Kamil Zieleniec
Specjalista ds wsparcia technicznego
ZawiercieKatowice,
śląskie
Umiejętności
Django
IP
Linux Server
Linux System Administration
Networking
PHP 4/5
Postfix
PostgreSQL
UDP
VoIP
VoIP protocols SIP
Bash (Unix shell)
Python (podstawy)
Bash scripting
Exim4
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Inżynier ds. wsparcie technicznego
Wsparcie techniczne klienta w zakresie obsługi central telefonicznych produkowanych przez ADESCOM Polska. Analiza problemów klienta, przygotowywanie i realizacja rozwiązań. Pomoc przy wdrażaniu systemów telefoni VoIP bazujących na rozwiązaniach ADESOCM Polska i urządzeń abonenckich produktów z grup:
- ONT GPON
- Cisco
- Patton (Smartnodes)
- Cable Modem (Motorolla, Scientific Atalanta, Thomson)
- Grandstream
Kierowanie zespołem serwistantów. Przygotowywanie dokumentacji technicznej. Szkolenia z zakresu obsługi systemu.Obsługa posprzedażowa.
Administracja lokalną siecią komputerową. Przygotowywanie oprogramowania monitorującego poszczególne systemy.
- ONT GPON
- Cisco
- Patton (Smartnodes)
- Cable Modem (Motorolla, Scientific Atalanta, Thomson)
- Grandstream
Kierowanie zespołem serwistantów. Przygotowywanie dokumentacji technicznej. Szkolenia z zakresu obsługi systemu.Obsługa posprzedażowa.
Administracja lokalną siecią komputerową. Przygotowywanie oprogramowania monitorującego poszczególne systemy.
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie sieciami
Zainteresowania
Programowanie
Inne
Znajomość protokółów sieciowych (TCP/UDP) i telekomunikacyjnych (VOIP - SIP,MGCP; SS7/C7, DSS).