Kamil Młodystach
Kierownik IT / Project Manager
Poznań,
wielkopolskie
Umiejętności
BCM
Analiza biznesowa
ERP Implementation Project Management
Wdrożenia ERP
Zarządzanie IT
Zarządzanie usługami IT
ITIL Process
JIRA
MS Project
ODBC
PMI
PostgreSQL
Project Management
Scrum
ochrona danych osobowych
BPMN 2.0
MS Office (Word, PowerPoint, Excel)
MS SharePoint
OTRS-ITIL
MS Visio 2010 - budowanie procesów i architektury
Doświadczenie zawodowe
Kierownik IT
Kontraktowy Menadżer IT świadczący usługi kompleksowego zarządzania Działem IT i dostarczania wszystkich uslug IT dla grupy spółek technologicznych obsługujących liderów rynków retail, horeca i banking w Polsce.
Główne obowiązki:
- zarządzanie infrastrukturą teleinformatyczną spółek w modelu IaaS [Infrastructure as a Service]
- utrzymywanie SLA uslug IT na uzgodnionym z Biznesem poziomie
- koordynowanie pracy zespołu IT [8 osób]
- nadzorowanie projektów informatycznych działu IT
- zarządzenia Katalogiem Usług IT
- kontrolowanie rozwiązywania aktualnych problemów informatycznych [Servicedesk]
- nadzorowanie archiwizacji danych informatycznych
- dbanie o rozwój oprogramowania
- dbanie o rozwój zawodowy podległych pracowników, także poprzez organizowanie i prowadzenie szkoleń
- współpraca z dostawcami sprzętu komputerowego
- nadzór nad bepieczeństwem przechowywania i przepływu informacji
- stworzenie i wdrożenie kompleksowego Planu Ciągłości Biznesu
- opracowanie i wdrożenie Polityki bezpieczeńśtwa informacji, w tym danych osobowych zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych
Główne obowiązki:
- zarządzanie infrastrukturą teleinformatyczną spółek w modelu IaaS [Infrastructure as a Service]
- utrzymywanie SLA uslug IT na uzgodnionym z Biznesem poziomie
- koordynowanie pracy zespołu IT [8 osób]
- nadzorowanie projektów informatycznych działu IT
- zarządzenia Katalogiem Usług IT
- kontrolowanie rozwiązywania aktualnych problemów informatycznych [Servicedesk]
- nadzorowanie archiwizacji danych informatycznych
- dbanie o rozwój oprogramowania
- dbanie o rozwój zawodowy podległych pracowników, także poprzez organizowanie i prowadzenie szkoleń
- współpraca z dostawcami sprzętu komputerowego
- nadzór nad bepieczeństwem przechowywania i przepływu informacji
- stworzenie i wdrożenie kompleksowego Planu Ciągłości Biznesu
- opracowanie i wdrożenie Polityki bezpieczeńśtwa informacji, w tym danych osobowych zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych
Project Manager
Kontraktowy Kierownik Projektu.
Dla swojego Klienta, obsługującego liderów rynku retail, horeca, petrol w zakresie obsługi technologicznej, zarządzałem projektami informatycznymi i optymalizacyjnymi, kórych produkty zwiększały efektywność operacyjną procesów biznesowych.
Główne obowiązki:
- analiza wymagań biznesowych [Klient korporacyjny, zewnętrzny i wewnętrzny]
- zarządzanie zakresem projektu
- zarządzanie harmonogramem
- zarządzanie ryzykiem
- zarządzanie zespołem
- dokumentowanie prac i produktów projektowych
- prezentowanie wyników projektu
- kontakt z Klientem i dostawcami, negocjacje
Dla swojego Klienta, obsługującego liderów rynku retail, horeca, petrol w zakresie obsługi technologicznej, zarządzałem projektami informatycznymi i optymalizacyjnymi, kórych produkty zwiększały efektywność operacyjną procesów biznesowych.
Główne obowiązki:
- analiza wymagań biznesowych [Klient korporacyjny, zewnętrzny i wewnętrzny]
- zarządzanie zakresem projektu
- zarządzanie harmonogramem
- zarządzanie ryzykiem
- zarządzanie zespołem
- dokumentowanie prac i produktów projektowych
- prezentowanie wyników projektu
- kontakt z Klientem i dostawcami, negocjacje
Kierownik ds. wdrożeń
• prowadzenie projektów wdrożenia systemu klasy ERP w firmach sektora MSP
• zarządzanie zespołem konsultantów
• analiza procesów biznesowych klienta
• identyfikacja wymagań klienta
• konsultacje z programistami dotyczące rozszerzeń funkcjonalnych systemu w kontekście potrzeb klienta
• nadzór nad realizacją projektu
• prowadzenie dokumentacji projektowej
• prezentacje systemu
• zarządzanie zespołem konsultantów
• analiza procesów biznesowych klienta
• identyfikacja wymagań klienta
• konsultacje z programistami dotyczące rozszerzeń funkcjonalnych systemu w kontekście potrzeb klienta
• nadzór nad realizacją projektu
• prowadzenie dokumentacji projektowej
• prezentacje systemu
Szkolenia i kursy
Analiza biznesowa [Certyfikat REQB], Zarządzanie Projektami [PMI]
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Wdrożenia ERP
IT - Rozwój oprogramowania
Analiza biznesowa
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Zainteresowania
Żeglarstwo [klasa TORNADO], Windsurfing,
Inne
Prawo jazdy Kat. B
Grupy
Systemy ERP
Grupa ma na celu połączyć ludzi, którzy poszukują dla swojej firmy systemu informatycznego wspomgającego zarządzanie. Zapraszam do zadawania pytań odnośnie sytemów klasy ERP, CRM, BI