Doświadczenie zawodowe
Koordynator ds.Rozwoju Sieci Medycznej
Generali T.U. S.A
planowanie rozwoju sieci medycznej Generali, kontraktowanie nowych Placówek medycznych i współpraca z już istniejącymi w zakresie realizacji umów ubezpieczenia zdrowotnego,prowadzenie rozliczeń, nadzór nad jakością obsługi w zakresie zawartych umów ubezpieczenia
Szkolenia i kursy
2015 - Przygotowanie efektywnej prezentacji produktowej (AKTREN)
2009 - Zarządzanie Ryzykiem dla Project Managerów (K2 Consulting)
2008 - Microsoft Access - podstawowy (COMBIDATA)
2008 - BusinessObjects Web Intelligence XIR2: Report Design
2008 - BusinessObjects Web Intelligence XIR2: Advanced Report Design
2008 - Zarządzanie procesami (Warta)
2007 - Rozwój osobisty (GFKM)
2007 - Techniki prezentacji (GFKM)
2007 - MsProject (GFKM)
2007 - Mechanizmy działania rynków finansowych (PARKIET Szkolenia)
2007 - Doskonalenie współpracy wewnętrznej (GFKM)
2007 - Trudny klient (GFKM)
2007 - Zarządzanie projektem (GFKM)
2007 - Modelowanie procesów biznesowych (iSolution)
2006 – Zasady budowania pozytywnych relacji z klientami w rozmowach telefonicznych (Good Way)
2006 – Praca w zespole (Gdańska Fundacja Kształcenia Menadżerów)
2006 – Skuteczna komunikacja (GFKM)
2006 – Rozwiązywanie konfliktów (GFKM)
2006 – Organizacja pracy własnej i zarządzanie czasem (GFKM)
2006 – Zarządzanie stresem (GFKM)
2009 - Zarządzanie Ryzykiem dla Project Managerów (K2 Consulting)
2008 - Microsoft Access - podstawowy (COMBIDATA)
2008 - BusinessObjects Web Intelligence XIR2: Report Design
2008 - BusinessObjects Web Intelligence XIR2: Advanced Report Design
2008 - Zarządzanie procesami (Warta)
2007 - Rozwój osobisty (GFKM)
2007 - Techniki prezentacji (GFKM)
2007 - MsProject (GFKM)
2007 - Mechanizmy działania rynków finansowych (PARKIET Szkolenia)
2007 - Doskonalenie współpracy wewnętrznej (GFKM)
2007 - Trudny klient (GFKM)
2007 - Zarządzanie projektem (GFKM)
2007 - Modelowanie procesów biznesowych (iSolution)
2006 – Zasady budowania pozytywnych relacji z klientami w rozmowach telefonicznych (Good Way)
2006 – Praca w zespole (Gdańska Fundacja Kształcenia Menadżerów)
2006 – Skuteczna komunikacja (GFKM)
2006 – Rozwiązywanie konfliktów (GFKM)
2006 – Organizacja pracy własnej i zarządzanie czasem (GFKM)
2006 – Zarządzanie stresem (GFKM)
Edukacja
Specjalizacje
Ubezpieczenia
Inne
Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Lekarze/Opieka medyczna
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
BIZNESMEN Każdy może nim być
Niezaleznie, po ktorej stronie przyslowiowej lady stoimy, kazdy z nas jest Klientem
firma IDEALNA
Myślisz że wiesz wszystko o tym co robić, żeby firma była idealna? Biuro jest sercem każdej firmy, nie można żyć bez serca.
humor - dowcip
grupa jest dla osób, które uwielbiają się śmiać - wpisz tylko zasłyszany, otrzymany (mail,gg) kawał, nie komentuj innych i baw się dobrze. BEZ MODEROWANIA
I L.O. im. J.I. Kraszewskiego w Białej Podlaskiej
Grupa skupiająca absolwentów I L.O. im. J.I. Kraszewskiego w Białej Podlaskiej
Mindmapping
Grupa dla zainteresowanych MindMappingiem (ang. mind map, pol. mapa myśli), techniką interaktywnego notowania, nauki oraz myślenia wielokierunkowego.
Dla osób które szukają inspiracji na temat map m
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.