Kamila Gajda

organizacja szkoleń, CIRCULUS

Wypowiedzi

  • Kamila Gajda
    Wpis na grupie Szkolenia Warsztaty Spotkania biznesowe w temacie Szkolenia otwarte.
    24.06.2010, 20:59

    Witam serdecznie,

    Zapraszam na szkolenie otwarte
    „NEGOCJACJE ZAKUPOWE - TRUDNE SYTUACJE”
    26 - 27 lipca 2010, WARSZAWA

    DZIĘKI UDZIAŁOWI W SZKOLENIU:
    - doświadczysz trudnych sytuacji występujących w procesie negocjacji zakupowych,
    - nauczysz się negocjować dłuższe terminy płatności,
    - poznasz strategie prowadzenia negocjacji zakupowych ze słabszej pozycji (negocjowanie
    z silniejszym partnerem),
    - przećwiczysz techniki asertywnego odmawiania sprzedawcy, który żąda zbyt wiele,
    - nauczysz się negocjować ze stałymi klientami w trudnych sytuacjach,
    - poznasz techniki negocjacyjne użyteczne w kryzysowych sytuacjach.

    PROGRAM SZKOLENIA:

    I. NEGOCJOWANIE DŁUŻSZYCH TERMINÓW PŁATNOŚCI
    Sposoby rozmowy z dostawcami, z którymi wcześniej zmniejszaliśmy terminy płatności. Model wydłużania terminu płatności w sytuacji, kiedy dostawca jeszcze nie odnotował opóźnień w regulowaniu faktur. Rozmowa o dłuższych terminach płatności w sytuacji, kiedy dostawca już miał do czynienia z przekroczonymi terminami i jest na to „wyczulony”.

    II. SKUTECZNE NEGOCJOWANIE ZAKUPOWCA ZE SPRZEDAWCĄ O SILNEJ POZYCJI
    Sposoby poprawy alternatyw i wzmocnienia pozycji negocjacyjnej. Strategie prowadzenia negocjacji zakupowych ze słabszej pozycji. Negocjowanie z monopolistą (przy braku konkurencji).

    III. SKUTECZNE NEGOCJOWANIE ZAKUPOWCA Z AGRESYWNYM SPRZEDAWCĄ
    Jak radzić sobie z presją dostawcy i sytuacji? Jak bronić siebie w momencie personalnego ataku dostawcy? Nakreślanie granic i zasad rozmowy. Asertywne odmawianie sprzedawcy, który żąda zbyt wiele. Siła, partnerstwo i szacunek - zasady skutecznej komunikacji partnerskiej

    IV. SKUTECZNE NEGOCJOWANIE ZE STAŁYM DOSTAWĄ
    Jak budować dobre relacje i osiągać swoje cele? Podstawowe zasady efektywnej współpracy. Podstawowe błędy w negocjacjach ze stałym dostawcą. Załatwianie trudnych spraw, czyli jak poinformować stałego / dobrego dostawcę o wadach jego towaru i wnieść reklamację. Postępowanie w przypadku kiedy dostawca nie uwzględnił reklamacji

    V. BUDOWANIE RELACJI Z DOSTAWCĄ W CZASACH KRYZYSU
    Szczerość czy blef – indywidualne strategie działania, konsekwencje ich stosowania oraz dobór w zależności od dostawcy, z którym mamy do czynienia.
    Docenienie i dowartościowanie człowieka (techniki ingracjacji) przy jednoczesnym twardym podejściu do problemu.
    Skracanie dystansu (przy jednoczesnym, zdroworozsądkowym podejściu), czyli jak doprowadzić do efektu, kiedy „jedziemy na tym samym wózku” i „gramy do tej samej bramki”, mimo, że jesteśmy po dwóch stronach stołu negocjacyjnego.
    Informowanie stałych dostawców o wyborze współpracy z innym (np. tańszym) podmiotem przy jednoczesnym zachowaniu dobrych relacji zapewniających możliwość powrotu do współpracy w przyszłości lub przynajmniej chęć dostawcy do ponowienia ofert w następnych kwartałach.
    Modele zachowań w sytuacjach mogących doprowadzić do osłabienia bądź zerwania dobrych relacji (np. odkrycie blefu zakupowca przez dostawcę).

    VI. TECHNIKI NEGOCJACYJNE UŻYTECZNE W KRYZYSOWYCH SYTUACJACH
    Sposoby reakcji w sytuacji silnych i podbramkowych argumentów (wstrzymanie dostaw, zmniejszenie limitu, żądania przedpłaty, ultimatum uregulowania wcześniejszych faktur lub brak wysyłki i in.). Dyscyplinowanie dostawców (wcześniejsze zabezpieczanie terminowej dostawy, monitorowanie terminowości realizacji dostawy, budowanie u dostawcy poczucia odpowiedzialności za realizację zamówienia w terminie).

    Program szkolenia jest ściśle dostosowany do oczekiwań i potrzeb uczestników. Przed rozpoczęciem szkolenia, trener kontaktuje się telefonicznie z każdym z uczestników w celu doprecyzowania oczekiwań, sytuacji w pracy zawodowej nad jakimi szczególnie chciałby podczas szkolenia dany uczestników popracować. W oparciu o te informacje trener dostosowuje program do potrzeb uczestników oraz układa ćwiczenia dla uczestników do pracy indywidualnej i grupowej podczas szkolenia.

    Szczegółowe informacje dostępne są na stronie:
    http://www.circulus.edu.pl/index.php?option=com_conten...

    Serdecznie zapraszam,
    Kamila Gajda,
    tel. / fax: (071) 368 64 04
    circulus@circulus.edu.pl
    http://circulus.edu.pl

  • Kamila Gajda
    Wpis na grupie Szkolenia Warsztaty Spotkania biznesowe w temacie Szkolenia otwarte.
    24.06.2010, 20:58

    Witam serdecznie,

    Zapraszam na szkolenie otwarte
    „Kierowanie i motywowanie zespołu”
    12 - 13 lipca 2010, Wrocław

    DZIĘKI UDZIAŁOWI W SZKOLENIU:
    - otrzymasz skuteczne narzędzia zarządzania zespołem,
    - dowiesz się, jak zwiększyć efektywność i motywację do pracy u pracowników,
    - rozpoznasz swój styl kierowania,
    - rozwiążesz problemy dotyczące zarządzania ludźmi,
    - poznasz lepiej swój zespół i odkryjesz, co motywuje do pracy Twoich podwładnych,
    - Twój zespół będzie pracować wydajniej, wzrośnie jakość pracy, zadowolenie oraz integracja z firmą Twoich pracowników.

    PROGRAM SZKOLENIA:

    I. DOSKONALENIE UMIEJĘTNOŚCI KIEROWNICZYCH.
    Określenie własnego stylu zarządzania ludźmi (gra liderska) / Cechy dobrego przepływu informacji w grupie pracowników / Zadania menedżera / Ocena własnego stylu kierowania i jego wpływ na efektywność pracy

    II. ZWIERZCHNIK A ZESPÓŁ.
    Osoba zwierzchnika w zespole i interakcje grupowe / Ustalanie relacji w zespole / Ocena potencjału zespołu i dostosowanie do niego stylu zarządzania / Czego mogę się spodziewać po pracownikach i zespole (role grupowe, SWOT zespołu)

    III. Wzbudzanie motywacji pracowników.
    Wpływ motywacji na wykonywanie zadań / Rozpoznawanie spadku motywacji u pracowników / Jak odkryć, co motywuje pracowników? / Rola oczekiwań pracowników w budowaniu motywacji do pracy / Wzmacnianie pozytywnych zachowań pracownika / Nagrody i kary – rodzaj, zasadność stosowania i ich wpływ na motywację pracowników

    IV. Efektywna komunikacja podstawowym narzędziem szefa
    Ocenianie podwładnych (pozytywne informacje zwrotne, negatywne informacje zwrotne, komunikaty typu TY i typu JA) / Komunikacja asertywna w kontakcie z pracownikami / Dobry przepływ informacji w grupie pracowników / Specyficzne sytuacje komunikacyjne (zebrania z pracownikami, komunikacja z pracownikiem a komunikacja z zespołem)

    V. Jak budować efektywność pracy zespołu?
    Zadania, jako specyficzny rodzaj celu / Realne możliwości wykonania zadań / Organizowanie pracy zespołu / Angażowanie zespołu w życie organizacji / Delegowanie zadań / Kontrola realizacji zadań i egzekwowanie wymagań stawianych przed pracownikami / Wpływ zakończenia zadania na motywację do pracy / Badanie przyczyn niepowodzeń / Partycypacja zespołu w decyzjach kierownika

    VI. Rozwiązywanie problemów uczestników.

    Program szkolenia jest ściśle dostosowany do oczekiwań i potrzeb uczestników. Przed rozpoczęciem szkolenia, trener kontaktuje się telefonicznie z każdym z uczestników w celu doprecyzowania oczekiwań, sytuacji w pracy zawodowej nad jakimi szczególnie chciałby podczas szkolenia dany uczestników popracować. W oparciu o te informacje trener dostosowuje program do potrzeb uczestników oraz układa ćwiczenia dla uczestników do pracy indywidualnej i grupowej podczas szkolenia.

    Szczegółowe informacje dostępne są na stronie:
    http://www.circulus.edu.pl/index.php?option=com_conten...

