Kamil Kurpios

Specjalista ds. obsługi klienta, Wargaming.net
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Confluence DevTest DevTrack JIRA Microsoft Excel Microsoft Office Microsoft Word Zarządzanie zespołem Obsługa klienta Prawo jazdy kat B

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
hiszpański
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Specjalista ds. obsługi klienta - EN & PL
Wargaming.net
Resolving customer inquiries related to game, account, billing and technical issues. Gathering information and providing feedback about common issues to development team. Creation, review and improvement of service policies and procedures. Translation and proofreading web articles, coaching and trainings of new hires.
Electronic Arts Polska Sp. z o.o.
Główny tester
Managing language testing team, coordinating daily work and additional tasks, reporting feedback and test coverage to Project Manager.
Electronic Arts Polska Sp. z o.o.
Tester lokalizacji gier video - PL
Software testing in order to detect localization bugs, software flaws and design issues. Prioritizing and reporting issues to development team, analyzing text database and executing possible fixes, assets translation and proofreading, trainings of new hires.

Szkolenia i kursy

Initiating and Planning Projects (Coursera)
Google AdWords
Google Analytics
R Programming (Coursera)
The Data Scientist’s Toolbox (Coursera)
Internet History, Technology, and Security (Coursera)
Software Testing (Udacity)
Python Track (Codecademy)

Edukacja

Logo
Turystyka i Rekreacja, magisterskie
Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu