Umiejętności
Event Management
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
relacje z mediami
Microsoft Office
Social Media Marketing
Strategic Communications
Języki
angielski
biegły
włoski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Public Relations
- tworzenie i aktualizacja informacji na stronach www, facebooku i innych mediach społecznościowych
- monitorowanie mediów
- planowanie i utrzymywanie kontaktów z mediami (w tym patronaty)
- realizacja strategii w zakresie wizerunku przedsiębiorstwa
- tworzenie i aktualizacja baz mediów i klientów firmy
- organizacja działań z zakresu komunikacji marketingowej
- budżetowanie i odpowiedzialność za wykonanie budżetu PR
- tworzenie i aktualizowanie materiałów marketingowych
- współpracę z agencjami reklamowymi
- organizowanie stoisk promocyjnych na lokalnych eventach
- monitorowanie mediów
- planowanie i utrzymywanie kontaktów z mediami (w tym patronaty)
- realizacja strategii w zakresie wizerunku przedsiębiorstwa
- tworzenie i aktualizacja baz mediów i klientów firmy
- organizacja działań z zakresu komunikacji marketingowej
- budżetowanie i odpowiedzialność za wykonanie budżetu PR
- tworzenie i aktualizowanie materiałów marketingowych
- współpracę z agencjami reklamowymi
- organizowanie stoisk promocyjnych na lokalnych eventach
Asystent ds. administracji
•nadzór nad przepływem informacji i korespondencji, sprawnością urządzeń i systemów,
•zarządzanie i aktualizacja bazami danych Izby,
•promocja wynajmu sal szkoleniowych,
•organizacja przetargów i postępowań ofertowych,
•dbałość o wizerunek firmy,
•współpracę z dyrektorami i kierownikami poszczególnych działów,
•archiwizowanie dokumentacji.
•zarządzanie i aktualizacja bazami danych Izby,
•promocja wynajmu sal szkoleniowych,
•organizacja przetargów i postępowań ofertowych,
•dbałość o wizerunek firmy,
•współpracę z dyrektorami i kierownikami poszczególnych działów,
•archiwizowanie dokumentacji.
Asystent Prezesa, Specjalista ds. Administracji
•obsługa organizacyjna spotkań, posiedzeń, konferencji z udziałem Prezesa Izby,
•organizacja, koordynacja i nadzór nad sprawnym przebiegiem spotkań biznesowych,
•koordynacja przepływu informacji,
•sporządzanie pism i dokumentów, wysyłka korespondencji,
•wykonywanie czynności wynikających z bieżącej działalności firmy
•organizacja, koordynacja i nadzór nad sprawnym przebiegiem spotkań biznesowych,
•koordynacja przepływu informacji,
•sporządzanie pism i dokumentów, wysyłka korespondencji,
•wykonywanie czynności wynikających z bieżącej działalności firmy
Szkolenia i kursy
Szkolenie FORUM Press: "Jak zbudować skuteczny PR w Internecie?"
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Zainteresowania
squash,rolki, film, literatura skandynawska, event marketing
Grupy
Design
czyli grafika komputerowa szeroko pojęta. Grupa dla wszysktich webdesignerów, operatorów DTP, projektantów.
FUTU
Grupa poświęcona zagadnieniom projektowania prasowego i szerzej - wzrornictwa przemysłowego w Polsce i za granicą. Design, grafika użytkowa, ilustracja, typografia.
Green Event
grupa dla wszystkich tych, którzy organizują, chcą organizować albo chcą, żeby ktoś im zorganizował GREEN EVENT
Kreatywna reklama
Pomysłodajnia :) Jest zlecienie, nie ma pomysłu? Towarzysze, pomożecie? POMOŻEMY!!!!
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Włochy
Grupa miłośników włoskiej kultury, języka, kuchni, piłki i wszystkich innych rzeczy zwiazanych z tym pięknym krajem.