Doświadczenie zawodowe
Trener Biznesu, Konsultant
1. Szkolenia call center (obsługa klienta, telemarketing, sprzedaż, reklamacje, obsługa trudnego klienta, asertywność, telewindykacja oraz kadra menadżerska - zarządzanie zespołem, zarządzanie jakością - coaching i monitoring w call center)
2. Szkolenia obsługa klienta -bezpośrednia i pośrednia (Biura Obsługi Klienta, POSy)
3. Szkolenia Przedstawiciele Handlowi (sprzedaż bezpośrednia, telemarketing)
4. Projekty doradcze - wsparcie procesów obsługi klienta i sprzedaży
Kontakt:
E-mail: info@hillway.pl lub k.krawczyk@hillway.pl
Tel. +48 22 250 22 81
2. Szkolenia obsługa klienta -bezpośrednia i pośrednia (Biura Obsługi Klienta, POSy)
3. Szkolenia Przedstawiciele Handlowi (sprzedaż bezpośrednia, telemarketing)
4. Projekty doradcze - wsparcie procesów obsługi klienta i sprzedaży
Kontakt:
E-mail: info@hillway.pl lub k.krawczyk@hillway.pl
Tel. +48 22 250 22 81
współpracownik
wystawiono
Kamila to rewelacyjny Trener Biznesu - którego z czystym sumieniem polecam i rekomenduje! :) Kama ma ogromną wiedzę nie tylko merytoryczną w danym temacie ale i również wiedzę praktyczną, którą potrafi przekazać w sposób przyjazny, przyswajalny i kreatywny.
Kobieta orkiestra, która zaraża optymizmem, uśmiechem i fachowością. Polecam, gdyż można się od Kamili bardzo dużo nauczyć i zasada którą sama wyznaje "Nie jakoś to będzie a jakość" mocno wdraża na co dzień we współpracy ze swoimi partnerami biznesowymi.
Kobieta orkiestra, która zaraża optymizmem, uśmiechem i fachowością. Polecam, gdyż można się od Kamili bardzo dużo nauczyć i zasada którą sama wyznaje "Nie jakoś to będzie a jakość" mocno wdraża na co dzień we współpracy ze swoimi partnerami biznesowymi.
wystawiono
Kamilko dziękuję Ci za to szkolenie. Ty nie tylko patrzysz i słuchasz Ty widzisz i słyszysz. Energia poszła w świat :)
usługodawca
wystawiono
JA jestem bardzo zadowolony KIEDY to uczestniczyłem w Twoim szkoleniu, dlatego też w konsekwencji jestem zobowiązany napisać tę referencję, tym samym oczekuję, że to nie ostatni raz, mnie szkoliłaś, Dobrze? :)
Dziękuje za wskazanie drogi.
Dziękuje za wskazanie drogi.
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Inne
Prelegent konferencji branżowych call center
2010 - Siła Telemarketingu ,,Motywacja pracowników call center"
2010 - Siła Telemarketingu ,,Motywacja pracowników call center"
Grupy
Badanie TDI
BADANIE TDI - BENCHMARKI JAKOŚCI I EFEKTYWNOŚCI INWESTOWANIA W KAPITAŁ LUDZKI
Organizatorem Badania TDI jest Polskie Stowarzyszenie Szkoleń i Rozwoju (PSTD)
HILLWAY Szkolenia biznesowe i doradztwo dla firm
Grupa dla przedsiębiorców i osób nastawionych na rozwój biznesu i kariery - badania, raporty, rekomendowane wydarzenia. Grupa sympatyków HILLWAY (nowy brand na rynku usług szkoleniowo-doradczych, twor
HILLWAY Training and Consulting
Mikroblog towarzyszący grupie Hillway Szkolenia biznesowe i doradztwo dla firm
Magia Telemarketingu
Miękkie i skuteczne aspekty telemarketingu. Magia świata zwiazanego ze słuchawkami.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Szkolenia biznesowe
Informacje o szkoleniach organizowanych przez różne instytucje państwowe i prywatne, mające na celu podnoszenie kwalifikacji kadry managerskiej.
Szkolenia, konferencje, targi
Informacje o wydarzeniach biznesowych (targi, konferencje, szkolenia,wystawy i pozostałe imprezy).
SZTUKA MOTYWACJI
Motywacja-jak nam pomaga w życiu, techniki motywowania, co Was motywuje, jak motywować siebie i grupę.