Umiejętności
CRM
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
SAP
Umiejętności interpersonalne
Umiejętność pracy w grupie
dokładność i sumienność
praca w zespole
samodzielność w podejmowaniu decyzji i organizacji pracy
Zaangażowanie
Inicjatywa w działaniu
Umiejętność budowania relacji z ludźmi
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. sprzedaży
- prowadzenie aktywnej sprzedaży z klientami hurtowymi i sieciowymi
- codzienna obsługa zamówień klientów we współpracy z działem sprzedaży
oraz logistyki
- egzekwowanie porozumień asortymentowych
- obsługę zgłoszeń reklamacyjnych
- dbanie o realizowanie zamówień na czas i zgodnie z oczekiwaniami klientów
- bieżącą aktualizację danych klientów
- budowanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientami
- codzienna obsługa zamówień klientów we współpracy z działem sprzedaży
oraz logistyki
- egzekwowanie porozumień asortymentowych
- obsługę zgłoszeń reklamacyjnych
- dbanie o realizowanie zamówień na czas i zgodnie z oczekiwaniami klientów
- bieżącą aktualizację danych klientów
- budowanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientami
Specjalista ds. administracyjnego serwisu urządzeń chłodniczych
- administracyjna obsługa procesu napraw urządzeń chłodniczych
- współpraca z firmami serwisowymi
- weryfikacja rozliczeń za wykonane usługi
- administracja aplikacji serwisowej
- rozmowy telefoniczne z klientami i prowadzenie negocjacji
- przestrzeganie i realizacja polityk i procedur obowiązujących w
KP
- współpraca z firmami serwisowymi
- weryfikacja rozliczeń za wykonane usługi
- administracja aplikacji serwisowej
- rozmowy telefoniczne z klientami i prowadzenie negocjacji
- przestrzeganie i realizacja polityk i procedur obowiązujących w
KP
Przedstawiciel Handlowy ds. Detalu
- realizowanie polityki firmy w zakresie bezpośredniej sprzedaży produktów (alkohole i napoje) oraz w zakresie współpracy z klientami detalicznymi
- nawiązywanie i utrzymywanie stałego kontaktu z klientami, zarówno telefonicznego jak i poprzez wizyty handlowe, budowanie pozytywnych relacji z klientem
- realizacja założonych celów sprzedaży
- monitorowanie terminowych spływów należności
- pozyskiwanie nowych klientów
- wystawianie dokumentów handlowych
- nawiązywanie i utrzymywanie stałego kontaktu z klientami, zarówno telefonicznego jak i poprzez wizyty handlowe, budowanie pozytywnych relacji z klientem
- realizacja założonych celów sprzedaży
- monitorowanie terminowych spływów należności
- pozyskiwanie nowych klientów
- wystawianie dokumentów handlowych
Specjalista ds. sprzedaży
- realizowanie polityki firmy w zakresie sprzedaży produktów (alkohole i napoje) oraz w zakresie współpracy z klientami detalicznymi
- nawiązywanie i utrzymywanie stałego kontaktu z klientami
- realizacja założonych celów sprzedaży, poparte sukcesami
- monitorowanie terminowych spływów należności
- pozyskiwanie nowych klientów
- nawiązywanie i utrzymywanie stałego kontaktu z klientami
- realizacja założonych celów sprzedaży, poparte sukcesami
- monitorowanie terminowych spływów należności
- pozyskiwanie nowych klientów
Szkolenia i kursy
Szkolenie z zakresu sprzedaży - Akademia Sprzedaży Kompania Piwowarska
Hillway - Sprzedaż i negocjacje - Kompania Piwowarska
Szkolenie z zakresu obsługi klienta - Profesjonalna Obsługa Klienta Grupa Eurocash
Hillway - Sprzedaż i negocjacje - Kompania Piwowarska
Szkolenie z zakresu obsługi klienta - Profesjonalna Obsługa Klienta Grupa Eurocash
Specjalizacje
Call Center
Konsultanci
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Zainteresowania
gra na perkusji,która jest jednocześnie moją drugą profesją , muzyka,sport,wycieczki górskie
Inne
Dyplom Uznania za osiągnięcie rekordowej sprzedaży przez Dział Sprzedaży Grupa Eurocash - sierpień 2015 r
Podziękowanie za efektywne zwiększenie sprzedaży podczas wyścigu sprzedażowego Dział Sprzedaży - Grupa Eurocash
Podziękowanie za efektywne zwiększenie sprzedaży podczas wyścigu sprzedażowego Dział Sprzedaży - Grupa Eurocash