Umiejętności
Analiza biznesowa
Komunikacja
Umiejętności komunikacyjne
Analiza konkurencji
Corel Draw
Prawo jazdy
E-commerce
Ekonomika
Finanse
Internet
Zarządzanie
Analiza rynku
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Media
Merchandising
Office 2010
marketing produktu
Harmonogramy
Nauczanie
Trade Marketing
System Windows
Prawo jazdy kat B
Wyznaczanie celów i organizacja pracy
MS Office(Word, PowerPoint, Excel, Access)
wdrażanie zmian
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
francuski
dobry
portugalski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Marketing Manager
MyScreenPROTECTOR
• analiza marketingowa produktów firmy;
• tworzenie koncepcji marketingowej właściciela marki (firma LAMEL);
• koordynacja projektów marketingowych;
• budowanie marki i pozytywnego wizerunku firmy w mediach;
• reprezentowanie firmy w kontaktach z mediami oraz podczas międzynarodowych imprez targowych;
• analiza działań konkurencji krajowej i zagranicznej;
• współpraca ze działem handlowym w zakresie realizacji zadań wspierających sprzedaż - platforma dla partnerów biznesowych
• tworzenie koncepcji marketingowej właściciela marki (firma LAMEL);
• koordynacja projektów marketingowych;
• budowanie marki i pozytywnego wizerunku firmy w mediach;
• reprezentowanie firmy w kontaktach z mediami oraz podczas międzynarodowych imprez targowych;
• analiza działań konkurencji krajowej i zagranicznej;
• współpraca ze działem handlowym w zakresie realizacji zadań wspierających sprzedaż - platforma dla partnerów biznesowych
Trade Marketing Specialist
• współpraca ze działem handlowym w zakresie realizacji zadań wspierających sprzedaż;
• opracowywanie i wdrażanie planu marketingowego - realizowanie zadań
w ramach strategii marketingowej;
• organizowanie i koordynowanie kampanii promocyjnych produktów znajdujących się w ofercie firmy;
• kontrola i optymalizacja kosztów oraz analiza rentowności akcji promocyjnych - odpowiedzialność za kontrolę budżetu marketingowego;
• przygotowywanie i prowadzenie konferencji, seminariów i szkoleń produktowo - sprzedażowych dla klientów firmy;
• stałe monitorowanie i analiza rynku pod kątem potrzeb klientów i działań konkurencji;
• analizowanie wszelkich dostępnych danych i dostarczanie odpowiednich rozwiązań biznesowych w celu usprawnienia działań trade marketingowych;
• opracowywanie i wdrażanie planu marketingowego - realizowanie zadań
w ramach strategii marketingowej;
• organizowanie i koordynowanie kampanii promocyjnych produktów znajdujących się w ofercie firmy;
• kontrola i optymalizacja kosztów oraz analiza rentowności akcji promocyjnych - odpowiedzialność za kontrolę budżetu marketingowego;
• przygotowywanie i prowadzenie konferencji, seminariów i szkoleń produktowo - sprzedażowych dla klientów firmy;
• stałe monitorowanie i analiza rynku pod kątem potrzeb klientów i działań konkurencji;
• analizowanie wszelkich dostępnych danych i dostarczanie odpowiednich rozwiązań biznesowych w celu usprawnienia działań trade marketingowych;
Specialista ds. Trade Marketingu
• opracowanie nowej struktury Sekcji Trade Marketingu;
• wyznaczanie zadań pracownikom terenowym (kwartalnie);
• rozliczanie zrealizowanych zadań przez pracowników terenowych;
• szkolenie nowych pracowników Sekcji Trade Marketingu;
• monitorowanie rynku i rozwiązań Digital Signage;
• wdrażanie oraz nadzór nad utrzymaniem standardów merchandisingowych
