Języki
angielski
biegły
niemiecki
biegły
Doświadczenie zawodowe
Logistics Team Manager
- Act as the initial escalation point for internal and external suppliers.
- Manage FUJITSU’s and Customers stock levels to ensure that contracted SLAs are met, stock losses and warehousing costs are minimised.
- Manage the monitoring of movement and storage of Customers Assets
- Recruit, appraise, develop and manages team of Logistics Administrators using the company’s policies and procedures in order to provide flexible, reliable and contract-compliant customer service.
- Monitor and report on supplier expenditure, verify supplier invoices
- Develop and maintain mutually supportive relationships with all customer contacts and suppliers in order to ensure successful service delivery.
- Monitor, design and document working practices and train staff to ensure compliance with the ISO9000:2000 Quality Management System.
- Manage FUJITSU’s and Customers stock levels to ensure that contracted SLAs are met, stock losses and warehousing costs are minimised.
- Manage the monitoring of movement and storage of Customers Assets
- Recruit, appraise, develop and manages team of Logistics Administrators using the company’s policies and procedures in order to provide flexible, reliable and contract-compliant customer service.
- Monitor and report on supplier expenditure, verify supplier invoices
- Develop and maintain mutually supportive relationships with all customer contacts and suppliers in order to ensure successful service delivery.
- Monitor, design and document working practices and train staff to ensure compliance with the ISO9000:2000 Quality Management System.
Product Support Engineer
• Ownership of relevant technical issues through to conclusion.
• Working with Service Controllers in dealing with major incidents, owning, escalating and following through to conclusion.
• Ensuring correct deployment of escalation route for all operational & technical calls within Fujitsu and external resolving groups.
• Monitoring and analysing performance of 1st Line Agents handling live incoming calls and providing Call Coaching advice and guidance to Agents to improve the quality of the service delivered to the Customer.
• Ensuring Knowledge base is maintained.
• Working with Service Controllers in dealing with major incidents, owning, escalating and following through to conclusion.
• Ensuring correct deployment of escalation route for all operational & technical calls within Fujitsu and external resolving groups.
• Monitoring and analysing performance of 1st Line Agents handling live incoming calls and providing Call Coaching advice and guidance to Agents to improve the quality of the service delivered to the Customer.
• Ensuring Knowledge base is maintained.
Specjalista ds. sprzedaży
Sprzedaż materiałów polerskich i ściernych (B2B) w krajach niemieckiego obszaru językowego.
Specjalizacje
Inżynieria
Telekomunikacja
IT - Administracja
Inne
Zainteresowania
wspinaczka skałkowa, żeglarstwo, trekking, hiking, działalność społeczna
Organizacje
Związek Harcerstwa Polskiego - od 1997 roku, podharcmistrz Hufiec Łódź-Bałuty,
Polskie Towarzystwo Turystyczno-Krajoznawcze- od 2000 roku,
Przodownik Turystyki żeglarskiej, Oddział w Łodzi
Polski Czerwony Krzyż - od 2008 roku, byłem przez jedną kadencję z-ca-Prezesa Zarządu Klubu Honorowych Dawców Krwi im. św. brata Alberta Przy RCKIK w Łodzi
Polskie Towarzystwo Turystyczno-Krajoznawcze- od 2000 roku,
Przodownik Turystyki żeglarskiej, Oddział w Łodzi
Polski Czerwony Krzyż - od 2008 roku, byłem przez jedną kadencję z-ca-Prezesa Zarządu Klubu Honorowych Dawców Krwi im. św. brata Alberta Przy RCKIK w Łodzi
Grupy
Fundacja Pomocy Goldenom AUREA
Naszym podstawowym celem jest udzielanie wszechstronnej pomocy bezdomnym, porzuconym, krzywdzonym, niechcianym, chorym zwierzętom, w szczególności psom rasy Golden Retriever.
Wspinaczka
Wspinaczka skałkowa. Dla prawdziwych entuzjastów, wspinających się nie tylko na sztusznych ściankach.