalnych działań marketingowych
• sporządzanie dokumentacji związanej z działalnością Oddziału
• pozyskiwanie i profesjonalna obsługa klienta w zakresie świadczonych usług
• doradztwo w zakresie oferowanych usług
• sprzedaż produktów finansowych
• sporządzanie dokumentacji w zakresie świadczonych usług
• dokonywanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych
• kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
administrator oddziału/asystentka Dyrektora oddziału
• obsługa administracyjna biura
• rekrutacja nowych współpracowników
• wstępna analiza wniosków
• kontrola składanej dokumentacji pod względem formalnym i merytorycznym
• raportowanie sprzedaży
• organizacja szkoleń
• sporządzanie umów o współpracę
• rekrutacja nowych współpracowników
• wstępna analiza wniosków
• kontrola składanej dokumentacji pod względem formalnym i merytorycznym
• raportowanie sprzedaży
• organizacja szkoleń
• sporządzanie umów o współpracę
Specjalista ds. Sprzedaży
• aktywna sprzedaż usług UPC poprzez akcje Telemarketingowe oraz rozmowy telefoniczne z klientami, którzy sami skontaktowali się z Contact Center,
• telefoniczne udzielanie informacji na temat oferty UPC (promocji, cen, programów),
• pośredniczenie przy zawieraniu umów abonenckich poprzez przyjmowanie i wystawianie zleceń w systemie komputerowym UPC "Wizard",
• wyjaśnienie abonentom potencjalnych problemów z rachunkami,
• interweniowanie w przypadku zaległych płatności,
• efektywne wykorzystanie czasu poświęconego wykonywaniu zobowiązań wynikających z umowy i przestrzeganie obowiązujących w przedsiębiorstwie Zleceniodawcy norm wykonywania usług,
• przestrzeganie procedur dotyczących obsługi Klientów,
• oddzwanianie do abonentów, jeśli zaistnieje taka potrzeba lub zostało podjęte takie zobowiązanie,
• wykonywanie niezbędnych czynności w systemie komputerowym "Wizard" (szczegółowe kodowanie rozmów, aktualizowanie danych, wystawianie zleceń na świadczone usługi,
• aktualizowanie wiedzy (informacji) dotyczącej produktów oraz obowiązujących procedur, mających istotny wpływ na jakość udzielanych informacji,
• uczestniczenie w szkoleniach, ciągłe podnoszenie kwalifikacji z zakresu obsługi Klientów,
• utrzymanie wskaźnika rezygnacji Klientów z dokonania instalacji usługi zamówionej za pośrednictwem Agenta na poziomie nie przekraczającym 10%,
• dochowanie najwyższej staranności w kontaktach z Klientami - dbając o dobry wizerunek UPC,
• przez okres ok 1 roku kierowanie grupą dedykowaną do sprzedaży dodatkowych kanałów telewizyjnych
• zarządzanie pracownikami w taki sposób, aby stosowali się do wykonywania planów sprzedażowych oraz przestrzegali zasad i procedur obowiązujących w UPC
W trakcie wykonywania działalności dla UPC dodatkowo sprzedaż kredytów współpracując z firmą Promax Pharma pośrednik kredytowy GE Money Bank.
