Wypowiedzi
-
Witam serdecznie,
Zapraszam na szkolenie otwarte
„NEGOCJACJE ZAKUPOWE - TRUDNE SYTUACJE”
26 - 27 lipca 2010, WARSZAWA
DZIĘKI UDZIAŁOWI W SZKOLENIU:
- doświadczysz trudnych sytuacji występujących w procesie negocjacji zakupowych,
- nauczysz się negocjować dłuższe terminy płatności,
- poznasz strategie prowadzenia negocjacji zakupowych ze słabszej pozycji (negocjowanie
z silniejszym partnerem),
- przećwiczysz techniki asertywnego odmawiania sprzedawcy, który żąda zbyt wiele,
- nauczysz się negocjować ze stałymi klientami w trudnych sytuacjach,
- poznasz techniki negocjacyjne użyteczne w kryzysowych sytuacjach.
PROGRAM SZKOLENIA:
I. NEGOCJOWANIE DŁUŻSZYCH TERMINÓW PŁATNOŚCI
Sposoby rozmowy z dostawcami, z którymi wcześniej zmniejszaliśmy terminy płatności. Model wydłużania terminu płatności w sytuacji, kiedy dostawca jeszcze nie odnotował opóźnień w regulowaniu faktur. Rozmowa o dłuższych terminach płatności w sytuacji, kiedy dostawca już miał do czynienia z przekroczonymi terminami i jest na to „wyczulony”.
II. SKUTECZNE NEGOCJOWANIE ZAKUPOWCA ZE SPRZEDAWCĄ O SILNEJ POZYCJI
Sposoby poprawy alternatyw i wzmocnienia pozycji negocjacyjnej. Strategie prowadzenia negocjacji zakupowych ze słabszej pozycji. Negocjowanie z monopolistą (przy braku konkurencji).
III. SKUTECZNE NEGOCJOWANIE ZAKUPOWCA Z AGRESYWNYM SPRZEDAWCĄ
Jak radzić sobie z presją dostawcy i sytuacji? Jak bronić siebie w momencie personalnego ataku dostawcy? Nakreślanie granic i zasad rozmowy. Asertywne odmawianie sprzedawcy, który żąda zbyt wiele. Siła, partnerstwo i szacunek - zasady skutecznej komunikacji partnerskiej
IV. SKUTECZNE NEGOCJOWANIE ZE STAŁYM DOSTAWĄ
Jak budować dobre relacje i osiągać swoje cele? Podstawowe zasady efektywnej współpracy. Podstawowe błędy w negocjacjach ze stałym dostawcą. Załatwianie trudnych spraw, czyli jak poinformować stałego / dobrego dostawcę o wadach jego towaru i wnieść reklamację. Postępowanie w przypadku kiedy dostawca nie uwzględnił reklamacji
V. BUDOWANIE RELACJI Z DOSTAWCĄ W CZASACH KRYZYSU
Szczerość czy blef – indywidualne strategie działania, konsekwencje ich stosowania oraz dobór w zależności od dostawcy, z którym mamy do czynienia.
Docenienie i dowartościowanie człowieka (techniki ingracjacji) przy jednoczesnym twardym podejściu do problemu.
Skracanie dystansu (przy jednoczesnym, zdroworozsądkowym podejściu), czyli jak doprowadzić do efektu, kiedy „jedziemy na tym samym wózku” i „gramy do tej samej bramki”, mimo, że jesteśmy po dwóch stronach stołu negocjacyjnego.
Informowanie stałych dostawców o wyborze współpracy z innym (np. tańszym) podmiotem przy jednoczesnym zachowaniu dobrych relacji zapewniających możliwość powrotu do współpracy w przyszłości lub przynajmniej chęć dostawcy do ponowienia ofert w następnych kwartałach.
Modele zachowań w sytuacjach mogących doprowadzić do osłabienia bądź zerwania dobrych relacji (np. odkrycie blefu zakupowca przez dostawcę).
VI. TECHNIKI NEGOCJACYJNE UŻYTECZNE W KRYZYSOWYCH SYTUACJACH
Sposoby reakcji w sytuacji silnych i podbramkowych argumentów (wstrzymanie dostaw, zmniejszenie limitu, żądania przedpłaty, ultimatum uregulowania wcześniejszych faktur lub brak wysyłki i in.). Dyscyplinowanie dostawców (wcześniejsze zabezpieczanie terminowej dostawy, monitorowanie terminowości realizacji dostawy, budowanie u dostawcy poczucia odpowiedzialności za realizację zamówienia w terminie).
Program szkolenia jest ściśle dostosowany do oczekiwań i potrzeb uczestników. Przed rozpoczęciem szkolenia, trener kontaktuje się telefonicznie z każdym z uczestników w celu doprecyzowania oczekiwań, sytuacji w pracy zawodowej nad jakimi szczególnie chciałby podczas szkolenia dany uczestników popracować. W oparciu o te informacje trener dostosowuje program do potrzeb uczestników oraz układa ćwiczenia dla uczestników do pracy indywidualnej i grupowej podczas szkolenia.
Szczegółowe informacje dostępne są na stronie:
http://www.circulus.edu.pl/index.php?option=com_conten...
Serdecznie zapraszam,
Kamila Gajda,
tel. / fax: (071) 368 64 04
circulus@circulus.edu.pl
http://circulus.edu.pl -
Witam serdecznie,
Zapraszam na szkolenie otwarte
„Kierowanie i motywowanie zespołu”
12 - 13 lipca 2010, Wrocław
DZIĘKI UDZIAŁOWI W SZKOLENIU:
- otrzymasz skuteczne narzędzia zarządzania zespołem,
- dowiesz się, jak zwiększyć efektywność i motywację do pracy u pracowników,
- rozpoznasz swój styl kierowania,
- rozwiążesz problemy dotyczące zarządzania ludźmi,
- poznasz lepiej swój zespół i odkryjesz, co motywuje do pracy Twoich podwładnych,
- Twój zespół będzie pracować wydajniej, wzrośnie jakość pracy, zadowolenie oraz integracja z firmą Twoich pracowników.
PROGRAM SZKOLENIA:
I. DOSKONALENIE UMIEJĘTNOŚCI KIEROWNICZYCH.
Określenie własnego stylu zarządzania ludźmi (gra liderska) / Cechy dobrego przepływu informacji w grupie pracowników / Zadania menedżera / Ocena własnego stylu kierowania i jego wpływ na efektywność pracy
II. ZWIERZCHNIK A ZESPÓŁ.
Osoba zwierzchnika w zespole i interakcje grupowe / Ustalanie relacji w zespole / Ocena potencjału zespołu i dostosowanie do niego stylu zarządzania / Czego mogę się spodziewać po pracownikach i zespole (role grupowe, SWOT zespołu)
III. Wzbudzanie motywacji pracowników.
Wpływ motywacji na wykonywanie zadań / Rozpoznawanie spadku motywacji u pracowników / Jak odkryć, co motywuje pracowników? / Rola oczekiwań pracowników w budowaniu motywacji do pracy / Wzmacnianie pozytywnych zachowań pracownika / Nagrody i kary – rodzaj, zasadność stosowania i ich wpływ na motywację pracowników
IV. Efektywna komunikacja podstawowym narzędziem szefa
Ocenianie podwładnych (pozytywne informacje zwrotne, negatywne informacje zwrotne, komunikaty typu TY i typu JA) / Komunikacja asertywna w kontakcie z pracownikami / Dobry przepływ informacji w grupie pracowników / Specyficzne sytuacje komunikacyjne (zebrania z pracownikami, komunikacja z pracownikiem a komunikacja z zespołem)
V. Jak budować efektywność pracy zespołu?
Zadania, jako specyficzny rodzaj celu / Realne możliwości wykonania zadań / Organizowanie pracy zespołu / Angażowanie zespołu w życie organizacji / Delegowanie zadań / Kontrola realizacji zadań i egzekwowanie wymagań stawianych przed pracownikami / Wpływ zakończenia zadania na motywację do pracy / Badanie przyczyn niepowodzeń / Partycypacja zespołu w decyzjach kierownika
VI. Rozwiązywanie problemów uczestników.
Program szkolenia jest ściśle dostosowany do oczekiwań i potrzeb uczestników. Przed rozpoczęciem szkolenia, trener kontaktuje się telefonicznie z każdym z uczestników w celu doprecyzowania oczekiwań, sytuacji w pracy zawodowej nad jakimi szczególnie chciałby podczas szkolenia dany uczestników popracować. W oparciu o te informacje trener dostosowuje program do potrzeb uczestników oraz układa ćwiczenia dla uczestników do pracy indywidualnej i grupowej podczas szkolenia.
Szczegółowe informacje dostępne są na stronie:
http://www.circulus.edu.pl/index.php?option=com_conten...
Serdecznie zapraszam,
Kamila Gajda,
tel. / fax: (071) 368 64 04
circulus@circulus.edu.pl
http://circulus.edu.pl -
Witam serdecznie,
Zapraszam na szkolenie otwarte
„NEGOCJACJE ZAKUPOWE - TRUDNE SYTUACJE”
26 - 27 lipca 2010, WARSZAWA
DZIĘKI UDZIAŁOWI W SZKOLENIU:
- doświadczysz trudnych sytuacji występujących w procesie negocjacji zakupowych,
- nauczysz się negocjować dłuższe terminy płatności,
- poznasz strategie prowadzenia negocjacji zakupowych ze słabszej pozycji (negocjowanie
z silniejszym partnerem),
- przećwiczysz techniki asertywnego odmawiania sprzedawcy, który żąda zbyt wiele,
- nauczysz się negocjować ze stałymi klientami w trudnych sytuacjach,
- poznasz techniki negocjacyjne użyteczne w kryzysowych sytuacjach.
PROGRAM SZKOLENIA:
I. NEGOCJOWANIE DŁUŻSZYCH TERMINÓW PŁATNOŚCI
Sposoby rozmowy z dostawcami, z którymi wcześniej zmniejszaliśmy terminy płatności. Model wydłużania terminu płatności w sytuacji, kiedy dostawca jeszcze nie odnotował opóźnień w regulowaniu faktur. Rozmowa o dłuższych terminach płatności w sytuacji, kiedy dostawca już miał do czynienia z przekroczonymi terminami i jest na to „wyczulony”.
II. SKUTECZNE NEGOCJOWANIE ZAKUPOWCA ZE SPRZEDAWCĄ O SILNEJ POZYCJI
Sposoby poprawy alternatyw i wzmocnienia pozycji negocjacyjnej. Strategie prowadzenia negocjacji zakupowych ze słabszej pozycji. Negocjowanie z monopolistą (przy braku konkurencji).
III. SKUTECZNE NEGOCJOWANIE ZAKUPOWCA Z AGRESYWNYM SPRZEDAWCĄ
Jak radzić sobie z presją dostawcy i sytuacji? Jak bronić siebie w momencie personalnego ataku dostawcy? Nakreślanie granic i zasad rozmowy. Asertywne odmawianie sprzedawcy, który żąda zbyt wiele. Siła, partnerstwo i szacunek - zasady skutecznej komunikacji partnerskiej
IV. SKUTECZNE NEGOCJOWANIE ZE STAŁYM DOSTAWĄ
Jak budować dobre relacje i osiągać swoje cele? Podstawowe zasady efektywnej współpracy. Podstawowe błędy w negocjacjach ze stałym dostawcą. Załatwianie trudnych spraw, czyli jak poinformować stałego / dobrego dostawcę o wadach jego towaru i wnieść reklamację. Postępowanie w przypadku kiedy dostawca nie uwzględnił reklamacji
V. BUDOWANIE RELACJI Z DOSTAWCĄ W CZASACH KRYZYSU
Szczerość czy blef – indywidualne strategie działania, konsekwencje ich stosowania oraz dobór w zależności od dostawcy, z którym mamy do czynienia.
Docenienie i dowartościowanie człowieka (techniki ingracjacji) przy jednoczesnym twardym podejściu do problemu.
Skracanie dystansu (przy jednoczesnym, zdroworozsądkowym podejściu), czyli jak doprowadzić do efektu, kiedy „jedziemy na tym samym wózku” i „gramy do tej samej bramki”, mimo, że jesteśmy po dwóch stronach stołu negocjacyjnego.
Informowanie stałych dostawców o wyborze współpracy z innym (np. tańszym) podmiotem przy jednoczesnym zachowaniu dobrych relacji zapewniających możliwość powrotu do współpracy w przyszłości lub przynajmniej chęć dostawcy do ponowienia ofert w następnych kwartałach.
Modele zachowań w sytuacjach mogących doprowadzić do osłabienia bądź zerwania dobrych relacji (np. odkrycie blefu zakupowca przez dostawcę).
VI. TECHNIKI NEGOCJACYJNE UŻYTECZNE W KRYZYSOWYCH SYTUACJACH
Sposoby reakcji w sytuacji silnych i podbramkowych argumentów (wstrzymanie dostaw, zmniejszenie limitu, żądania przedpłaty, ultimatum uregulowania wcześniejszych faktur lub brak wysyłki i in.). Dyscyplinowanie dostawców (wcześniejsze zabezpieczanie terminowej dostawy, monitorowanie terminowości realizacji dostawy, budowanie u dostawcy poczucia odpowiedzialności za realizację zamówienia w terminie).
Program szkolenia jest ściśle dostosowany do oczekiwań i potrzeb uczestników. Przed rozpoczęciem szkolenia, trener kontaktuje się telefonicznie z każdym z uczestników w celu doprecyzowania oczekiwań, sytuacji w pracy zawodowej nad jakimi szczególnie chciałby podczas szkolenia dany uczestników popracować. W oparciu o te informacje trener dostosowuje program do potrzeb uczestników oraz układa ćwiczenia dla uczestników do pracy indywidualnej i grupowej podczas szkolenia.
Szczegółowe informacje dostępne są na stronie:
http://www.circulus.edu.pl/index.php?option=com_conten...
Serdecznie zapraszam,
Kamila Gajda,
tel. / fax: (071) 368 64 04
circulus@circulus.edu.pl
http://circulus.edu.pl -
Witam serdecznie,
Zapraszam na szkolenie otwarte
„Kierowanie i motywowanie zespołu”
12 - 13 lipca 2010, Wrocław
DZIĘKI UDZIAŁOWI W SZKOLENIU:
- otrzymasz skuteczne narzędzia zarządzania zespołem,
- dowiesz się, jak zwiększyć efektywność i motywację do pracy u pracowników,
- rozpoznasz swój styl kierowania,
- rozwiążesz problemy dotyczące zarządzania ludźmi,
- poznasz lepiej swój zespół i odkryjesz, co motywuje do pracy Twoich podwładnych,
- Twój zespół będzie pracować wydajniej, wzrośnie jakość pracy, zadowolenie oraz integracja z firmą Twoich pracowników.
PROGRAM SZKOLENIA:
I. DOSKONALENIE UMIEJĘTNOŚCI KIEROWNICZYCH.
Określenie własnego stylu zarządzania ludźmi (gra liderska) / Cechy dobrego przepływu informacji w grupie pracowników / Zadania menedżera / Ocena własnego stylu kierowania i jego wpływ na efektywność pracy
II. ZWIERZCHNIK A ZESPÓŁ.
Osoba zwierzchnika w zespole i interakcje grupowe / Ustalanie relacji w zespole / Ocena potencjału zespołu i dostosowanie do niego stylu zarządzania / Czego mogę się spodziewać po pracownikach i zespole (role grupowe, SWOT zespołu)
III. Wzbudzanie motywacji pracowników.
Wpływ motywacji na wykonywanie zadań / Rozpoznawanie spadku motywacji u pracowników / Jak odkryć, co motywuje pracowników? / Rola oczekiwań pracowników w budowaniu motywacji do pracy / Wzmacnianie pozytywnych zachowań pracownika / Nagrody i kary – rodzaj, zasadność stosowania i ich wpływ na motywację pracowników
IV. Efektywna komunikacja podstawowym narzędziem szefa
Ocenianie podwładnych (pozytywne informacje zwrotne, negatywne informacje zwrotne, komunikaty typu TY i typu JA) / Komunikacja asertywna w kontakcie z pracownikami / Dobry przepływ informacji w grupie pracowników / Specyficzne sytuacje komunikacyjne (zebrania z pracownikami, komunikacja z pracownikiem a komunikacja z zespołem)
V. Jak budować efektywność pracy zespołu?
Zadania, jako specyficzny rodzaj celu / Realne możliwości wykonania zadań / Organizowanie pracy zespołu / Angażowanie zespołu w życie organizacji / Delegowanie zadań / Kontrola realizacji zadań i egzekwowanie wymagań stawianych przed pracownikami / Wpływ zakończenia zadania na motywację do pracy / Badanie przyczyn niepowodzeń / Partycypacja zespołu w decyzjach kierownika
VI. Rozwiązywanie problemów uczestników.
Program szkolenia jest ściśle dostosowany do oczekiwań i potrzeb uczestników. Przed rozpoczęciem szkolenia, trener kontaktuje się telefonicznie z każdym z uczestników w celu doprecyzowania oczekiwań, sytuacji w pracy zawodowej nad jakimi szczególnie chciałby podczas szkolenia dany uczestników popracować. W oparciu o te informacje trener dostosowuje program do potrzeb uczestników oraz układa ćwiczenia dla uczestników do pracy indywidualnej i grupowej podczas szkolenia.
Szczegółowe informacje dostępne są na stronie:
http://www.circulus.edu.pl/index.php?option=com_conten...
Serdecznie zapraszam,
Kamila Gajda,
tel. / fax: (071) 368 64 04
circulus@circulus.edu.pl
http://circulus.edu.pl -
Witam serdecznie,
Zapraszam na szkolenie otwarte
„NEGOCJACJE ZAKUPOWE - TRUDNE SYTUACJE”
26 - 27 lipca 2010, WARSZAWA
DZIĘKI UDZIAŁOWI W SZKOLENIU:
- doświadczysz trudnych sytuacji występujących w procesie negocjacji zakupowych,
- nauczysz się negocjować dłuższe terminy płatności,
- poznasz strategie prowadzenia negocjacji zakupowych ze słabszej pozycji (negocjowanie
z silniejszym partnerem),
- przećwiczysz techniki asertywnego odmawiania sprzedawcy, który żąda zbyt wiele,
- nauczysz się negocjować ze stałymi klientami w trudnych sytuacjach,
- poznasz techniki negocjacyjne użyteczne w kryzysowych sytuacjach.
PROGRAM SZKOLENIA:
I. NEGOCJOWANIE DŁUŻSZYCH TERMINÓW PŁATNOŚCI
Sposoby rozmowy z dostawcami, z którymi wcześniej zmniejszaliśmy terminy płatności. Model wydłużania terminu płatności w sytuacji, kiedy dostawca jeszcze nie odnotował opóźnień w regulowaniu faktur. Rozmowa o dłuższych terminach płatności w sytuacji, kiedy dostawca już miał do czynienia z przekroczonymi terminami i jest na to „wyczulony”.
II. SKUTECZNE NEGOCJOWANIE ZAKUPOWCA ZE SPRZEDAWCĄ O SILNEJ POZYCJI
Sposoby poprawy alternatyw i wzmocnienia pozycji negocjacyjnej. Strategie prowadzenia negocjacji zakupowych ze słabszej pozycji. Negocjowanie z monopolistą (przy braku konkurencji).
III. SKUTECZNE NEGOCJOWANIE ZAKUPOWCA Z AGRESYWNYM SPRZEDAWCĄ
Jak radzić sobie z presją dostawcy i sytuacji? Jak bronić siebie w momencie personalnego ataku dostawcy? Nakreślanie granic i zasad rozmowy. Asertywne odmawianie sprzedawcy, który żąda zbyt wiele. Siła, partnerstwo i szacunek - zasady skutecznej komunikacji partnerskiej
IV. SKUTECZNE NEGOCJOWANIE ZE STAŁYM DOSTAWĄ
Jak budować dobre relacje i osiągać swoje cele? Podstawowe zasady efektywnej współpracy. Podstawowe błędy w negocjacjach ze stałym dostawcą. Załatwianie trudnych spraw, czyli jak poinformować stałego / dobrego dostawcę o wadach jego towaru i wnieść reklamację. Postępowanie w przypadku kiedy dostawca nie uwzględnił reklamacji
V. BUDOWANIE RELACJI Z DOSTAWCĄ W CZASACH KRYZYSU
Szczerość czy blef – indywidualne strategie działania, konsekwencje ich stosowania oraz dobór w zależności od dostawcy, z którym mamy do czynienia.
Docenienie i dowartościowanie człowieka (techniki ingracjacji) przy jednoczesnym twardym podejściu do problemu.
Skracanie dystansu (przy jednoczesnym, zdroworozsądkowym podejściu), czyli jak doprowadzić do efektu, kiedy „jedziemy na tym samym wózku” i „gramy do tej samej bramki”, mimo, że jesteśmy po dwóch stronach stołu negocjacyjnego.
Informowanie stałych dostawców o wyborze współpracy z innym (np. tańszym) podmiotem przy jednoczesnym zachowaniu dobrych relacji zapewniających możliwość powrotu do współpracy w przyszłości lub przynajmniej chęć dostawcy do ponowienia ofert w następnych kwartałach.
Modele zachowań w sytuacjach mogących doprowadzić do osłabienia bądź zerwania dobrych relacji (np. odkrycie blefu zakupowca przez dostawcę).
VI. TECHNIKI NEGOCJACYJNE UŻYTECZNE W KRYZYSOWYCH SYTUACJACH
Sposoby reakcji w sytuacji silnych i podbramkowych argumentów (wstrzymanie dostaw, zmniejszenie limitu, żądania przedpłaty, ultimatum uregulowania wcześniejszych faktur lub brak wysyłki i in.). Dyscyplinowanie dostawców (wcześniejsze zabezpieczanie terminowej dostawy, monitorowanie terminowości realizacji dostawy, budowanie u dostawcy poczucia odpowiedzialności za realizację zamówienia w terminie).
Program szkolenia jest ściśle dostosowany do oczekiwań i potrzeb uczestników. Przed rozpoczęciem szkolenia, trener kontaktuje się telefonicznie z każdym z uczestników w celu doprecyzowania oczekiwań, sytuacji w pracy zawodowej nad jakimi szczególnie chciałby podczas szkolenia dany uczestników popracować. W oparciu o te informacje trener dostosowuje program do potrzeb uczestników oraz układa ćwiczenia dla uczestników do pracy indywidualnej i grupowej podczas szkolenia.
Szczegółowe informacje dostępne są na stronie:
http://www.circulus.edu.pl/index.php?option=com_conten...
Serdecznie zapraszam,
Kamila Gajda,
tel. / fax: (071) 368 64 04
circulus@circulus.edu.pl
http://circulus.edu.pl -
Witam serdecznie,
Zapraszam na szkolenie otwarte
„Kierowanie i motywowanie zespołu”
12 - 13 lipca 2010, Wrocław
DZIĘKI UDZIAŁOWI W SZKOLENIU:
- otrzymasz skuteczne narzędzia zarządzania zespołem,
- dowiesz się, jak zwiększyć efektywność i motywację do pracy u pracowników,
- rozpoznasz swój styl kierowania,
- rozwiążesz problemy dotyczące zarządzania ludźmi,
- poznasz lepiej swój zespół i odkryjesz, co motywuje do pracy Twoich podwładnych,
- Twój zespół będzie pracować wydajniej, wzrośnie jakość pracy, zadowolenie oraz integracja z firmą Twoich pracowników.
PROGRAM SZKOLENIA:
I. DOSKONALENIE UMIEJĘTNOŚCI KIEROWNICZYCH.
Określenie własnego stylu zarządzania ludźmi (gra liderska) / Cechy dobrego przepływu informacji w grupie pracowników / Zadania menedżera / Ocena własnego stylu kierowania i jego wpływ na efektywność pracy
II. ZWIERZCHNIK A ZESPÓŁ.
Osoba zwierzchnika w zespole i interakcje grupowe / Ustalanie relacji w zespole / Ocena potencjału zespołu i dostosowanie do niego stylu zarządzania / Czego mogę się spodziewać po pracownikach i zespole (role grupowe, SWOT zespołu)
III. Wzbudzanie motywacji pracowników.
Wpływ motywacji na wykonywanie zadań / Rozpoznawanie spadku motywacji u pracowników / Jak odkryć, co motywuje pracowników? / Rola oczekiwań pracowników w budowaniu motywacji do pracy / Wzmacnianie pozytywnych zachowań pracownika / Nagrody i kary – rodzaj, zasadność stosowania i ich wpływ na motywację pracowników
IV. Efektywna komunikacja podstawowym narzędziem szefa
Ocenianie podwładnych (pozytywne informacje zwrotne, negatywne informacje zwrotne, komunikaty typu TY i typu JA) / Komunikacja asertywna w kontakcie z pracownikami / Dobry przepływ informacji w grupie pracowników / Specyficzne sytuacje komunikacyjne (zebrania z pracownikami, komunikacja z pracownikiem a komunikacja z zespołem)
V. Jak budować efektywność pracy zespołu?
Zadania, jako specyficzny rodzaj celu / Realne możliwości wykonania zadań / Organizowanie pracy zespołu / Angażowanie zespołu w życie organizacji / Delegowanie zadań / Kontrola realizacji zadań i egzekwowanie wymagań stawianych przed pracownikami / Wpływ zakończenia zadania na motywację do pracy / Badanie przyczyn niepowodzeń / Partycypacja zespołu w decyzjach kierownika
VI. Rozwiązywanie problemów uczestników.
Program szkolenia jest ściśle dostosowany do oczekiwań i potrzeb uczestników. Przed rozpoczęciem szkolenia, trener kontaktuje się telefonicznie z każdym z uczestników w celu doprecyzowania oczekiwań, sytuacji w pracy zawodowej nad jakimi szczególnie chciałby podczas szkolenia dany uczestników popracować. W oparciu o te informacje trener dostosowuje program do potrzeb uczestników oraz układa ćwiczenia dla uczestników do pracy indywidualnej i grupowej podczas szkolenia.
