Kamil Tarnawski

Kamil Tarnawski

Kierownik Zespołu Telesprzedaży, Direct Business Solutions Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Kierownik Zespołu Telesprzedaży
Direct Business Solutions Sp. z o.o.
- Koordynowanie pracy członków zespołu
- Egzekwowanie realizacji planów sprzedażowych członków zespołu
- Analiza rynku pod kontem zapotrzebowania klientów i oczekiwań względem produktu
- Tworzenie szablonów komunikacji pomiędzy klientami a pracownikami działu
- Comiesięczna analiza wyników sprzedażowych
- Długofalowa prognoza sprzedaży
- Przygotowywanie ofert handlowych
- Przedstawianie prezentacji i raportów ze sprzedaży
Nestle Polska S.A.
Starszy Specjalista ds. Sprzedaży
- Przygotowywanie ofert handlowych
- Nawiązanie długofalowych kontaktów z klientami z segmentu B2B
- Prowadzenie negocjacji handlowych
- Współpraca z przedstawicielami ds. techniczno – handlowych
- Sporządzanie raportów sprzedażowych
Orange Polska S.A.
Doradca ds. Obsługi Klienta – Back Office
- Rozpatrywanie reklamacji i skarg Klientów w formie pisemnej
- Analiza reklamacji w odniesieniu do Regulaminu Sieci Telekomunikacyjnej i w oparciu o przepisy UKE
- Analiza kont klientów pod względem błędów systemowych
- Tworzenie szablonów odpowiedzi do klientów na standardowe reklamacje
Orange Polska S.A.
Doradca ds. Obsługi Klienta – Front Line
- Realizacja kampanii sprzedażowo - utrzymaniowej
- Obsługa Klientów Indywidualnych na infolinii sklepu internetowego
- Analizy kont Klientów poprzez systemy informatyczne
- Raportowanie zwrotów przesyłek
- Obsługa systemu CRM

Edukacja

Logo
Politologia; Specjalizacji - Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna, magisterskie
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center

Zainteresowania

Sport, Dziennikarstwo, Polityka