Umiejętności
Księgowość
bankowość
Barmaństwo
Umiejętności komunikacyjne
Szkolenie z obsługi klienta
Ekonomika
Szkolenia pracowników
Finanse
Marketing
Szkolenia produktowe
Public Relations
Sales
Szkolenie
Sprzedaż
Obsługa klienta
Word
Excell
Prawo jazdy kat B
Barista
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Menedżer ds. Klienta Indywidualnego
-Aktywne pozyskiwanie oraz kompleksowa obsługa klientów z segmentu klienta indywidualnego i małych przedsiębiorstw,
- Sprzedaż produktów bankowości detalicznej dla klientów indywidualnych oraz produktów firmowych
- Analizowanie potrzeb klientów i dostosowywanie produktów i usług do ich wymagań,
- Realizacja założonych planów sprzedażowych oraz przychodowych,
- Dbanie o pozytywny wizerunek Alior Bank Spółka Akcyjna.
- Sprzedaż produktów bankowości detalicznej dla klientów indywidualnych oraz produktów firmowych
- Analizowanie potrzeb klientów i dostosowywanie produktów i usług do ich wymagań,
- Realizacja założonych planów sprzedażowych oraz przychodowych,
- Dbanie o pozytywny wizerunek Alior Bank Spółka Akcyjna.
Menedżer ds. Klienta Indywidualnego i Mikroprzedsiębiorstw
-Aktywne pozyskiwanie oraz kompleksowa obsługa klientów z segmentu klienta indywidualnego i małych przedsiębiorstw,
- Sprzedaż produktów bankowości detalicznej dla klientów indywidualnych oraz produktów firmowych
- Analizowanie potrzeb klientów i dostosowywanie produktów i usług do ich wymagań,
- Realizacja założonych planów sprzedażowych oraz przychodowych,
- Dbanie o pozytywny wizerunek Alior Bank Spółka Akcyjna.
- Sprzedaż produktów bankowości detalicznej dla klientów indywidualnych oraz produktów firmowych
- Analizowanie potrzeb klientów i dostosowywanie produktów i usług do ich wymagań,
- Realizacja założonych planów sprzedażowych oraz przychodowych,
- Dbanie o pozytywny wizerunek Alior Bank Spółka Akcyjna.
Starszy Bankier Klienta
-Aktywne pozyskiwanie oraz kompleksowa obsługa klientów z segmentu klienta indywidualnego i małych przedsiębiorstw,
- Sprzedaż produktów bankowości detalicznej dla klientów indywidualnych oraz produktów firmowych
- Analizowanie potrzeb klientów i dostosowywanie produktów i usług do ich wymagań,
- Realizacja założonych planów sprzedażowych oraz przychodowych,
- Dbanie o pozytywny wizerunek Alior Bank Spółka Akcyjna.
- Sprzedaż produktów bankowości detalicznej dla klientów indywidualnych oraz produktów firmowych
- Analizowanie potrzeb klientów i dostosowywanie produktów i usług do ich wymagań,
- Realizacja założonych planów sprzedażowych oraz przychodowych,
- Dbanie o pozytywny wizerunek Alior Bank Spółka Akcyjna.
Bankier Klienta
- Aktywne pozyskiwanie oraz kompleksowa obsługa klientów z segmentu klienta indywidualnego i małych przedsiębiorstw,
- Sprzedaż produktów bankowości detalicznej dla klientów indywidualnych oraz produktów firmowych
- Analizowanie potrzeb klientów i dostosowywanie produktów i usług do ich wymagań,
- Realizacja założonych planów sprzedażowych oraz przychodowych,
- Dbanie o pozytywny wizerunek Alior Bank Spółka Akcyjna.
- Sprzedaż produktów bankowości detalicznej dla klientów indywidualnych oraz produktów firmowych
- Analizowanie potrzeb klientów i dostosowywanie produktów i usług do ich wymagań,
- Realizacja założonych planów sprzedażowych oraz przychodowych,
- Dbanie o pozytywny wizerunek Alior Bank Spółka Akcyjna.
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
• Obsługa aktualnych oraz potencjalnych klientów Banku, za pośrednictwem kanałów elektronicznych w zakresie: informacyjnym, sprzedażowym, transakcyjnym
• Udzielanie klientom rzetelnych i aktualnych informacji
• Niezwłoczne rozwiązywanie ewentualnych problemów zgłoszonych przez klientów zgodnie z obowiązującymi procedurami
• Podnoszenie efektywności sprzedaży określonej oddzielnie dla każdej realizowanej kampanii
• Aktywny udział w szkoleniach wewnętrznych
• Udział w spotkaniach coachingowych mających na celu podniesienie własnych kwalifikacji i zwiększenie własnej efektywności
• Aktywne pozyskiwanie Klientów Banku oraz sprzedaż produktów Banku
• Udzielanie klientom rzetelnych i aktualnych informacji
• Niezwłoczne rozwiązywanie ewentualnych problemów zgłoszonych przez klientów zgodnie z obowiązującymi procedurami
• Podnoszenie efektywności sprzedaży określonej oddzielnie dla każdej realizowanej kampanii
• Aktywny udział w szkoleniach wewnętrznych
• Udział w spotkaniach coachingowych mających na celu podniesienie własnych kwalifikacji i zwiększenie własnej efektywności
• Aktywne pozyskiwanie Klientów Banku oraz sprzedaż produktów Banku
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Call Center
Konsultanci
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Grupy
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy