Kamila Wieczysta

.
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Zarządzanie klientami B2B Strategia biznesowa Negocjacje kontraktu Zarządzanie Negocjacje New Business Development Zarządzanie produktem Zarządzanie Sprzedażą Zarządzanie zespołem

Języki

angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Zastępca Dyrektora ds. Obrotu Nieruchomościami
PKP Oddział Gospodarowania Nieruchomościami we Wrocławiu
PKP
Naczelnik Departamentu Komercjalizacji
Zarządzanie Departamentem zajmującym się komercjalizacją nowych projektów deweloperskich oraz istniejących nieruchomości min. dworców, budynków, gruntów;
Udział w tworzeniu strategii komercyjnej rewitalizowanych dworców
Zarządzanie istniejącymi umowami najmu poprzez renegocjacje warunków najmu
Zarządzanie zespołem prowadzącym działania związane z pozyskiwaniem klientów
Ustalanie optymalnych zasad osiągania przychodów z najmu, dzierżawy oraz reklamy na dworcach i innych nieruchomościach należących do Spółki
Tworzenie oraz nadzorowanie realizacji budżetu
Nadzorowanie przetargów, aukcji, ofert w zakresie wynajmu i dzierżawy
Identyfikacja nieruchomości nieprzydatnych do komercjalizacji
Opracowanie, ujednolicanie oraz aktualizacja procedur wewnętrznych dotyczących oddawania nieruchomości w najem lub dzierżawę
Prowadzenie rejestrów umów przychodowych
Logo
Dyrektor ds. Komercjalizacji
Sky Tower S.A.
Przygotowanie i wdrożenie strategii w zakresie komercjalizacji,
Analiza i monitorowanie rynku nieruchomości komercyjnych,
Zarzadzanie i koordynacja działań podległego zespołu,
Aktywne poszukiwanie kontrahentów, wynajem i sprzedaż powierzchni,
Nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji z władzami miasta,
Sporządzanie raportów, analiz i sprawozdań dla Zarządu Spółki,
Aktywne prowadzenie szkoleń w zakresie sprzedaży, inwestycji i kontaktów z Klientami,
Opracowywanie strategii wynajmu i sprzedaży,
Koordynowanie działań, wynikających z wynajmu i sprzedaży powierzchni komercyjnych,
Tworzenie budżetów, prognozowanie sprzedaży i wpływów,
Współtworzenie strategii marketingowo-reklamowej,
Współpraca w przygotowaniu rocznych planów kosztów utrzymania obiektów komercyjnych, Monitorowaniem kosztów związanych z eksploatacją obiektów,Bezpośredni udział w procesie komercjalizacji i sprzedaży,
Realizacja założonych celów,
Ocena i rozwój nowych możliwości wynajmu i sprzedaży.
Analizowanie rynku pod kątem maksymalizacji efektów,
Sporządzanie analiz rynku i konkurencji, w ramach pełnomocnictwa negocjowanie warunków i Zawieranie umów z klientami
Współpraca z architektem w zakresie określania struktury mieszkań i opracowywania koncepcji architektonicznych,
Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji businessowych,
Kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy,
LC Corp Sky Tower Sp. z o.o.
Specjalista ds. komercjalizacji i sprzedazy
Przygotowanie i wdrożenie strategii w zakresie komercjalizacji powierzchni
Aktywne poszukiwanie kontrahentów
Koordynowanie i nadzorowanie działań, wynikających z wynajmu i sprzedaży powierzchni komercyjnych
Tworzenie prognoz sprzedaży dla projektów mieszkaniowych
Przygotowywanie materiałów marketingowych
Tworzenie bazy danych potencjalnych klientów
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami
Przygotowanie strategii sprzedaży dla projektów mieszkaniowych
Kontrolowanie rachunków – zaległych płatności, windykacja
Współpraca z biurami pośrednictwa w nieruchomościach
Sporządzanie analizy rynku nieruchomości; analiza konkurencji
LC Corp Sky Tower Sp. z o.o.
Asystentka Zarządu
Koordynacja przepływu dokumentów i informacji,
Sporządzanie pism i dokumentów,
Przygotowanie i obsługa spotkań wewnętrznych, posiedzeń,
narad, szkoleń itp.,
Sporządzanie raportów, analiz, harmonogramów, opracowań
tematycznych
Prowadzenie korespondencji i zarzadzanie kalendarzem spotkań
Prezesa Zarządu,
Nadzór nad terminowym dostarczaniem dokumentów, raportów i
informacji,
Codzienna dbałość o sprawy organizacyjne wynikające z bieżącej działalności biura,
Planowanie i koordynowanie wyjazdów służbowych
Nadzór nad prawidłowym przepływem dokumentacji i informacji wewnątrz firmy
Organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych
Zarządzanie dokumentami rejestrowymi Spółki,
Archiwizowanie dokumentacji,
Sunset Suits
Menedżer Salonu
nadzorowanie oraz organizacja pracy salonu,
przygotowywanie raportów,
kompleksowa obsługa klientów,
maksymalizacja sprzedaży,
nawiązywanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami,
profesjonalna prezentacja towaru,
rekrutacja i szkolenie nowych pracowników
Logo
Kierownik Salonu
Salony Jubilerskie "AUREA
kontrolowanie poziomu sprzedaży,
monitorowanie i raportowanie osiąganych wyników,
odpowiedzialność za kontakty z klientami i dostawcami,
prowadzenie negocjacji i rozmów handlowych,
realizowanie programów promocyjnych,
współtworzenie strategii działań handlowych

Szkolenia i kursy

Certyfikat uczestnictwa w dwudniowych warsztatach o tematyce „Marketing dla developerów”

Certyfikat uczestnictwa w konferencji szkoleniowej o tematyce „Nowatorskie formy postrzegania przestrzeni”

Edukacja

Logo
Marketing i Zarządzanie Specjalizacja Logistyka w Zarządzaniu, magisterskie
Wyższa Szkoła Zarządzania we Wrocławiu
Logo
Marketing i Zarządzanie Specjalizacja Psychologia Zarządzania, licencjackie
Wyższa Szkoła Zarządzania we Wrocławiu

Specjalizacje

Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie

Zainteresowania

Taniec towarzyski (taneczna klasa "B")

Fotografia

Aranżacja wnętrz i dekoratorstwo

Inne

Maksymalizacja przychodów z zakresu najmu powierzchni komercyjnych
Znajomość systemów: DMS, CRM, SEOD
Biegła obsługa komputera: pakiet MS Office
dobra znajomość programu AutoCad oraz Adobe Photoshop
Obowiązkowość i odpowiedzialność, kreatywność i entuzjazm w wykonywaniu pracy
Odporność na stres oraz umiejętność koordynowania wielu czynności w czasie
Umiejętność szybkiego odnajdywania się w nowych warunkach pracy
Elastyczność oraz zorientowanie na cele
Znajomość profesjonalnych technik sprzedaży
Umiejętności negocjacyjne
Umiejętności prowadzenia rozmów handlowych
Zdolność kreatywnego myślenia
Umiejętność nawiązywania kontaktów i budowanie trwałych relacji
Prawo jazdy kat. B