Kamil Mirosław Radomski

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, specjalista public relations
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Reklama Analiza Strategia biznesowa Komunikacja Komunikacja korporacyjna media eletroniczne Szkolenia pracowników Event Management planowanie eventów Graphic Design Szkolnictwo wyższe HTML Media interaktywne Komunikacja wewnętrzna Zarządzanie Marketing Komunikacja Marketingowa Strategia marketingowa Analiza mediów Planowanie mediów Produkcja mediów relacje z mediami Microsoft Office nowe media PowerPoint komunikaty prasowe Public Relations Zarządzanie Sprzedażą SharePoint Social Media Social Media Marketing Szkolenia techniczne Szkolenie Komunikacja wizualna Zarządzanie projektami Zarządzanie zespołem Sprzedaż Obsługa klienta szkolenia customer relations szkolenia pracowników (sprzedaż, negocjacje, obsługa klienta)

Języki

polski
ojczysty
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
kierownik
Dział Rekrutacji i Promocji
Logo
dyrektor zarządzający
PReal`s public relations
Logo
specjalista public relations
Szkoła Główna Handlowa w Warszawa
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
specjalista public relations
opieka nad ogólnouczelnianymi stronami www, edycja aktualności na stronie głównej, "kalendarz wydarzeń", kontakty w zakresie realizacji zdjęć do filmów na terenie Uczelni - product placement, opracowanie scenografii i aranżacja koncertów - eventy uczelniane, targi edukacyjne, obsługa zgłoszeń do systemu monitorów SGH, współpraca w zakresie projektu MS SharePoint - członek zespołu koncepcyjnego - autor funkcjonalności biznesowej, projektant.
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Sprawny organizator, kreatywny i chętny do współpracy. Polecam jako specjalistę lub kierownika projektów.

Szkolenia i kursy

Publikacje:
- Zmieniamy przyzwyczajenia i nawyki (43): http://administracja.sgh.waw.pl/pl/DIiK/gazeta/wer_elektr/Documents/297_10_13_pazdziernik_2013.pdf
- 404; powody nienawiści? http://administracja.sgh.waw.pl/pl/DIiK/gazeta/wer_elektr/Documents/298_11_13_listopad_2013.pdf

Edukacja

Logo
Public Relations/Image Management, magisterskie
Warsaw School of Economics
Logo
public relations, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Zarządzanie - PR, magisterskie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu w Warszawie

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Public Relations
Zewnętrzny PR

Zainteresowania

PR, new technologies, marketing, SEO, photography, research, analitycs

Organizacje

Polskie Stowarzyszenie Public Relations
Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich PRom

Inne

kontakt:
kamil.radomski@sgh.waw.pl
kamil.radomski@preals.pl
gg: 1100796
skype: kamil_radomski
skype: PReals_public_relations

PRaca to nasze życie...
Jeśli masz robić coś co nie sprawia ci przyjemności, nie rób nic. Wyzbędziesz się poczucia braku samorealizacji.
KMR 11.2007r.

Grupy

15 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
ARAM
ARAM
Grupa firmy ARAM zajmującej sie projektowaniem i budową multimedialnych scenografii na eventy, gale, koncerty i programy tv oraz obsługą imprez i wypożyczaniem sprzętu.
Castingi
Castingi
MODA I CASTINGI fashion vogue mode fangle style
dm
dm
Grupa znajomych
Event Engineering
Event Engineering
Forum o eventach, technologiach eventowych, telebimach, laserach, nagłośnieniu i oświetleniu. A także o multimedialnych scenografiach. Zapraszam wszystkich związanych z branżą eventową.
Event Managers Club
Event Managers Club
Grupa zrzeszająca Event Managerów czyli osoby zajmujące się organizacją eventów tj. imprez integracyjnych i motywacyjnych dla pracowników i klientów firmy, imprez promocyj
fotozagadka
fotozagadka
Co przedstawiają zdjęcia?:-)
Kampania Przeciw Homofobii
Kampania Przeciw Homofobii
Grupa dla wszystkich, w tym członków i sympatyków Kampanii Przeciw Homofobii - organizacji pożytku publicznego.
Mazowiecki PSPR
Mazowiecki PSPR
Grupa członków mazowieckiego oddziału Polskiego Stowarzyszenia Public Relations (PSPR) oraz sympatyków i aktywnych zawodowo PRowców z mazowsza i zagranicy.
Models Club
Models Club
Dla miłośników modelingu, modelek, pokazów mody, konkursów piękności, itp.
Podyplomowe Studium Public Relations roczne XIV edycja
Podyplomowe Studium Public Relations roczne XIV edycja
Grupa słuchaczy XIV edycji studium
Polskie Public Relations
Polskie Public Relations
O polskim Public Relations; jego zaletach i wadach, kreatywności, etyce, postrzeganiu przez media itp.
PR online
PR online
Public Relations online