w punktach sprzedaży detalicznej (miasto Wrocław);
• realizowania zadań coachingowych z pracownikami sklepów;
• zbieranie informacji o niestandardowych działaniach marketingowych konkurencji;
• wspieranie Działu Sprzedaży Detalicznej podczas otwarcia nowych placówek,
w zakresie marketingu i merchandisingu;
• bieżący benchmarking sklepów konkurencyjnych w zakresie stosowanych rozwiązań marketingowych;
• wyznaczanie zadań pracownikom terenowym (kwartalnie);
• rozliczanie zrealizowanych zadań przez pracowników terenowych;
• szkolenie nowych pracowników Sekcji Trade Marketingu;
• monitorowanie rynku i rozwiązań Digital Signage;
• wdrażanie oraz nadzór nad utrzymaniem standardów merchandisingowych
w punktach sprzedaży detalicznej (miasto Wrocław);
• realizowania zadań coachingowych z pracownikami sklepów;
• zbieranie informacji o niestandardowych działaniach marketingowych konkurencji;
• wspieranie Działu Sprzedaży Detalicznej podczas otwarcia nowych placówek,
w zakresie marketingu i merchandisingu;
• bieżący benchmarking sklepów konkurencyjnych w zakresie stosowanych rozwiązań marketingowych;
Specjalista ds. Trade Marketingy
• opracowanie nowej struktury Sekcji Trade Marketingu;
• wyznaczanie zadań pracownikom terenowym (kwartalnie);
• rozliczanie zrealizowanych zadań przez pracowników terenowych;
• szkolenie nowych pracowników Sekcji Trade Marketingu;
• monitorowanie rynku i rozwiązań Digital Signage;
• wdrażanie oraz nadzór nad utrzymaniem standardów merchandisingowych
w punktach sprzedaży detalicznej (miasto Wrocław);
• realizowania zadań coachingowych z pracownikami sklepów;
• zbieranie informacji o niestandardowych działaniach marketingowych konkurencji;
• wspieranie Działu Sprzedaży Detalicznej podczas otwarcia nowych placówek,
w zakresie marketingu i merchandisingu;
• bieżący benchmarking sklepów konkurencyjnych w zakresie stosowanych rozwiązań marketingowych;
• wyznaczanie zadań pracownikom terenowym (kwartalnie);
• rozliczanie zrealizowanych zadań przez pracowników terenowych;
• szkolenie nowych pracowników Sekcji Trade Marketingu;
• monitorowanie rynku i rozwiązań Digital Signage;
• wdrażanie oraz nadzór nad utrzymaniem standardów merchandisingowych
w punktach sprzedaży detalicznej (miasto Wrocław);
• realizowania zadań coachingowych z pracownikami sklepów;
• zbieranie informacji o niestandardowych działaniach marketingowych konkurencji;
• wspieranie Działu Sprzedaży Detalicznej podczas otwarcia nowych placówek,
w zakresie marketingu i merchandisingu;
• bieżący benchmarking sklepów konkurencyjnych w zakresie stosowanych rozwiązań marketingowych;
Specjalista ds. Standardów i Merchandisingu
• planowanie oraz zarządzanie rocznym budżetem marketingowym
• opracowywanie nowych standardów merchandisingowych dla sklepów detalicznych;
• przeprowadzanie audytu dot. wizualizacji wewnętrznej i zewnętrznej w sklepach własnych Neonet S.A.;
• współpraca z firmami zewnętrznymi podczas przygotowywania otwarć nowych punktów sprzedaży;
• bieżący benchmarking konkurencji pod kątem wystroju sklepów, oraz prowadzonych akcji marketingowych;
• koordynowanie wdrożeń nowych standardów merchandisingowych w sieci detalicznej;
• zbieranie i przygotowywanie dla Zarządu informacji na temat wizualizacji wewnętrznej salonów konkurencji;
• współpraca z producentami produktów RTV- AGD w celu poprawy ekspozycji produktów oraz prowadzonych działań marketingowych.
• opracowywanie nowych standardów merchandisingowych dla sklepów detalicznych;
• przeprowadzanie audytu dot. wizualizacji wewnętrznej i zewnętrznej w sklepach własnych Neonet S.A.;
• współpraca z firmami zewnętrznymi podczas przygotowywania otwarć nowych punktów sprzedaży;
• bieżący benchmarking konkurencji pod kątem wystroju sklepów, oraz prowadzonych akcji marketingowych;
• koordynowanie wdrożeń nowych standardów merchandisingowych w sieci detalicznej;
• zbieranie i przygotowywanie dla Zarządu informacji na temat wizualizacji wewnętrznej salonów konkurencji;
• współpraca z producentami produktów RTV- AGD w celu poprawy ekspozycji produktów oraz prowadzonych działań marketingowych.
Regionalny Specjalista ds. Trade Marketingu
• wdrażanie oraz nadzór nad utrzymaniem standardów merchandisingowych
w punktach sprzedaży;
• zarządzanie budżetem marketingowym;
• prowadzenie szkoleń z zakresu obowiązujących standardów merchandisingowych;
• uczestniczenie w procesie rebrandingu sieci Avans Północ;
• pilotażowe wdrożenie nowej ekspozycji IT w sklepach w podległym regionie;
• koordynowanie wdrożenia nowej ekspozycji IT w sklepach własnych Neonet S.A.;
• przygotowywanie i nadzorowanie realizowanych akcji marketingowych;
• zapewnienie zaopatrzenia sklepów w materiały POS oraz weryfikowanie ich stanów magazynowych;
• współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie prowadzonych regionalnych akcji marketingowych;
w punktach sprzedaży;
• zarządzanie budżetem marketingowym;
• prowadzenie szkoleń z zakresu obowiązujących standardów merchandisingowych;
• uczestniczenie w procesie rebrandingu sieci Avans Północ;
• pilotażowe wdrożenie nowej ekspozycji IT w sklepach w podległym regionie;
• koordynowanie wdrożenia nowej ekspozycji IT w sklepach własnych Neonet S.A.;
• przygotowywanie i nadzorowanie realizowanych akcji marketingowych;
• zapewnienie zaopatrzenia sklepów w materiały POS oraz weryfikowanie ich stanów magazynowych;
• współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie prowadzonych regionalnych akcji marketingowych;
doradca klienta
• zapewnienie odpowiednich standardów obsługi klienta oraz wyglądu salonu;
• wyznaczanie celów sprzedażowych poszczególnych branż;
• bieżące monitorowanie działań konkurencji;
• realizowanie schematów ekspozycji w salonie, tworzenie wizualizacji ekspozycji;
• przygotowywanie dokumentacji prowadzonych działań marketingowych;
• przekazywanie raportów z podejmowanych działań marketingowych i sprzedażowych;
• wyznaczanie celów sprzedażowych poszczególnych branż;
• bieżące monitorowanie działań konkurencji;
• realizowanie schematów ekspozycji w salonie, tworzenie wizualizacji ekspozycji;
• przygotowywanie dokumentacji prowadzonych działań marketingowych;
• przekazywanie raportów z podejmowanych działań marketingowych i sprzedażowych;
Szkolenia i kursy
- Diplôme d'études en langue française - unités A1, A2 et A3
- The European Language Certificates, English - unit A2
- certyfikat Universidade Fernando Pessoa poświadczający znajomość języka portugalskiego.
- Szkolenia w ramach Akademii Umiejętności VObis S.A. z zakresu Standardu Obsługi Klienta, Standardu Obsługi Posprzedażnej oraz Psychologii Sprzedaży
- The European Language Certificates, English - unit A2
- certyfikat Universidade Fernando Pessoa poświadczający znajomość języka portugalskiego.
- Szkolenia w ramach Akademii Umiejętności VObis S.A. z zakresu Standardu Obsługi Klienta, Standardu Obsługi Posprzedażnej oraz Psychologii Sprzedaży
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing handlowy
Zainteresowania
motoryzacja, siatkówka, krav maga, airsoft
Grupy
ASG - AirSoft i MILITARIA
Grupa grupująca lud zainteresowany spędzaniem szybko i efektownie wolnego czasu.