Kamil Usiądek

Product Manager
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Call Center Copywriting Dane Digital Marketing FMCG Google Analytics Google Webmaster Tools Media Negocjacje Office 2010 Marketing internetowy PPC Sales Web Analytics exel Prawo jazdy kat B Google Tag Manager costumer service SEO, SEM, Marketing, Szkolenia Costumer Relation

Języki

angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Business Sense Agencja SEM spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k.
Product Manager
* stworzenie średnioterminowej (rocznej) strategii produktowej
* nadzorowanie i koordynacja prac związanych z produktem
* ustalanie planu rozwoju produktu
* współtworzenie planów marketingowych oraz strategii marketingowej produktu (akcje promocyjne, ustalanie ceny, opracowywanie nowych kanałów sprzedaży)
* rozpoznawanie i identyfikowanie potrzeb klientów danej grupy produktów
* przygotowywanie danych do raportów oraz analiz marketingowych dla określonego produktu
* monitorowanie konkurencji oraz trendów rynkowych w zakresie rozwoju nowych produktów
* weryfikacja merytoryczna materiałów informacyjnych (katalogi, ulotki etc.)
* udział w szkoleniu sił sprzedaży
* współpraca przy realizacji ogólnych strategii marketingowych
* rozpoznawanie i identyfikowanie potrzeb klientów danej grupy produktów
* udział w ustalaniu i kontrolowaniu kosztów i cen produktówa
*współpraca z zewnętrznymi partnerami
*przygotowywanie akcji promocyjnych
* zarządzanie zespołem pracującym nad produktem
* wsparcie w pozyskaniu, rozwoju, opiece oraz utrzymaniu klienta
* budowa, testy oraz wdrożenie wewnętrznego systemu do raportowania i analizy
* wdrożenia nowych produktów
Business Sense Agencja SEM spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k.
SEM Senior Account
* przygotowywanie kampanii reklamowych Google
* opieka nad przebiegiem kampanii reklamowych
* analiza wyników z programów statystycznych Google
* analiza ruchu na stronach internetowych
* pozyskiwanie nowych klientów
* nadzór nad realizacją projektów stron internetowych
* monitorowanie skuteczności i śledzenie konwersji
* optymalizacja kampanii pod konwersję
* budowa mix marketingu
ClearSense Polska
Specjalista SEM ds. Obsługi Klientów Kluczowych (Key Account Manager)
* pozyskiwanie kluczowych klientów
* przygotowywanie wycen kampanij reklamowych SEM
* odnawianie kontraktów
* logistyka materiałów do kampanii reklamowych
Grupa Marcova Polska
Doradca ds. Kluczowych Klientów
* współpraca z klientami sieciowymi oraz korporacyjnymi
* tworzenie ofert
* windykacja należności
* rozpatrywanie reklamacji
* koordynacja zleceń serwisowych
* reaktywacja współpracy z klientami
* raportowanie wyników sprzedaży
Grupa Marcova Polska
Doradca ds. handlowych
* tworzenie ofert
* windykacja należności
* rozpatrywanie reklamacji
* koordynacja zleceń serwisowych
* raportowanie wyników sprzedaży
JET-PRINTER Sp. z o.o.
Przedstawiciel Handlowy
* tworzenie ofert
* koordynacja zleceń serwisowych
Logo
Przedstawiciel Handlowy
Kopier
* Budowanie trwałych relacji biznesowych z partnerami firmy;
* Aktywna sprzedaż produktów;
* Pozyskiwanie nowych oraz opieka nad dotychczasowymi klientami firmy;
* Budowa sieci dystrybucyjnej na wyznaczonym terenie;
* Udział w targach branżowych;
* Składanie ofert;
* Zawieranie umów handlowych;
* Obsługa sprzedażowa i posprzedażowa,
Eniro Polska
konsultant ds. reklamy internetowej;
* sprzedaż powierzchni reklamowej na portalu www.pf.pl oraz w katalogach (B2B): Panorama Firm, Panorama Budownictwa, Panorama Motoryzacji;
* obsługa informacyjna klientów, związana z zamieszczaniem reklam w publikacjach Wydawnictwa Panorama Polska (Eniro Polska), pozyskiwanie nowych klientów;
* tworzenie ofert handlowych;

Szkolenia i kursy

prawo jazdy kat B.

Edukacja

Logo
Psychologia, magisterskie
Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

sztuki walki,psychologia,nowe technologie, internet,

Organizacje

Fundacja Aby Żyć

Inne

Wszystkie certyfikaty Google AdWords oraz Certyfikat Google Analytics

Grupy

46 wszystkich wypowiedzi
7 plusów
A PRACA
A PRACA
Forum dla osób poszukujących pracy.
AdWords
AdWords
Efektywna reklama AdWords w Google.
Agora SA
Agora SA
Agora to wydawca Gazety Wyborczej - największej polskiej gazety opiniotwórczej, Metra - największego polskiego dziennika bezpłatnego, właścicielem stacji radiowych - TOK FM, Rock Radio, Złote P
Bezpłatne porady SEO SEM
Bezpłatne porady SEO SEM
Darmowe porady związane z optymalizacją stron internetowych pod kątem wyszukiwania.
Clienting
Clienting
NIE SPRZEDAWAJ! Spraw by kupowali...
E-Handel
E-Handel
Dla wszystkich, którzy Internet traktują jako narzędzie do robienia biznesu. Tych, którzy nie widzą możliwości by zignorować to medium
Eksperci sprzedaży
Eksperci sprzedaży
Grupa poświęcona rozwojowi sprzedaży: technikom, sposobom, które sprawdziły się w praktyce, od ustawienia działu i zarządzania nim poprzez ustawienie i ulepszanie procesu sprzedaży po szczegóły rekrut
Fani Excela
Fani Excela
Forum dla wszystkich, dla których jednym z instrumentów pracy jest arkusz kalkulacyjny.
firma IDEALNA
firma IDEALNA
Myślisz że wiesz wszystko o tym co robić, żeby firma była idealna? Biuro jest sercem każdej firmy, nie można żyć bez serca.
Google Maps
Google Maps
Grupa dla wszystkich zainteresowanych tematyką Google Maps. Najciekawsze strony, porady dla developerów.
Google Analytics
Google Analytics
Grupa zrzeszająca użytkowników GA