Doświadczenie zawodowe
Kierownik Regionalny
• Aktywna sprzedaż produktów przeznaczonych dla przemysłu;
• Pozyskiwanie nowych Klientów;
• Przeprowadzanie prezentacji produktowych u Klientów;
• Realizowanie polityki handlowej firmy.
• Pozyskiwanie nowych Klientów;
• Przeprowadzanie prezentacji produktowych u Klientów;
• Realizowanie polityki handlowej firmy.
Field Sales Executive
Sprzedaż:
aktywne pozyskiwanie nowych klientów
negocjacja warunków współpracy;
przygotowywanie indywidualnych ofert handlowych
realizacja planów sprzedażowych
prowadzenie spotkań biznesowych,
monitorowanie realizacji zamówień,
budowanie i bieżąca obsługa dotychczasowych klientów
zapewnienie wzrostu sprzedaży na podległym terenie
doradztwo i wsparcie działań klientów.
aktywne pozyskiwanie nowych klientów
negocjacja warunków współpracy;
przygotowywanie indywidualnych ofert handlowych
realizacja planów sprzedażowych
prowadzenie spotkań biznesowych,
monitorowanie realizacji zamówień,
budowanie i bieżąca obsługa dotychczasowych klientów
zapewnienie wzrostu sprzedaży na podległym terenie
doradztwo i wsparcie działań klientów.
Senior Manager /Event Manager /Specjalista ds. sprzedaży i marketingu
AVANGARDE GROUP
Sprzedaż:
pozyskiwanie nowych klientów oraz bieżąca obsługa dotychczasowych
sprzedaż usług oferowanych przez firmę
odpowiedzialność za utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem
przygotowywanie oraz prowadzenie prezentacji projektów u klientów
reprezentowanie firmy
aktywna pomoc i współpraca przy analizowaniu potrzeb klienta
Organizacja- prowadzenie projektów:
samodzielne prowadzenie projektów dla firm- organizacja imprez integracyjnych, szkoleń, wyjazdów, konferencji w kraju i za granicą – do 4.500 osób
opracowywanie ofert, pisanie scenariuszy, układanie programów animacyjnych
wyszukiwanie i współpraca z hotelami, obiektami szkoleniowymi, restauracjami, artystami, agencjami reklamowymi, touroperatorami, animatorami itp.
negocjowanie warunków realizacji zleceń- współpraca z kontrahentami
zarządzanie powierzonym budżetem
dobór optymalnych rozwiązań w zakresie prowadzonych projektów
dokładna analiza potencjalnych zagrożeń i dbanie o bezpieczeństwo uczestników
opieka nad uczestnikami podczas wyjazdów krajowych oraz zagranicznych
prowadzenie animacji dla grup
opracowywanie dekoracji, zaproszeń, plakatów, ulotek
Zarządzanie:
tworzenie zespołów zadaniowych na potrzeby prowadzonego projektu
zarządzanie podległym zespołem współpracowników
tworzenie i nadzór nad harmonogramem prac podczas całego procesu organizacji imprez
szkolenie nowych pracowników- wdrażanie w specyfikę pracy zawodu
pozyskiwanie nowych klientów oraz bieżąca obsługa dotychczasowych
sprzedaż usług oferowanych przez firmę
odpowiedzialność za utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem
przygotowywanie oraz prowadzenie prezentacji projektów u klientów
reprezentowanie firmy
aktywna pomoc i współpraca przy analizowaniu potrzeb klienta
Organizacja- prowadzenie projektów:
samodzielne prowadzenie projektów dla firm- organizacja imprez integracyjnych, szkoleń, wyjazdów, konferencji w kraju i za granicą – do 4.500 osób
opracowywanie ofert, pisanie scenariuszy, układanie programów animacyjnych
wyszukiwanie i współpraca z hotelami, obiektami szkoleniowymi, restauracjami, artystami, agencjami reklamowymi, touroperatorami, animatorami itp.
negocjowanie warunków realizacji zleceń- współpraca z kontrahentami
zarządzanie powierzonym budżetem
dobór optymalnych rozwiązań w zakresie prowadzonych projektów
dokładna analiza potencjalnych zagrożeń i dbanie o bezpieczeństwo uczestników
opieka nad uczestnikami podczas wyjazdów krajowych oraz zagranicznych
prowadzenie animacji dla grup
opracowywanie dekoracji, zaproszeń, plakatów, ulotek
Zarządzanie:
tworzenie zespołów zadaniowych na potrzeby prowadzonego projektu
zarządzanie podległym zespołem współpracowników
tworzenie i nadzór nad harmonogramem prac podczas całego procesu organizacji imprez
szkolenie nowych pracowników- wdrażanie w specyfikę pracy zawodu
Konsultant ds. reklamy, Specjalista telesprzedaży, Specjalista do spraw reklamy
aktywne pozyskiwanie nowych klientów
budowanie i bieżąca obsługa dotychczasowych klientów
sprzedaż powierzchni reklamowych ukazujących się w katalogach oraz internecie
budowanie i rozwijanie współpracy z klientami
realizacja planów sprzedażowych
prowadzenie spotkań biznesowych
negocjacja warunków współpracy;
przygotowywanie indywidualnych ofert handlowych
budowanie i bieżąca obsługa dotychczasowych klientów
sprzedaż powierzchni reklamowych ukazujących się w katalogach oraz internecie
budowanie i rozwijanie współpracy z klientami
realizacja planów sprzedażowych
prowadzenie spotkań biznesowych
negocjacja warunków współpracy;
przygotowywanie indywidualnych ofert handlowych
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Obsługa klienta
Inne
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.