Umiejętności
B2B
Google Adwords
Google Analytics
SEM
SEO
Social Media Marketing
Zarządzanie zespołem
Strategia marketingowa
Marketing internetowy
Zarządzanie Sprzedażą
Sprzedaż B2B
Zarządzanie marketingiem
PPC Campaigns
pozycjonowanie i optymalizacja stron www
zarządzanie działem handlowym
Marketing B2B
Plany sprzedażowe
zarządzanie działem marketingu
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor ds. marketingu
- zarządzanie 3-osobowym działem marketingu,
- opracowanie strategii i planów marketingowych,
- copywriting (teksty na blog i stronę www),
- wprowadzanie zmian na stronach www (Wordpress),
- kampanie (Google Ads, Facebook Ads),
- social media,
- Pozyskiwanie Partnerów (online np. LinkedIn i offline np. targi, śniadania biznesowe),
- PR (teksty dla mediów),
- współpraca z agencjami reklamowymi, freelancerami (materiały drukowane, grafiki, gadżety),
- analityka internetowa (Google Analytics),
- kampanie emailowe (freshmail),
- realizacja tutoriali (camtasia),
- prowadzenie prelekcji (offline podczas konferencji i networkingowych spotkań biznesowych) i webinarów,
- monitorowanie sieci (brand24),
- uczestnictwo w targach,
- realizacja prostych grafik (gimp, canva),
- Promocja brandów: TeleCube (https://telecube.pl), widgetu callback Ringy (https://callback-ringy.pl/) i TeleCube CRM (https://ccrm.pl).
- opracowanie strategii i planów marketingowych,
- copywriting (teksty na blog i stronę www),
- wprowadzanie zmian na stronach www (Wordpress),
- kampanie (Google Ads, Facebook Ads),
- social media,
- Pozyskiwanie Partnerów (online np. LinkedIn i offline np. targi, śniadania biznesowe),
- PR (teksty dla mediów),
- współpraca z agencjami reklamowymi, freelancerami (materiały drukowane, grafiki, gadżety),
- analityka internetowa (Google Analytics),
- kampanie emailowe (freshmail),
- realizacja tutoriali (camtasia),
- prowadzenie prelekcji (offline podczas konferencji i networkingowych spotkań biznesowych) i webinarów,
- monitorowanie sieci (brand24),
- uczestnictwo w targach,
- realizacja prostych grafik (gimp, canva),
- Promocja brandów: TeleCube (https://telecube.pl), widgetu callback Ringy (https://callback-ringy.pl/) i TeleCube CRM (https://ccrm.pl).
Kierownik regionalny o/Katowice
- otwarcie i rozwój oddziału w Katowicach (dotyczy projektu S3 - marki dedykowanej dla sektora MŚP),
- opracowywanie ofert i sprzedaż produktów marketingu internetowego (SEO, AdWords, Social Media, strony www)
Prelegent na katowickim „Kongresie Rozwiń Biznes” (rozwinbiznes.com) temat „Efektywny marketing w wyszukiwarce Google. Jak Dawid może pokonać Goliata?” (01.2015 r.)
- opracowywanie ofert i sprzedaż produktów marketingu internetowego (SEO, AdWords, Social Media, strony www)
Prelegent na katowickim „Kongresie Rozwiń Biznes” (rozwinbiznes.com) temat „Efektywny marketing w wyszukiwarce Google. Jak Dawid może pokonać Goliata?” (01.2015 r.)
Kierownik działu Marketingu
www.halonet.pl - promocja i rozwój
- realizacja i/lub koordynowanie działań marketingowych (w głównej mierze dotyczących obszaru marketingu internetowego) w tym m.in.:
SEO, SEM, e-PR, buzz, kampanie internetowe, prowadzenie serwisów społecznościowych, konkursy i promocje, webinaria, mailing, krótkie filmy reklamowe,
- opracowywanie strategii i budżetu marketingowego,
- współpraca z partnerami biznesowymi w kwestiach promocyjnych oraz rozwoju telefonii internetowej HaloNet.