    Serdecznie zapraszam,
    Kamila Gajda,
    tel. / fax: (071) 368 64 04
    circulus@circulus.edu.pl
    http://circulus.edu.pl

  • Kamila Gajda
    Wpis na grupie Szkolenia biznesowe w temacie „Kierowanie i motywowanie zespołu” 12 - 13 lipca 2010,...
    24.06.2010, 20:55

    Witam serdecznie,

    Zapraszam na szkolenie otwarte
    „NEGOCJACJE ZAKUPOWE - TRUDNE SYTUACJE”
    26 - 27 lipca 2010, WARSZAWA

    DZIĘKI UDZIAŁOWI W SZKOLENIU:
    - doświadczysz trudnych sytuacji występujących w procesie negocjacji zakupowych,
    - nauczysz się negocjować dłuższe terminy płatności,
    - poznasz strategie prowadzenia negocjacji zakupowych ze słabszej pozycji (negocjowanie
    z silniejszym partnerem),
    - przećwiczysz techniki asertywnego odmawiania sprzedawcy, który żąda zbyt wiele,
    - nauczysz się negocjować ze stałymi klientami w trudnych sytuacjach,
    - poznasz techniki negocjacyjne użyteczne w kryzysowych sytuacjach.

    PROGRAM SZKOLENIA:

    I. NEGOCJOWANIE DŁUŻSZYCH TERMINÓW PŁATNOŚCI
    Sposoby rozmowy z dostawcami, z którymi wcześniej zmniejszaliśmy terminy płatności. Model wydłużania terminu płatności w sytuacji, kiedy dostawca jeszcze nie odnotował opóźnień w regulowaniu faktur. Rozmowa o dłuższych terminach płatności w sytuacji, kiedy dostawca już miał do czynienia z przekroczonymi terminami i jest na to „wyczulony”.

    II. SKUTECZNE NEGOCJOWANIE ZAKUPOWCA ZE SPRZEDAWCĄ O SILNEJ POZYCJI
    Sposoby poprawy alternatyw i wzmocnienia pozycji negocjacyjnej. Strategie prowadzenia negocjacji zakupowych ze słabszej pozycji. Negocjowanie z monopolistą (przy braku konkurencji).

    III. SKUTECZNE NEGOCJOWANIE ZAKUPOWCA Z AGRESYWNYM SPRZEDAWCĄ
    Jak radzić sobie z presją dostawcy i sytuacji? Jak bronić siebie w momencie personalnego ataku dostawcy? Nakreślanie granic i zasad rozmowy. Asertywne odmawianie sprzedawcy, który żąda zbyt wiele. Siła, partnerstwo i szacunek - zasady skutecznej komunikacji partnerskiej

    IV. SKUTECZNE NEGOCJOWANIE ZE STAŁYM DOSTAWĄ
    Jak budować dobre relacje i osiągać swoje cele? Podstawowe zasady efektywnej współpracy. Podstawowe błędy w negocjacjach ze stałym dostawcą. Załatwianie trudnych spraw, czyli jak poinformować stałego / dobrego dostawcę o wadach jego towaru i wnieść reklamację. Postępowanie w przypadku kiedy dostawca nie uwzględnił reklamacji

    V. BUDOWANIE RELACJI Z DOSTAWCĄ W CZASACH KRYZYSU
    Szczerość czy blef – indywidualne strategie działania, konsekwencje ich stosowania oraz dobór w zależności od dostawcy, z którym mamy do czynienia.
    Docenienie i dowartościowanie człowieka (techniki ingracjacji) przy jednoczesnym twardym podejściu do problemu.
    Skracanie dystansu (przy jednoczesnym, zdroworozsądkowym podejściu), czyli jak doprowadzić do efektu, kiedy „jedziemy na tym samym wózku” i „gramy do tej samej bramki”, mimo, że jesteśmy po dwóch stronach stołu negocjacyjnego.
    Informowanie stałych dostawców o wyborze współpracy z innym (np. tańszym) podmiotem przy jednoczesnym zachowaniu dobrych relacji zapewniających możliwość powrotu do współpracy w przyszłości lub przynajmniej chęć dostawcy do ponowienia ofert w następnych kwartałach.
    Modele zachowań w sytuacjach mogących doprowadzić do osłabienia bądź zerwania dobrych relacji (np. odkrycie blefu zakupowca przez dostawcę).

    VI. TECHNIKI NEGOCJACYJNE UŻYTECZNE W KRYZYSOWYCH SYTUACJACH
    Sposoby reakcji w sytuacji silnych i podbramkowych argumentów (wstrzymanie dostaw, zmniejszenie limitu, żądania przedpłaty, ultimatum uregulowania wcześniejszych faktur lub brak wysyłki i in.). Dyscyplinowanie dostawców (wcześniejsze zabezpieczanie terminowej dostawy, monitorowanie terminowości realizacji dostawy, budowanie u dostawcy poczucia odpowiedzialności za realizację zamówienia w terminie).

    Program szkolenia jest ściśle dostosowany do oczekiwań i potrzeb uczestników. Przed rozpoczęciem szkolenia, trener kontaktuje się telefonicznie z każdym z uczestników w celu doprecyzowania oczekiwań, sytuacji w pracy zawodowej nad jakimi szczególnie chciałby podczas szkolenia dany uczestników popracować. W oparciu o te informacje trener dostosowuje program do potrzeb uczestników oraz układa ćwiczenia dla uczestników do pracy indywidualnej i grupowej podczas szkolenia.

    Szczegółowe informacje dostępne są na stronie:
    http://www.circulus.edu.pl/index.php?option=com_conten...

    Serdecznie zapraszam,
    Kamila Gajda,
    tel. / fax: (071) 368 64 04
    circulus@circulus.edu.pl
    http://circulus.edu.pl

  • Kamila Gajda
    Wpis na grupie Szkolenia biznesowe w temacie „Kierowanie i motywowanie zespołu” 12 - 13 lipca 2010,...
    24.06.2010, 20:55

    Witam serdecznie,

    Zapraszam na szkolenie otwarte
    „Kierowanie i motywowanie zespołu”
    12 - 13 lipca 2010, Wrocław

    DZIĘKI UDZIAŁOWI W SZKOLENIU:
    - otrzymasz skuteczne narzędzia zarządzania zespołem,
    - dowiesz się, jak zwiększyć efektywność i motywację do pracy u pracowników,
    - rozpoznasz swój styl kierowania,
    - rozwiążesz problemy dotyczące zarządzania ludźmi,
    - poznasz lepiej swój zespół i odkryjesz, co motywuje do pracy Twoich podwładnych,
    - Twój zespół będzie pracować wydajniej, wzrośnie jakość pracy, zadowolenie oraz integracja z firmą Twoich pracowników.


    PROGRAM SZKOLENIA:

    I. DOSKONALENIE UMIEJĘTNOŚCI KIEROWNICZYCH.
    Określenie własnego stylu zarządzania ludźmi (gra liderska) / Cechy dobrego przepływu informacji w grupie pracowników / Zadania menedżera / Ocena własnego stylu kierowania i jego wpływ na efektywność pracy

    II. ZWIERZCHNIK A ZESPÓŁ.
    Osoba zwierzchnika w zespole i interakcje grupowe / Ustalanie relacji w zespole / Ocena potencjału zespołu i dostosowanie do niego stylu zarządzania / Czego mogę się spodziewać po pracownikach i zespole (role grupowe, SWOT zespołu)

    III. Wzbudzanie motywacji pracowników.
    Wpływ motywacji na wykonywanie zadań / Rozpoznawanie spadku motywacji u pracowników / Jak odkryć, co motywuje pracowników? / Rola oczekiwań pracowników w budowaniu motywacji do pracy / Wzmacnianie pozytywnych zachowań pracownika / Nagrody i kary – rodzaj, zasadność stosowania i ich wpływ na motywację pracowników

    IV. Efektywna komunikacja podstawowym narzędziem szefa
    Ocenianie podwładnych (pozytywne informacje zwrotne, negatywne informacje zwrotne, komunikaty typu TY i typu JA) / Komunikacja asertywna w kontakcie z pracownikami / Dobry przepływ informacji w grupie pracowników / Specyficzne sytuacje komunikacyjne (zebrania z pracownikami, komunikacja z pracownikiem a komunikacja z zespołem)

    V. Jak budować efektywność pracy zespołu?
    Zadania, jako specyficzny rodzaj celu / Realne możliwości wykonania zadań / Organizowanie pracy zespołu / Angażowanie zespołu w życie organizacji / Delegowanie zadań / Kontrola realizacji zadań i egzekwowanie wymagań stawianych przed pracownikami / Wpływ zakończenia zadania na motywację do pracy / Badanie przyczyn niepowodzeń / Partycypacja zespołu w decyzjach kierownika

    VI. Rozwiązywanie problemów uczestników.


    Program szkolenia jest ściśle dostosowany do oczekiwań i potrzeb uczestników. Przed rozpoczęciem szkolenia, trener kontaktuje się telefonicznie z każdym z uczestników w celu doprecyzowania oczekiwań, sytuacji w pracy zawodowej nad jakimi szczególnie chciałby podczas szkolenia dany uczestników popracować. W oparciu o te informacje trener dostosowuje program do potrzeb uczestników oraz układa ćwiczenia dla uczestników do pracy indywidualnej i grupowej podczas szkolenia.