Szczegółowe informacje dostępne są na stronie:
http://www.circulus.edu.pl/index.php?option=com_conten...
Serdecznie zapraszam,
Kamila Gajda,
tel. / fax: (071) 368 64 04
circulus@circulus.edu.pl
http://circulus.edu.pl -
Witam serdecznie,
Zapraszam na szkolenie otwarte
„NEGOCJACJE ZAKUPOWE - TRUDNE SYTUACJE”
26 - 27 lipca 2010, WARSZAWA
DZIĘKI UDZIAŁOWI W SZKOLENIU:
- doświadczysz trudnych sytuacji występujących w procesie negocjacji zakupowych,
- nauczysz się negocjować dłuższe terminy płatności,
- poznasz strategie prowadzenia negocjacji zakupowych ze słabszej pozycji (negocjowanie
z silniejszym partnerem),
- przećwiczysz techniki asertywnego odmawiania sprzedawcy, który żąda zbyt wiele,
- nauczysz się negocjować ze stałymi klientami w trudnych sytuacjach,
- poznasz techniki negocjacyjne użyteczne w kryzysowych sytuacjach.
PROGRAM SZKOLENIA:
I. NEGOCJOWANIE DŁUŻSZYCH TERMINÓW PŁATNOŚCI
Sposoby rozmowy z dostawcami, z którymi wcześniej zmniejszaliśmy terminy płatności. Model wydłużania terminu płatności w sytuacji, kiedy dostawca jeszcze nie odnotował opóźnień w regulowaniu faktur. Rozmowa o dłuższych terminach płatności w sytuacji, kiedy dostawca już miał do czynienia z przekroczonymi terminami i jest na to „wyczulony”.
II. SKUTECZNE NEGOCJOWANIE ZAKUPOWCA ZE SPRZEDAWCĄ O SILNEJ POZYCJI
Sposoby poprawy alternatyw i wzmocnienia pozycji negocjacyjnej. Strategie prowadzenia negocjacji zakupowych ze słabszej pozycji. Negocjowanie z monopolistą (przy braku konkurencji).
III. SKUTECZNE NEGOCJOWANIE ZAKUPOWCA Z AGRESYWNYM SPRZEDAWCĄ
Jak radzić sobie z presją dostawcy i sytuacji? Jak bronić siebie w momencie personalnego ataku dostawcy? Nakreślanie granic i zasad rozmowy. Asertywne odmawianie sprzedawcy, który żąda zbyt wiele. Siła, partnerstwo i szacunek - zasady skutecznej komunikacji partnerskiej
IV. SKUTECZNE NEGOCJOWANIE ZE STAŁYM DOSTAWĄ
Jak budować dobre relacje i osiągać swoje cele? Podstawowe zasady efektywnej współpracy. Podstawowe błędy w negocjacjach ze stałym dostawcą. Załatwianie trudnych spraw, czyli jak poinformować stałego / dobrego dostawcę o wadach jego towaru i wnieść reklamację. Postępowanie w przypadku kiedy dostawca nie uwzględnił reklamacji
V. BUDOWANIE RELACJI Z DOSTAWCĄ W CZASACH KRYZYSU
Szczerość czy blef – indywidualne strategie działania, konsekwencje ich stosowania oraz dobór w zależności od dostawcy, z którym mamy do czynienia.
Docenienie i dowartościowanie człowieka (techniki ingracjacji) przy jednoczesnym twardym podejściu do problemu.
Skracanie dystansu (przy jednoczesnym, zdroworozsądkowym podejściu), czyli jak doprowadzić do efektu, kiedy „jedziemy na tym samym wózku” i „gramy do tej samej bramki”, mimo, że jesteśmy po dwóch stronach stołu negocjacyjnego.
Informowanie stałych dostawców o wyborze współpracy z innym (np. tańszym) podmiotem przy jednoczesnym zachowaniu dobrych relacji zapewniających możliwość powrotu do współpracy w przyszłości lub przynajmniej chęć dostawcy do ponowienia ofert w następnych kwartałach.
Modele zachowań w sytuacjach mogących doprowadzić do osłabienia bądź zerwania dobrych relacji (np. odkrycie blefu zakupowca przez dostawcę).
VI. TECHNIKI NEGOCJACYJNE UŻYTECZNE W KRYZYSOWYCH SYTUACJACH
Sposoby reakcji w sytuacji silnych i podbramkowych argumentów (wstrzymanie dostaw, zmniejszenie limitu, żądania przedpłaty, ultimatum uregulowania wcześniejszych faktur lub brak wysyłki i in.). Dyscyplinowanie dostawców (wcześniejsze zabezpieczanie terminowej dostawy, monitorowanie terminowości realizacji dostawy, budowanie u dostawcy poczucia odpowiedzialności za realizację zamówienia w terminie).
Program szkolenia jest ściśle dostosowany do oczekiwań i potrzeb uczestników. Przed rozpoczęciem szkolenia, trener kontaktuje się telefonicznie z każdym z uczestników w celu doprecyzowania oczekiwań, sytuacji w pracy zawodowej nad jakimi szczególnie chciałby podczas szkolenia dany uczestników popracować. W oparciu o te informacje trener dostosowuje program do potrzeb uczestników oraz układa ćwiczenia dla uczestników do pracy indywidualnej i grupowej podczas szkolenia.
Szczegółowe informacje dostępne są na stronie:
http://www.circulus.edu.pl/index.php?option=com_conten...
Serdecznie zapraszam,
Kamila Gajda,
tel. / fax: (071) 368 64 04
circulus@circulus.edu.pl
http://circulus.edu.pl -
Witam serdecznie,
Zapraszam na szkolenie otwarte
„Kierowanie i motywowanie zespołu”
12 - 13 lipca 2010, Wrocław
DZIĘKI UDZIAŁOWI W SZKOLENIU:
- otrzymasz skuteczne narzędzia zarządzania zespołem,
- dowiesz się, jak zwiększyć efektywność i motywację do pracy u pracowników,
- rozpoznasz swój styl kierowania,
- rozwiążesz problemy dotyczące zarządzania ludźmi,
- poznasz lepiej swój zespół i odkryjesz, co motywuje do pracy Twoich podwładnych,
- Twój zespół będzie pracować wydajniej, wzrośnie jakość pracy, zadowolenie oraz integracja z firmą Twoich pracowników.
PROGRAM SZKOLENIA:
I. DOSKONALENIE UMIEJĘTNOŚCI KIEROWNICZYCH.
Określenie własnego stylu zarządzania ludźmi (gra liderska) / Cechy dobrego przepływu informacji w grupie pracowników / Zadania menedżera / Ocena własnego stylu kierowania i jego wpływ na efektywność pracy
II. ZWIERZCHNIK A ZESPÓŁ.
Osoba zwierzchnika w zespole i interakcje grupowe / Ustalanie relacji w zespole / Ocena potencjału zespołu i dostosowanie do niego stylu zarządzania / Czego mogę się spodziewać po pracownikach i zespole (role grupowe, SWOT zespołu)
III. Wzbudzanie motywacji pracowników.
Wpływ motywacji na wykonywanie zadań / Rozpoznawanie spadku motywacji u pracowników / Jak odkryć, co motywuje pracowników? / Rola oczekiwań pracowników w budowaniu motywacji do pracy / Wzmacnianie pozytywnych zachowań pracownika / Nagrody i kary – rodzaj, zasadność stosowania i ich wpływ na motywację pracowników
IV. Efektywna komunikacja podstawowym narzędziem szefa
Ocenianie podwładnych (pozytywne informacje zwrotne, negatywne informacje zwrotne, komunikaty typu TY i typu JA) / Komunikacja asertywna w kontakcie z pracownikami / Dobry przepływ informacji w grupie pracowników / Specyficzne sytuacje komunikacyjne (zebrania z pracownikami, komunikacja z pracownikiem a komunikacja z zespołem)
V. Jak budować efektywność pracy zespołu?
Zadania, jako specyficzny rodzaj celu / Realne możliwości wykonania zadań / Organizowanie pracy zespołu / Angażowanie zespołu w życie organizacji / Delegowanie zadań / Kontrola realizacji zadań i egzekwowanie wymagań stawianych przed pracownikami / Wpływ zakończenia zadania na motywację do pracy / Badanie przyczyn niepowodzeń / Partycypacja zespołu w decyzjach kierownika
VI. Rozwiązywanie problemów uczestników.
Program szkolenia jest ściśle dostosowany do oczekiwań i potrzeb uczestników. Przed rozpoczęciem szkolenia, trener kontaktuje się telefonicznie z każdym z uczestników w celu doprecyzowania oczekiwań, sytuacji w pracy zawodowej nad jakimi szczególnie chciałby podczas szkolenia dany uczestników popracować. W oparciu o te informacje trener dostosowuje program do potrzeb uczestników oraz układa ćwiczenia dla uczestników do pracy indywidualnej i grupowej podczas szkolenia.
