Kamil Lipski

Kierownik obszaru sprzedaży (Business Unit Supervisor), Philip Morris Polska Distribution Sp z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Microsoft Excel Microsoft Office Microsoft Word Microsoft PowerPoint Negocjacje rekrutacja Obsługa urządzeń biurowych Zarządzanie zespołem Microsoft Outlook Prezentacje Umiejętności analityczne Zdolność szybkiego uczenia się Planowanie Techniki sprzedaży i negocjacji znajmość technik sprzedaży motywowanie i rozwój pracowników Coaching i motywacja sprzedaż hurtowa i detaliczna Tworzenie analiz i raportów Handel detal/ hurt

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Philip Morris Polska Distribution Sp z o.o.
Kierownik obszaru sprzedaży (Business Unit Supervisor)
- Zarządzanie i koordynacja pracy 7-osobowego zespołu przedstawicieli handlowych na terenie Wrocławia
- Przeprowadzanie treningów sprzedażowych
- Rekrutacja pracowników
- Wdrażanie nowych pracowników do pracy
- Negocjacje biznesowe
- Analiza danych związanych ze sprzedażą wyrobów tytoniowych
- Przygotowywanie prezentacji biznesowych związanych z rozwojem terytorium sprzedaży
- Prezentowanie i przygotowywanie szkoleń w zakresie sprzedaży i negocjacji
Philip Morris Polska Distribution Sp z o.o.
Specjalista ds. handlu hurtowego (Wholesale Executive)
- Opieka nad kluczowymi klientami w zakresie handlu hurtowego w Kielcach i Radomiu
- Analiza danych związanych ze sprzedażą wyrobów tytoniowych
- Przeprowadzanie szkoleń sprzedażowych dla przedstawicieli handlowych hurtowni
- Koordynacja pracy przy realizacji zadań sprzedażowych hurtowni
- Negocjowanie kontraktów hurtowych
- Wprowadzanie nowych rozwiązań i udoskonaleń w zakresie handlu hurtowego (Digital)
- Współpraca z działem handlu tradycyjnego w celu zwiększenia wolumenu sprzedaży i udziałów PMI
Philip Morris Polska Distribution Sp z o.o.
Specjalista ds. handlu detalicznego (Territory Executive)
- Współpraca za klientami detalicznymi (sprzedaż, merchandising, komunikacja aktywna)
- Praca nad zadaniami sprzedażowymi
- Analiza danych związana z handlem wyrobami tytoniowymi w punktach detalicznych
- Współpraca z klientami sieciowymi
- Negocjowanie kontraktów

Szkolenia i kursy

- BACE 0 - BACE 4 - pakiet szkoleń z zakresu sprzedaży i negocjacji
- CBI - szkolenie rekrutacja i prawo pracy

Edukacja

Logo
Stosunki Międzynarodowe, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Stosunki Międzynarodowe, licencjackie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - Sieci handlowe
Merchandising
Sprzedaż - Sieci handlowe
Praca w terenie

Zainteresowania

- Sport: piłka nożna, sporty walki
- Kinematografia
- Literatura
- Polityka
- Podróże

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.