- realizacja i/lub koordynowanie działań marketingowych (w głównej mierze dotyczących obszaru marketingu internetowego) w tym m.in.:
SEO, SEM, e-PR, buzz, kampanie internetowe, prowadzenie serwisów społecznościowych, konkursy i promocje, webinaria, mailing, krótkie filmy reklamowe,
- opracowywanie strategii i budżetu marketingowego,
- współpraca z partnerami biznesowymi w kwestiach promocyjnych oraz rozwoju telefonii internetowej HaloNet.
Kierownik Sprzedaży Internetu (reklamy internetowej) o/Śląsk
- koordynacja sprzedaży reklamy internetowej i motywowanie handlowców,
- szkolenia i warsztaty prowadzone dla pracowników Agory oraz Firm zewnętrznych
z zakresu marketingu internetowego (grupy 2-30 osobowe),
- opracowywanie ofert niestandardowych,
- współudział w sprzedaży ofert kluczowym klientom - CPM (Gazeta.pl), CPC (google, gazeta.pl), FF (Gazeta.pl, AdTaily), oferty niestandardowe (w tym m.in. social media: Facebook, blox.pl), pozycjonowanie,
- podział budżetu internetowego na oddział śląsk.
- szkolenia i warsztaty prowadzone dla pracowników Agory oraz Firm zewnętrznych
z zakresu marketingu internetowego (grupy 2-30 osobowe),
- opracowywanie ofert niestandardowych,
- współudział w sprzedaży ofert kluczowym klientom - CPM (Gazeta.pl), CPC (google, gazeta.pl), FF (Gazeta.pl, AdTaily), oferty niestandardowe (w tym m.in. social media: Facebook, blox.pl), pozycjonowanie,
- podział budżetu internetowego na oddział śląsk.
wystawiono
Kamil posiada bardzo szeroką wiedzę sprzedażową oraz, a nawet przede wszystkim różnych obszarów marketingu internetowego. Jest doskonałym managerem, który skutecznie nadzoruje wdrażanie projektów jak i skutecznie uczy zespół nowych produktów i rozwiązań.
Stanowiska do których Kamil ewidentnie jest stworzony to:
- specjalista ds. marketingu internetowego albo - manager w Działach Marketingu dowolnej firmy,
- kierownik w działach sprzedaży portali internetowych lub agencji interaktywnych.
Stanowiska do których Kamil ewidentnie jest stworzony to:
- specjalista ds. marketingu internetowego albo - manager w Działach Marketingu dowolnej firmy,
- kierownik w działach sprzedaży portali internetowych lub agencji interaktywnych.
project manager & sales manager
Agencja interaktywna silnet.pl
– opracowanie i wdrożenie nowych produktów reklamowych
dla portali miejskich,
- sprzedaż produktów firmy m.in.: stron www, reklam na portalach miejskich,
- rekrutacja i nadzór pracowników działu sprzedaży,
- rozwój rozwiązań internetowych pod względem funkcjonalnym i sprzedażowym.
dla portali miejskich,
- sprzedaż produktów firmy m.in.: stron www, reklam na portalach miejskich,
- rekrutacja i nadzór pracowników działu sprzedaży,
- rozwój rozwiązań internetowych pod względem funkcjonalnym i sprzedażowym.
redaktor, koordynator ds. sprzedaży
Pion Internet (od 2004 do 2007)
stanowisko: redaktor, koordynator ds. sprzedaży (10.2006 - 10.2007)
wcześniej: redaktor, specjalista ds. sprzedaży serwisów internetowych
- wdrażanie i koordynowanie autorskich projektów marketingowo – sprzedażowych portalu www.naszemiasto.pl, zarządzanie pracownikami zaangażowanymi w dany projekt,
- zarządzanie działem sprzedaży DSI (10.2006 - 03.2007),
- sprzedaż reklamy internetowej www.gratka.pl, www.naszemiasto.pl:
pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie trwałych relacji z aktualnymi klientami, doradztwo reklamowe,
- obsługa adserwera (zadawanie kampanii reklamowych, sprawdzanie statystyk, sporządzanie raportów),
- prowadzenie szkoleń i prezentacji,
- rekrutacja pracowników.
