Języki
angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Główny konsultant
Sport Innovation
Zarządzanie obiektami sportowymi i imprezami masowymi
Sponsoring i naming rights
Sprzedaż biletów i strategie ticketingowe
Research i wyceny
Raporty i publikacje NamingRights.pl oraz ArenaMarketing.pl
Główne projekty:
- IAAF Halowe Mistrzostwa Świata w lekkiej atletyce - Sopot 2014 - koordynacja
- ERGO ARENA - komercjalizacja i doradztwo
- Klub Euroligi koszykarskiej (Asseco Prokom) - strategia ticketingowa i sprzedaż
- Korporacyjni sponsorzy (Ergo Hestia, Atlas, PGE, Jula, GPEC) - doradztwo
Więcej na www.sportinnovation.pl
Sponsoring i naming rights
Sprzedaż biletów i strategie ticketingowe
Research i wyceny
Raporty i publikacje NamingRights.pl oraz ArenaMarketing.pl
Główne projekty:
- IAAF Halowe Mistrzostwa Świata w lekkiej atletyce - Sopot 2014 - koordynacja
- ERGO ARENA - komercjalizacja i doradztwo
- Klub Euroligi koszykarskiej (Asseco Prokom) - strategia ticketingowa i sprzedaż
- Korporacyjni sponsorzy (Ergo Hestia, Atlas, PGE, Jula, GPEC) - doradztwo
Więcej na www.sportinnovation.pl
usługodawca
wystawiono
Miałem przyjemność współpracować z Kamilem przy projektach consultingowych z obszarów: naming rights oraz sport facility management. Z całą pewnością mogę stwierdzić, że jest to jeden z najlepszych specjalistów w Polsce jeżeli chodzi o wszystkie związane z obiektami sportowymi, a projekty współrealizowane z Kamilem spełniły oczekiwania klientów naszej firmy.
Konsultant efektywności organizacyjnej
Coca-Cola FEMSA, Mexico City
• Ewaluacja efektywności sponsoringu 4 klubów i stadionów: Estadio Azteca i Club America, Estadio Azul i Cruz Azul, Estadio Olimpico i Pumas, Estadio de Morelos i Morelia.
• Usprawnienie procesu przedsprzedaży, skutkiem oszczędność czasu pracy handlowców.
• Stworzenie modelu budowy nowych projektów i oceny ich efektywności(wg Business Process Reengineering).
www.coca-colafemsa.com
• Usprawnienie procesu przedsprzedaży, skutkiem oszczędność czasu pracy handlowców.
• Stworzenie modelu budowy nowych projektów i oceny ich efektywności(wg Business Process Reengineering).
www.coca-colafemsa.com
Prezydent
• Zarządzanie organizacją ok. 1100 studentów z 19 lokalnych oddziałów, organizujących rocznie 660 praktyk międzynarodowych. Tworzenie strategii i planów narodowych.
• Prowadzenie zespołu narodowego (11 osób) oraz 10 koordynatorów na odległość.
• Budowanie globalnego planu rozwoju organizacji, AIESEC Scorecard 2010 (wg BSC), jako członek Steering Team przy AIESEC International.
• Nadzór organizacji Kongresu Światowego, IC 2006, dla 600 delegatów z ok. 90 krajów.
www.aiesec.pl
• Prowadzenie zespołu narodowego (11 osób) oraz 10 koordynatorów na odległość.
• Budowanie globalnego planu rozwoju organizacji, AIESEC Scorecard 2010 (wg BSC), jako członek Steering Team przy AIESEC International.
