Kamil Langa

Kamil Langa

Lider Zespołu Sprzedaży, PZU SA
Łódź, łódzkie

Umiejętności

Coaching Microsoft Excel Microsoft Office Telemarketing Zarządzanie zespołem Szkolenia pracowników Obsługa klienta Kontrola jakości Zarządzanie Sprzedażą Ubezpieczenia praca w zespole Raportowanie Motywowanie zespołu Zarządzanie czasem

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Grupa PZU
Lider zespołu sprzedaży
• Współtworzenie dynamicznie rozwijającego się kanału sprzedaży Direct,
• Zarządzanie Zespołem Sprzedażowym,
• Nadzór nad zgodnością realizowanych zadań z procedurami i standardami obowiązującymi w Grupie PZU,
• Monitoring zadań wykonywanych przez pracowników pod kątem jakościowym,
• Rozwój podległych pracowników poprzez prowadzenie coachingów i warsztatów,
• Bezpośrednie rozpatrywanie wpływających reklamacji/skarg oraz przygotowanie niezbędnych statystyk i raportów,
• Przygotowywanie procedur oraz regulaminów.
Mellon Poland Sp. z o.o.
Team Leader
· zarządzanie Zespołem Sprzedaży Ubezpieczeń oraz Obsługi
Klienta (outbound/inbound),
· motywowanie Zespołu do realizacji celów sprzedażowych oraz
do zapewnienia jak najwyższego poziomu obsługi Klienta,
· prowadzenie coachingów i refreshingów w Zespole,
· zarządzanie bazą danych Klientów oraz analiza ruchu połączeń
przychodzących i wychodzących,
· monitorowanie i raportowanie wyników sprzedażowych oraz
wskaźników obsługi Klientów osiąganych przez Zespół,
· przygotowywanie systemu premiowego,
· szkolenie nowych pracowników Zespołu,
· przygotowywanie wysyłki sprzedanych polis
ubezpieczeniowych do Klientów,
· kompletowanie dokumentów na egzaminy przeprowadzane
przez KNF oraz uczestnictwo w komisji,
· wsparcie działu HR w związku ze zgłaszanymi problemami
kadrowymi pracowników Zespołu,
· przygotowywanie grafiku oraz rozliczeń pracowników,
· współpraca z Klientem podczas opracowywania skryptów
rozmowy,
· dbanie o dobrą atmosferę w Zespole.
Mellon Poland Sp. z o.o.
Specjalista ds. Monitoringu rozmów
· prowadzenie szkoleń dla pracowników Zespołu Sprzedaży z
zakresu obsługi Klienta zgodnie z przyjętymi standardami
jakości,
· kontrola i ocena jakości rozmów pracowników Zespołu
Sprzedaży oraz udzielanie informacji zwrotnych dotyczących
osiąganych wyników,
· aktywna współpraca z Team Leaderami oraz pracownikami Zespołu Sprzedaży,
· prowadzenie indywidualnych oraz grupowych coachingów,
· odsłuchy rozmów sprzedażowych i niezainteresowanych,
· raportowanie do Klienta wyników osiąganych przez
pracowników Zespołu.
Łukasz Warsicki
Łukasz Warsicki · współpracownik
wystawiono
Pan Kamil to osoba bardzo oddana swoim obowiązkom służbowym, jednocześnie służąca radą i pomocą każdej osobie potrzebującej wsparcia w sztuce sprzedaży jak i obsługi klienta. Jest osobą o umiejętnościach wysoce analitycznych. Bardzo kompetentny, konsekwentny w swoich poczynaniach jako Quality Checker. Jest osobą lubianą i poważaną wśród współpracowników.
Mellon Poland Sp. z o.o.
Specjalista ds. sprzedaży
· aktywna sprzedaż na bazach "zimnych",
· Obsługa Klienta zgodnie z przyjętymi standardami
· informowanie Klientów o aktualnych ofertach,
· realizacja celów sprzedażowych,
· prowadzenie coachingów dla nowych pracowników projektu.
Łukasz Warsicki
Łukasz Warsicki · przełożony
wystawiono
Pan Kamil to osoba bardzo odpowiedzialna i kompetentna. Z bardzo dużym zaangażowaniem jaki prawdziwym profesjonalizmem wykonuje obowiązki w zakresie oceny jakościowej rozmów handlowych w instytucjach bankowych oraz ubezpieczeniowych.
Promedica Care Sp.o.o.
Pracownik Działu Realizacji Umów
· poszukiwanie i organizowanie usług opiekuńczych dla
pracowników z Polski,
· organizacja pracy za granicą,
· obsługa podróży pracowników,
· zapewnienie ciągłości opieki Klientom.

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zarządzanie jakością
Kontrola jakości

Zainteresowania

finanse osobiste, koszykówka, motoryzacja, literatura faktu

Organizacje

Sędzia koszykarski Kujawsko-Pomorskiego Związku Koszykówki

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Excel VBA
Excel VBA
zastosowanie Excel'a i 'Visual Basic for Applications' w biznesie
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Forum "Bogatego Ojca"
Forum "Bogatego Ojca"
Dla wszystkich tych, którzy czytali cokolwiek autorstwa Roberta Kiyosaki i wiedzą już, że nie ma nic bardziej ryzykownego niż stała praca
Logistyka w bankowości i finansach
Logistyka w bankowości i finansach
Logistyka to nie tylko branża produkcyjno-handlowa. Coraz częściej słyszymy o logistyce w branżach tj. szpitalna, administracja publiczna, a także banki. Grupa dla wszystkich, którzy kochają kasę $ i
Psychologia biznesu.
Psychologia biznesu.
Wszystko co chciałeś wiedzieć, ale nie wiedziałeś, kogo o to zapytać.
Rozwój osobisty
Rozwój osobisty
Dla tych, co już znaleźli i dla tych, co właśnie szukają. Siebie.
SAP OGŁOSZENIA
SAP OGŁOSZENIA
Oferty pracy,szkoleń,współpracy etc.
Savoir-vivre, czyli sztuka życia
Savoir-vivre, czyli sztuka życia
Umiejętność postępowania w życiu i radzenia sobie w każdej sytuacji.
Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.