Szczegółowe informacje dostępne są na stronie:
http://www.circulus.edu.pl/index.php?option=com_conten...
Serdecznie zapraszam,
Kamila Gajda,
tel. / fax: (071) 368 64 04
circulus@circulus.edu.pl
http://circulus.edu.pl -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Szkolenia4Biz
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Szkolenia4Biz
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Szkolenia4Biz
-
Witam serdecznie,
Zapraszam na szkolenie otwarte
„NEGOCJACJE ZAKUPOWE - TRUDNE SYTUACJE”
26 - 27 lipca 2010, WARSZAWA
DZIĘKI UDZIAŁOWI W SZKOLENIU:
- doświadczysz trudnych sytuacji występujących w procesie negocjacji zakupowych,
- nauczysz się negocjować dłuższe terminy płatności,
- poznasz strategie prowadzenia negocjacji zakupowych ze słabszej pozycji (negocjowanie
z silniejszym partnerem),
- przećwiczysz techniki asertywnego odmawiania sprzedawcy, który żąda zbyt wiele,
- nauczysz się negocjować ze stałymi klientami w trudnych sytuacjach,
- poznasz techniki negocjacyjne użyteczne w kryzysowych sytuacjach.
PROGRAM SZKOLENIA:
I. NEGOCJOWANIE DŁUŻSZYCH TERMINÓW PŁATNOŚCI
Sposoby rozmowy z dostawcami, z którymi wcześniej zmniejszaliśmy terminy płatności. Model wydłużania terminu płatności w sytuacji, kiedy dostawca jeszcze nie odnotował opóźnień w regulowaniu faktur. Rozmowa o dłuższych terminach płatności w sytuacji, kiedy dostawca już miał do czynienia z przekroczonymi terminami i jest na to „wyczulony”.
II. SKUTECZNE NEGOCJOWANIE ZAKUPOWCA ZE SPRZEDAWCĄ O SILNEJ POZYCJI
Sposoby poprawy alternatyw i wzmocnienia pozycji negocjacyjnej. Strategie prowadzenia negocjacji zakupowych ze słabszej pozycji. Negocjowanie z monopolistą (przy braku konkurencji).
III. SKUTECZNE NEGOCJOWANIE ZAKUPOWCA Z AGRESYWNYM SPRZEDAWCĄ
Jak radzić sobie z presją dostawcy i sytuacji? Jak bronić siebie w momencie personalnego ataku dostawcy? Nakreślanie granic i zasad rozmowy. Asertywne odmawianie sprzedawcy, który żąda zbyt wiele. Siła, partnerstwo i szacunek - zasady skutecznej komunikacji partnerskiej
IV. SKUTECZNE NEGOCJOWANIE ZE STAŁYM DOSTAWĄ
Jak budować dobre relacje i osiągać swoje cele? Podstawowe zasady efektywnej współpracy. Podstawowe błędy w negocjacjach ze stałym dostawcą. Załatwianie trudnych spraw, czyli jak poinformować stałego / dobrego dostawcę o wadach jego towaru i wnieść reklamację. Postępowanie w przypadku kiedy dostawca nie uwzględnił reklamacji
V. BUDOWANIE RELACJI Z DOSTAWCĄ W CZASACH KRYZYSU
Szczerość czy blef – indywidualne strategie działania, konsekwencje ich stosowania oraz dobór w zależności od dostawcy, z którym mamy do czynienia.
Docenienie i dowartościowanie człowieka (techniki ingracjacji) przy jednoczesnym twardym podejściu do problemu.
Skracanie dystansu (przy jednoczesnym, zdroworozsądkowym podejściu), czyli jak doprowadzić do efektu, kiedy „jedziemy na tym samym wózku” i „gramy do tej samej bramki”, mimo, że jesteśmy po dwóch stronach stołu negocjacyjnego.
Informowanie stałych dostawców o wyborze współpracy z innym (np. tańszym) podmiotem przy jednoczesnym zachowaniu dobrych relacji zapewniających możliwość powrotu do współpracy w przyszłości lub przynajmniej chęć dostawcy do ponowienia ofert w następnych kwartałach.
Modele zachowań w sytuacjach mogących doprowadzić do osłabienia bądź zerwania dobrych relacji (np. odkrycie blefu zakupowca przez dostawcę).
VI. TECHNIKI NEGOCJACYJNE UŻYTECZNE W KRYZYSOWYCH SYTUACJACH
Sposoby reakcji w sytuacji silnych i podbramkowych argumentów (wstrzymanie dostaw, zmniejszenie limitu, żądania przedpłaty, ultimatum uregulowania wcześniejszych faktur lub brak wysyłki i in.). Dyscyplinowanie dostawców (wcześniejsze zabezpieczanie terminowej dostawy, monitorowanie terminowości realizacji dostawy, budowanie u dostawcy poczucia odpowiedzialności za realizację zamówienia w terminie).
Program szkolenia jest ściśle dostosowany do oczekiwań i potrzeb uczestników. Przed rozpoczęciem szkolenia, trener kontaktuje się telefonicznie z każdym z uczestników w celu doprecyzowania oczekiwań, sytuacji w pracy zawodowej nad jakimi szczególnie chciałby podczas szkolenia dany uczestników popracować. W oparciu o te informacje trener dostosowuje program do potrzeb uczestników oraz układa ćwiczenia dla uczestników do pracy indywidualnej i grupowej podczas szkolenia.
Szczegółowe informacje dostępne są na stronie:
http://www.circulus.edu.pl/index.php?option=com_conten...
Serdecznie zapraszam,
Kamila Gajda,
tel. / fax: (071) 368 64 04
circulus@circulus.edu.pl
http://circulus.edu.pl -
Witam serdecznie,
Zapraszam na szkolenie otwarte
„Kierowanie i motywowanie zespołu”
12 - 13 lipca 2010, Wrocław
DZIĘKI UDZIAŁOWI W SZKOLENIU:
- otrzymasz skuteczne narzędzia zarządzania zespołem,
- dowiesz się, jak zwiększyć efektywność i motywację do pracy u pracowników,
- rozpoznasz swój styl kierowania,
- rozwiążesz problemy dotyczące zarządzania ludźmi,
- poznasz lepiej swój zespół i odkryjesz, co motywuje do pracy Twoich podwładnych,
- Twój zespół będzie pracować wydajniej, wzrośnie jakość pracy, zadowolenie oraz integracja z firmą Twoich pracowników.
PROGRAM SZKOLENIA:
I. DOSKONALENIE UMIEJĘTNOŚCI KIEROWNICZYCH.
Określenie własnego stylu zarządzania ludźmi (gra liderska) / Cechy dobrego przepływu informacji w grupie pracowników / Zadania menedżera / Ocena własnego stylu kierowania i jego wpływ na efektywność pracy
II. ZWIERZCHNIK A ZESPÓŁ.
Osoba zwierzchnika w zespole i interakcje grupowe / Ustalanie relacji w zespole / Ocena potencjału zespołu i dostosowanie do niego stylu zarządzania / Czego mogę się spodziewać po pracownikach i zespole (role grupowe, SWOT zespołu)
III. Wzbudzanie motywacji pracowników.
Wpływ motywacji na wykonywanie zadań / Rozpoznawanie spadku motywacji u pracowników / Jak odkryć, co motywuje pracowników? / Rola oczekiwań pracowników w budowaniu motywacji do pracy / Wzmacnianie pozytywnych zachowań pracownika / Nagrody i kary – rodzaj, zasadność stosowania i ich wpływ na motywację pracowników
IV. Efektywna komunikacja podstawowym narzędziem szefa
Ocenianie podwładnych (pozytywne informacje zwrotne, negatywne informacje zwrotne, komunikaty typu TY i typu JA) / Komunikacja asertywna w kontakcie z pracownikami / Dobry przepływ informacji w grupie pracowników / Specyficzne sytuacje komunikacyjne (zebrania z pracownikami, komunikacja z pracownikiem a komunikacja z zespołem)
V. Jak budować efektywność pracy zespołu?
Zadania, jako specyficzny rodzaj celu / Realne możliwości wykonania zadań / Organizowanie pracy zespołu / Angażowanie zespołu w życie organizacji / Delegowanie zadań / Kontrola realizacji zadań i egzekwowanie wymagań stawianych przed pracownikami / Wpływ zakończenia zadania na motywację do pracy / Badanie przyczyn niepowodzeń / Partycypacja zespołu w decyzjach kierownika
VI. Rozwiązywanie problemów uczestników.
Program szkolenia jest ściśle dostosowany do oczekiwań i potrzeb uczestników. Przed rozpoczęciem szkolenia, trener kontaktuje się telefonicznie z każdym z uczestników w celu doprecyzowania oczekiwań, sytuacji w pracy zawodowej nad jakimi szczególnie chciałby podczas szkolenia dany uczestników popracować. W oparciu o te informacje trener dostosowuje program do potrzeb uczestników oraz układa ćwiczenia dla uczestników do pracy indywidualnej i grupowej podczas szkolenia.
