Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Marketing Manager
- Codzienna realizacja akcji marketingowych w różnych kanałach sprzedaży: Internet, e-mailing, telemarketing, faxmailing, mailing
- Tworzenie koncepcji sprzedażowych dla nowych produktów Wydawnictwa
- Przygotowywanie akcji wprowadzających nowe produkty na rynek
- Sporządzanie cyklicznych raportów i analiz (w tym Google Analytics)
- Przygotowywanie planów sprzedażowych
- Tworzenie baz odbiorców (bazy danych) na potrzeby akcji marketingowych
- Bieżąca współpraca z podwykonawcami Wydawnictwa: pracownie graficzne, drukarnie, dostawcy usług marketingu bezpośredniego, Call Centers, Copywriters
- Koordynowanie prac wewnętrznego działu Call Center
- Stała współpraca z działami: IT, produkcji i księgowości przy realizacji bieżących akcji marketingowych
- Tworzenie koncepcji sprzedażowych dla nowych produktów Wydawnictwa
- Przygotowywanie akcji wprowadzających nowe produkty na rynek
- Sporządzanie cyklicznych raportów i analiz (w tym Google Analytics)
- Przygotowywanie planów sprzedażowych
- Tworzenie baz odbiorców (bazy danych) na potrzeby akcji marketingowych
- Bieżąca współpraca z podwykonawcami Wydawnictwa: pracownie graficzne, drukarnie, dostawcy usług marketingu bezpośredniego, Call Centers, Copywriters
- Koordynowanie prac wewnętrznego działu Call Center
- Stała współpraca z działami: IT, produkcji i księgowości przy realizacji bieżących akcji marketingowych
Młodszy Manager ds. Marketingu
- Przygotowywanie materiałów do akcji marketingowych w różnych kanałach sprzedaży
- Raportowanie i analiza wyników akcji sprzedażowych
- Współudział w planowaniu akcji marketingowych
- Działania PR dla nowych publikacji Wydawnictwa
- Przygotowywanie baz danych w programie Navision Financials do akcji marketingowych
- Analiza grup docelowych dla nowych produktów
- Rozliczanie faktur
- Raportowanie i analiza wyników akcji sprzedażowych
- Współudział w planowaniu akcji marketingowych
- Działania PR dla nowych publikacji Wydawnictwa
- Przygotowywanie baz danych w programie Navision Financials do akcji marketingowych
- Analiza grup docelowych dla nowych produktów
- Rozliczanie faktur
Szkolenia i kursy
Kurs Masażu (pierwszego stopnia) - poziom rozszerzony
Kurs profesjonalnej sprzedaży telefonicznej (Eniro Polska)
Patent Młodszego Ratownika WOPR
Kurs Pierwszej Pomocy Przedlekarskiej PCK
Kurs profesjonalnej sprzedaży telefonicznej (Eniro Polska)
Patent Młodszego Ratownika WOPR
Kurs Pierwszej Pomocy Przedlekarskiej PCK
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Zainteresowania
Sport (biathlon, piłka nożna, pięciobój nowoczesny, pływanie), rehabilitacja, turystyka, film, ksiązki
Inne
Dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, Power Point, Outlook) Internet Explorer, Navision Financials
Umiejętność przygotowania ofety handlowej
Obsługa urządzeń biurowych
Prawo jazdy kat. B
Umiejętność przygotowania ofety handlowej
Obsługa urządzeń biurowych
Prawo jazdy kat. B
Grupy
Marketing Partnerski
Marketing Partnerski budowanie trwałych więzi z klientem jego utrzymanie i lojalność. Zachęcam do wymiany doświadczeń i spostrzeżeń dotyczących budowania relacji z klientem.