Umiejętności
Szybkość uczenia się i pozyskiwania nowych umiejętności
Chęć ciągłego rozwoju
Dokładność i skrupulatność
Rzetelność i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań
Otwartość na nowe wyzwania i doświadczenia
Perfekcjonizm
Praca w międzynarodowym, wielokulturowym zespole
Języki
angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
kataloński
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Neuropsycholog
Copernicus PL Sp. z o.o.
Oddział Neurologii
Szpital św. Wojciecha w Gdańsku
Praktyki zawodowe z zakresu neuropsychologii klinicznej
zrealizowane pod okiem dr hab. n. o zdr. Emilii Sitek oraz mgr Agnieszki Konkel
Najistotniejsze zadania:
- uczestnictwo w pracy diagnostycznej neuropsychologa w zakresie:
~ zbierania wywiadu diagnostycznego,
~ planowania badania neuropsychologicznego,
~ wykonywania badania neuropsychologicznego,
~ interpretacji uzyskanych wyników
- obliczanie i omawianie wyników badań neuropsychologicznych Pacjentów
- adaptacja językowo-kulturowa pozycji testowych narzędzi diagnostycznych
- zapoznanie ze sposobem prowadzenia dokumentacji psychologicznej
- poznanie procedur archiwizacji danych
Szpital św. Wojciecha w Gdańsku
Praktyki zawodowe z zakresu neuropsychologii klinicznej
zrealizowane pod okiem dr hab. n. o zdr. Emilii Sitek oraz mgr Agnieszki Konkel
Najistotniejsze zadania:
- uczestnictwo w pracy diagnostycznej neuropsychologa w zakresie:
~ zbierania wywiadu diagnostycznego,
~ planowania badania neuropsychologicznego,
~ wykonywania badania neuropsychologicznego,
~ interpretacji uzyskanych wyników
- obliczanie i omawianie wyników badań neuropsychologicznych Pacjentów
- adaptacja językowo-kulturowa pozycji testowych narzędzi diagnostycznych
- zapoznanie ze sposobem prowadzenia dokumentacji psychologicznej
- poznanie procedur archiwizacji danych
Psycholog-pedagog
Szkoła Podstawowa nr 82 im. prof. Jana Czochralskiego w Gdańsku
Praktyki psychologiczno-pedagogiczne w ramach przygotowania pedagogicznego
zrealizowane pod okiem mgra Łukasza Chmielewskiego
Najistotniejsze zadania:
- współuczestniczenie w pracy zespołu powołanego do tworzenia Indywidualnego Programu Edukacyjno–Terapeutycznego (IPET-u) dla Uczennicy z orzeczeniem poradni psychologiczno-pedagogicznej o diagnozie zaburzenia ze spektrum autyzmu
- interwencja kryzysowa wobec traumatycznych wydarzeń mających miejsce w rodzinie jednej z Uczennic
- współprowadzenie terapii pedagogicznej wraz z omówieniem i analizą przebiegu terapii
- poznanie najczęstszych problemów uczniów szkoły podstawowej oraz metod ich rozwiązywania wraz z oceną skuteczności owych sposobów
- samodzielne przeprowadzenie autorskich warsztatów dla Uczniów
- współprowadzenie konsultacji psychologiczno-pedagogicznych z Uczniami
- zapoznanie z dokumentami wydawanymi przez poradnie psychologiczno-pedagogiczne
zrealizowane pod okiem mgra Łukasza Chmielewskiego
Najistotniejsze zadania:
- współuczestniczenie w pracy zespołu powołanego do tworzenia Indywidualnego Programu Edukacyjno–Terapeutycznego (IPET-u) dla Uczennicy z orzeczeniem poradni psychologiczno-pedagogicznej o diagnozie zaburzenia ze spektrum autyzmu
- interwencja kryzysowa wobec traumatycznych wydarzeń mających miejsce w rodzinie jednej z Uczennic
- współprowadzenie terapii pedagogicznej wraz z omówieniem i analizą przebiegu terapii
- poznanie najczęstszych problemów uczniów szkoły podstawowej oraz metod ich rozwiązywania wraz z oceną skuteczności owych sposobów
- samodzielne przeprowadzenie autorskich warsztatów dla Uczniów
- współprowadzenie konsultacji psychologiczno-pedagogicznych z Uczniami
- zapoznanie z dokumentami wydawanymi przez poradnie psychologiczno-pedagogiczne
Psycholog
Centrum Integracji Społecznej w Gdyni - Towarzystwo Pomocy im. św. Brata Alberta Koło Gdańskie
Praktyki zawodowe
zrealizowane pod okiem psycholog mgr Martyny Siecli
Najistotniejsze zadania:
- samodzielne przeprowadzenie autorskich warsztatów pt. „Komunikacja i współpraca” dla Uczestników CIS Gdynia
- współprowadzenie warsztatów nt. wsparcia osób w kryzysie psychicznym dla kadry CIS Gdynia
- zapoznanie z etapami i warunkami rekrutacji do CIS Gdynia
zrealizowane pod okiem psycholog mgr Martyny Siecli
Najistotniejsze zadania:
