Kamila Sawicka

Warszawa, Centrum Sprzedaży Internetowej

Doświadczenie zawodowe

Logo
Młodszy księgowy
Terkam Kancelaria Podatkowo Księgowa
przygotowywanie dokumentacji do urzędu skarbowego,
weryfikacja poprawności rozliczeń podatkowych,
sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, CIT,
prowadzenie rejestru podatku VAT,
prowadzenie ewidencji środków trwałych (amortyzacja, umorzenie),
prowadzanie dokumentów księgowych (rejestr sprzedaży i zakupu, raporty kasowe),
obsługa programów księgowych ( RAKS, Optima, Mała księgowość, Rachmistrz),
prowadzenie ewidencji kasowej,
obsługa programu płatnik,
dekretacja wyciągów bankowych,
rozliczanie delegacji służbowych
Logo
Współwłaściciel (działalność gospodarcza - restauracja)
Bosko Włosko
przygotowanie konceptu wizualnego restauracji,
przygotowywanie dokumentów do rozpoczęcia działalności i pozwolenia (sanepid, wydział pozwoleń alkoholowych),
koordynacja warunków współpracy z dostawcami restauracji: ustalanie warunków handlowych, przygotowanie umów, zamówienia, fakturowanie, itp.,
prowadzenie dokumentów księgowych ( książka przychodów i rozchodów)
kontrolowanie stanu magazynowego produktów,
rekrutacja pracowników,
koordynacja pracy pracowników ( układanie harmonogramu pracy, planowanie szkoleń i • rozwoju pracowników),
obsługa klienta ( bieżące zamówienia, przygotowanie organizacji imprez okolicznościowych)
Logo
Specjalista do spraw rozliczeń
Sweetpoint
przygotowanie dokumentów księgowych dla kancelarii,
prowadzenie kalendarza spotkań,
rozliczanie delegacji służbowych,
koordynacja wyjazdów służbowych ( wyszukiwanie połączeń lotniczych, rezerwacja hoteli, wynajem samochodu),
prowadzenie weryfikacji i rozliczeń transakcji rynku pieniężnego i walutowego,
weryfikacja prawidłowości rozliczeń transakcji finansowych w systemach bankowości elektronicznej
Logo
Właściciel (działalność gospodarcza - restauracja)
La Pancia Piena
przygotowanie konceptu wizualnego restauracji,
przygotowywanie dokumentów do rozpoczęcia działalności i pozwolenia (sanepid, wydział pozwoleń alkoholowych),
koordynacja warunków współpracy z dostawcami restauracji: ustalanie warunków handlowych, przygotowanie umów, zamówienia, fakturowanie, itp.,
prowadzenie dokumentów księgowych ( książka przychodów i rozchodów)
kontrolowanie stanu magazynowego produktów, ,
rekrutacja pracowników,
koordynacja pracy pracowników ( układanie harmonogramu pracy, planowanie szkoleń i rozwoju pracowników),
obsługa klienta ( bieżące zamówienia, przygotowanie organizacji imprez okolicznościowych)
Logo
Menager do spraw rozwoju i promowania marki (odpowiedzialność za działania promocyjne i organizacyjn
Black Sheep
przygotowanie witryny działu "Zeades" obejmujące między innymi współtworzenie konceptu oferty produktowej dostępnej w sklepie, analizę działań konkurencji, przygotowaniu funkcjonalności i design’u sklepu
przygotowywanie bieżących promocji biżuterii i zegarków:
opracowanie mechanizmu promocji,
ustalanie poziomu cen na promowane produkty,
koordynacja współpracy kupieckiej z dostawcą sklepu: ustalanie warunków handlowych, przygotowanie umów, zamówienia, fakturowanie, itp.
uzupełnianie sklepu o nowości i zapowiedzi,
kontrolowanie stanu magazynowego,
obsługa klienta biznesowego w zakresie udzielania informacji dotyczących oferty franchising sklepu i realizacji projektów współpracy,
rekrutacja pracowników,
koordynacja pracy pracowników ( układanie harmonogramu pracy, planowanie szkoleń i rozwoju pracowników),
przeprowadzanie szkolenia dla pracowników ( z ekspozycji towaru oraz sposobu sprzedaży)
Logo
Redaktor działu Zegarek
Centrum Sprzedaży Internetowej
