Wypowiedzi
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Human Resources
-
Ostatnio zauważam rosnącą popularność wszelkiego rodzaju szkoleń. Dzięki dofinansowaniom ich ilość wzrosła tak bardzo, że można przebierać w wielu ofertach, a nawet czasem dyktować warunki danego szkolenia. Tylko jak to przekłada się na jakość? Czy jest możliwość sprawdzenia czy dane szkolenie dało jakieś wymierne efekty i czy warto kontynuować takie działania np. w firmie? Trafiłem ostatnio na taki artykuł z którego wynika, że nie wiele firm zdaje sobie sprawę z tego, że znaczna część szkoleń to tylko wyrzucone pieniądze.
http://iakg.pl/pl/dla-prasy/151-ponad-50-firm-nie-zna-...
Jak się przed tym ustrzec? -
Jednym ze sposobów jest przeprowadzenie testów kompetencyjnych wśród pracowników – dzięki nim można zyskać informacje którzy osiągają najlepsze wyniki, a którzy nie pasują profilem do stanowiska. Moja firma korzystała kiedyś z takich testów robionych przez Instytu Gaussa – iakg.pl – okazały się bardzo pomocne