Kamil Zieleniec

Kamil Zieleniec

Specjalista ds wsparcia technicznego
ZawiercieKatowice, śląskie

Umiejętności

Django IP Linux Server Linux System Administration Networking PHP 4/5 Postfix PostgreSQL UDP VoIP VoIP protocols SIP Bash (Unix shell) Python (podstawy) Bash scripting Exim4

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Adescom Polska sp. z.o.o.
Inżynier ds. wsparcie technicznego
Wsparcie techniczne klienta w zakresie obsługi central telefonicznych produkowanych przez ADESCOM Polska. Analiza problemów klienta, przygotowywanie i realizacja rozwiązań. Pomoc przy wdrażaniu systemów telefoni VoIP bazujących na rozwiązaniach ADESOCM Polska i urządzeń abonenckich produktów z grup:

- ONT GPON
- Cisco
- Patton (Smartnodes)
- Cable Modem (Motorolla, Scientific Atalanta, Thomson)
- Grandstream

Kierowanie zespołem serwistantów. Przygotowywanie dokumentacji technicznej. Szkolenia z zakresu obsługi systemu.Obsługa posprzedażowa.

Administracja lokalną siecią komputerową. Przygotowywanie oprogramowania monitorującego poszczególne systemy.
Logo
Administrator sieci
Szkoła Komputerowa "Impuls"
Utrzymanie w ruchu kilkudziesięciu stanowisk komputerowych. Analiza problemów, budowanie oprogramowania wspomagającego pracę serwerów.

Edukacja

Logo
Informatyka, licencjackie
Uniwersytet Śląski w Katowicach
Logo
Elektronika i telekomunikacja, inżynierskie
Politechnika Śląska w Gliwicach

Specjalizacje

IT - Administracja
Administrowanie sieciami

Zainteresowania

Programowanie

Inne

Znajomość protokółów sieciowych (TCP/UDP) i telekomunikacyjnych (VOIP - SIP,MGCP; SS7/C7, DSS).

Grupy

3 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Administratorzy
Administratorzy
administratorzy linux/unix
Open-E Poland
Open-E Poland
Grupa dedykowana byłym, obecnym i przyszłym pracownikom firmy.
VOIP
VOIP
Voice over Internet Protocol