    Szczegółowe informacje dostępne są na stronie:
    http://www.circulus.edu.pl/index.php?option=com_conten...


    Serdecznie zapraszam,
    Kamila Gajda,
    tel. / fax: (071) 368 64 04
    circulus@circulus.edu.pl
    http://circulus.edu.pl

  • Kamila Gajda
    Wpis na grupie Szkolenia biznesowe. w temacie „Kierowanie i motywowanie zespołu” 12 - 13 lipca 2010,...
    24.06.2010, 20:54

    Witam serdecznie,

    Zapraszam na szkolenie otwarte
    „NEGOCJACJE ZAKUPOWE - TRUDNE SYTUACJE”
    26 - 27 lipca 2010, WARSZAWA

    DZIĘKI UDZIAŁOWI W SZKOLENIU:
    - doświadczysz trudnych sytuacji występujących w procesie negocjacji zakupowych,
    - nauczysz się negocjować dłuższe terminy płatności,
    - poznasz strategie prowadzenia negocjacji zakupowych ze słabszej pozycji (negocjowanie
    z silniejszym partnerem),
    - przećwiczysz techniki asertywnego odmawiania sprzedawcy, który żąda zbyt wiele,
    - nauczysz się negocjować ze stałymi klientami w trudnych sytuacjach,
    - poznasz techniki negocjacyjne użyteczne w kryzysowych sytuacjach.

    PROGRAM SZKOLENIA:

    I. NEGOCJOWANIE DŁUŻSZYCH TERMINÓW PŁATNOŚCI
    Sposoby rozmowy z dostawcami, z którymi wcześniej zmniejszaliśmy terminy płatności. Model wydłużania terminu płatności w sytuacji, kiedy dostawca jeszcze nie odnotował opóźnień w regulowaniu faktur. Rozmowa o dłuższych terminach płatności w sytuacji, kiedy dostawca już miał do czynienia z przekroczonymi terminami i jest na to „wyczulony”.

    II. SKUTECZNE NEGOCJOWANIE ZAKUPOWCA ZE SPRZEDAWCĄ O SILNEJ POZYCJI
    Sposoby poprawy alternatyw i wzmocnienia pozycji negocjacyjnej. Strategie prowadzenia negocjacji zakupowych ze słabszej pozycji. Negocjowanie z monopolistą (przy braku konkurencji).

    III. SKUTECZNE NEGOCJOWANIE ZAKUPOWCA Z AGRESYWNYM SPRZEDAWCĄ
    Jak radzić sobie z presją dostawcy i sytuacji? Jak bronić siebie w momencie personalnego ataku dostawcy? Nakreślanie granic i zasad rozmowy. Asertywne odmawianie sprzedawcy, który żąda zbyt wiele. Siła, partnerstwo i szacunek - zasady skutecznej komunikacji partnerskiej

    IV. SKUTECZNE NEGOCJOWANIE ZE STAŁYM DOSTAWĄ
    Jak budować dobre relacje i osiągać swoje cele? Podstawowe zasady efektywnej współpracy. Podstawowe błędy w negocjacjach ze stałym dostawcą. Załatwianie trudnych spraw, czyli jak poinformować stałego / dobrego dostawcę o wadach jego towaru i wnieść reklamację. Postępowanie w przypadku kiedy dostawca nie uwzględnił reklamacji

    V. BUDOWANIE RELACJI Z DOSTAWCĄ W CZASACH KRYZYSU
    Szczerość czy blef – indywidualne strategie działania, konsekwencje ich stosowania oraz dobór w zależności od dostawcy, z którym mamy do czynienia.
    Docenienie i dowartościowanie człowieka (techniki ingracjacji) przy jednoczesnym twardym podejściu do problemu.
    Skracanie dystansu (przy jednoczesnym, zdroworozsądkowym podejściu), czyli jak doprowadzić do efektu, kiedy „jedziemy na tym samym wózku” i „gramy do tej samej bramki”, mimo, że jesteśmy po dwóch stronach stołu negocjacyjnego.
    Informowanie stałych dostawców o wyborze współpracy z innym (np. tańszym) podmiotem przy jednoczesnym zachowaniu dobrych relacji zapewniających możliwość powrotu do współpracy w przyszłości lub przynajmniej chęć dostawcy do ponowienia ofert w następnych kwartałach.
    Modele zachowań w sytuacjach mogących doprowadzić do osłabienia bądź zerwania dobrych relacji (np. odkrycie blefu zakupowca przez dostawcę).

    VI. TECHNIKI NEGOCJACYJNE UŻYTECZNE W KRYZYSOWYCH SYTUACJACH
    Sposoby reakcji w sytuacji silnych i podbramkowych argumentów (wstrzymanie dostaw, zmniejszenie limitu, żądania przedpłaty, ultimatum uregulowania wcześniejszych faktur lub brak wysyłki i in.). Dyscyplinowanie dostawców (wcześniejsze zabezpieczanie terminowej dostawy, monitorowanie terminowości realizacji dostawy, budowanie u dostawcy poczucia odpowiedzialności za realizację zamówienia w terminie).

    Program szkolenia jest ściśle dostosowany do oczekiwań i potrzeb uczestników. Przed rozpoczęciem szkolenia, trener kontaktuje się telefonicznie z każdym z uczestników w celu doprecyzowania oczekiwań, sytuacji w pracy zawodowej nad jakimi szczególnie chciałby podczas szkolenia dany uczestników popracować. W oparciu o te informacje trener dostosowuje program do potrzeb uczestników oraz układa ćwiczenia dla uczestników do pracy indywidualnej i grupowej podczas szkolenia.

    Szczegółowe informacje dostępne są na stronie:
    http://www.circulus.edu.pl/index.php?option=com_conten...

    Serdecznie zapraszam,
    Kamila Gajda,
    tel. / fax: (071) 368 64 04
    circulus@circulus.edu.pl
    http://circulus.edu.pl

  • Kamila Gajda
    Wpis na grupie Szkolenia biznesowe. w temacie „Kierowanie i motywowanie zespołu” 12 - 13 lipca 2010,...
    24.06.2010, 20:54

    Witam serdecznie,

    Zapraszam na szkolenie otwarte
    „Kierowanie i motywowanie zespołu”
    12 - 13 lipca 2010, Wrocław

    DZIĘKI UDZIAŁOWI W SZKOLENIU:
    - otrzymasz skuteczne narzędzia zarządzania zespołem,
    - dowiesz się, jak zwiększyć efektywność i motywację do pracy u pracowników,
    - rozpoznasz swój styl kierowania,
    - rozwiążesz problemy dotyczące zarządzania ludźmi,
    - poznasz lepiej swój zespół i odkryjesz, co motywuje do pracy Twoich podwładnych,
    - Twój zespół będzie pracować wydajniej, wzrośnie jakość pracy, zadowolenie oraz integracja z firmą Twoich pracowników.


    PROGRAM SZKOLENIA:

    I. DOSKONALENIE UMIEJĘTNOŚCI KIEROWNICZYCH.
    Określenie własnego stylu zarządzania ludźmi (gra liderska) / Cechy dobrego przepływu informacji w grupie pracowników / Zadania menedżera / Ocena własnego stylu kierowania i jego wpływ na efektywność pracy

    II. ZWIERZCHNIK A ZESPÓŁ.
    Osoba zwierzchnika w zespole i interakcje grupowe / Ustalanie relacji w zespole / Ocena potencjału zespołu i dostosowanie do niego stylu zarządzania / Czego mogę się spodziewać po pracownikach i zespole (role grupowe, SWOT zespołu)

    III. Wzbudzanie motywacji pracowników.
    Wpływ motywacji na wykonywanie zadań / Rozpoznawanie spadku motywacji u pracowników / Jak odkryć, co motywuje pracowników? / Rola oczekiwań pracowników w budowaniu motywacji do pracy / Wzmacnianie pozytywnych zachowań pracownika / Nagrody i kary – rodzaj, zasadność stosowania i ich wpływ na motywację pracowników

    IV. Efektywna komunikacja podstawowym narzędziem szefa
    Ocenianie podwładnych (pozytywne informacje zwrotne, negatywne informacje zwrotne, komunikaty typu TY i typu JA) / Komunikacja asertywna w kontakcie z pracownikami / Dobry przepływ informacji w grupie pracowników / Specyficzne sytuacje komunikacyjne (zebrania z pracownikami, komunikacja z pracownikiem a komunikacja z zespołem)

    V. Jak budować efektywność pracy zespołu?
    Zadania, jako specyficzny rodzaj celu / Realne możliwości wykonania zadań / Organizowanie pracy zespołu / Angażowanie zespołu w życie organizacji / Delegowanie zadań / Kontrola realizacji zadań i egzekwowanie wymagań stawianych przed pracownikami / Wpływ zakończenia zadania na motywację do pracy / Badanie przyczyn niepowodzeń / Partycypacja zespołu w decyzjach kierownika

    VI. Rozwiązywanie problemów uczestników.


    Program szkolenia jest ściśle dostosowany do oczekiwań i potrzeb uczestników. Przed rozpoczęciem szkolenia, trener kontaktuje się telefonicznie z każdym z uczestników w celu doprecyzowania oczekiwań, sytuacji w pracy zawodowej nad jakimi szczególnie chciałby podczas szkolenia dany uczestników popracować. W oparciu o te informacje trener dostosowuje program do potrzeb uczestników oraz układa ćwiczenia dla uczestników do pracy indywidualnej i grupowej podczas szkolenia.


