Języki
angielski
dobry
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. jakości obsługi i szkoleń
• Prowadzenie szkoleń merytorycznych i miękkich (m.in.: „Akademia sprzedaży”, „Analiza potrzeb Klienta”, „Inteligencja emocjonalna”, "Trudny Klient", "Obsługa Klienta", "Emisja głosu"),
• Organizacja i koordynowanie procesu szkoleń;
• Tworzenie szkoleń i przygotowywanie materiałów szkoleniowych,
• Organizacja i koordynowanie procesu szkoleń;
• Tworzenie szkoleń i przygotowywanie materiałów szkoleniowych,
Szkolenia i kursy
• Akademia Trenerów Biznesu, Grupa SET;
• "Emisja Głosu", Akademia głosu
• Kurs pedagogiczny, Studium Pedagogizacji Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie;
• "Coaching, co to takiego?", Grupa SET
• Szkolenie „W roli trenera”, Allianz;
• Kurs „Mediacje – wybrane zagadnienia”, Niepubliczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna „Edukacja” w Warszawie;
• Warsztaty Teatralne organizowane przez Teatr Powszechny w Radomiu;
• "Emisja Głosu", Akademia głosu
• Kurs pedagogiczny, Studium Pedagogizacji Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie;
• "Coaching, co to takiego?", Grupa SET
• Szkolenie „W roli trenera”, Allianz;
• Kurs „Mediacje – wybrane zagadnienia”, Niepubliczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna „Edukacja” w Warszawie;
• Warsztaty Teatralne organizowane przez Teatr Powszechny w Radomiu;
Specjalizacje
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
Kryminologia,
Literatura,
Film,
Siatkówka'
Rozwój osobisty
Literatura,
Film,
Siatkówka'
Rozwój osobisty
Inne
• Prawo jazdy kategorii B;
• Umiejętność obsługi komputera i programu MS Office;
• Komunikatywność;
• Bezkonfliktowość;
• Elastyczność;
• Umiejętność pracy w zespole
• Umiejętność obsługi komputera i programu MS Office;
• Komunikatywność;
• Bezkonfliktowość;
• Elastyczność;
• Umiejętność pracy w zespole
Grupy
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie