Kamil Wąsowicz

zastępca dyrektora departamentu teleinformatyki, PSE S. A.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Prowadzenie projektów wdrożeniowych, rozwojowych, migracyjnych, konsolidacyjnych i utrzymaniowych z zakresu IT wspierającego klu Wyszukiwanie płaszczyzn porozumienia pomiędzy IT a biznesem Zarządzanie zmianami w architekturze IT Zarządzanie cyklem życia usług IT Prowadzenie szkoleń i prezentacji dla zróżnicowanych grup odbiorców Dokonywanie analiz systemowych Projektowanie i optymalizacja relacyjnych baz danych

Języki

angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

PGE Polska Grupa Energetyczna
zastępca dyrektora departamentu teleinformatyki
Logo
Dyrektor Departamentu Eksploatacji Aplikacji
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Koordynacja działań związanych z planowaniem, organizowaniem i realizacją zadań w zakresie wdrażania i eksploatacji aplikacji.
Logo
wicedyrektor departamentu infrastruktury informatycznej
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
- organizacja prac Departamentu Infrastruktury Informatycznej,
- planowanie, analizy i bilansowanie potrzeb rozwoju infrastruktury informatycznej,
- utrzymanie ciągłości pracy sprzętu informatycznego i teleinformatycznego w Centrali Zakładu i terenowych jednostkach organizacyjnych,
- wybór poddostawców rozwiązań i elementów ITS,
- prowadzenie projektów rozwojowych, migracyjnych i utrzymaniowych,
- tworzenie i utrzymywanie planów awaryjnych.
Logo
wicedyrektor departamentu zasilania informacyjnego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
- organizacja procesów zarządzania zdarzeniami, incydentami i problemami,
- zarządzanie pionem eksploatacji komputera centralnego świadczącego usługi IT w trybie 24/7,
- prowadzenie projektów informatycznych,
- udział w pracach komitetu sterującego umowy PROKOM-ZUS,
- udział w pracach komisji przetargowych dostawców rozwiązań IT.
Logo
Dyspozytor Użytkowania Kompleksowego Systemu Informatycznego ZUS.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Organizacja i nadzorowanie procesów eksploatacji Kompleksowego Systemu Informatycznego poprzez operacyjne zarządzanie współpracującymi zespołami administratorów i operatorów ZUS i PROKOM.
Logo
Administrator baz danych (DB2 for z/OS)
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
- administracja aplikacjami realizującymi świadczenie usług IT;
- administracja bazami danych DB2 for z/OS, s/390 oraz INFORMIX;
- optymalizacja pracy aplikacji programowanych w C+, C++ i SQL;
- uruchamianie zadań i kontrola oraz weryfikacja ich pracy w systemach IBM MainFrame i HP-UX.
Jednostka Wojskowa
inżynier systemu
JW2748
Utrzymanie i obsługa systemu wspierającego radiolokację "Wacław".
Wdrożenie, obsługa i rozwój specjalistycznego systemu komputerowego na platformie UNIX (SUN).
Logo
operator aplikacji
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Zarządzanie zadaniami realizowanymi w systemach klasy UNIX oraz MainFrame.

Szkolenia i kursy

- ITIL Foundation, Prince2 Foundation,
- Szkolenia specjalistyczne IBM z zakresu z/OS, DB2, CICS (ES10, ES07, ES47, ES52, CF83, CF96, CI01, TM400, TM410);

Edukacja

Logo
Efektywne Zarządzanie IT w Przedsiębiorstwie, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Wydział Cybenetyki, magisterskie
Wojskowa Akademia Techniczna w Warszawie
Logo
Instytut Automatyki i Robotyki, magisterskie
Politechnika Koszalińska

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie IT

Zainteresowania

Internet (SEO), bezpieczeństwo danych, aikido, strzelectwo, nurkowanie.

Organizacje

http://www.linkedin.com/in/kamilwasowicz

Inne

Instruktor EFR, Divemaster PADI

Grupy

Efektywne Zarządzanie IT
Efektywne Zarządzanie IT
Grupa dyskusyjna Absolwentów Podyplomowych Studiów SGH Efektywne Zarządzanie IT w Przedsiębiorstwie
IT Service Management .. ITSM
IT Service Management .. ITSM
ITSM - IT Service Management - Zarządzanie Usługami IT - is a discipline for managing information technology (IT) systems. ITIL, COBIT, MOF
Pozycjonowanie stron www
Pozycjonowanie stron www
Grupa dla osób zainteresowanych wypromowaniem swojego serwisu www na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek internetowych (Google, Bing)
Praktycy ITIL
Praktycy ITIL
Praktycy ITIL
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
ZAAWANSOWANA PERSWAZJA
ZAAWANSOWANA PERSWAZJA
Jak przekonywać innych do swoich pomysłów (nawet, jeśli wmawiali Ci, że nie masz umiejętności perswazyjnych)?