Szczegółowe informacje dostępne są na stronie:
http://www.circulus.edu.pl/index.php?option=com_conten...
Serdecznie zapraszam,
Kamila Gajda,
tel. / fax: (071) 368 64 04
circulus@circulus.edu.pl
http://circulus.edu.pl -
Witam serdecznie,
Zapraszam na szkolenie otwarte
„NEGOCJACJE ZAKUPOWE - TRUDNE SYTUACJE”
26 - 27 lipca 2010, WARSZAWA
DZIĘKI UDZIAŁOWI W SZKOLENIU:
- doświadczysz trudnych sytuacji występujących w procesie negocjacji zakupowych,
- nauczysz się negocjować dłuższe terminy płatności,
- poznasz strategie prowadzenia negocjacji zakupowych ze słabszej pozycji (negocjowanie
z silniejszym partnerem),
- przećwiczysz techniki asertywnego odmawiania sprzedawcy, który żąda zbyt wiele,
- nauczysz się negocjować ze stałymi klientami w trudnych sytuacjach,
- poznasz techniki negocjacyjne użyteczne w kryzysowych sytuacjach.
PROGRAM SZKOLENIA:
I. NEGOCJOWANIE DŁUŻSZYCH TERMINÓW PŁATNOŚCI
Sposoby rozmowy z dostawcami, z którymi wcześniej zmniejszaliśmy terminy płatności. Model wydłużania terminu płatności w sytuacji, kiedy dostawca jeszcze nie odnotował opóźnień w regulowaniu faktur. Rozmowa o dłuższych terminach płatności w sytuacji, kiedy dostawca już miał do czynienia z przekroczonymi terminami i jest na to „wyczulony”.
II. SKUTECZNE NEGOCJOWANIE ZAKUPOWCA ZE SPRZEDAWCĄ O SILNEJ POZYCJI
Sposoby poprawy alternatyw i wzmocnienia pozycji negocjacyjnej. Strategie prowadzenia negocjacji zakupowych ze słabszej pozycji. Negocjowanie z monopolistą (przy braku konkurencji).
III. SKUTECZNE NEGOCJOWANIE ZAKUPOWCA Z AGRESYWNYM SPRZEDAWCĄ
Jak radzić sobie z presją dostawcy i sytuacji? Jak bronić siebie w momencie personalnego ataku dostawcy? Nakreślanie granic i zasad rozmowy. Asertywne odmawianie sprzedawcy, który żąda zbyt wiele. Siła, partnerstwo i szacunek - zasady skutecznej komunikacji partnerskiej
IV. SKUTECZNE NEGOCJOWANIE ZE STAŁYM DOSTAWĄ
Jak budować dobre relacje i osiągać swoje cele? Podstawowe zasady efektywnej współpracy. Podstawowe błędy w negocjacjach ze stałym dostawcą. Załatwianie trudnych spraw, czyli jak poinformować stałego / dobrego dostawcę o wadach jego towaru i wnieść reklamację. Postępowanie w przypadku kiedy dostawca nie uwzględnił reklamacji
V. BUDOWANIE RELACJI Z DOSTAWCĄ W CZASACH KRYZYSU
Szczerość czy blef – indywidualne strategie działania, konsekwencje ich stosowania oraz dobór w zależności od dostawcy, z którym mamy do czynienia.
Docenienie i dowartościowanie człowieka (techniki ingracjacji) przy jednoczesnym twardym podejściu do problemu.
Skracanie dystansu (przy jednoczesnym, zdroworozsądkowym podejściu), czyli jak doprowadzić do efektu, kiedy „jedziemy na tym samym wózku” i „gramy do tej samej bramki”, mimo, że jesteśmy po dwóch stronach stołu negocjacyjnego.
Informowanie stałych dostawców o wyborze współpracy z innym (np. tańszym) podmiotem przy jednoczesnym zachowaniu dobrych relacji zapewniających możliwość powrotu do współpracy w przyszłości lub przynajmniej chęć dostawcy do ponowienia ofert w następnych kwartałach.
Modele zachowań w sytuacjach mogących doprowadzić do osłabienia bądź zerwania dobrych relacji (np. odkrycie blefu zakupowca przez dostawcę).
VI. TECHNIKI NEGOCJACYJNE UŻYTECZNE W KRYZYSOWYCH SYTUACJACH
Sposoby reakcji w sytuacji silnych i podbramkowych argumentów (wstrzymanie dostaw, zmniejszenie limitu, żądania przedpłaty, ultimatum uregulowania wcześniejszych faktur lub brak wysyłki i in.). Dyscyplinowanie dostawców (wcześniejsze zabezpieczanie terminowej dostawy, monitorowanie terminowości realizacji dostawy, budowanie u dostawcy poczucia odpowiedzialności za realizację zamówienia w terminie).
Program szkolenia jest ściśle dostosowany do oczekiwań i potrzeb uczestników. Przed rozpoczęciem szkolenia, trener kontaktuje się telefonicznie z każdym z uczestników w celu doprecyzowania oczekiwań, sytuacji w pracy zawodowej nad jakimi szczególnie chciałby podczas szkolenia dany uczestników popracować. W oparciu o te informacje trener dostosowuje program do potrzeb uczestników oraz układa ćwiczenia dla uczestników do pracy indywidualnej i grupowej podczas szkolenia.
Szczegółowe informacje dostępne są na stronie:
http://www.circulus.edu.pl/index.php?option=com_conten...
Serdecznie zapraszam,
Kamila Gajda,
tel. / fax: (071) 368 64 04
circulus@circulus.edu.pl
http://circulus.edu.pl -
Witam serdecznie,
Zapraszam na szkolenie otwarte
„NEGOCJACJE ZAKUPOWE - TRUDNE SYTUACJE”
26 - 27 lipca 2010, WARSZAWA
DZIĘKI UDZIAŁOWI W SZKOLENIU:
- doświadczysz trudnych sytuacji występujących w procesie negocjacji zakupowych,
- nauczysz się negocjować dłuższe terminy płatności,
- poznasz strategie prowadzenia negocjacji zakupowych ze słabszej pozycji (negocjowanie
z silniejszym partnerem),
- przećwiczysz techniki asertywnego odmawiania sprzedawcy, który żąda zbyt wiele,
- nauczysz się negocjować ze stałymi klientami w trudnych sytuacjach,
- poznasz techniki negocjacyjne użyteczne w kryzysowych sytuacjach.
PROGRAM SZKOLENIA:
I. NEGOCJOWANIE DŁUŻSZYCH TERMINÓW PŁATNOŚCI
Sposoby rozmowy z dostawcami, z którymi wcześniej zmniejszaliśmy terminy płatności. Model wydłużania terminu płatności w sytuacji, kiedy dostawca jeszcze nie odnotował opóźnień w regulowaniu faktur. Rozmowa o dłuższych terminach płatności w sytuacji, kiedy dostawca już miał do czynienia z przekroczonymi terminami i jest na to „wyczulony”.
II. SKUTECZNE NEGOCJOWANIE ZAKUPOWCA ZE SPRZEDAWCĄ O SILNEJ POZYCJI
Sposoby poprawy alternatyw i wzmocnienia pozycji negocjacyjnej. Strategie prowadzenia negocjacji zakupowych ze słabszej pozycji. Negocjowanie z monopolistą (przy braku konkurencji).
III. SKUTECZNE NEGOCJOWANIE ZAKUPOWCA Z AGRESYWNYM SPRZEDAWCĄ
Jak radzić sobie z presją dostawcy i sytuacji? Jak bronić siebie w momencie personalnego ataku dostawcy? Nakreślanie granic i zasad rozmowy. Asertywne odmawianie sprzedawcy, który żąda zbyt wiele. Siła, partnerstwo i szacunek - zasady skutecznej komunikacji partnerskiej
IV. SKUTECZNE NEGOCJOWANIE ZE STAŁYM DOSTAWĄ
Jak budować dobre relacje i osiągać swoje cele? Podstawowe zasady efektywnej współpracy. Podstawowe błędy w negocjacjach ze stałym dostawcą. Załatwianie trudnych spraw, czyli jak poinformować stałego / dobrego dostawcę o wadach jego towaru i wnieść reklamację. Postępowanie w przypadku kiedy dostawca nie uwzględnił reklamacji
V. BUDOWANIE RELACJI Z DOSTAWCĄ W CZASACH KRYZYSU
Szczerość czy blef – indywidualne strategie działania, konsekwencje ich stosowania oraz dobór w zależności od dostawcy, z którym mamy do czynienia.