    Szczegółowe informacje dostępne są na stronie:
    http://www.circulus.edu.pl/index.php?option=com_conten...


    Serdecznie zapraszam,
    Kamila Gajda,
    tel. / fax: (071) 368 64 04
    circulus@circulus.edu.pl
    http://circulus.edu.pl

  • Kamila Gajda
    Wpis na grupie Szkolenia w temacie Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia
    24.06.2010, 20:53

    Witam serdecznie,

    Zapraszam na szkolenie otwarte
    „NEGOCJACJE ZAKUPOWE - TRUDNE SYTUACJE”
    26 - 27 lipca 2010, WARSZAWA

    DZIĘKI UDZIAŁOWI W SZKOLENIU:
    - doświadczysz trudnych sytuacji występujących w procesie negocjacji zakupowych,
    - nauczysz się negocjować dłuższe terminy płatności,
    - poznasz strategie prowadzenia negocjacji zakupowych ze słabszej pozycji (negocjowanie
    z silniejszym partnerem),
    - przećwiczysz techniki asertywnego odmawiania sprzedawcy, który żąda zbyt wiele,
    - nauczysz się negocjować ze stałymi klientami w trudnych sytuacjach,
    - poznasz techniki negocjacyjne użyteczne w kryzysowych sytuacjach.

    PROGRAM SZKOLENIA:

    I. NEGOCJOWANIE DŁUŻSZYCH TERMINÓW PŁATNOŚCI
    Sposoby rozmowy z dostawcami, z którymi wcześniej zmniejszaliśmy terminy płatności. Model wydłużania terminu płatności w sytuacji, kiedy dostawca jeszcze nie odnotował opóźnień w regulowaniu faktur. Rozmowa o dłuższych terminach płatności w sytuacji, kiedy dostawca już miał do czynienia z przekroczonymi terminami i jest na to „wyczulony”.

    II. SKUTECZNE NEGOCJOWANIE ZAKUPOWCA ZE SPRZEDAWCĄ O SILNEJ POZYCJI
    Sposoby poprawy alternatyw i wzmocnienia pozycji negocjacyjnej. Strategie prowadzenia negocjacji zakupowych ze słabszej pozycji. Negocjowanie z monopolistą (przy braku konkurencji).

    III. SKUTECZNE NEGOCJOWANIE ZAKUPOWCA Z AGRESYWNYM SPRZEDAWCĄ
    Jak radzić sobie z presją dostawcy i sytuacji? Jak bronić siebie w momencie personalnego ataku dostawcy? Nakreślanie granic i zasad rozmowy. Asertywne odmawianie sprzedawcy, który żąda zbyt wiele. Siła, partnerstwo i szacunek - zasady skutecznej komunikacji partnerskiej

    IV. SKUTECZNE NEGOCJOWANIE ZE STAŁYM DOSTAWĄ
    Jak budować dobre relacje i osiągać swoje cele? Podstawowe zasady efektywnej współpracy. Podstawowe błędy w negocjacjach ze stałym dostawcą. Załatwianie trudnych spraw, czyli jak poinformować stałego / dobrego dostawcę o wadach jego towaru i wnieść reklamację. Postępowanie w przypadku kiedy dostawca nie uwzględnił reklamacji

    V. BUDOWANIE RELACJI Z DOSTAWCĄ W CZASACH KRYZYSU
    Szczerość czy blef – indywidualne strategie działania, konsekwencje ich stosowania oraz dobór w zależności od dostawcy, z którym mamy do czynienia.
    Docenienie i dowartościowanie człowieka (techniki ingracjacji) przy jednoczesnym twardym podejściu do problemu.
    Skracanie dystansu (przy jednoczesnym, zdroworozsądkowym podejściu), czyli jak doprowadzić do efektu, kiedy „jedziemy na tym samym wózku” i „gramy do tej samej bramki”, mimo, że jesteśmy po dwóch stronach stołu negocjacyjnego.
    Informowanie stałych dostawców o wyborze współpracy z innym (np. tańszym) podmiotem przy jednoczesnym zachowaniu dobrych relacji zapewniających możliwość powrotu do współpracy w przyszłości lub przynajmniej chęć dostawcy do ponowienia ofert w następnych kwartałach.
    Modele zachowań w sytuacjach mogących doprowadzić do osłabienia bądź zerwania dobrych relacji (np. odkrycie blefu zakupowca przez dostawcę).

    VI. TECHNIKI NEGOCJACYJNE UŻYTECZNE W KRYZYSOWYCH SYTUACJACH
    Sposoby reakcji w sytuacji silnych i podbramkowych argumentów (wstrzymanie dostaw, zmniejszenie limitu, żądania przedpłaty, ultimatum uregulowania wcześniejszych faktur lub brak wysyłki i in.). Dyscyplinowanie dostawców (wcześniejsze zabezpieczanie terminowej dostawy, monitorowanie terminowości realizacji dostawy, budowanie u dostawcy poczucia odpowiedzialności za realizację zamówienia w terminie).

    Program szkolenia jest ściśle dostosowany do oczekiwań i potrzeb uczestników. Przed rozpoczęciem szkolenia, trener kontaktuje się telefonicznie z każdym z uczestników w celu doprecyzowania oczekiwań, sytuacji w pracy zawodowej nad jakimi szczególnie chciałby podczas szkolenia dany uczestników popracować. W oparciu o te informacje trener dostosowuje program do potrzeb uczestników oraz układa ćwiczenia dla uczestników do pracy indywidualnej i grupowej podczas szkolenia.

    Szczegółowe informacje dostępne są na stronie:
    http://www.circulus.edu.pl/index.php?option=com_conten...

    Serdecznie zapraszam,
    Kamila Gajda,
    tel. / fax: (071) 368 64 04
    circulus@circulus.edu.pl
    http://circulus.edu.pl

  • Kamila Gajda
    Wpis na grupie Szkolenia w temacie Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia
    24.06.2010, 20:53

    Witam serdecznie,

    Zapraszam na szkolenie otwarte
    „Kierowanie i motywowanie zespołu”
    12 - 13 lipca 2010, Wrocław

    DZIĘKI UDZIAŁOWI W SZKOLENIU:
    - otrzymasz skuteczne narzędzia zarządzania zespołem,
    - dowiesz się, jak zwiększyć efektywność i motywację do pracy u pracowników,
    - rozpoznasz swój styl kierowania,
    - rozwiążesz problemy dotyczące zarządzania ludźmi,
    - poznasz lepiej swój zespół i odkryjesz, co motywuje do pracy Twoich podwładnych,
    - Twój zespół będzie pracować wydajniej, wzrośnie jakość pracy, zadowolenie oraz integracja z firmą Twoich pracowników.

    PROGRAM SZKOLENIA:

    I. DOSKONALENIE UMIEJĘTNOŚCI KIEROWNICZYCH.
    Określenie własnego stylu zarządzania ludźmi (gra liderska) / Cechy dobrego przepływu informacji w grupie pracowników / Zadania menedżera / Ocena własnego stylu kierowania i jego wpływ na efektywność pracy

    II. ZWIERZCHNIK A ZESPÓŁ.
    Osoba zwierzchnika w zespole i interakcje grupowe / Ustalanie relacji w zespole / Ocena potencjału zespołu i dostosowanie do niego stylu zarządzania / Czego mogę się spodziewać po pracownikach i zespole (role grupowe, SWOT zespołu)

    III. Wzbudzanie motywacji pracowników.
    Wpływ motywacji na wykonywanie zadań / Rozpoznawanie spadku motywacji u pracowników / Jak odkryć, co motywuje pracowników? / Rola oczekiwań pracowników w budowaniu motywacji do pracy / Wzmacnianie pozytywnych zachowań pracownika / Nagrody i kary – rodzaj, zasadność stosowania i ich wpływ na motywację pracowników

    IV. Efektywna komunikacja podstawowym narzędziem szefa
    Ocenianie podwładnych (pozytywne informacje zwrotne, negatywne informacje zwrotne, komunikaty typu TY i typu JA) / Komunikacja asertywna w kontakcie z pracownikami / Dobry przepływ informacji w grupie pracowników / Specyficzne sytuacje komunikacyjne (zebrania z pracownikami, komunikacja z pracownikiem a komunikacja z zespołem)

    V. Jak budować efektywność pracy zespołu?
    Zadania, jako specyficzny rodzaj celu / Realne możliwości wykonania zadań / Organizowanie pracy zespołu / Angażowanie zespołu w życie organizacji / Delegowanie zadań / Kontrola realizacji zadań i egzekwowanie wymagań stawianych przed pracownikami / Wpływ zakończenia zadania na motywację do pracy / Badanie przyczyn niepowodzeń / Partycypacja zespołu w decyzjach kierownika

    VI. Rozwiązywanie problemów uczestników.

    Program szkolenia jest ściśle dostosowany do oczekiwań i potrzeb uczestników. Przed rozpoczęciem szkolenia, trener kontaktuje się telefonicznie z każdym z uczestników w celu doprecyzowania oczekiwań, sytuacji w pracy zawodowej nad jakimi szczególnie chciałby podczas szkolenia dany uczestników popracować. W oparciu o te informacje trener dostosowuje program do potrzeb uczestników oraz układa ćwiczenia dla uczestników do pracy indywidualnej i grupowej podczas szkolenia.

