Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Kluczowych Klientów
Europejski Fundusz Medyczny S.A.
Aktywne uczestniczenie oraz kierowanie projektami realizowanymi w zakresie obsługi finansowej, prawnej i windykacyjnej.
Współpraca z kluczowymi Klientami - w tym polskimi oraz zagranicznymi Korporacjami (uzyskane referencje).
Analiza ryzyka poszczególnych projektów.
Zarządzanie portfelem należności przekazanych spraw.
Negocjowanie postanowień prawnych i warunków finansowych z Klientami.
Kierowanie akcjami marketingowymi.
Tworzenie i wprowadzanie nowych produktów.
Przygotowanie i prowadzenie prezentacji dla Zarządu.
Odbywanie kluczowych spotkań związanych z kreowaniem nowych projektów.
Współpraca z działem księgowym przy rozliczaniu kierowanych przeze mnie projektów.
Współpraca z kluczowymi Klientami - w tym polskimi oraz zagranicznymi Korporacjami (uzyskane referencje).
Analiza ryzyka poszczególnych projektów.
Zarządzanie portfelem należności przekazanych spraw.
Negocjowanie postanowień prawnych i warunków finansowych z Klientami.
Kierowanie akcjami marketingowymi.
Tworzenie i wprowadzanie nowych produktów.
Przygotowanie i prowadzenie prezentacji dla Zarządu.
Odbywanie kluczowych spotkań związanych z kreowaniem nowych projektów.
Współpraca z działem księgowym przy rozliczaniu kierowanych przeze mnie projektów.
Specjalista ds. projektów finansowych
Organizowanie i uczestniczenie w negocjacjach z dostawcami na rynku medycznym dotyczących warunków współpracy w zakresie projektów finansowych.
Aktywne uczestniczenie w procesach restrukturyzacyjnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej.
Współpraca z Działem Prawnym Spółki przy tworzeniu zapisów umownych.
Aktywne uczestniczenie w procesach restrukturyzacyjnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej.
Współpraca z Działem Prawnym Spółki przy tworzeniu zapisów umownych.
Doradca Klienta Detalicznego III stopnia, Zastępca Naczelnika w Wydziale Obsługi Klienta
Sprzedaż produktów bankowych.
Analiza wniosków i podejmowanie decyzji kredytowych.
Organizowanie i prowadzenie szkoleń dla innych pracowników oraz podległych pracowników Agencji PKO BP S.A.
Promocja i aktywna sprzedaż usług finansowych.
Realizacja wyznaczonych zadań.
Pozyskiwanie klientów oraz tworzenie trwałych relacji z klientami.
Analiza wniosków i podejmowanie decyzji kredytowych.
Organizowanie i prowadzenie szkoleń dla innych pracowników oraz podległych pracowników Agencji PKO BP S.A.
Promocja i aktywna sprzedaż usług finansowych.
Realizacja wyznaczonych zadań.
Pozyskiwanie klientów oraz tworzenie trwałych relacji z klientami.
Szkolenia i kursy
19.05.2016 r. Uzyskanie certyfikatu uczestnictwa w szkoleniu z zakresu m.in. zmian w kodeksie cywilnym, ustawie o terminach zapłaty w transakcjach handlowych, prawa zamówień publicznych; a także znajomości instytucji zastawu na prawach, cesji, przekazu oraz leasingu.
2011 - 2013 Uczestnictwo w szkoleniach z zakresu prawa i ekonomii w medycynie organizowanych przez Forum Rynku Zdrowia.
15.03.2011 Profesjonalna obsługa Klienta.
19-21.10.2010 Psychologia i techniki profesjonalnej sprzedaży, wdrożenie programu „Lider Sprzedaży”.
25.09.2009 PKO BP Bankowy OFE.
10.03.2009 Kodeks Etyki PKO BP S.A. oraz Zasad Dobrej Praktyki Bankowej.
18.11.2008 Ograniczenie ryzyka związanego z wyłudzeniami w obszarze kredytów konsumpcyjnych.
22.09.2008 Fundusze inwestycyjne PKO/Credit Suisse.
05.09.2008 Zasady bezpieczeństwa systemu informatycznego w PKO BP SA.
26-29.07.2008 lider aktywatorów wdrażanego Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI) w Oddziale 1 PKO BP SA w Świdnicy.
21.05.2008 Zmiany w funkcjonowaniu Rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego i produktów z nim powiązanych po wprowadzeniu nowego systemu informatycznego.
27.03.2008 Procedura produktowa: Rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy.
28.01.2008 Standardy jakości obsługi klientów.
14-25.01.2008 Nowy Zintegrowany System Informatyczny.
09.11.2007 Zasady bezpieczeństwa informacji prawnie chronionych.
03.09.2007 Ustanowienie zabezpieczeń wierzytelności Banku.
11.06.2007 Kredyty gotówkowe dla osób detalicznych, pogłębiona analiza zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego osób fizycznych.
16.01.2007 Organizacja i sposób prowadzenia rachunkowości w Banku.
2011 - 2013 Uczestnictwo w szkoleniach z zakresu prawa i ekonomii w medycynie organizowanych przez Forum Rynku Zdrowia.
15.03.2011 Profesjonalna obsługa Klienta.
19-21.10.2010 Psychologia i techniki profesjonalnej sprzedaży, wdrożenie programu „Lider Sprzedaży”.
25.09.2009 PKO BP Bankowy OFE.
10.03.2009 Kodeks Etyki PKO BP S.A. oraz Zasad Dobrej Praktyki Bankowej.
18.11.2008 Ograniczenie ryzyka związanego z wyłudzeniami w obszarze kredytów konsumpcyjnych.
22.09.2008 Fundusze inwestycyjne PKO/Credit Suisse.
05.09.2008 Zasady bezpieczeństwa systemu informatycznego w PKO BP SA.
26-29.07.2008 lider aktywatorów wdrażanego Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI) w Oddziale 1 PKO BP SA w Świdnicy.
21.05.2008 Zmiany w funkcjonowaniu Rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego i produktów z nim powiązanych po wprowadzeniu nowego systemu informatycznego.
27.03.2008 Procedura produktowa: Rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy.
28.01.2008 Standardy jakości obsługi klientów.
14-25.01.2008 Nowy Zintegrowany System Informatyczny.
09.11.2007 Zasady bezpieczeństwa informacji prawnie chronionych.
03.09.2007 Ustanowienie zabezpieczeń wierzytelności Banku.
11.06.2007 Kredyty gotówkowe dla osób detalicznych, pogłębiona analiza zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego osób fizycznych.
16.01.2007 Organizacja i sposób prowadzenia rachunkowości w Banku.
Specjalizacje
Bankowość
Analiza/Ryzyko
Bankowość
Bankowość korporacyjna/SME
Finanse/Ekonomia
Kontroling
Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami
Prawo
Windykacja
Zainteresowania
Sport, kino, literatura kryminalna, kulinaria, podróże, gra na gitarze.
Organizacje
Dodatkowa praca w Samorządzie Studenckim przy organizacji bezpłatnych porad prawnych.
Inne
Kawaler.