Pion Prasowy (od 2000 do 2003)
stanowisko: doradca ds. reklamy
- sprzedaż powierzchni reklamowej Dziennika Zachodniego:
pozyskiwanie i opieka nad klientami.
stanowisko: redaktor, koordynator ds. sprzedaży (10.2006 - 10.2007)
wcześniej: redaktor, specjalista ds. sprzedaży serwisów internetowych
- wdrażanie i koordynowanie autorskich projektów marketingowo – sprzedażowych portalu www.naszemiasto.pl, zarządzanie pracownikami zaangażowanymi w dany projekt,
- zarządzanie działem sprzedaży DSI (10.2006 - 03.2007),
- sprzedaż reklamy internetowej www.gratka.pl, www.naszemiasto.pl:
pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie trwałych relacji z aktualnymi klientami, doradztwo reklamowe,
- obsługa adserwera (zadawanie kampanii reklamowych, sprawdzanie statystyk, sporządzanie raportów),
- prowadzenie szkoleń i prezentacji,
- rekrutacja pracowników.
Pion Prasowy (od 2000 do 2003)
stanowisko: doradca ds. reklamy
- sprzedaż powierzchni reklamowej Dziennika Zachodniego:
pozyskiwanie i opieka nad klientami.
Szkolenia i kursy
Certyfikat CIW: Site Development Associate (09.2013)
Przebyte, wybrane szkolenia:
- Liczne szkolenia z obszaru marketingu internetowego
- Akademia Menadżera (Psychlogia szefa. Szef to zawód) - Grupa szkoleniowa Kontrakt-OSH (06.2010)
- Szkolenie - Skuteczne przekazywanie wiedzy - Agora S.A. (01.2010)
- Budowanie kapitału negocjacyjnego - eduPartners (10.2005)
- Certyfikaty znajomości (Google Ads, Google Analytics, Brand24)
Przebyte, wybrane szkolenia:
- Liczne szkolenia z obszaru marketingu internetowego
- Akademia Menadżera (Psychlogia szefa. Szef to zawód) - Grupa szkoleniowa Kontrakt-OSH (06.2010)
- Szkolenie - Skuteczne przekazywanie wiedzy - Agora S.A. (01.2010)
- Budowanie kapitału negocjacyjnego - eduPartners (10.2005)
- Certyfikaty znajomości (Google Ads, Google Analytics, Brand24)
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Inne
Doświadczenie w prowadzeniu warsztatów, prelekcji:
m.in. Wieczory z Marketingiem (Śląskie Towarzystwo Marketingowe - 04.2014 r.)
Kongres Rozwiń Biznes (01.2015 r.)
MateRIa - insiprujemy firmy (2017 - 2018 https://www.telecube.pl/blog/materia-inspirujemy-firmy-kolejna-konferencja-juz-za-nami/)
Google Analytics, Google Ads, Camtasia Studio 7, brand24, freshmail - dobra znajomość
HTML, GIMP - solidne podstawy
Word, Excel, Power Point - dobra znajomość
Prawo jazdy kat. B
m.in. Wieczory z Marketingiem (Śląskie Towarzystwo Marketingowe - 04.2014 r.)
Kongres Rozwiń Biznes (01.2015 r.)
MateRIa - insiprujemy firmy (2017 - 2018 https://www.telecube.pl/blog/materia-inspirujemy-firmy-kolejna-konferencja-juz-za-nami/)
Google Analytics, Google Ads, Camtasia Studio 7, brand24, freshmail - dobra znajomość
HTML, GIMP - solidne podstawy
Word, Excel, Power Point - dobra znajomość
Prawo jazdy kat. B
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;]
Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.
Facebooketing
Facebook w marketingu. Grupa dla wszytskich, dla których facebook jest narzędziem marketingowym, prowadzacych facebook'owe strony firmowe, piszacych facebook'owe aplikacje i nie tylko.
firma IDEALNA
Myślisz że wiesz wszystko o tym co robić, żeby firma była idealna? Biuro jest sercem każdej firmy, nie można żyć bez serca.
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Negocjacje
Negocjacje we wszystkich dziedzinach życia, wpływanie na innych ludzi, dyskusje dotyczące technik, ostatnio wydanych książek, spotkania
Pozycjonowanie stron www
Grupa dla osób zainteresowanych wypromowaniem swojego serwisu www na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek internetowych (Google, Bing)
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Real Time Bidding RTB & Programmatic Trading
Centrum wiedzy o automatycznych systemach handlu reklamą w internecie.