Kamila Kowalska

Marketing Manager
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Wydawnictwo Verlag Dashofer Sp. z o.o.
Marketing Manager
- Codzienna realizacja akcji marketingowych w różnych kanałach sprzedaży: Internet, e-mailing, telemarketing, faxmailing, mailing
- Tworzenie koncepcji sprzedażowych dla nowych produktów Wydawnictwa
- Przygotowywanie akcji wprowadzających nowe produkty na rynek
- Sporządzanie cyklicznych raportów i analiz (w tym Google Analytics)
- Przygotowywanie planów sprzedażowych
- Tworzenie baz odbiorców (bazy danych) na potrzeby akcji marketingowych
- Bieżąca współpraca z podwykonawcami Wydawnictwa: pracownie graficzne, drukarnie, dostawcy usług marketingu bezpośredniego, Call Centers, Copywriters
- Koordynowanie prac wewnętrznego działu Call Center
- Stała współpraca z działami: IT, produkcji i księgowości przy realizacji bieżących akcji marketingowych
Wydawnictwo Verlag Dashofer Sp. z o.o.
Młodszy Manager ds. Marketingu
- Przygotowywanie materiałów do akcji marketingowych w różnych kanałach sprzedaży
- Raportowanie i analiza wyników akcji sprzedażowych
- Współudział w planowaniu akcji marketingowych
- Działania PR dla nowych publikacji Wydawnictwa
- Przygotowywanie baz danych w programie Navision Financials do akcji marketingowych
- Analiza grup docelowych dla nowych produktów
- Rozliczanie faktur
Wydawnictwo Verlag Dashofer Sp. z o.o.
Asystentka Działu Marketingu
- Przygotowywanie materiałów do akcji e-mailingowych (kodowanie kreacji)
- Sporządzanie baz danych w programie Navision Financials
- Tworzenie statystyk sprzedażowych

Szkolenia i kursy

 Kurs Masażu (pierwszego stopnia) - poziom rozszerzony
 Kurs profesjonalnej sprzedaży telefonicznej (Eniro Polska)
 Patent Młodszego Ratownika WOPR
 Kurs Pierwszej Pomocy Przedlekarskiej PCK

Edukacja

Logo
Turystyka i Rekreacja, licencjackie
Wyższa Szkoła Kultury Fizycznej i Turystyki w Pruszkowie

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa

Zainteresowania

Sport (biathlon, piłka nożna, pięciobój nowoczesny, pływanie), rehabilitacja, turystyka, film, ksiązki

Inne

 Dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, Power Point, Outlook) Internet Explorer, Navision Financials
 Umiejętność przygotowania ofety handlowej
 Obsługa urządzeń biurowych
 Prawo jazdy kat. B

Grupy

Marketing Partnerski
Marketing Partnerski
Marketing Partnerski budowanie trwałych więzi z klientem jego utrzymanie i lojalność. Zachęcam do wymiany doświadczeń i spostrzeżeń dotyczących budowania relacji z klientem.
Marketing, PR
Marketing, PR
oferty pracy z branży marketing, PR
Piłka nożna
Piłka nożna
Po prostu najlepszy sport świata!
Pływanie
Pływanie
Grupa miłośników pływania.
Programy Lojalnościowe
Programy Lojalnościowe
Wszystko o programach lojalnościowych B2C i B2B.