Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Word
SAP
rekrutacja
Szkolenia pracowników
wystąpienia publiczne
Szkolenia produktowe
Prezentacje PowerPoint
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Koordynator/ Kierownik Serwisu oddział Warszawa
• Zarządzanie działem serwisu w oddziale Warszawa
• Bezpośredni nadzór nad realizacją celów w zakresie obrót, zysk, ilość kontraktów, ilość usług zewnętrznych
• Zarządzanie grupą 16 Inżynierów Serwisu
• Inicjowanie i kontrolowanie działań sprzedażowych Inżynierów Serwisu w zakresie sprzedaży kontraktów serwisowych
• Współpraca z Działem Technicznym w zakresie optymalizacji procesów w Dziale Serwisu
• Negocjacje handlowe w obszarze kluczowego klienta
• Bezpośredni nadzór nad realizacją celów w zakresie obrót, zysk, ilość kontraktów, ilość usług zewnętrznych
• Zarządzanie grupą 16 Inżynierów Serwisu
• Inicjowanie i kontrolowanie działań sprzedażowych Inżynierów Serwisu w zakresie sprzedaży kontraktów serwisowych
• Współpraca z Działem Technicznym w zakresie optymalizacji procesów w Dziale Serwisu
• Negocjacje handlowe w obszarze kluczowego klienta
Koordynator Serwisu oddział Warszawa
• Organizowanie i koordynowanie pracy grupy 17 techników
• Dbanie o realizację umów serwisowych
• Przygotowywanie ofert dla klientów, negocjacje cen
• Realizacja zamówień klientów, dbanie o terminowość dostaw części zamiennych do klientów i techników
• Wyjaśnianie reklamacji, klasyfikacja usług gwarancyjnych
• Dbanie o utrzymywanie odpowiednich relacji z klientem, przyjmowanie zleceń od klientów
• Kontakt z Urzędem Dozoru Technicznego
• Dbanie o realizację umów serwisowych
• Przygotowywanie ofert dla klientów, negocjacje cen
• Realizacja zamówień klientów, dbanie o terminowość dostaw części zamiennych do klientów i techników
• Wyjaśnianie reklamacji, klasyfikacja usług gwarancyjnych
• Dbanie o utrzymywanie odpowiednich relacji z klientem, przyjmowanie zleceń od klientów
• Kontakt z Urzędem Dozoru Technicznego
Szkolenia i kursy
-> „W drodze do menedżera doskonałego” – FORTUNA&FORTUNA
-> „Menedżer Doskonały” - Effect
-> „Jeden zespół, jeden cel” – FORTUNA&FORTUNA
-> „Profesjonalne metody sprzedaży” (szkolenie + warsztaty x 2) – Achieve Global United Business Development
-> „Train the Trainer” Moduł 1, 2, 3 – ABB Seminare
-> „Zarządzanie zespołem serwisowym” – WIN&WIN
-> „Menedżer Doskonały” - Effect
-> „Jeden zespół, jeden cel” – FORTUNA&FORTUNA
-> „Profesjonalne metody sprzedaży” (szkolenie + warsztaty x 2) – Achieve Global United Business Development
-> „Train the Trainer” Moduł 1, 2, 3 – ABB Seminare
-> „Zarządzanie zespołem serwisowym” – WIN&WIN
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Motoryzacja/Transport
Sprzedaż
Usługi profesjonalne
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.