Kamil Meszka
specjalista ds. kontroli jakości Saint - Gobain
Łódź,
łódzkie
Umiejętności
Microsoft Office
Szkolenia pracowników
Kontrola jakości
praca w zespole
komunikatywność
Zaangażowanie
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. jakości
- Nadzorowanie i prowadzenie działań w Oddziale, wynikających z uregulowań zawartych w dokumentach Zintegrowanego Systemu Zarządzania
- Prowadzenie i nadzór nad szkoleniami mającymi na celu bieżące informowanie pracowników Oddziału w zakresie wymagań związanych w dokumentacji Zintegrowanego Systemu Zarządzania
- Przeprowadzanie okresowych analiz i oceny Zintegrowanego Systemu Zarządzania, w celu określenia czy system jest zgodny z zaplanowanymi wymaganiami oraz czy jest skutecznie wdrożony i utrzymywany
- Zapewnienie zgodności procesów realizowanych w Oddziale z wymaganiami prawnymi zdefiniowanymi w normach i standardach dla wyrobów oraz z wymaganiami zawartymi w Zintegrowanym Systemie Zarządzania
- Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania systemu Zakładowej Kontroli Produkcji, zgodnie z zapisami w Zintegrowanym Systemie Zarządzania oraz wymaganiami norm i posiadanymi certyfikatami
- Wdrożenie i bieżące stosowanie narzędzi zarządzania jakością, zgodnie z przyjętymi planami
- Nadzór i organizacja pracy kontrolerów jakości
- Dokumentowanie i rozpatrywanie reklamacji klientów.
- Prowadzenie i nadzór nad szkoleniami mającymi na celu bieżące informowanie pracowników Oddziału w zakresie wymagań związanych w dokumentacji Zintegrowanego Systemu Zarządzania
- Przeprowadzanie okresowych analiz i oceny Zintegrowanego Systemu Zarządzania, w celu określenia czy system jest zgodny z zaplanowanymi wymaganiami oraz czy jest skutecznie wdrożony i utrzymywany
- Zapewnienie zgodności procesów realizowanych w Oddziale z wymaganiami prawnymi zdefiniowanymi w normach i standardach dla wyrobów oraz z wymaganiami zawartymi w Zintegrowanym Systemie Zarządzania
- Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania systemu Zakładowej Kontroli Produkcji, zgodnie z zapisami w Zintegrowanym Systemie Zarządzania oraz wymaganiami norm i posiadanymi certyfikatami
- Wdrożenie i bieżące stosowanie narzędzi zarządzania jakością, zgodnie z przyjętymi planami
- Nadzór i organizacja pracy kontrolerów jakości
- Dokumentowanie i rozpatrywanie reklamacji klientów.
Specjalizacje
Sektor publiczny
Specjaliści/Urzędnicy
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości