Kamila Puchalska

Koordynator Centrum Obsługi Klienta
Wrocław, dolnośląskie

Doświadczenie zawodowe

VULCAN Sp. z o.o.
Kierownik Centrum Obsługi Klienta
Telefonia Dialog S.A.
Koordynator Centrum Obsługi Klienta HOME / Kierownik Zmiany
- zarządzałam zespołem podległych Pracowników
- stworzyłam efektywny zespół COKH
- rozliczałam wyniki jakościowe i sprzedażowe na podstawie określonych parametrów KPI
- zajmowałam się motywacją grupy oraz przeprowadzałam coachingi
- odsłuchiwałam i oceniałam rozmowy Konsultantów, weryfikowałam poprawność przeprowadzonej rozmowy zgodnie z procedurami, przekazywałam feedback Konsultantom na podstawie ocenionej rozmowy
- kaskadowałam cele poszczególnym członkom zespołu
- codziennie weryfikowałam i raportowałam wyniki mojego zespołu
- pełniłam funkcję Kierownika Zmiany dla całego Customer Care (ok. 80 - 100 podległych Pracowników w trakcie dyżuru)
- zarządzałam i odpowiednio kierowałam ruchem w zależności od jego natężenia
- delegowałam bieżące zadania i egzekwowałam ich realizację
- zapewniałam wsparcie merytoryczne w trakcie dyżuru koordynatorskiego
- eskalowałam sprawy wymagające interwencji (np. UKE, UOiK)
- przeprowadzałam rekrutację zgodnie ze standardami panującymi w Firmie
- przygotowywałam i weryfikowałam rozliczenia finansowe Pracowników
Telefonia Dialog S.A.
Inspektor ds. Telecentrum, Specjalista ds. Telecentrum
- dbałam o budowanie dobrych relacji z Klientami
- zajmowałam się rozmowami z trudnymi Klientami i wyjaśniałam sprawy eskalacyjne
- byłam wsparciem Koordynatora w grupie coachingowej - weryfikowałam błędy
- obsługiwałam połączenia przychodzące i wychodzące w Call Center
Katarzyna Książkiewicz
Katarzyna Książkiewicz · przełożony
wystawiono
Kamilę cechuje niezwykły wręcz optymizm i zaangażowanie. Zarówno w obsłudze, jak i sprzedaży jest niedościgniona. Zawsze stara się zrobić wszystko na 100%. Niemożliwe? Dla Kamili to słowo nie istnieje, dlatego pewnie każde zadanie i każdy cel, który przed nią stawiano, zupełnie spokojnie i na luzie został zrealizowany. Od początku Jej pracy, było dla mnie jasne, iż determinacja i zaangażowanie oraz chęć rozwoju osobistego pozwolą Jej objąć stanowiska kierownicze. Bardzo chętnie nawiązałabym jeszcze kiedyś współpracę z Kamilą przy jakimś projekcie, bo dla mnie to była czysta przyjemność.
Grupa Impel
Telemarketer
- obsługiwałam połączenia przychodzące i wychodzące skierowane do Call Center Telefonii Dialog

Szkolenia i kursy

"Skuteczny Menedżer" - House of Skills
"Coaching Menedżerski" - Instytut Badań i Analiz Menedżerskich
"Telesprzedaż - budowanie relacji z wykorzystaniem telefonu" - Berndson
"Zarządzanie sprzedażą telefoniczną" - Akademia Telemarketingu

Edukacja

Logo
Socjologia , magisterskie
Uniwersytet Wrocławski
Logo
Inżynieryjno - Ekonomiczny, magisterskie
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja

Grupy

Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
Call Center dla Ciebie
Call Center dla Ciebie
Grupa stworzona dla wszystkich osób, które pracowały, pracują obecnie lub chcą rozpocząć pracę w call center niezależnie od wieku i doświadczenia.
Zarządzanie
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.