    Szczegółowe informacje dostępne są na stronie:
    http://www.circulus.edu.pl/index.php?option=com_conten...

    Serdecznie zapraszam,
    Kamila Gajda,
    tel. / fax: (071) 368 64 04
    circulus@circulus.edu.pl
    http://circulus.edu.pl

  • Kamila Gajda
    Wpis na grupie Szkolenia4Biz w temacie Oferty szkoleń otwartych

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Szkolenia4Biz

  • Kamila Gajda
    Wpis na grupie Szkolenia4Biz w temacie Oferty szkoleń otwartych

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Szkolenia4Biz

  • Kamila Gajda
    Wpis na grupie Szkolenia4Biz w temacie Szkolenia - Last minute

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Szkolenia4Biz

  • Kamila Gajda
    Wpis na grupie SPRZEDAĆ SZKOLENIE :) ? w temacie „NEGOCJACJE ZAKUPOWE - TRUDNE SYTUACJE” 26 - 27 lipca...
    24.06.2010, 20:43

    Witam serdecznie,

    Zapraszam na szkolenie otwarte
    „NEGOCJACJE ZAKUPOWE - TRUDNE SYTUACJE”
    26 - 27 lipca 2010, WARSZAWA

    DZIĘKI UDZIAŁOWI W SZKOLENIU:
    - doświadczysz trudnych sytuacji występujących w procesie negocjacji zakupowych,
    - nauczysz się negocjować dłuższe terminy płatności,
    - poznasz strategie prowadzenia negocjacji zakupowych ze słabszej pozycji (negocjowanie
    z silniejszym partnerem),
    - przećwiczysz techniki asertywnego odmawiania sprzedawcy, który żąda zbyt wiele,
    - nauczysz się negocjować ze stałymi klientami w trudnych sytuacjach,
    - poznasz techniki negocjacyjne użyteczne w kryzysowych sytuacjach.


    PROGRAM SZKOLENIA:

    I. NEGOCJOWANIE DŁUŻSZYCH TERMINÓW PŁATNOŚCI
    Sposoby rozmowy z dostawcami, z którymi wcześniej zmniejszaliśmy terminy płatności. Model wydłużania terminu płatności w sytuacji, kiedy dostawca jeszcze nie odnotował opóźnień w regulowaniu faktur. Rozmowa o dłuższych terminach płatności w sytuacji, kiedy dostawca już miał do czynienia z przekroczonymi terminami i jest na to „wyczulony”.

    II. SKUTECZNE NEGOCJOWANIE ZAKUPOWCA ZE SPRZEDAWCĄ O SILNEJ POZYCJI
    Sposoby poprawy alternatyw i wzmocnienia pozycji negocjacyjnej. Strategie prowadzenia negocjacji zakupowych ze słabszej pozycji. Negocjowanie z monopolistą (przy braku konkurencji).

    III. SKUTECZNE NEGOCJOWANIE ZAKUPOWCA Z AGRESYWNYM SPRZEDAWCĄ
    Jak radzić sobie z presją dostawcy i sytuacji? Jak bronić siebie w momencie personalnego ataku dostawcy? Nakreślanie granic i zasad rozmowy. Asertywne odmawianie sprzedawcy, który żąda zbyt wiele. Siła, partnerstwo i szacunek - zasady skutecznej komunikacji partnerskiej

    IV. SKUTECZNE NEGOCJOWANIE ZE STAŁYM DOSTAWĄ
    Jak budować dobre relacje i osiągać swoje cele? Podstawowe zasady efektywnej współpracy. Podstawowe błędy w negocjacjach ze stałym dostawcą. Załatwianie trudnych spraw, czyli jak poinformować stałego / dobrego dostawcę o wadach jego towaru i wnieść reklamację. Postępowanie w przypadku kiedy dostawca nie uwzględnił reklamacji

    V. BUDOWANIE RELACJI Z DOSTAWCĄ W CZASACH KRYZYSU
    Szczerość czy blef – indywidualne strategie działania, konsekwencje ich stosowania oraz dobór w zależności od dostawcy, z którym mamy do czynienia.
    Docenienie i dowartościowanie człowieka (techniki ingracjacji) przy jednoczesnym twardym podejściu do problemu.
    Skracanie dystansu (przy jednoczesnym, zdroworozsądkowym podejściu), czyli jak doprowadzić do efektu, kiedy „jedziemy na tym samym wózku” i „gramy do tej samej bramki”, mimo, że jesteśmy po dwóch stronach stołu negocjacyjnego.
    Informowanie stałych dostawców o wyborze współpracy z innym (np. tańszym) podmiotem przy jednoczesnym zachowaniu dobrych relacji zapewniających możliwość powrotu do współpracy w przyszłości lub przynajmniej chęć dostawcy do ponowienia ofert w następnych kwartałach.
    Modele zachowań w sytuacjach mogących doprowadzić do osłabienia bądź zerwania dobrych relacji (np. odkrycie blefu zakupowca przez dostawcę).

    VI. TECHNIKI NEGOCJACYJNE UŻYTECZNE W KRYZYSOWYCH SYTUACJACH
    Sposoby reakcji w sytuacji silnych i podbramkowych argumentów (wstrzymanie dostaw, zmniejszenie limitu, żądania przedpłaty, ultimatum uregulowania wcześniejszych faktur lub brak wysyłki i in.). Dyscyplinowanie dostawców (wcześniejsze zabezpieczanie terminowej dostawy, monitorowanie terminowości realizacji dostawy, budowanie u dostawcy poczucia odpowiedzialności za realizację zamówienia w terminie).


    Program szkolenia jest ściśle dostosowany do oczekiwań i potrzeb uczestników. Przed rozpoczęciem szkolenia, trener kontaktuje się telefonicznie z każdym z uczestników w celu doprecyzowania oczekiwań, sytuacji w pracy zawodowej nad jakimi szczególnie chciałby podczas szkolenia dany uczestników popracować. W oparciu o te informacje trener dostosowuje program do potrzeb uczestników oraz układa ćwiczenia dla uczestników do pracy indywidualnej i grupowej podczas szkolenia.


    Szczegółowe informacje dostępne są na stronie:
    http://www.circulus.edu.pl/index.php?option=com_conten...


    Serdecznie zapraszam,
    Kamila Gajda,
    tel. / fax: (071) 368 64 04
    circulus@circulus.edu.pl
    http://circulus.edu.pl

  • Kamila Gajda
    Wpis na grupie SPRZEDAĆ SZKOLENIE :) ? w temacie „Kierowanie i motywowanie zespołu” 12 - 13 lipca 2010,...
    24.06.2010, 20:42

    Witam serdecznie,

    Zapraszam na szkolenie otwarte
    „Kierowanie i motywowanie zespołu”
    12 - 13 lipca 2010, Wrocław

    DZIĘKI UDZIAŁOWI W SZKOLENIU:
    - otrzymasz skuteczne narzędzia zarządzania zespołem,
    - dowiesz się, jak zwiększyć efektywność i motywację do pracy u pracowników,
    - rozpoznasz swój styl kierowania,
    - rozwiążesz problemy dotyczące zarządzania ludźmi,
    - poznasz lepiej swój zespół i odkryjesz, co motywuje do pracy Twoich podwładnych,
    - Twój zespół będzie pracować wydajniej, wzrośnie jakość pracy, zadowolenie oraz integracja z firmą Twoich pracowników.


    PROGRAM SZKOLENIA:

    I. DOSKONALENIE UMIEJĘTNOŚCI KIEROWNICZYCH.
    Określenie własnego stylu zarządzania ludźmi (gra liderska) / Cechy dobrego przepływu informacji w grupie pracowników / Zadania menedżera / Ocena własnego stylu kierowania i jego wpływ na efektywność pracy

    II. ZWIERZCHNIK A ZESPÓŁ.
    Osoba zwierzchnika w zespole i interakcje grupowe / Ustalanie relacji w zespole / Ocena potencjału zespołu i dostosowanie do niego stylu zarządzania / Czego mogę się spodziewać po pracownikach i zespole (role grupowe, SWOT zespołu)

    III. Wzbudzanie motywacji pracowników.
    Wpływ motywacji na wykonywanie zadań / Rozpoznawanie spadku motywacji u pracowników / Jak odkryć, co motywuje pracowników? / Rola oczekiwań pracowników w budowaniu motywacji do pracy / Wzmacnianie pozytywnych zachowań pracownika / Nagrody i kary – rodzaj, zasadność stosowania i ich wpływ na motywację pracowników

    IV. Efektywna komunikacja podstawowym narzędziem szefa
    Ocenianie podwładnych (pozytywne informacje zwrotne, negatywne informacje zwrotne, komunikaty typu TY i typu JA) / Komunikacja asertywna w kontakcie z pracownikami / Dobry przepływ informacji w grupie pracowników / Specyficzne sytuacje komunikacyjne (zebrania z pracownikami, komunikacja z pracownikiem a komunikacja z zespołem)

    V. Jak budować efektywność pracy zespołu?
    Zadania, jako specyficzny rodzaj celu / Realne możliwości wykonania zadań / Organizowanie pracy zespołu / Angażowanie zespołu w życie organizacji / Delegowanie zadań / Kontrola realizacji zadań i egzekwowanie wymagań stawianych przed pracownikami / Wpływ zakończenia zadania na motywację do pracy / Badanie przyczyn niepowodzeń / Partycypacja zespołu w decyzjach kierownika

    VI. Rozwiązywanie problemów uczestników.


    Program szkolenia jest ściśle dostosowany do oczekiwań i potrzeb uczestników. Przed rozpoczęciem szkolenia, trener kontaktuje się telefonicznie z każdym z uczestników w celu doprecyzowania oczekiwań, sytuacji w pracy zawodowej nad jakimi szczególnie chciałby podczas szkolenia dany uczestników popracować. W oparciu o te informacje trener dostosowuje program do potrzeb uczestników oraz układa ćwiczenia dla uczestników do pracy indywidualnej i grupowej podczas szkolenia.


