Kamila Karczewska

Trener Biznesu, K2 Coaching

Wypowiedzi

  • Kamila Karczewska
    Wpis na grupie Baza książek dla Trenera na GoldenLine.pl w temacie "Warsztaty - skuteczna forma nauki.80 porad dla...
    28.09.2015, 20:14

    Eliza,

    serdecznie dziękuję za informację,

    pozdrawiam serdecznie

    Kamila

  • Kamila Karczewska
    Wpis na grupie trenerzy biznesu w temacie kierunek studiów-przyszłość czy nie ma znaczenia ?
    3.08.2014, 16:20

    Pani Renato,

    Zanim Pani lub inne osoby będą podpowiadać Pani córce kierunek studiów, proszę spytać córkę co ją interesuje. W czym dobrze się czuje, jaką wiedzę chciałaby pogłębiać i jaką ścieżkę zawodową chciałaby obrać. Ważna jest jej osobowość, charakter, zainteresowania, temperament. Radziłabym wyjść Pani córce od swojej autodiagnozy, a nie od tego co teraz jest "pożądane". Po pierwsze dlatego, że żyjemy w bardzo zmiennych czasach i to co teraz jest popularne, modne i potrzebne, może już takim nie być za 5 czy 10 lat. Po drugie to Pani córka jest najważniejsza, a nie pkt widzenia pracodawcy. Najważniejsze to interesować się tym, co się robi, bo wtedy chce się osiagać więcej, chce się być najlepszym w swojej dziedzinie, a ktoś kto jest po prostu dobry w tym co robi, zawsze zostanie doceniony i będzie lepszy od innych.
    Kierunki które Pani wymieniła są diamatralnie różne. Jeśli ktoś jest otwarty, kreatywny, dobrze czuje się w zmiennym środowisku, lubi wyzwania to na pewno bardziej odnajdzie się na kierunku Innowacji lub Komunikacji, niż finansów. I odwrotnie, ktoś kto jest raczej umysłem analitycznym, lubi wyrażać informacje w liczbach, może być znakomitym księgowym.
    Moim zdaniem o wyborze kierunku studiów czy zawodu, powinna przede wszystkim kierować osobowosć i szczerość wobec siebie, a nie pytanie innych gdzie idą lub studiowanie na siłę, co jest dla nas kompletnie nie zrozumiałe i obce, tylko dlatego, że jest pożądane.

    pozdrawiam ciepło

    Kamila

  • Kamila Karczewska
    Wpis na grupie Baza ćwiczeń na warsztaty w temacie ćwiczenie na zadawanie efektywnych pytań

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Baza ćwiczeń na warsztaty

  • Kamila Karczewska
    Wpis na grupie Baza książek dla Trenera na GoldenLine.pl w temacie "Warsztaty - skuteczna forma nauki.80 porad dla...
    7.01.2014, 13:18

    Witaj Marzeno,

    Zaciekawiła mnie pozycja którą polecasz, niestety nigdzie nie można jej zdobyć. Wiesz może gdzie mogłabym ją kupić?

    pozdrawiam serdecznie

  • Kamila Karczewska
    Wpis na grupie Trenerzy Biznesu i szkolenia w temacie Tematy i kierunki szkoleń - czyli może dość sprzedaży i...
    21.08.2013, 11:52

    Witajcie ponownie,

    ciekawy temat Arturze, zgadzam się z Tobą że temat sprzedaży, zarządzania wałkujemy od dobrych kilkunastu lat na różne sposoby. Często szkolenia z tej tematyki sprowadzają się jednak do metod jak klienta przekonać do kupna czegoś co wcale nie jest mu potrzebne, albo wręcz zmanipulować jego wolę. Nie wiele jest o etyce postępowania, szczerości, zaufaniu, zarówno w odniesieniu do klientów jak i współpracowników...

    Może tego należało by uczyć zwłaszcza młodych ludzi, pokolenia Y. bo mam wrażenie że wartości typu szacunek czy kultura zeszły gdzieś na drugi plan w walce o klienta i osiąganie zamierzonych celów...wysokości sprzedaży, awansu czy utrzymania pracy...

    Ostatnio zadałam mojej grupie młodych ludzi pytanie co dla nich oznacza "zarządzanie" i padły odpowiedzi: kontrolowanie, ocenianie, przydzielanie zadań, monitorowanie, sprawdzanie, ale nie było nic o pozytywnym motywowaniu, docenianiu, wsparciu czy zaufaniu...