- samodzielne przeprowadzenie autorskich warsztatów pt. „Komunikacja i współpraca” dla Uczestników CIS Gdynia
- współprowadzenie warsztatów nt. wsparcia osób w kryzysie psychicznym dla kadry CIS Gdynia
- zapoznanie z etapami i warunkami rekrutacji do CIS Gdynia
Recepcjonistka
Q Hotel Grand Cru **** Gdańsk
Najistotniejsze zadania:
- kompleksowa obsługa międzynarodowych Gości – meldowanie, przydzielanie pokoi
- przyjmowanie rezerwacji i reklamacji w języku polskim i angielskim
- obsługa skrzynki mailowej i informacji telefonicznej Hotelu
- prowadzenie rachunków związanych z pobytem Gości, wystawianie faktur
- obsługa programu komputerowego zarządzającego stanem pokoi i restauracji hotelowej
- kompleksowa obsługa międzynarodowych Gości – meldowanie, przydzielanie pokoi
- przyjmowanie rezerwacji i reklamacji w języku polskim i angielskim
- obsługa skrzynki mailowej i informacji telefonicznej Hotelu
- prowadzenie rachunków związanych z pobytem Gości, wystawianie faktur
- obsługa programu komputerowego zarządzającego stanem pokoi i restauracji hotelowej
Agent Obsługi Pasażerskiej
Port Lotniczy Gdańsk im. Lecha Wałęsy / Gdansk Lech Walesa Airport
Najistotniejsze zadania:
- odprawa Pasażerów i bagażu (check-in) - przydzielanie miejsc w samolocie, weryfikacja dokumentów, kontakt z Koordynacją Lotów, Służbą Ochrony Lotniska i Strażą Graniczną
- obsługa gate’ów (boarding) - zapowiedzi głosowe, akceptacja Pasażerów przed wejściem na pokład, obsługa systemu koordynującego bieżący stan osób i bagaży na pokładzie
- pobieranie opłat - obsługa terminala płatniczego i kasy fiskalnej
- obsługa zakłóceń (opóźnienia/odwołania lotów) – komunikaty głosowe, wydawanie rekompensat
Najistotniejsze zadania:
- odprawa Pasażerów i bagażu (check-in) - przydzielanie miejsc w samolocie, weryfikacja dokumentów, kontakt z Koordynacją Lotów, Służbą Ochrony Lotniska i Strażą Graniczną
- obsługa gate’ów (boarding) - zapowiedzi głosowe, akceptacja Pasażerów przed wejściem na pokład, obsługa systemu koordynującego bieżący stan osób i bagaży na pokładzie
- pobieranie opłat - obsługa terminala płatniczego i kasy fiskalnej
- obsługa zakłóceń (opóźnienia/odwołania lotów) – komunikaty głosowe, wydawanie rekompensat
Szkolenia i kursy
2022/05
Umiejętności Jutra - marketing internetowy (Młodszy Specjalista ds. Marketingu) - Google & SGH
2022/04
Praca zdalna - techniki i narzędzia
2021/11
Uprawnienia diagnostyczne - Skala Inteligencji Stanford-Binet 5
2021/10
Przygotowanie pedagogiczne
2021/06
Uprawnienia terapeutyczne - Metoda Feuersteina - Instrumental Enrichment®/ Feuerstein Instrumental Enrichment Mediator
2021/05
IV Konferencja Otępienie w Praktyce
2020/11
Wykorzystanie pakietu MS Office, w tym aplikacji mobilnych
2020/10
III Forum Zdrowia Psychicznego pt. „Smutek czy depresja – gdzie jest granica?”
2020/06
Certyfikat znajomości języka angielskiego na poziomie C1/C2
2020/01
Certyfikat znajomości języka katalońskiego na poziomie A1
2018/12
Trener personalny i instruktor siłowni
2018/07
We Do. Efektywna Recepcja
2018/06
Wychowawca wypoczynku
2016/03
Prawo jazdy kat. B
2013/07
Patent Żeglarza Jachtowego
Umiejętności Jutra - marketing internetowy (Młodszy Specjalista ds. Marketingu) - Google & SGH
2022/04
Praca zdalna - techniki i narzędzia
2021/11
Uprawnienia diagnostyczne - Skala Inteligencji Stanford-Binet 5
2021/10
Przygotowanie pedagogiczne
2021/06
Uprawnienia terapeutyczne - Metoda Feuersteina - Instrumental Enrichment®/ Feuerstein Instrumental Enrichment Mediator
2021/05
IV Konferencja Otępienie w Praktyce
2020/11
Wykorzystanie pakietu MS Office, w tym aplikacji mobilnych
2020/10
III Forum Zdrowia Psychicznego pt. „Smutek czy depresja – gdzie jest granica?”
2020/06
Certyfikat znajomości języka angielskiego na poziomie C1/C2
2020/01
Certyfikat znajomości języka katalońskiego na poziomie A1
2018/12
Trener personalny i instruktor siłowni
2018/07
We Do. Efektywna Recepcja
2018/06
Wychowawca wypoczynku
2016/03
Prawo jazdy kat. B
2013/07
Patent Żeglarza Jachtowego
Edukacja
Zainteresowania
Taniec latynoamerykański, podróże, muzyka lat 60., 70., 80. i 90., sport, zdrowy styl życia, joga, medytacja, wellbeing, rozwój osobisty, natura, zwierzęta, żeglarstwo
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.