    Szczegółowe informacje dostępne są na stronie:
    http://www.circulus.edu.pl/index.php?option=com_conten...


    Serdecznie zapraszam,
    Kamila Gajda,
    tel. / fax: (071) 368 64 04
    circulus@circulus.edu.pl
    http://circulus.edu.pl

  • Kamila Gajda
    Wpis na grupie Negocjacje w temacie SZKOLENIA I INNE
    24.06.2010, 20:37

    Witam serdecznie,

    Zapraszam na szkolenie otwarte
    „NEGOCJACJE ZAKUPOWE - TRUDNE SYTUACJE”
    26 - 27 lipca 2010, WARSZAWA

    DZIĘKI UDZIAŁOWI W SZKOLENIU:
    - doświadczysz trudnych sytuacji występujących w procesie negocjacji zakupowych,
    - nauczysz się negocjować dłuższe terminy płatności,
    - poznasz strategie prowadzenia negocjacji zakupowych ze słabszej pozycji (negocjowanie
    z silniejszym partnerem),
    - przećwiczysz techniki asertywnego odmawiania sprzedawcy, który żąda zbyt wiele,
    - nauczysz się negocjować ze stałymi klientami w trudnych sytuacjach,
    - poznasz techniki negocjacyjne użyteczne w kryzysowych sytuacjach.

    PROGRAM SZKOLENIA:

    I. NEGOCJOWANIE DŁUŻSZYCH TERMINÓW PŁATNOŚCI
    Sposoby rozmowy z dostawcami, z którymi wcześniej zmniejszaliśmy terminy płatności. Model wydłużania terminu płatności w sytuacji, kiedy dostawca jeszcze nie odnotował opóźnień w regulowaniu faktur. Rozmowa o dłuższych terminach płatności w sytuacji, kiedy dostawca już miał do czynienia z przekroczonymi terminami i jest na to „wyczulony”.

    II. SKUTECZNE NEGOCJOWANIE ZAKUPOWCA ZE SPRZEDAWCĄ O SILNEJ POZYCJI
    Sposoby poprawy alternatyw i wzmocnienia pozycji negocjacyjnej. Strategie prowadzenia negocjacji zakupowych ze słabszej pozycji. Negocjowanie z monopolistą (przy braku konkurencji).

    III. SKUTECZNE NEGOCJOWANIE ZAKUPOWCA Z AGRESYWNYM SPRZEDAWCĄ
    Jak radzić sobie z presją dostawcy i sytuacji? Jak bronić siebie w momencie personalnego ataku dostawcy? Nakreślanie granic i zasad rozmowy. Asertywne odmawianie sprzedawcy, który żąda zbyt wiele. Siła, partnerstwo i szacunek - zasady skutecznej komunikacji partnerskiej

    IV. SKUTECZNE NEGOCJOWANIE ZE STAŁYM DOSTAWĄ
    Jak budować dobre relacje i osiągać swoje cele? Podstawowe zasady efektywnej współpracy. Podstawowe błędy w negocjacjach ze stałym dostawcą. Załatwianie trudnych spraw, czyli jak poinformować stałego / dobrego dostawcę o wadach jego towaru i wnieść reklamację. Postępowanie w przypadku kiedy dostawca nie uwzględnił reklamacji

    V. BUDOWANIE RELACJI Z DOSTAWCĄ W CZASACH KRYZYSU
    Szczerość czy blef – indywidualne strategie działania, konsekwencje ich stosowania oraz dobór w zależności od dostawcy, z którym mamy do czynienia.
    Docenienie i dowartościowanie człowieka (techniki ingracjacji) przy jednoczesnym twardym podejściu do problemu.
    Skracanie dystansu (przy jednoczesnym, zdroworozsądkowym podejściu), czyli jak doprowadzić do efektu, kiedy „jedziemy na tym samym wózku” i „gramy do tej samej bramki”, mimo, że jesteśmy po dwóch stronach stołu negocjacyjnego.
    Informowanie stałych dostawców o wyborze współpracy z innym (np. tańszym) podmiotem przy jednoczesnym zachowaniu dobrych relacji zapewniających możliwość powrotu do współpracy w przyszłości lub przynajmniej chęć dostawcy do ponowienia ofert w następnych kwartałach.
    Modele zachowań w sytuacjach mogących doprowadzić do osłabienia bądź zerwania dobrych relacji (np. odkrycie blefu zakupowca przez dostawcę).

    VI. TECHNIKI NEGOCJACYJNE UŻYTECZNE W KRYZYSOWYCH SYTUACJACH
    Sposoby reakcji w sytuacji silnych i podbramkowych argumentów (wstrzymanie dostaw, zmniejszenie limitu, żądania przedpłaty, ultimatum uregulowania wcześniejszych faktur lub brak wysyłki i in.). Dyscyplinowanie dostawców (wcześniejsze zabezpieczanie terminowej dostawy, monitorowanie terminowości realizacji dostawy, budowanie u dostawcy poczucia odpowiedzialności za realizację zamówienia w terminie).

    Program szkolenia jest ściśle dostosowany do oczekiwań i potrzeb uczestników. Przed rozpoczęciem szkolenia, trener kontaktuje się telefonicznie z każdym z uczestników w celu doprecyzowania oczekiwań, sytuacji w pracy zawodowej nad jakimi szczególnie chciałby podczas szkolenia dany uczestników popracować. W oparciu o te informacje trener dostosowuje program do potrzeb uczestników oraz układa ćwiczenia dla uczestników do pracy indywidualnej i grupowej podczas szkolenia.

    Szczegółowe informacje dostępne są na stronie:
    http://www.circulus.edu.pl/index.php?option=com_conten...

    Serdecznie zapraszam,
    Kamila Gajda,
    tel. / fax: (071) 368 64 04
    circulus@circulus.edu.pl
    http://circulus.edu.pl

  • Kamila Gajda
    Wpis na grupie Akademia Handlowca w temacie Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży
    24.06.2010, 20:36

    Witam serdecznie,

    Zapraszam na szkolenie otwarte
    „NEGOCJACJE ZAKUPOWE - TRUDNE SYTUACJE”
    26 - 27 lipca 2010, WARSZAWA

    DZIĘKI UDZIAŁOWI W SZKOLENIU:
    - doświadczysz trudnych sytuacji występujących w procesie negocjacji zakupowych,
    - nauczysz się negocjować dłuższe terminy płatności,
    - poznasz strategie prowadzenia negocjacji zakupowych ze słabszej pozycji (negocjowanie
    z silniejszym partnerem),
    - przećwiczysz techniki asertywnego odmawiania sprzedawcy, który żąda zbyt wiele,
    - nauczysz się negocjować ze stałymi klientami w trudnych sytuacjach,
    - poznasz techniki negocjacyjne użyteczne w kryzysowych sytuacjach.

    PROGRAM SZKOLENIA:

    I. NEGOCJOWANIE DŁUŻSZYCH TERMINÓW PŁATNOŚCI
    Sposoby rozmowy z dostawcami, z którymi wcześniej zmniejszaliśmy terminy płatności. Model wydłużania terminu płatności w sytuacji, kiedy dostawca jeszcze nie odnotował opóźnień w regulowaniu faktur. Rozmowa o dłuższych terminach płatności w sytuacji, kiedy dostawca już miał do czynienia z przekroczonymi terminami i jest na to „wyczulony”.

    II. SKUTECZNE NEGOCJOWANIE ZAKUPOWCA ZE SPRZEDAWCĄ O SILNEJ POZYCJI
    Sposoby poprawy alternatyw i wzmocnienia pozycji negocjacyjnej. Strategie prowadzenia negocjacji zakupowych ze słabszej pozycji. Negocjowanie z monopolistą (przy braku konkurencji).

    III. SKUTECZNE NEGOCJOWANIE ZAKUPOWCA Z AGRESYWNYM SPRZEDAWCĄ
    Jak radzić sobie z presją dostawcy i sytuacji? Jak bronić siebie w momencie personalnego ataku dostawcy? Nakreślanie granic i zasad rozmowy. Asertywne odmawianie sprzedawcy, który żąda zbyt wiele. Siła, partnerstwo i szacunek - zasady skutecznej komunikacji partnerskiej

    IV. SKUTECZNE NEGOCJOWANIE ZE STAŁYM DOSTAWĄ
    Jak budować dobre relacje i osiągać swoje cele? Podstawowe zasady efektywnej współpracy. Podstawowe błędy w negocjacjach ze stałym dostawcą. Załatwianie trudnych spraw, czyli jak poinformować stałego / dobrego dostawcę o wadach jego towaru i wnieść reklamację. Postępowanie w przypadku kiedy dostawca nie uwzględnił reklamacji

    V. BUDOWANIE RELACJI Z DOSTAWCĄ W CZASACH KRYZYSU
    Szczerość czy blef – indywidualne strategie działania, konsekwencje ich stosowania oraz dobór w zależności od dostawcy, z którym mamy do czynienia.
    Docenienie i dowartościowanie człowieka (techniki ingracjacji) przy jednoczesnym twardym podejściu do problemu.
    Skracanie dystansu (przy jednoczesnym, zdroworozsądkowym podejściu), czyli jak doprowadzić do efektu, kiedy „jedziemy na tym samym wózku” i „gramy do tej samej bramki”, mimo, że jesteśmy po dwóch stronach stołu negocjacyjnego.
    Informowanie stałych dostawców o wyborze współpracy z innym (np. tańszym) podmiotem przy jednoczesnym zachowaniu dobrych relacji zapewniających możliwość powrotu do współpracy w przyszłości lub przynajmniej chęć dostawcy do ponowienia ofert w następnych kwartałach.
    Modele zachowań w sytuacjach mogących doprowadzić do osłabienia bądź zerwania dobrych relacji (np. odkrycie blefu zakupowca przez dostawcę).

