Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Team Leader
- Sprawuję kontrolę nad prawidłowym przebiegiem procesu telefonicznej obsługi klienta windykacyjnego oraz działań poszukiwań kontaktu z trudnym klientem
- Kieruję oraz organizuje prace podległego zespołu- odpowiadam za rekrutacje, rozwój, motywowanie pracowników, planowanie obsady stanowisk
- Współpracuje z innymi jednostkami organizacyjnymi
- Odpowiadam za jakość i wyniki windykacji, regularnie raportuje wyniki
- Prowadzę monitoring rozmów, raportuję oceny metodą NPS
- Uczestniczę w tworzeniu i wprowadzaniu wewnętrznych procedur i instrukcji dla działu
- Uczestniczę w projektach usprawniających pracę działu
- Prowadzę szkolenia Lean metodologią TWI
- Realizuję rekrutację poprzez interview oraz assessment center
- Kieruję oraz organizuje prace podległego zespołu- odpowiadam za rekrutacje, rozwój, motywowanie pracowników, planowanie obsady stanowisk
- Współpracuje z innymi jednostkami organizacyjnymi
- Odpowiadam za jakość i wyniki windykacji, regularnie raportuje wyniki
- Prowadzę monitoring rozmów, raportuję oceny metodą NPS
- Uczestniczę w tworzeniu i wprowadzaniu wewnętrznych procedur i instrukcji dla działu
- Uczestniczę w projektach usprawniających pracę działu
- Prowadzę szkolenia Lean metodologią TWI
- Realizuję rekrutację poprzez interview oraz assessment center
Szkolenia i kursy
Europejski Certyfikat Bankowca EFCB 2009
TWI Lean 2014
TWI Lean 2014
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Inne
Call Center
Zarządzanie Call Center