    Sama uczestniczyłam kiedyś w szkoleniu z efektywnej sprzedaży, gdzie trener pochwalił się swoją metodą oferowania swoich usług. Kiedy napotykał opór ze strony pani w sekretariacie która np. nie chciała połączyć go z odpowiednią osobą, wówczas on informował ją, że właśnie przez nią w tej chwili firma straciła taką to a taką kwotę nie skorzystawszy z usług oferowanych przez niego, i na pewno taka informacja o rzekomej stracie dotrze do jej przełożonego. Reakcje były różne, czasem ze strachu sekretarka jednak łączyła rozmowę. Może i metoda czasem skuteczna, ale dla mnie to raczej zastraszanie niż przekonywanie.

    Może jednak w temacie sprzedaży jest jeszcze wiele do powiedzenia...ale nie żeby ją zmaksymalizować za wszelką cenę...ale żeby zrobić to z klasą...

    pozdrawiam wszystkich ciepło

  • Kamila Karczewska
    Wpis na grupie Trenerzy Biznesu i szkolenia w temacie Powitanie
    21.08.2013, 10:46

    Witam wszystkich ciepło,

    ja również postanowiłam się dołączyć. Pasjonuje mnie rozwój osobisty, poznawanie zachowań ludzkich. Od lat pracuje w branży sprzedaży B2B, a obecnie intensywnie rozwijam się jako trener, szkoląc swoich pracowników ale z zamysłem poszerzenia działalności i oddania się trenerstwu całkowicie. Dążenie i realizacja nowych zamierzeń i celów to coś co mnie pociąga od zawsze.

    Moja ulubiona sentencja, może nie wszyscy znają, więc chętnie przytoczę słowa XIV Dalajlamy:

    Tanzin Gjaco XIV Dalajlama zapytany o to, co najbardziej zadziwia go w ludzkości odpowiedział:

    "Człowiek, ponieważ poświęca swoje zdrowie by zarabiać pieniądze. Następnie poświęca swoje pieniądze by odzyskać zdrowie. Oprócz tego jest tak zaniepokojony swoją przyszłością, że nie cieszy się z teraźniejszości. W rezultacie nie żyje ani w teraźniejszości, ani w przyszłości. Żyje tak, jakby nigdy nie miał umrzeć, po czym umiera tak na prawdę nie żyjąc. "

  • Kamila Karczewska
    Wpis na grupie Hotel & Hotelarze w temacie Ten hotel na Grouponie nie zarobi?
    19.08.2013, 11:41

    Witam wszystkich serdecznie,

    Po przeczytaniu postów "za" i "przeciw" korzystaniu przez hotele i restauracje z oferty Gruponu, nasuwa mi się jeden wniosek: przecież każdy Właściciel/Menedżer/Dyrektor obiektu, w każdym razie osoba decyzyjna, świadomie podejmowała decyzje o współpracy na zaoferowanych zasadach. W momencie jej podejmowania była przekonana o słuszności (opłacalności) takiego przedsięwzięcia. Każda decyzja dotycząca działalności, czy to jej rozpoczynania, czy szukania nowych rozwiązań, inwestycji, obarczona jest pewnym ryzykiem. Wykupując reklamę w branżowym periodyku, również nie mamy gwarancji czy przyniesie ona oczekiwane rezultaty, czy poniesiony koszt zwróci się i jak szybko. Podobnie jest tutaj. Sprzedajemy taniej naszą usługę, licząc na korzyści które być może pojawią się poprzez marketing szeptany i jeśli klienci korzystający z gruponu nie wrócą, to może przyjadą ich znajomi lub rodzina, a może ich szef zorganizuje tu konferencje na 200 osób, Taka jest chyba idea korzystania z zakupów grupowych w naszej branży. Trudno mi zrozumieć osoby które zdecydowały się na współpracę a potem dziwią się że osiągnęli przychód w takim a nie innym wymiarze. To było wiadomo na początku, przed skorzystaniem z usługi, naszą rolą jest teraz spowodowanie aby uczestnicy gruponu, skoro już się u nas znaleźli, zobaczyli nas z jak najlepszej strony, żeby do nas wrócili lub zarekomendowali nas innym.
    Każde przedsięwzięcie obarczone jest ryzykiem, ale to do nas należy wyciąganie wniosków, a nie obarczanie za być może źle podjętą decyzję, innych.

    pozdrawiam ciepło

    KK

  • Kamila Karczewska
    Wpis na grupie Baza ćwiczeń na warsztaty w temacie Poszukuję ćwiczenia na kreatywność.

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Baza ćwiczeń na warsztaty

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do