Kamil Tarnawski
Kierownik Zespołu Telesprzedaży, Direct Business Solutions Sp. z o.o.
Warszawa,
mazowieckie
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Zespołu Telesprzedaży
Direct Business Solutions Sp. z o.o.
- Koordynowanie pracy członków zespołu
- Egzekwowanie realizacji planów sprzedażowych członków zespołu
- Analiza rynku pod kontem zapotrzebowania klientów i oczekiwań względem produktu
- Tworzenie szablonów komunikacji pomiędzy klientami a pracownikami działu
- Comiesięczna analiza wyników sprzedażowych
- Długofalowa prognoza sprzedaży
- Przygotowywanie ofert handlowych
- Przedstawianie prezentacji i raportów ze sprzedaży
- Egzekwowanie realizacji planów sprzedażowych członków zespołu
- Analiza rynku pod kontem zapotrzebowania klientów i oczekiwań względem produktu
- Tworzenie szablonów komunikacji pomiędzy klientami a pracownikami działu
- Comiesięczna analiza wyników sprzedażowych
- Długofalowa prognoza sprzedaży
- Przygotowywanie ofert handlowych
- Przedstawianie prezentacji i raportów ze sprzedaży
Doradca ds. Obsługi Klienta – Back Office
- Rozpatrywanie reklamacji i skarg Klientów w formie pisemnej
- Analiza reklamacji w odniesieniu do Regulaminu Sieci Telekomunikacyjnej i w oparciu o przepisy UKE
- Analiza kont klientów pod względem błędów systemowych
- Tworzenie szablonów odpowiedzi do klientów na standardowe reklamacje
- Analiza reklamacji w odniesieniu do Regulaminu Sieci Telekomunikacyjnej i w oparciu o przepisy UKE
- Analiza kont klientów pod względem błędów systemowych
- Tworzenie szablonów odpowiedzi do klientów na standardowe reklamacje
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Zainteresowania
Sport, Dziennikarstwo, Polityka