Obowiązki:
• pozyskiwanie nowych klientów
• umawianie spotkań i negocjacje handlowe w zakresie produktów bankowych
• doradztwo kredytowe w zakresie kredytów gotówkowych i konsolidacyjnych
• utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami
• obsługa sprzedażowa i posprzedażowa klienta
• telefoniczne udzielanie informacji na temat oferty UPC (promocji, cen, programów),
• pośredniczenie przy zawieraniu umów abonenckich poprzez przyjmowanie i wystawianie zleceń w systemie komputerowym UPC "Wizard",
• wyjaśnienie abonentom potencjalnych problemów z rachunkami,
• interweniowanie w przypadku zaległych płatności,
• efektywne wykorzystanie czasu poświęconego wykonywaniu zobowiązań wynikających z umowy i przestrzeganie obowiązujących w przedsiębiorstwie Zleceniodawcy norm wykonywania usług,
• przestrzeganie procedur dotyczących obsługi Klientów,
• oddzwanianie do abonentów, jeśli zaistnieje taka potrzeba lub zostało podjęte takie zobowiązanie,
• wykonywanie niezbędnych czynności w systemie komputerowym "Wizard" (szczegółowe kodowanie rozmów, aktualizowanie danych, wystawianie zleceń na świadczone usługi,
• aktualizowanie wiedzy (informacji) dotyczącej produktów oraz obowiązujących procedur, mających istotny wpływ na jakość udzielanych informacji,
• uczestniczenie w szkoleniach, ciągłe podnoszenie kwalifikacji z zakresu obsługi Klientów,
• utrzymanie wskaźnika rezygnacji Klientów z dokonania instalacji usługi zamówionej za pośrednictwem Agenta na poziomie nie przekraczającym 10%,
• dochowanie najwyższej staranności w kontaktach z Klientami - dbając o dobry wizerunek UPC,
• przez okres ok 1 roku kierowanie grupą dedykowaną do sprzedaży dodatkowych kanałów telewizyjnych
• zarządzanie pracownikami w taki sposób, aby stosowali się do wykonywania planów sprzedażowych oraz przestrzegali zasad i procedur obowiązujących w UPC
W trakcie wykonywania działalności dla UPC dodatkowo sprzedaż kredytów współpracując z firmą Promax Pharma pośrednik kredytowy GE Money Bank.
Obowiązki:
• pozyskiwanie nowych klientów
• umawianie spotkań i negocjacje handlowe w zakresie produktów bankowych
• doradztwo kredytowe w zakresie kredytów gotówkowych i konsolidacyjnych
• utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami
• obsługa sprzedażowa i posprzedażowa klienta
Szkolenia i kursy
Marzec 2011r. „Kurs rozpoznawania autentyczności znaków pieniężnych”
Sierpień 2008 r. „Proces sprzedaży”
październik 2007 r. „Wywieranie wpływu, czy skuteczna argumentacja” – tytuł: Mistrz sztuki sprzedaży
wrzesień 2006 r. „Badanie potrzeb klienta oraz wykorzystywanie w prezentacji języka korzyści”
wrzesień 2006 r. „Profesjonalna prezentacja, radzenie sobie z obiekcjami klienta oraz technika zamykania sprzedaży”
październik 2005 r. „Doskonalenie obsługi klienta”
luty 2005 r. „Język korzyści podczas prezentacji korzyści”
listopad 2004 r. „Standaryzacja Obsługi Klienta”
sierpień 2004 r. „Techniki pokonywania obiekcji”
Sierpień 2008 r. „Proces sprzedaży”
październik 2007 r. „Wywieranie wpływu, czy skuteczna argumentacja” – tytuł: Mistrz sztuki sprzedaży
wrzesień 2006 r. „Badanie potrzeb klienta oraz wykorzystywanie w prezentacji języka korzyści”
wrzesień 2006 r. „Profesjonalna prezentacja, radzenie sobie z obiekcjami klienta oraz technika zamykania sprzedaży”
październik 2005 r. „Doskonalenie obsługi klienta”
luty 2005 r. „Język korzyści podczas prezentacji korzyści”
listopad 2004 r. „Standaryzacja Obsługi Klienta”
sierpień 2004 r. „Techniki pokonywania obiekcji”
Specjalizacje
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
Architektura wnętrz,
Zwierzęta,
Rysunek,
Malarstwo
Przyroda,
Literatura,
Zwierzęta,
Rysunek,
Malarstwo
Przyroda,
Literatura,
Grupy
Ludzie kochający zwierzaki
Dla wszystkich, którzy kochają zwierzęta, biorą czynny udział w ich wychowaniu jak również tych którzy chcieliby mieć kogoś tak bliskiego i wdzięcznego