• przygotowanie witryny działu "Zegarek" obejmujące między innymi współtworzenie konceptu oferty produktowej dostępnej w sklepie, analizę działań konkurencji, współpracę z działem kreacji i IT w przygotowaniu funkcjonalności i design’u sklepu
• przygotowywanie bieżących promocji zegarków:
 opracowanie mechanizmu promocji,
 ustalanie poziomu cen na promowane produkty,
• koordynacja współpracy kupieckiej z grupą dostawców sklepu: ustalanie warunków handlowych, przygotowanie umów, zamówienia, fakturowanie, itp.
•, uzupełnianie bazy o nowości i zapowiedzi przesłane przez dostawców
•kontrolowanie stanu magazynowego,
•tworzenie i aktualizacja oferty produktów należących do działu "Zegarek" na podstawie katalogów firm lub informacji otrzymanych od dostawców (aktualizacja opisów produktów, oraz cen)
• obsługa kart kredytowych i rozliczeń związanych z kartami kredytowymi
• obsługa klienta w zakresie udzielania informacji dotyczących oferty sklepu i realizacji zamówień
• składanie zamówień w imieniu klienta- pierwotnie złożonych telefonicznie, faksem, w e-mailu
•prowadzenie bieżącej korespondencji z klientem dotyczącej zamówień - przyjmowanie droga elektroniczna na adres sklepu, droga telefoniczna i listowną
• obsługa telefoniczna klienta
Magus S.A.
Redaktor działu Uroda (odpowiedzialność za działania promocyjne i kupieckie)
• przygotowanie witryny działu "Uroda" obejmujące między innymi współtworzenie konceptu oferty produktowej dostępnej w sklepie, analizę działań konkurencji, współpracę z działem kreacji i IT w przygotowaniu funkcjonalności i design’u sklepu
• stworzenie i zarządzanie eksperckim serwisem "Świat Urody" (część doradcza w ramach sklepu „Uroda”):
 opracowanie zakresu przygotowanych porad, projekt graficzny,
 współpraca z dostawcami kontentu do serwisu (czasopisma specjalistyczne, eksperci i dostawcy)
• przygotowywanie bieżących promocji produktów kosmetycznych:
 opracowanie mechanizmu promocji,
 ustalanie poziomu cen na promowane produkty,
 przygotowanie briefu dla działu kreacji,
 współpraca z działem graficznym w opracowaniu wizualizacji promocji
• koordynacja współpracy kupieckiej z grupą dostawców sklepu: ustalanie warunków handlowych, przygotowanie umów, zamówienia, fakturowanie, itp.
•przygotowanie bestsellerów, uzupełnianie bazy o nowości i zapowiedzi przesłane przez dostawców
•kontrolowanie stanu magazynowego,
•tworzenie i aktualizacja oferty produktów należących do działu "Uroda" na podstawie katalogów firm lub informacji otrzymanych od dostawców (aktualizacja opisów produktów, oraz cen)
Magus S.A.
Specjalista do spraw Obsługi Klienta - Reklamacje
• obsługa klienta w zakresie udzielania informacji dotyczących realizacji zamówień reklamacyjnych
• składanie zamówień reklamacyjnych
• przyjmowanie skarg i reklamacji od klientów- podejmowanie decyzji o właściwym obsłużeniu reklamacji i skarg
•prowadzenie bieżącej korespondencji z klientem dotyczącej zamówień reklamacyjnych
Magus S.A.
Specjalista do spraw Obsługi Klienta
• obsługa kart kredytowych i rozliczeń związanych z kartami kredytowymi
• obsługa klienta w zakresie udzielania informacji dotyczących oferty sklepu i realizacji zamówień
• składanie zamówień w imieniu klienta- pierwotnie złożonych telefonicznie, faksem, w e-mailu
•prowadzenie bieżącej korespondencji z klientem dotyczącej zamówień - przyjmowanie droga elektroniczna na adres sklepu, droga telefoniczna i listowną
• obsługa telefoniczna klienta

Edukacja

Logo
socjologia specjalizacja interent i media, licencjackie
Wyższa Szkoła Działalności Gospodarczej w Warszawie

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Księgowość