Kamil Lipski

Customer Management Specialist, Unilever
Sosnowiec, śląskie

Umiejętności

Prawo jazdy kategorii B Pakiet MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook,

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Unilever Polska S.A.
Customer Management Specialist
- Pierwszy punkt eskalacji dla wszystkich Wewnętrznych Klientów w całej Europie (fabryk) w sprawach związanych z logistyką i transportem surowców i opakowań
- Codzienne zarządzanie relacjami z Wewnętrznymi Klientami z całej Europy w zakresie logistyki surowców i opakowań; regularne organizowanie spotkań i telekonferencji mających na celu bieżąca wymianę problemów i KPI, koordynowanie działań mających na celu optymalizację kosztową i polepszenie serwisu.
- Koordynowanie i wspieranie współpracy Działu Logistyki surowców i opakowań z członkami Działu Planowania Zapotrzebowania
- Pierwszy punkt kontaktu dla Menedżerów planowania produktów gotowych dla kategorii ICF (lce cream - lody)
Unilever Polska S.A.
X-dock Implementation Specialist
- Wewnętrzny pół roczny program rozwojowy: wsparcie członów Projektu w implementacji magazynu typu x-dock
- Dokonywanie analiz mających na celu wyłonienie zakresu dostawców objętych implementacją pierwszego magazynu w Europie
- Uczestniczenie w regularnych spotkaniach z innymi działami (Logistyka, finanse, planowanie) mających na celu zrozumienie ograniczeń związanych z projektem oraz wypracowanie propozycji ich obejścia
- Bieżące informowanie Menedżera Projektu o postępach
Unilever Polska S.A.
Customer Service Specialist
- Obsługa logistyczna wewnętrznych Klientów - rynek niemiecki (produkty gotowe) oraz rynek brytyjski oraz holenderski surowce i opakowania); organizowanie, monitorowanie transportów
- Optymalizacja kosztowa transportów, podejmowanie inicjatyw mających na celu poprawę serwisu dla Klientów wewnętrznych
- Tworzenie raportów dla całego Operacyjnego Regionu (Niemcy i Holandia)
Schenker Sp. z o.o.
Specjalista d.s. Administracji Ruchu
- Bieżąca współpraca z kierowcami z rejony Górny Śląsk i Opole w zakresie rozliczania z dostarczenia przesyłek
- Wprowadzanie dokumentów dostawy do wewnętrznego systemu
- Rejestrowanie zwrotów nie dostarczonych przesyłek na magazyn
- Archiwizacja dokumentów dostawy

Edukacja

Logo
Zarządzanie, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Logo
Matematyczno - informatyczny, średnie
I L.O. im. J.Kochanowskiego w Świętochłowicach

Specjalizacje

Łańcuch dostaw
Zarządzanie łańcuchem dostaw

Zainteresowania

- Motoryzacja
- Sport i turystyka (turystyka górska i turystyka rowerowa, narciarstwo zjazdowe, żeglarstwo)
- Literatura - fantastyka

Inne

Uczestnictwo w programie wymiany uczniowskiej IMUNA - symulacja obrad ONZ w holenderskim Alkmaar