    VI. TECHNIKI NEGOCJACYJNE UŻYTECZNE W KRYZYSOWYCH SYTUACJACH
    Sposoby reakcji w sytuacji silnych i podbramkowych argumentów (wstrzymanie dostaw, zmniejszenie limitu, żądania przedpłaty, ultimatum uregulowania wcześniejszych faktur lub brak wysyłki i in.). Dyscyplinowanie dostawców (wcześniejsze zabezpieczanie terminowej dostawy, monitorowanie terminowości realizacji dostawy, budowanie u dostawcy poczucia odpowiedzialności za realizację zamówienia w terminie).

    Program szkolenia jest ściśle dostosowany do oczekiwań i potrzeb uczestników. Przed rozpoczęciem szkolenia, trener kontaktuje się telefonicznie z każdym z uczestników w celu doprecyzowania oczekiwań, sytuacji w pracy zawodowej nad jakimi szczególnie chciałby podczas szkolenia dany uczestników popracować. W oparciu o te informacje trener dostosowuje program do potrzeb uczestników oraz układa ćwiczenia dla uczestników do pracy indywidualnej i grupowej podczas szkolenia.

    Szczegółowe informacje dostępne są na stronie:
    http://www.circulus.edu.pl/index.php?option=com_conten...

    Serdecznie zapraszam,
    Kamila Gajda,
    tel. / fax: (071) 368 64 04
    circulus@circulus.edu.pl
    http://circulus.edu.pl

  • Kamila Gajda
    Wpis na grupie Akademia Handlowca w temacie Ogłoszena różne
    24.06.2010, 20:34

    Witam serdecznie,

    Zapraszam na szkolenie otwarte
    „NEGOCJACJE ZAKUPOWE - TRUDNE SYTUACJE”
    26 - 27 lipca 2010, WARSZAWA

    DZIĘKI UDZIAŁOWI W SZKOLENIU:
    - doświadczysz trudnych sytuacji występujących w procesie negocjacji zakupowych,
    - nauczysz się negocjować dłuższe terminy płatności,
    - poznasz strategie prowadzenia negocjacji zakupowych ze słabszej pozycji (negocjowanie
    z silniejszym partnerem),
    - przećwiczysz techniki asertywnego odmawiania sprzedawcy, który żąda zbyt wiele,
    - nauczysz się negocjować ze stałymi klientami w trudnych sytuacjach,
    - poznasz techniki negocjacyjne użyteczne w kryzysowych sytuacjach.

    PROGRAM SZKOLENIA:

    I. NEGOCJOWANIE DŁUŻSZYCH TERMINÓW PŁATNOŚCI
    Sposoby rozmowy z dostawcami, z którymi wcześniej zmniejszaliśmy terminy płatności. Model wydłużania terminu płatności w sytuacji, kiedy dostawca jeszcze nie odnotował opóźnień w regulowaniu faktur. Rozmowa o dłuższych terminach płatności w sytuacji, kiedy dostawca już miał do czynienia z przekroczonymi terminami i jest na to „wyczulony”.

    II. SKUTECZNE NEGOCJOWANIE ZAKUPOWCA ZE SPRZEDAWCĄ O SILNEJ POZYCJI
    Sposoby poprawy alternatyw i wzmocnienia pozycji negocjacyjnej. Strategie prowadzenia negocjacji zakupowych ze słabszej pozycji. Negocjowanie z monopolistą (przy braku konkurencji).

    III. SKUTECZNE NEGOCJOWANIE ZAKUPOWCA Z AGRESYWNYM SPRZEDAWCĄ
    Jak radzić sobie z presją dostawcy i sytuacji? Jak bronić siebie w momencie personalnego ataku dostawcy? Nakreślanie granic i zasad rozmowy. Asertywne odmawianie sprzedawcy, który żąda zbyt wiele. Siła, partnerstwo i szacunek - zasady skutecznej komunikacji partnerskiej

    IV. SKUTECZNE NEGOCJOWANIE ZE STAŁYM DOSTAWĄ
    Jak budować dobre relacje i osiągać swoje cele? Podstawowe zasady efektywnej współpracy. Podstawowe błędy w negocjacjach ze stałym dostawcą. Załatwianie trudnych spraw, czyli jak poinformować stałego / dobrego dostawcę o wadach jego towaru i wnieść reklamację. Postępowanie w przypadku kiedy dostawca nie uwzględnił reklamacji

    V. BUDOWANIE RELACJI Z DOSTAWCĄ W CZASACH KRYZYSU
    Szczerość czy blef – indywidualne strategie działania, konsekwencje ich stosowania oraz dobór w zależności od dostawcy, z którym mamy do czynienia.
    Docenienie i dowartościowanie człowieka (techniki ingracjacji) przy jednoczesnym twardym podejściu do problemu.
    Skracanie dystansu (przy jednoczesnym, zdroworozsądkowym podejściu), czyli jak doprowadzić do efektu, kiedy „jedziemy na tym samym wózku” i „gramy do tej samej bramki”, mimo, że jesteśmy po dwóch stronach stołu negocjacyjnego.
    Informowanie stałych dostawców o wyborze współpracy z innym (np. tańszym) podmiotem przy jednoczesnym zachowaniu dobrych relacji zapewniających możliwość powrotu do współpracy w przyszłości lub przynajmniej chęć dostawcy do ponowienia ofert w następnych kwartałach.
    Modele zachowań w sytuacjach mogących doprowadzić do osłabienia bądź zerwania dobrych relacji (np. odkrycie blefu zakupowca przez dostawcę).

    VI. TECHNIKI NEGOCJACYJNE UŻYTECZNE W KRYZYSOWYCH SYTUACJACH
    Sposoby reakcji w sytuacji silnych i podbramkowych argumentów (wstrzymanie dostaw, zmniejszenie limitu, żądania przedpłaty, ultimatum uregulowania wcześniejszych faktur lub brak wysyłki i in.). Dyscyplinowanie dostawców (wcześniejsze zabezpieczanie terminowej dostawy, monitorowanie terminowości realizacji dostawy, budowanie u dostawcy poczucia odpowiedzialności za realizację zamówienia w terminie).

    Program szkolenia jest ściśle dostosowany do oczekiwań i potrzeb uczestników. Przed rozpoczęciem szkolenia, trener kontaktuje się telefonicznie z każdym z uczestników w celu doprecyzowania oczekiwań, sytuacji w pracy zawodowej nad jakimi szczególnie chciałby podczas szkolenia dany uczestników popracować. W oparciu o te informacje trener dostosowuje program do potrzeb uczestników oraz układa ćwiczenia dla uczestników do pracy indywidualnej i grupowej podczas szkolenia.

    Szczegółowe informacje dostępne są na stronie:
    http://www.circulus.edu.pl/index.php?option=com_conten...

    Serdecznie zapraszam,
    Kamila Gajda,
    tel. / fax: (071) 368 64 04
    circulus@circulus.edu.pl
    http://circulus.edu.pl

  • Kamila Gajda
    Wpis na grupie Akademia Handlowca w temacie Ogłoszena różne
    24.06.2010, 20:34

    Witam serdecznie,

    Zapraszam na szkolenie otwarte
    „Kierowanie i motywowanie zespołu”
    12 - 13 lipca 2010, Wrocław

    DZIĘKI UDZIAŁOWI W SZKOLENIU:
    - otrzymasz skuteczne narzędzia zarządzania zespołem,
    - dowiesz się, jak zwiększyć efektywność i motywację do pracy u pracowników,
    - rozpoznasz swój styl kierowania,
    - rozwiążesz problemy dotyczące zarządzania ludźmi,
    - poznasz lepiej swój zespół i odkryjesz, co motywuje do pracy Twoich podwładnych,
    - Twój zespół będzie pracować wydajniej, wzrośnie jakość pracy, zadowolenie oraz integracja z firmą Twoich pracowników.

    PROGRAM SZKOLENIA:

    I. DOSKONALENIE UMIEJĘTNOŚCI KIEROWNICZYCH.
    Określenie własnego stylu zarządzania ludźmi (gra liderska) / Cechy dobrego przepływu informacji w grupie pracowników / Zadania menedżera / Ocena własnego stylu kierowania i jego wpływ na efektywność pracy

    II. ZWIERZCHNIK A ZESPÓŁ.
    Osoba zwierzchnika w zespole i interakcje grupowe / Ustalanie relacji w zespole / Ocena potencjału zespołu i dostosowanie do niego stylu zarządzania / Czego mogę się spodziewać po pracownikach i zespole (role grupowe, SWOT zespołu)

    III. Wzbudzanie motywacji pracowników.
    Wpływ motywacji na wykonywanie zadań / Rozpoznawanie spadku motywacji u pracowników / Jak odkryć, co motywuje pracowników? / Rola oczekiwań pracowników w budowaniu motywacji do pracy / Wzmacnianie pozytywnych zachowań pracownika / Nagrody i kary – rodzaj, zasadność stosowania i ich wpływ na motywację pracowników

    IV. Efektywna komunikacja podstawowym narzędziem szefa
    Ocenianie podwładnych (pozytywne informacje zwrotne, negatywne informacje zwrotne, komunikaty typu TY i typu JA) / Komunikacja asertywna w kontakcie z pracownikami / Dobry przepływ informacji w grupie pracowników / Specyficzne sytuacje komunikacyjne (zebrania z pracownikami, komunikacja z pracownikiem a komunikacja z zespołem)

    V. Jak budować efektywność pracy zespołu?
    Zadania, jako specyficzny rodzaj celu / Realne możliwości wykonania zadań / Organizowanie pracy zespołu / Angażowanie zespołu w życie organizacji / Delegowanie zadań / Kontrola realizacji zadań i egzekwowanie wymagań stawianych przed pracownikami / Wpływ zakończenia zadania na motywację do pracy / Badanie przyczyn niepowodzeń / Partycypacja zespołu w decyzjach kierownika

    VI. Rozwiązywanie problemów uczestników.

    Program szkolenia jest ściśle dostosowany do oczekiwań i potrzeb uczestników. Przed rozpoczęciem szkolenia, trener kontaktuje się telefonicznie z każdym z uczestników w celu doprecyzowania oczekiwań, sytuacji w pracy zawodowej nad jakimi szczególnie chciałby podczas szkolenia dany uczestników popracować. W oparciu o te informacje trener dostosowuje program do potrzeb uczestników oraz układa ćwiczenia dla uczestników do pracy indywidualnej i grupowej podczas szkolenia.

    Szczegółowe informacje dostępne są na stronie:
    http://www.circulus.edu.pl/index.php?option=com_conten...

    Serdecznie zapraszam,
    Kamila Gajda,
    tel. / fax: (071) 368 64 04
    circulus@circulus.edu.pl
    http://circulus.edu.pl

  • Kamila Gajda
    Wpis na grupie ABCszkolenia w temacie Szkolenia i warsztaty - Oferty i zaproszenia

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABCszkolenia

  • Kamila Gajda
    Wpis na grupie ABCszkolenia w temacie Szkolenia i warsztaty - Oferty i zaproszenia

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABCszkolenia

  • Kamila Gajda
    Wpis na grupie Szkolenia Warsztaty Spotkania biznesowe w temacie Szkolenia otwarte.
    24.11.2009, 15:32

    Witam serdecznie,

    Zapraszam na szkolenie otwarte
    „Negocjacje zakupowe – osoba negocjatora”
    14 – 15 grudnia 2009, Wrocław

    DZIĘKI UDZIAŁOWI W SZKOLENIU:
    - określisz swój indywidualny styl negocjacyjny,
    - nauczysz się skutecznie przygotowywać do negocjacji zakupowych,
    - poznasz skuteczne techniki negocjacyjne sprzyjające zakupowcom / zaopatrzeniowcom,
    - rozwiniesz umiejętności aktywnego słuchania partnera negocjacyjnego,
    - poznasz techniki komunikacyjne przydatne w procesie negocjacji zakupowych,
    - nauczysz się stosować argumenty perswazyjne,
    - będziesz umieć rozpoznawać typy handlowców oraz potrzeby i interesy swoich dostawców.

    PROGRAM SZKOLENIA:

    I. OSOBA NEGOCJATORA (ZAKUPOWCA/ ZAOPATRZENIOWCA)

    Indywidualne zasoby zakupowca / zaopatrzeniowca
    Cechy i umiejętności skutecznego zakupowca i zaopatrzeniowca
    Indywidualny styl negocjacyjny zakupowców / zaopatrzeniowców (uczestników szkolenia)

    II. ISTOTA PROCESU NEGOCJACYJNEGO

    Proces negocjacji zakupowych
    Charakterystyka negocjacji zakupowych
    Uczestnicy negocjacji i ich role w procesie
    Obszary negocjacji zakupowych

    III. PRZYGOTOWANIE DO NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH

    Skuteczne przygotowanie się do negocjacji zakupowych
    Określenie własnej pozycji zakupowej
    Określenie pozycji negocjacyjnej sprzedającego
    Ustalanie swoich celów negocjacyjnych
    Mój plan taktyczny - określenie BATNY własnej i drugiej strony
    Zaplanowanie ustępstw
    Wybór strategii negocjacji zakupowych i taktyki postępowania z handlowcem

    Zbieranie informacji o handlowcu / negocjatorze
    Przeciek werbalny i niewerbalny, czyli jak czytać między wierszami
    Rozpoznanie typów handlowców w pierwszym etapie kontaktu
    Rozpoznanie potrzeb i interesów dostawcy

    IV. TECHNIKI KOMUNIKACYJNE SPRZYJAJĄCE ZAKUPOWCOM / ZAOPATRZENIOWCOM

    Trudna sztuka... słuchania
    Rozwijanie umiejętności aktywnego słuchania
    Słowa klucze – ich znaczenie, a komunikacja z dostawcą
    Ustalanie znaczeń, czyli jak dać odczuć sprzedawcy, że jest odpowiedzialny za swoje słowa?

    Pytania w służbie zakupowca / zaopatrzeniowca
    Trafne pytania a budowanie silnej pozycji zakupowca
    Pytania otwarte i zamknięte na różnych etapach negocjacji
    Trudne dla dostawcy pytania i ich wykorzystanie
    Pytania z ukrytymi założeniami
    Przeramowanie i redefinicja treści przekazanych przez dostawcę za pomocą pytań

    Argumenty perswazyjne
    Struktura argumentu perswazyjnego
    Indywidualne wzorce przekonywania
    Język pozytywów / negatywów, jako narzędzie wpływu na decyzje dostawcy

    Program szkolenia jest ściśle dostosowany do oczekiwań i potrzeb uczestników.  Przed rozpoczęciem szkolenia, trener kontaktuje się telefonicznie z każdym z  uczestników w celu doprecyzowania oczekiwań, sytuacji w pracy zawodowej nad  jakimi szczególnie chciałby podczas szkolenia dany uczestników popracować. W oparciu o te informacje trener dostosowuje program do potrzeb uczestników oraz układa ćwiczenia dla uczestników do pracy indywidualnej i grupowej podczas szkolenia.

    METODOLOGIA SZKOLENIA:
    Ponad 80% treningu to praktyczne ćwiczenia gwarantujące opanowanie umiejętności w danym zakresie tematycznym. Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową z wykorzystaniem: gier i scenek symulacyjnych, case studies, pracy w podgrupach, zadań indywidualnych dla uczestników, wideotreningu, elementów coachingu indywidualnego i innych. Podczas szkolenia uczestnicy uczą się i pracują na własnych sytuacjach, z jakimi mają do czynienia w codziennej pracy zawodowej. Materiały szkoleniowe przygotowywane są ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji zawodowych opisywanych przez uczestników szkolenia. Zawierają opisy technik do indywidualnego zastosowania, gruntowne analizy sytuacji, przykłady praktyczne i gotowe rozwiązania do zastosowania w codziennej pracy.

    INFORMACJE ORGANIZACYJNE:
    Termin: 14 – 15 grudnia 2009 / 2 dni (16 godzin szkoleniowych)
    Miejsce: Wrocław, sala szkoleniowa firmy CIRCULUS
    Cena: 1200,00 zł za osobę

    CENA SZKOLENIA ZAWIERA:
    1. Indywidualną analizę potrzeb każdego uczestnika
    (wywiad telefoniczny trenera prowadzącego szkolenie z uczestnikiem, mający na celu m. in. określenie oczekiwań uczestnika, sytuacji problematycznych występujących w pracy uczestnika i związanych z tematyką szkolenia)
    2. Obszerne materiały szkoleniowe
    3. Nagranie wideo przebiegu szkolenia i jego analizę
    (analiza pracy uczestników w podgrupach oraz pracy indywidualnej każdego uczestnika z określeniem dalszych kroków rozwojowych w obszarze tematycznym szkolenia dla każdego uczestnika)
    4. Poszkoleniowe, indywidualne 2-godzinne spotkania konsultacyjne z trenerem
    (spotkanie indywidualne każdego uczestnika z trenerem prowadzącym, mające na celu udzielenie każdemu uczestnikowi dodatkowych informacji zwrotnych na podstawie pracy podczas szkolenia i analizy nagrań wideo - wskazanie dalszego kierunku rozwoju w obszarze tematycznym szkolenia)
    5. Certyfikat ukończenia szkolenia
    6. Lunch i przerwy kawowe podczas szkolenia.

    Dane kontaktowe:
    CIRCULUS
    ul. Świeradowska 9
    50 – 559 Wrocław
    tel. / fax: (071) 368 64 04
    circulus@circulus.edu.pl
    www.circulus.edu.pl

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do