• Nadzór organizacji Kongresu Światowego, IC 2006, dla 600 delegatów z ok. 90 krajów.
www.aiesec.pl
Szkolenia i kursy
Deutscher Sportokonomie Kongress - Koeln 2008
Forum Biznesu Sportowego - Chorzów 2008
Nowoczesny Klub Sportowy - Wrocław 2007
Dni Marketingu Sportowego - Poznań 2002
Liczne narodowe i globalne seminaria AIESEC (2001-2006) m.in.: DSL Cd Juarez 2006, IPM Amsterdam 06, EuroConference Makarska 05, IC Agra 05, IPM Bucharest 05, IC Hannover 04, EuroExpro Mediolan 04
Forum Biznesu Sportowego - Chorzów 2008
Nowoczesny Klub Sportowy - Wrocław 2007
Dni Marketingu Sportowego - Poznań 2002
Liczne narodowe i globalne seminaria AIESEC (2001-2006) m.in.: DSL Cd Juarez 2006, IPM Amsterdam 06, EuroConference Makarska 05, IC Agra 05, IPM Bucharest 05, IC Hannover 04, EuroExpro Mediolan 04
Specjalizacje
Call Center
Konsultanci
Zainteresowania
sport, taniec latino, podróże
Inne
Publikacje:
1. "Innowacyjne usługi sportowego konsultingu zarządczego", Opracowanie: „Marketingowe zarządzanie sportem”, SBF Poznań 2007
2. "Debata nt. marketingu sportowego", Marketing w Praktyce 12/2008
3. Raport "Efektywne Naming Rights w Polsce 2010"
Wystąpienia:
1. Polski Klub Infrastruktury Sportowej - przygotowanie i przeprowadzenie wystąpienia "Jak komercjalizować obiekty sportowe" na 2. Kongresie PKIS w Spale (X.2008)
2. Centrum Budownictwa Sportowego, targi Budma (I.2009)- "Venue Innovation"
3. Polskie Radio Katowice - dyskusja nt. informatyzacji obiektów sportowych w Polsce (I.2009)
4. Polskie Radio Euro - dyskusja nt. sprzedaży praw do nazwy Stadionu Narodowego: http://polskieradioeuro.pl/ZobaczCoSlychac.aspx?fld=20080528095227&fl=2010011312193644&type=audio&date=2010-01-15
1. "Innowacyjne usługi sportowego konsultingu zarządczego", Opracowanie: „Marketingowe zarządzanie sportem”, SBF Poznań 2007
2. "Debata nt. marketingu sportowego", Marketing w Praktyce 12/2008
3. Raport "Efektywne Naming Rights w Polsce 2010"
Wystąpienia:
1. Polski Klub Infrastruktury Sportowej - przygotowanie i przeprowadzenie wystąpienia "Jak komercjalizować obiekty sportowe" na 2. Kongresie PKIS w Spale (X.2008)
2. Centrum Budownictwa Sportowego, targi Budma (I.2009)- "Venue Innovation"
3. Polskie Radio Katowice - dyskusja nt. informatyzacji obiektów sportowych w Polsce (I.2009)
4. Polskie Radio Euro - dyskusja nt. sprzedaży praw do nazwy Stadionu Narodowego: http://polskieradioeuro.pl/ZobaczCoSlychac.aspx?fld=20080528095227&fl=2010011312193644&type=audio&date=2010-01-15
Grupy
Advertising 2.0
Mamy już mnóstwo serwisów Web 2.0, są użytkownicy, są statystyki, trzeba wreszcie zacząć na tym zarabiać.
AIESEC Politechnika Wrocławska
Grupa dla aktualnych oraz byłych członków - Alumni AIESEC Polska Komitet Lokalny Politechnika Wrocławska
AIESEC Poznań ALUMNI Club
Grupa mająca na celu odświeżenie kontaktów byłych członków Aiesec w Poznaniu i stworzenie platformy komunikacyjnej wspierającej młodzież w KLu.
Arena Biznesu
Grupa dla młodych i starszych :-) przedsiębiorców, którzy chcą w innowacyjny sposób promować swoją firmę.
Biznes.net
Społeczność przeznaczona dla profesjonalistów: specjalistów, menedżerów, przedsiębiorców, naukowców, czy osób wykonujących wolne zawody.
BIZNESMEN Każdy może nim być
Niezaleznie, po ktorej stronie przyslowiowej lady stoimy, kazdy z nas jest Klientem
Blogi
Wszystko o blogach, nie tylko w działaniach reklamowych w Internecie: od koncepcji do realizacji.