Docenienie i dowartościowanie człowieka (techniki ingracjacji) przy jednoczesnym twardym podejściu do problemu.
Skracanie dystansu (przy jednoczesnym, zdroworozsądkowym podejściu), czyli jak doprowadzić do efektu, kiedy „jedziemy na tym samym wózku” i „gramy do tej samej bramki”, mimo, że jesteśmy po dwóch stronach stołu negocjacyjnego.
Informowanie stałych dostawców o wyborze współpracy z innym (np. tańszym) podmiotem przy jednoczesnym zachowaniu dobrych relacji zapewniających możliwość powrotu do współpracy w przyszłości lub przynajmniej chęć dostawcy do ponowienia ofert w następnych kwartałach.
Modele zachowań w sytuacjach mogących doprowadzić do osłabienia bądź zerwania dobrych relacji (np. odkrycie blefu zakupowca przez dostawcę).
VI. TECHNIKI NEGOCJACYJNE UŻYTECZNE W KRYZYSOWYCH SYTUACJACH
Sposoby reakcji w sytuacji silnych i podbramkowych argumentów (wstrzymanie dostaw, zmniejszenie limitu, żądania przedpłaty, ultimatum uregulowania wcześniejszych faktur lub brak wysyłki i in.). Dyscyplinowanie dostawców (wcześniejsze zabezpieczanie terminowej dostawy, monitorowanie terminowości realizacji dostawy, budowanie u dostawcy poczucia odpowiedzialności za realizację zamówienia w terminie).
Program szkolenia jest ściśle dostosowany do oczekiwań i potrzeb uczestników. Przed rozpoczęciem szkolenia, trener kontaktuje się telefonicznie z każdym z uczestników w celu doprecyzowania oczekiwań, sytuacji w pracy zawodowej nad jakimi szczególnie chciałby podczas szkolenia dany uczestników popracować. W oparciu o te informacje trener dostosowuje program do potrzeb uczestników oraz układa ćwiczenia dla uczestników do pracy indywidualnej i grupowej podczas szkolenia.
Szczegółowe informacje dostępne są na stronie:
http://www.circulus.edu.pl/index.php?option=com_conten...
Serdecznie zapraszam,
Kamila Gajda,
tel. / fax: (071) 368 64 04
circulus@circulus.edu.pl
http://circulus.edu.pl -
Witam serdecznie,
Zapraszam na szkolenie otwarte
„NEGOCJACJE ZAKUPOWE - TRUDNE SYTUACJE”
26 - 27 lipca 2010, WARSZAWA
DZIĘKI UDZIAŁOWI W SZKOLENIU:
- doświadczysz trudnych sytuacji występujących w procesie negocjacji zakupowych,
- nauczysz się negocjować dłuższe terminy płatności,
- poznasz strategie prowadzenia negocjacji zakupowych ze słabszej pozycji (negocjowanie
z silniejszym partnerem),
- przećwiczysz techniki asertywnego odmawiania sprzedawcy, który żąda zbyt wiele,
- nauczysz się negocjować ze stałymi klientami w trudnych sytuacjach,
- poznasz techniki negocjacyjne użyteczne w kryzysowych sytuacjach.
PROGRAM SZKOLENIA:
I. NEGOCJOWANIE DŁUŻSZYCH TERMINÓW PŁATNOŚCI
Sposoby rozmowy z dostawcami, z którymi wcześniej zmniejszaliśmy terminy płatności. Model wydłużania terminu płatności w sytuacji, kiedy dostawca jeszcze nie odnotował opóźnień w regulowaniu faktur. Rozmowa o dłuższych terminach płatności w sytuacji, kiedy dostawca już miał do czynienia z przekroczonymi terminami i jest na to „wyczulony”.
II. SKUTECZNE NEGOCJOWANIE ZAKUPOWCA ZE SPRZEDAWCĄ O SILNEJ POZYCJI
Sposoby poprawy alternatyw i wzmocnienia pozycji negocjacyjnej. Strategie prowadzenia negocjacji zakupowych ze słabszej pozycji. Negocjowanie z monopolistą (przy braku konkurencji).
III. SKUTECZNE NEGOCJOWANIE ZAKUPOWCA Z AGRESYWNYM SPRZEDAWCĄ
Jak radzić sobie z presją dostawcy i sytuacji? Jak bronić siebie w momencie personalnego ataku dostawcy? Nakreślanie granic i zasad rozmowy. Asertywne odmawianie sprzedawcy, który żąda zbyt wiele. Siła, partnerstwo i szacunek - zasady skutecznej komunikacji partnerskiej
IV. SKUTECZNE NEGOCJOWANIE ZE STAŁYM DOSTAWĄ
Jak budować dobre relacje i osiągać swoje cele? Podstawowe zasady efektywnej współpracy. Podstawowe błędy w negocjacjach ze stałym dostawcą. Załatwianie trudnych spraw, czyli jak poinformować stałego / dobrego dostawcę o wadach jego towaru i wnieść reklamację. Postępowanie w przypadku kiedy dostawca nie uwzględnił reklamacji
V. BUDOWANIE RELACJI Z DOSTAWCĄ W CZASACH KRYZYSU
Szczerość czy blef – indywidualne strategie działania, konsekwencje ich stosowania oraz dobór w zależności od dostawcy, z którym mamy do czynienia.
Docenienie i dowartościowanie człowieka (techniki ingracjacji) przy jednoczesnym twardym podejściu do problemu.
Skracanie dystansu (przy jednoczesnym, zdroworozsądkowym podejściu), czyli jak doprowadzić do efektu, kiedy „jedziemy na tym samym wózku” i „gramy do tej samej bramki”, mimo, że jesteśmy po dwóch stronach stołu negocjacyjnego.
Informowanie stałych dostawców o wyborze współpracy z innym (np. tańszym) podmiotem przy jednoczesnym zachowaniu dobrych relacji zapewniających możliwość powrotu do współpracy w przyszłości lub przynajmniej chęć dostawcy do ponowienia ofert w następnych kwartałach.
Modele zachowań w sytuacjach mogących doprowadzić do osłabienia bądź zerwania dobrych relacji (np. odkrycie blefu zakupowca przez dostawcę).
VI. TECHNIKI NEGOCJACYJNE UŻYTECZNE W KRYZYSOWYCH SYTUACJACH
Sposoby reakcji w sytuacji silnych i podbramkowych argumentów (wstrzymanie dostaw, zmniejszenie limitu, żądania przedpłaty, ultimatum uregulowania wcześniejszych faktur lub brak wysyłki i in.). Dyscyplinowanie dostawców (wcześniejsze zabezpieczanie terminowej dostawy, monitorowanie terminowości realizacji dostawy, budowanie u dostawcy poczucia odpowiedzialności za realizację zamówienia w terminie).
Program szkolenia jest ściśle dostosowany do oczekiwań i potrzeb uczestników. Przed rozpoczęciem szkolenia, trener kontaktuje się telefonicznie z każdym z uczestników w celu doprecyzowania oczekiwań, sytuacji w pracy zawodowej nad jakimi szczególnie chciałby podczas szkolenia dany uczestników popracować. W oparciu o te informacje trener dostosowuje program do potrzeb uczestników oraz układa ćwiczenia dla uczestników do pracy indywidualnej i grupowej podczas szkolenia.
Szczegółowe informacje dostępne są na stronie:
http://www.circulus.edu.pl/index.php?option=com_conten...
Serdecznie zapraszam,
Kamila Gajda,
tel. / fax: (071) 368 64 04
circulus@circulus.edu.pl
http://circulus.edu.pl -
Witam serdecznie,
Zapraszam na szkolenie otwarte
„Kierowanie i motywowanie zespołu”
12 - 13 lipca 2010, Wrocław
DZIĘKI UDZIAŁOWI W SZKOLENIU:
- otrzymasz skuteczne narzędzia zarządzania zespołem,
- dowiesz się, jak zwiększyć efektywność i motywację do pracy u pracowników,
- rozpoznasz swój styl kierowania,
- rozwiążesz problemy dotyczące zarządzania ludźmi,
- poznasz lepiej swój zespół i odkryjesz, co motywuje do pracy Twoich podwładnych,
- Twój zespół będzie pracować wydajniej, wzrośnie jakość pracy, zadowolenie oraz integracja z firmą Twoich pracowników.
PROGRAM SZKOLENIA:
I. DOSKONALENIE UMIEJĘTNOŚCI KIEROWNICZYCH.
Określenie własnego stylu zarządzania ludźmi (gra liderska) / Cechy dobrego przepływu informacji w grupie pracowników / Zadania menedżera / Ocena własnego stylu kierowania i jego wpływ na efektywność pracy
II. ZWIERZCHNIK A ZESPÓŁ.
Osoba zwierzchnika w zespole i interakcje grupowe / Ustalanie relacji w zespole / Ocena potencjału zespołu i dostosowanie do niego stylu zarządzania / Czego mogę się spodziewać po pracownikach i zespole (role grupowe, SWOT zespołu)
III. Wzbudzanie motywacji pracowników.
Wpływ motywacji na wykonywanie zadań / Rozpoznawanie spadku motywacji u pracowników / Jak odkryć, co motywuje pracowników? / Rola oczekiwań pracowników w budowaniu motywacji do pracy / Wzmacnianie pozytywnych zachowań pracownika / Nagrody i kary – rodzaj, zasadność stosowania i ich wpływ na motywację pracowników
IV. Efektywna komunikacja podstawowym narzędziem szefa
Ocenianie podwładnych (pozytywne informacje zwrotne, negatywne informacje zwrotne, komunikaty typu TY i typu JA) / Komunikacja asertywna w kontakcie z pracownikami / Dobry przepływ informacji w grupie pracowników / Specyficzne sytuacje komunikacyjne (zebrania z pracownikami, komunikacja z pracownikiem a komunikacja z zespołem)
V. Jak budować efektywność pracy zespołu?
Zadania, jako specyficzny rodzaj celu / Realne możliwości wykonania zadań / Organizowanie pracy zespołu / Angażowanie zespołu w życie organizacji / Delegowanie zadań / Kontrola realizacji zadań i egzekwowanie wymagań stawianych przed pracownikami / Wpływ zakończenia zadania na motywację do pracy / Badanie przyczyn niepowodzeń / Partycypacja zespołu w decyzjach kierownika
VI. Rozwiązywanie problemów uczestników.
Program szkolenia jest ściśle dostosowany do oczekiwań i potrzeb uczestników. Przed rozpoczęciem szkolenia, trener kontaktuje się telefonicznie z każdym z uczestników w celu doprecyzowania oczekiwań, sytuacji w pracy zawodowej nad jakimi szczególnie chciałby podczas szkolenia dany uczestników popracować. W oparciu o te informacje trener dostosowuje program do potrzeb uczestników oraz układa ćwiczenia dla uczestników do pracy indywidualnej i grupowej podczas szkolenia.
Szczegółowe informacje dostępne są na stronie:
http://www.circulus.edu.pl/index.php?option=com_conten...
Serdecznie zapraszam,
Kamila Gajda,
tel. / fax: (071) 368 64 04
circulus@circulus.edu.pl
http://circulus.edu.pl -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABCszkolenia
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABCszkolenia
-
Witam serdecznie,
Zapraszam na szkolenie otwarte
„Negocjacje zakupowe – osoba negocjatora”
14 – 15 grudnia 2009, Wrocław
DZIĘKI UDZIAŁOWI W SZKOLENIU:
- określisz swój indywidualny styl negocjacyjny,
- nauczysz się skutecznie przygotowywać do negocjacji zakupowych,
- poznasz skuteczne techniki negocjacyjne sprzyjające zakupowcom / zaopatrzeniowcom,
- rozwiniesz umiejętności aktywnego słuchania partnera negocjacyjnego,
- poznasz techniki komunikacyjne przydatne w procesie negocjacji zakupowych,
- nauczysz się stosować argumenty perswazyjne,
- będziesz umieć rozpoznawać typy handlowców oraz potrzeby i interesy swoich dostawców.
PROGRAM SZKOLENIA:
I. OSOBA NEGOCJATORA (ZAKUPOWCA/ ZAOPATRZENIOWCA)
Indywidualne zasoby zakupowca / zaopatrzeniowca
Cechy i umiejętności skutecznego zakupowca i zaopatrzeniowca
Indywidualny styl negocjacyjny zakupowców / zaopatrzeniowców (uczestników szkolenia)
II. ISTOTA PROCESU NEGOCJACYJNEGO
Proces negocjacji zakupowych
Charakterystyka negocjacji zakupowych
Uczestnicy negocjacji i ich role w procesie
Obszary negocjacji zakupowych
III. PRZYGOTOWANIE DO NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH
Skuteczne przygotowanie się do negocjacji zakupowych
Określenie własnej pozycji zakupowej
Określenie pozycji negocjacyjnej sprzedającego
Ustalanie swoich celów negocjacyjnych
Mój plan taktyczny - określenie BATNY własnej i drugiej strony
Zaplanowanie ustępstw
Wybór strategii negocjacji zakupowych i taktyki postępowania z handlowcem
Zbieranie informacji o handlowcu / negocjatorze
Przeciek werbalny i niewerbalny, czyli jak czytać między wierszami
Rozpoznanie typów handlowców w pierwszym etapie kontaktu
Rozpoznanie potrzeb i interesów dostawcy
IV. TECHNIKI KOMUNIKACYJNE SPRZYJAJĄCE ZAKUPOWCOM / ZAOPATRZENIOWCOM
Trudna sztuka... słuchania
Rozwijanie umiejętności aktywnego słuchania
Słowa klucze – ich znaczenie, a komunikacja z dostawcą
Ustalanie znaczeń, czyli jak dać odczuć sprzedawcy, że jest odpowiedzialny za swoje słowa?
Pytania w służbie zakupowca / zaopatrzeniowca
Trafne pytania a budowanie silnej pozycji zakupowca
Pytania otwarte i zamknięte na różnych etapach negocjacji
Trudne dla dostawcy pytania i ich wykorzystanie
Pytania z ukrytymi założeniami
Przeramowanie i redefinicja treści przekazanych przez dostawcę za pomocą pytań
Argumenty perswazyjne
Struktura argumentu perswazyjnego
Indywidualne wzorce przekonywania
Język pozytywów / negatywów, jako narzędzie wpływu na decyzje dostawcy
Program szkolenia jest ściśle dostosowany do oczekiwań i potrzeb uczestników. Przed rozpoczęciem szkolenia, trener kontaktuje się telefonicznie z każdym z uczestników w celu doprecyzowania oczekiwań, sytuacji w pracy zawodowej nad jakimi szczególnie chciałby podczas szkolenia dany uczestników popracować. W oparciu o te informacje trener dostosowuje program do potrzeb uczestników oraz układa ćwiczenia dla uczestników do pracy indywidualnej i grupowej podczas szkolenia.
METODOLOGIA SZKOLENIA:
Ponad 80% treningu to praktyczne ćwiczenia gwarantujące opanowanie umiejętności w danym zakresie tematycznym. Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową z wykorzystaniem: gier i scenek symulacyjnych, case studies, pracy w podgrupach, zadań indywidualnych dla uczestników, wideotreningu, elementów coachingu indywidualnego i innych. Podczas szkolenia uczestnicy uczą się i pracują na własnych sytuacjach, z jakimi mają do czynienia w codziennej pracy zawodowej. Materiały szkoleniowe przygotowywane są ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji zawodowych opisywanych przez uczestników szkolenia. Zawierają opisy technik do indywidualnego zastosowania, gruntowne analizy sytuacji, przykłady praktyczne i gotowe rozwiązania do zastosowania w codziennej pracy.
INFORMACJE ORGANIZACYJNE:
Termin: 14 – 15 grudnia 2009 / 2 dni (16 godzin szkoleniowych)
Miejsce: Wrocław, sala szkoleniowa firmy CIRCULUS
Cena: 1200,00 zł za osobę
CENA SZKOLENIA ZAWIERA:
1. Indywidualną analizę potrzeb każdego uczestnika
(wywiad telefoniczny trenera prowadzącego szkolenie z uczestnikiem, mający na celu m. in. określenie oczekiwań uczestnika, sytuacji problematycznych występujących w pracy uczestnika i związanych z tematyką szkolenia)
2. Obszerne materiały szkoleniowe
3. Nagranie wideo przebiegu szkolenia i jego analizę
(analiza pracy uczestników w podgrupach oraz pracy indywidualnej każdego uczestnika z określeniem dalszych kroków rozwojowych w obszarze tematycznym szkolenia dla każdego uczestnika)
4. Poszkoleniowe, indywidualne 2-godzinne spotkania konsultacyjne z trenerem
(spotkanie indywidualne każdego uczestnika z trenerem prowadzącym, mające na celu udzielenie każdemu uczestnikowi dodatkowych informacji zwrotnych na podstawie pracy podczas szkolenia i analizy nagrań wideo - wskazanie dalszego kierunku rozwoju w obszarze tematycznym szkolenia)
5. Certyfikat ukończenia szkolenia
6. Lunch i przerwy kawowe podczas szkolenia.
Dane kontaktowe:
CIRCULUS
ul. Świeradowska 9
50 – 559 Wrocław
tel. / fax: (071) 368 64 04
circulus@circulus.edu.pl
www.circulus.edu.pl
- 1
- 2